Semmoista vikaa eli moottorina AUM ja siinä "vakiomandariini tappiin"-ohjelma. Kolmosella, nelosella ja vitosella kun laittaa nilkan suoraksi niin ahdot heijaa välillä 1.1-1.4 bar eli kun ahdot nousseet maksimiin niin tiputtaa ne yhden tuntumaan ja huomaa selvästi että ei kiihdy niin hyvin, heti kun tippuneet niin nousee taas 1.4:ään ja taas tippuu yhteen. Tätä heijausta tekee käytännössä niin pitkälle kuin noilla vaihteilla välityksiä riittää. Toiminta ei ole mitenkään nykivää ja terävää vaan ihan aaltoilua. Mitähän hittoa tässä oikeen keksisi? Mitään vikakoodia ei anna. Veikkauksia:
Onko bensapumppu antautumassa?
N75 rikki?(naksuu kun kokeilee akulla mutta kertoneeko koko totuutta toiminnasta?)
N249 ohitettu eli by-pass ei aukene omia aikojaan, ei pitäisi tosiaan vaikuttaa tässä koska jotenkin ne kaasut selvästi pääsee hukkaportista pihalle.
Putkistossa joku ahdistaa?
Maffi entinen? Oireet ei tosin viittaa maf-vikaan.
Hukkaportin kellossa häikkää? Akseli kyllä liikkuu ihan kivuttomasti kun kädellä kokeilee.
Edit. Lisäsin vielä että kolmosellakin tekee tuota.
1.8T AUM epätasaiset ahdot isommilla vaihteilla
Valvoja: ffp jäsenet
Ei kyllä ihan natsaa tuohon threadiin nämä oireet. Pitää nyt kokeeksi laittaa uusi N75 tilaukseen jostain, on ehkä se halvin paikka lähteä selvittämään. Ihan toivottomia nämä 1.8T:n vianselvitykset kun fyysisesti/vikakoodien suhteen mikään ei ole rikki mutta siitä huolimatta ei toimi niinkuin pitäisi...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa