mk1 avo
Valvoja: ffp jäsenet
mk1 avo
Tollanen korinvaihto avo tuli hommattua pari kuukautta takaperin..
Eli Jetasta rakennettu kymmenisen(?) vuotta sitten, tekniikkana toimii 1,8 K-Jetillä ja neli lovisella lootalla.
Kuvissa vanteita ja änkkäriä lukuunottamatta ostokuosissa ja varmaan pysyykin tollasena ainakin tän kesän..
Talvella tarvis sit ruuvata maanläheisemmäks ja siistiä vähän muutenkin.
Lisää kuvia Jetsonista (ja parista edellisestä) löytyy: http://public.fotki.com/JuhoN/my_11_golf/
Eli Jetasta rakennettu kymmenisen(?) vuotta sitten, tekniikkana toimii 1,8 K-Jetillä ja neli lovisella lootalla.
Kuvissa vanteita ja änkkäriä lukuunottamatta ostokuosissa ja varmaan pysyykin tollasena ainakin tän kesän..
Talvella tarvis sit ruuvata maanläheisemmäks ja siistiä vähän muutenkin.
Lisää kuvia Jetsonista (ja parista edellisestä) löytyy: http://public.fotki.com/JuhoN/my_11_golf/
Eiköhän tuo ole kuitenki golffin kori, johon laitettu jetta-keula?? Hiukan helpompi lienee vaihtaa tuo keula, kuin kokonaan erimuotoinen ja -kokoinen peräpää :)
Siisti kapistus kyllä muuten, väriki erilainen mitä on tottunu näkemään. Jos jotain kaipaa niin ehkä erivärisiä vilkkuja, mutta muuten oikeinkin asiallinen!
Siisti kapistus kyllä muuten, väriki erilainen mitä on tottunu näkemään. Jos jotain kaipaa niin ehkä erivärisiä vilkkuja, mutta muuten oikeinkin asiallinen!
Kiitoksia kommenteista!
Joo kyllä toi on ihan Jetsonina lähteny tehtaalta ja otteessa tosiaan lukee Jetta.
Miliisien kanssa joutuu aina vähän vääntää ku ihmettelevät, että mikäs tää tällänen Jetta on:)
Kirkkaat etuvilkut ois tosiaan kova homma, ei vaan ihan joka puljun hyllystä löydy..
Eli jos jollaan ois tietoa mistä tollasia vois lähtee metsästään, niin kertokaa ihmeessä mullekkin.
Väristä sen verran, että on jotaan tosi pienihileistä metalliväriä ku huomasin itekkin vasta ekan pesun yhteydessä:)
Joo kyllä toi on ihan Jetsonina lähteny tehtaalta ja otteessa tosiaan lukee Jetta.
Miliisien kanssa joutuu aina vähän vääntää ku ihmettelevät, että mikäs tää tällänen Jetta on:)
Kirkkaat etuvilkut ois tosiaan kova homma, ei vaan ihan joka puljun hyllystä löydy..
Eli jos jollaan ois tietoa mistä tollasia vois lähtee metsästään, niin kertokaa ihmeessä mullekkin.
Väristä sen verran, että on jotaan tosi pienihileistä metalliväriä ku huomasin itekkin vasta ekan pesun yhteydessä:)
Hyvällä tavalla hieman erillainen avo,juurikin ton Jetta keulan ansiosta.
Noi kirkkaat eruvilkut kannattaa hommata vaikka tuosta.
Noi kirkkaat eruvilkut kannattaa hommata vaikka tuosta.
Jotta keula ei vaikuttaisi niin jumalattoman raskaalta, C-mallin maskin ympärille kaivattaisiin L-mallin kromilistoja ja puskuri voisi olla se kirkkaalla listalla varustettu malli.
Eikös 1.8 ruiskun yhteydessä ole aina viisiportainen vaihteisto.tekniikkana toimii 1,8 K-Jetillä ja neli lovisella lootalla
Eli kyseessä on siis (otteen mukaan) ´82 jetta johon on vaihdettu avo Golffin korin takaosa, takapuskuri, takaluukku ja puolet takapenkistä.. Muutosprossat tais olla 31.
Millanen on kirkkaalla listalla varustettu puskuri?
Kromilistoja ei ole todennäköisesti tulossa yhtään enempää, sen sijaan kromipuskurit on harkinnassa, jos vaan jostaan löytyy..
Piti oikeen käydä kokeilemassa, mutta ei sieltä vitosta löytyny:D
Ai nii sellanen kyssäri vielä, että mistähän löytys ehjä etu spoikka tohon?
Käsittääkseni Golffissa on vähän erilainen kun Jetassa..
Jotta keula ei vaikuttaisi niin jumalattoman raskaalta, C-mallin maskin ympärille kaivattaisiin L-mallin kromilistoja ja puskuri voisi olla se kirkkaalla listalla varustettu malli.
Millanen on kirkkaalla listalla varustettu puskuri?
Kromilistoja ei ole todennäköisesti tulossa yhtään enempää, sen sijaan kromipuskurit on harkinnassa, jos vaan jostaan löytyy..
Eikös 1.8 ruiskun yhteydessä ole aina viisiportainen vaihteisto.
Piti oikeen käydä kokeilemassa, mutta ei sieltä vitosta löytyny:D
Ai nii sellanen kyssäri vielä, että mistähän löytys ehjä etu spoikka tohon?
Käsittääkseni Golffissa on vähän erilainen kun Jetassa..
Juu, ei jetan maskissa tainnutkaan olla listaa reunassa, mutta puskurissa taisi olla jopa kaksi: klik
Jetan etuhelma on erilainen kuin golfissa, en muista noissa spoileria erikseen olleen.
Vitoslaatikossa on neljä pykälää ylhäällä rivissä ja vaatii tarkkaa säätöä, että kaikki löytyvät yhdellä vivun käännöllä, voi se sieltä löytyäkin.
Rohkea valinta vaihtaa cabrioon jetan keula ja 1.8 tekniikka. Omassa 1.8 tekniikalle rakennetussa cabriossa prosentit olivat laskujen mukaan pikkaisen päälle 40, vaikka keulaa ei oltu vaihdettu.
Jetan etuhelma on erilainen kuin golfissa, en muista noissa spoileria erikseen olleen.
Vitoslaatikossa on neljä pykälää ylhäällä rivissä ja vaatii tarkkaa säätöä, että kaikki löytyvät yhdellä vivun käännöllä, voi se sieltä löytyäkin.
Rohkea valinta vaihtaa cabrioon jetan keula ja 1.8 tekniikka. Omassa 1.8 tekniikalle rakennetussa cabriossa prosentit olivat laskujen mukaan pikkaisen päälle 40, vaikka keulaa ei oltu vaihdettu.
Mielenkiintoista olisi tietää, mistä 1.8 tekniikan moottori ja sitä vastaava vaihteisto, alusta, iskunvaimennus ja jarrut sitten ovat peräisin?
Pitäis olla tosta jetasta mut toden näkösesti osat ovat tosta golffista, Muutos katsastuksen ajaks laiteetu vain se jetan kone paikalleen.
Vai lukeeko Ton cäbin papereissa että on 1,8 112hv
Tää kikotinhan kirvoittaa mukavasti keskustelua!
Aattelinkin, että täältä varmaan löytyy porukkaa kelle tää on tuttu peli.
Tietääpähän kelle laittaa privaa, kun tulee sormi suuhun tilanteita;)
Joo tosiaan vähän puutuu korkeemmilla kierroksilla, mutta alavääntöä on ihan mukavasti..
Aattelinkin, että täältä varmaan löytyy porukkaa kelle tää on tuttu peli.
Tietääpähän kelle laittaa privaa, kun tulee sormi suuhun tilanteita;)
kannattaisi vaihtaa nokka, hengetön ylhäällä.
Joo tosiaan vähän puutuu korkeemmilla kierroksilla, mutta alavääntöä on ihan mukavasti..
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa