vw golf -96 1,8 piristystä koneeseen??

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

iekko
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.1.2015 8:57

vw golf -96 1,8 piristystä koneeseen??

ViestiKirjoittaja iekko » 25.1.2015 9:14

Joo elikkäs kävin ostamassa tuommosen räppänän ja tarviis masina piestä piristystä.. Että oisko kellää mitä vinkkiä tai ehotuksia?

Styroks
-
Viestit: 401
Liittynyt: 18.5.2010 20:25

ViestiKirjoittaja Styroks » 25.1.2015 12:08

Vaihda autoa tai moottoria, tuollaisen vähäpäästöiseen vaparin virittäminen ei hyöty/hinta-suhteella ole järkevää.

xniko
-
Viestit: 584
Liittynyt: 1.4.2007 21:00

ViestiKirjoittaja xniko » 25.1.2015 12:12

Vapaavirtaussuodatin ja kaikki vaimentimet pois niin kyllä lähtee. No, se oli vitsi. En usko, että tuollaista kannattaa lähteä mitenkään virittämään. Ehkä olisi kannattanut harkita vr6 tai tdi koneella olevaa jossei tuon menohalut riitä.

iekko
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.1.2015 8:57

ViestiKirjoittaja iekko » 25.1.2015 12:18

Joo, tämmöse kuvan sain miekii.. kattoo nyt kos rupes ettii uutta rautaa pelli alle. Mut kiitoksia kumminkii!

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 25.1.2015 13:26

Onko 75 vai 90 hepan koneella ?

iekko
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.1.2015 8:57

ViestiKirjoittaja iekko » 25.1.2015 14:52

90hv

Jultsu
-
Viestit: 2919
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 25.1.2015 16:29

Peltivanteet alle ja halkaisijaltaan mahd.pienet kumit alle.

Ike
-
Viestit: 3225
Liittynyt: 7.11.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Ike » 25.1.2015 16:34

Kuva

iekko
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.1.2015 8:57

ViestiKirjoittaja iekko » 26.1.2015 6:48

Sellaset renkaatha nuo näyttäs oleva aika monessa golffissa.. ja tollanenkos se pitäs olla niiku tuo kuva? :D

iekko
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.1.2015 8:57

ViestiKirjoittaja iekko » 29.1.2015 20:13

Oisko kellä tietoo siitäkää mite hankala tai vittumaine olis istuttaa tuoho -96 golffii tuo vr6 kone jos jostai sattus löytymää ja JOS jaksas ruveta popittamaa sitä..

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 29.1.2015 20:42

Jos löytyy täydellinen luovuttaja auto, niin bolt-on. Käytännössä vaihtuu kaikki muu paitsi kori.

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 30.1.2015 8:23

Kannattaa laittaa pelimerkit johonkin muuhun koneeseen kuin vr6:seen.

Jultsu
-
Viestit: 2919
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 30.1.2015 8:49

Ja kun vauhtiin pääsee niin kannattaa sijoittaa rahat johonkin muuhun aihioon kuin etuvetoiseen kolmoskoppaiseen.

Toisin sanoen siis, jätä auto räpläämättömäksi ja osta suosiolla parempi auto.

Korrre
-
Viestit: 70
Liittynyt: 25.7.2003 13:25

ViestiKirjoittaja Korrre » 31.1.2015 8:59

Joskus tätä samaa aihetta vähän pohdiskelin ja löysin siihen ruiskuun tälläsen pienen ohjeen mill ävoi ainakin pikku hienosäätöä tehdä.

http://www.cc.ece.ntua.gr/~achan/Cars/C ... ations.htm

Eihän tuo viritystä varsinaisesti ole mutta jos vähän mootorin ajettavuus paranis.

kraftVWerk
-
Viestit: 328
Liittynyt: 22.11.2010 11:35

ViestiKirjoittaja kraftVWerk » 1.2.2015 15:29

Osta multa 266/275° Nokka-akseli ja 81.0 Hayabusa männät 20mm tapilla. Lisäksi etsit jostain muualta mitsu evo veivit ja käyt koneistamolla hiomassa kampiakselin.


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 39 vierailijaa