neloskoppanen golffi ei pysy käynnissä ?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

simppis92
-
Viestit: 3
Liittynyt: 10.10.2011 18:10

neloskoppanen golffi ei pysy käynnissä ?

ViestiKirjoittaja simppis92 » 10.10.2011 18:14

morjesta!

Elikkä mulla on neloskoppanen golffi vuosimallia -99. Kone on 1.4litranen, auto on muuten hyvin palvellut vaikka onkin vain viikon ollut mulla mutta nyt on tullut jonkunäkönen vika tyhjäkäyntiin aina välillä.

Elikkä muutaman kerran kun olen käynnistänyt auton niin auto ei pysy käynnissä, auto kyllä starttaa ihan normaalisti mutta sammuu heti koska kierroksest laskeutuu heti nollaan. muutaman kerran on nyt autolle käynyt näin, mutta joku 3-5 kertaa olen tehnyt tuon putkeen sitten se on pysynyt kyllä käynnissä ja olen päässyt liikkumaan eteenpäin ihan normaalisti. Etenkin olen huomannut kyseisen vian ilmestyvän sadepäivänä.

kaveri epäili jotain imuvuotoa? tulppien vaihtoa tms? onko kellään fiksulla antaa mtn vinkkejä mistä kannattasi lähtee tutkia asiaa ?

kiitos vinkeistä etukätee!

Mikko__
-
Viestit: 381
Liittynyt: 21.10.2003 18:02

ViestiKirjoittaja Mikko__ » 10.10.2011 19:05

Kaasuläpän runko kannattaa putsata hyvin. Meillä ainakin aiheuttanut kuvatunlaista ongelmaa kun ei ilma ole päässyt enää kunnolla läpän ohi. Melkosta tervaa oli meillä sinne kasaantunut, ei ihan pyyhkäsemällä lähtenyt irti... Koneen hieman lämmettyä toimi ok. Pakkasilla meni viime syksynä huonommaksi ennen putsausoperaatiota.

Elementti
-
Viestit: 717
Liittynyt: 22.11.2008 20:37

ViestiKirjoittaja Elementti » 10.10.2011 22:04

Kaverin Mk4 tekee vastaavaa välillä, ajonesto siellä kiukuttelee, ainakin hänellä. Antaa siitä vikakoodin ja vilauttaa ajoneston valoa mittaristossa? Yritä toisella avaimella.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 71 vierailijaa