golf mk4 gti 1.8t viritys
Valvoja: ffp jäsenet
golf mk4 gti 1.8t viritys
morjesta. kaipaisin apua tehon puutteeseen. täytyisi saada golffiin lisää tehoa mistä kannattaisi aloittaa? mikä olisi järkevintä ja suhteellisen edullista? autossa nyt joku lastu ja vapaavirtasuodatin. teho tavoite olisi n:250hv kiitos paljon etukäteen neuvoista/vinkeistä.
Moro. Noihin tehoihin ainakin turbo menee vaihtoon ja jos haluut säilyttää vakiopakosarjan niin ainut turbo on K04. Suuttimet täytyy vaihtaa isompiin ja tietysti joudut ohjelmoimaan koneen uudestaan. Kovin halpaahan toi ei ole kun jo pelkkä aito K04 maksaa 1200e. Itsekkin yritän noihin tehoihin päästä.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Muistelen jostain lukeneeni, että vanhemmat 98-99 vuoden gti:t on alakerraltaan kestävempiä eli vakio alakerta kestäis jonnekkin 350hv tietämille, uudemmissa -00 ja eteenpäin sinne 300hv nurkille. Kytkin menee uusiksi ja samalla menee koko asetelma vauhtipyörineen. Vakio kaksoimassa vauhtipyörä ei kestä. G60 vauhtipyörä sopii samoin asetelma. On tainneet jotain TDI:n asetelmiakin sinne laittaa mutta viisaammat korjatkaa. Tosiaan vakio suuttimet riittää juuri ja juuri noille 250hv tehoille, mutta ovat sitten ihan maksimissaan eli kyllä ne kannattaa vaihtaa vähä suurempiin. Vakio välijäähdytin on aika kökkö, pieni ja hankalassa paikassa. Cooleri keskelle keulaan alas niin alkaa jäähtymään. Tosin kyllä se vakiokin tyhjää parempi on jos sille saa parannettua ilman saantia. Tosin vakio muovipäätyisenä todennäköisesti antaa periksi yli kilon ahtopaineilla.
itellä ainaki passatissa (aeb) motest ohjelma, isommat suuttimet, 3" down pipe ja putkisto sekä k04 ahdin keulacooleri yms..kytkin luistaa ku 5 tumpaa neloselle päin että kiinnostaisi tietää suunta antavaa että paljonko potkua vois olla ;) ja mikä kytkin kannattee aeb koneeseen laittaa että kestää nämä osto-ilmoituksen 400nm vääntöä..:D ei siinä iha hyvi se vetää..mutta muutama toveri kertoi vaan että vääntö ei pitäs paikkaansa..:/ painetta 1,1bar mutta kuuleman mukaan ei ole mennyt laihalle 1,6 bar vielä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa