g60 corro rupee käymään kolmella

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Jo-c
-
Viestit: 211
Liittynyt: 2.12.2007 16:53

g60 corro rupee käymään kolmella

ViestiKirjoittaja Jo-c » 11.2.2011 11:30

otsikon mallista käynti vikaa meinaa ilmetä.

auton kun käynnistää niin käy ihan hyvin eikä mitää huolta.

ajaa vaikka kakkosella hissukseen hetken aikaa niin rupeaa käymään kolmella. saisiko liikaa ainetta. korjaantuu sillä kun antaa vähän aikaa enemmän kierroksia.

mistä voisi vika johtua.?

autoon on laitettu
pienempi ahdinpyörä
peltisatsi
rallyen suuttimet

sen verran vielä että päästöjä otin

co n.0.5
hc seilas 200-1200 välillä.

Jo-c
-
Viestit: 211
Liittynyt: 2.12.2007 16:53

ViestiKirjoittaja Jo-c » 22.2.2011 11:15

eikö kellään ole hyviä ideoita.?

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 22.2.2011 11:27

Onko tuohon tehty uusi ohjelma tuolle ahtimen hihnapyörälle ja noille suuttimille? Jos ei ole, niin mars mars teettämään ohjelmaa. Isommilla suuttimilla ja vakiosuuttimien ohjelmalla kone saa aika reilusti tuota soossia...

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 22.2.2011 11:35

Ja kaikki sytkävehkeet vaihtoon, tulpat, johdot, kansi, pyörijä yms.

Mika B
-
Viestit: 382
Liittynyt: 5.1.2007 10:38

ViestiKirjoittaja Mika B » 22.2.2011 18:23

Mulla teki viimeks tänään samaa, uudet tulpat autto asiaan ;-)

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 22.2.2011 19:44

Ja alkuperäiset tulpat jos alkaa vaihtelee.

Mika B
-
Viestit: 382
Liittynyt: 5.1.2007 10:38

ViestiKirjoittaja Mika B » 22.2.2011 20:38

Alkuperäsiä ei enää saa, mut vastaavia Boscheja löytyy mm. Mdcomprexilta.
Eroa näissä on vain se, että toisessa ei ole vw:n leimaa..

sumppi90
-
Viestit: 55
Liittynyt: 20.2.2011 22:00

ViestiKirjoittaja sumppi90 » 22.2.2011 20:49

mulla joskus sierrassa teki samaa ku venttiili vuosi. jos ei sytkäosilla korjaannu puristuksia mittaamaan..

Jo-c
-
Viestit: 211
Liittynyt: 2.12.2007 16:53

ViestiKirjoittaja Jo-c » 23.2.2011 17:12

täytyy kokeilla tuota suuttimien vaihtoa takaisin orginaaleihin.

kone pitäisi olla erittäin hyvässä kuosissa kun on ajettu 120tkm.
tulpat on vaihdettu juuri ja vanhoissa oli muuten vw leima. :D ennen tulppien vaihtoa ei oikeestaa ollu puhettakaan että olis käyny kunnolla. johdot on aika tuoreet berun johdot että en usko niissä olevan vikaa. pyörijä sekä kansi on vaihdettu juuri.

sumppi90
-
Viestit: 55
Liittynyt: 20.2.2011 22:00

ViestiKirjoittaja sumppi90 » 18.3.2011 17:09

mitäs hintaa niillä rallyen suuttimilla on ?

Mandeprkl
-
Viestit: 567
Liittynyt: 29.10.2008 20:23

ViestiKirjoittaja Mandeprkl » 21.3.2011 13:11

Ei ole erikseen Rallyen suuttimia. Harmaissa ja vihreissä on kuitenkin eroa, mutta noita tuntuu olevan noissa koneissa ihan miten sattuu. Omassa rallyessä on vihreät ja joissain harmaat. Joissain PG-moottoreissa kuitenkin taas harmaat...

Juvonen
-
Viestit: 1693
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 26.3.2011 22:36

Vihreet muistaakseni 250cc ja oisko harmaat ollut 320cc.. Nämä tulee sitten ihan hatusta.

Mutta eniveis siihen käy Bosch EV1 runkoiset suuttimet joita kyllä löytyy laidasta laitaan monen kokoista, joten ei varmaan kannata hukata aikaa harmaiden suutinten etsimiseen. Uusia tai refurbeja saa kuitenkin ebaysta alkaen ~30e/kpl


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa