S3 1.8 20vt miten eroaa 150/180hv motista

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

ABT
-
Viestit: 1701
Liittynyt: 26.7.2003 11:05
Viesti:

S3 1.8 20vt miten eroaa 150/180hv motista

ViestiKirjoittaja ABT » 2.9.2009 13:02

Elikkä tosiaan erona on suuttimet, pakosarja, ahdin, imusarja.

Mutta esson baarista kuullut, että männät/kanget olisivat myös hitusen kestävämmät. Onko kellään parempaa tietoa, että onko tuossa paremmat sisuskalut/kannen hilut kuin tuollaisessa normi 150/180hv 1.8 20vt motissa.

Varmaan myös saman kiinnikkeet tuossa moottorisssa kuin 150/180hv malleissa?

Entä tuo laatikon laippa kaiken järjen mukaan sopii 02A laatikko tuohon perään, mutta varmistetaan nyt vielä?

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 3.9.2009 23:12

Kanget on erilaiset kyllä, männistä en mene sanomaan mittään.

Heikki J.
admin
Viestit: 8309
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 4.9.2009 0:01

Sopii 02A.

ABT
-
Viestit: 1701
Liittynyt: 26.7.2003 11:05
Viesti:

ViestiKirjoittaja ABT » 4.9.2009 0:18

Kiitos varmistuksista!

Pekka
ffp jäsen
Viestit: 2188
Liittynyt: 16.7.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Pekka » 4.9.2009 16:54

männistä en mene sanomaan mittään.


Eikös niissä kangissa ole eri kokoiset reijät yläpäässä, eli luulis männässäkin olevan eroa. Näin omien muistikuvien mukaan.

pioneer86
-
Viestit: 76
Liittynyt: 27.9.2006 12:19

ViestiKirjoittaja pioneer86 » 5.9.2009 23:07

150 ja 180 heppasissa peruspuristus-suhde 9,5 ja nois 225+ heppasissa on 9 puristus-suhde ja ero on nimenomaan tehty männillä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 26 vierailijaa