,

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

AziZ
-
Viestit: 511
Liittynyt: 7.8.2003 18:51

,

ViestiKirjoittaja AziZ » 16.8.2010 19:39

,,,
Viimeksi muokannut AziZ, 29.8.2010 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 16.8.2010 19:43

Voiskohan viallinen happitunnistin tehdä tuota? Jos kerran kylmänä sen signaalia ei oteta huomioon...

AziZ
-
Viestit: 511
Liittynyt: 7.8.2003 18:51

ViestiKirjoittaja AziZ » 16.8.2010 19:49

hmm.. sehän tietysti voisi olla, senhän voisi varmaan testata nyppämällä piuhan siitä irti?

cool blue
-
Viestit: 1015
Liittynyt: 27.7.2003 20:45

ViestiKirjoittaja cool blue » 16.8.2010 20:37

Voiskohan viallinen happitunnistin tehdä tuota? Jos kerran kylmänä sen signaalia ei oteta huomioon...


Onko kyse tämän koneen ominaisuudesta vai kaikkien koneiden että ECU jättää huomiotta lambdan kylmänä ?Itsellä kun on myös toisenlaisia kokemuksia. Ainakin tuossa
Audin 2.0 16v koneessa lambda kun oli karstainen niin ei käynyt yhtään, ei kylmänä eikä lämpöisenä. Kaasuun jos koski niin tuntui että kone sammuu siihen paikkaan. Lambdan irti nyppäämisellä ei ollut mitään vaikutusta asiaan. Lambdan vaihdon jälkeen toimii taas kunnolla.

AziZ
-
Viestit: 511
Liittynyt: 7.8.2003 18:51

ViestiKirjoittaja AziZ » 17.8.2010 16:25

olisiko tuosta öljynlämpötila-anturista kellään tietoa, että missä sijaitsee?

AziZ
-
Viestit: 511
Liittynyt: 7.8.2003 18:51

ViestiKirjoittaja AziZ » 17.8.2010 20:14

tänään vikaa selvitelty sen verran, että ilmeisesti tyhjäkäynti huononee, kun auto käy lämpimänä pitkään tyhjäkäyntiä, siis muutaman minuutin. Voisiko tämä toimia vihjeenä? Paisarista liittimen irtinyppäääminen, tai lamdan piuhanirroituksella ei vaikutusta käyntiiin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa