Corrado G60
Valvoja: ffp jäsenet
Corrado G60
Original-hengessä tuunattu Corrado G60..
Öljynsuodatin, ilmansuodatin ja bensansuodatin tarvikkeita, samoin aftermarket CD-soitin. Myös renkaat alkuperäisvanteilla eivät ole enää vuodelta 89... ehkä joitakin muitakin osia on korvattu alkuperäisen kaltaisilla tarvikkeilla, kuten polttimoja. Vanhanmalliset kilvet on sentään tilattu ja varmaankin tällä viikolla haettavissa.
No ehkä paras siirtyä asiaan
Lisävarustelistalta on ruksattu mm. seuraavia varusteita:
Musta nahkasisusta
Sähkölasit
Sähkökattoluukku
Metalliväri
Ilmastointi ja Cruise puuttuvat :(
Kilometrejä autolle on kertynyt jo 174000 km.
Tarkoituksena on pilata vakiokuntoinen auto kesäksi Borbet A -vanteilla ja ehkä pienellä madalluksella. Pitää tuumia ovatko muutokset liian radikaaleja.
Lisää kuvia löytyy linkin takaa
Nätti Corrado tuota ei parane raiskata. Juurikin vannetta ja alustaa alle niin ollaan jo hyvällä suunnalla. Ihan kun olisin eilen katellut tätä nettiautossa.
Näyttäs maalipinnaltaankin olevan aika hyvässä kunnossa, muutamaa Corradoa kun olen käynyt katselemassa niin yleensä ovat kovin heikossa kunnossa ulkoisesti.
Näyttäs maalipinnaltaankin olevan aika hyvässä kunnossa, muutamaa Corradoa kun olen käynyt katselemassa niin yleensä ovat kovin heikossa kunnossa ulkoisesti.
Onhan tuohon joku konepeiton vaihtanut.
Tuo "patti" aka "VR6" konepelti tuli vasta -92/93 malleihin, eli siis VR6- ja 2.0-koneellisiin "facelift"-Corradoihin. G60:ssä ei tuollaista peltiä ole vakiona koskaan ollut.
Ei muuta kuin metsästämään vakiopeltiä siis... ;)
Ja tässä vielä kuva tuosta G60:n originaalipellistä. Pokkaukset ovat siis suorat ja alaspäin, kun tuossa uudemman mallin pellissä ne ovat viistot ja ylöspäin. Samaten tuo etulaidan muoto on erilainen: vanhassa pelti on "kulmikkaampi" etulaidasta, kun uudemmassa etulaita on voimakkaasti pyörtävä.
Tuo "patti" aka "VR6" konepelti tuli vasta -92/93 malleihin, eli siis VR6- ja 2.0-koneellisiin "facelift"-Corradoihin. G60:ssä ei tuollaista peltiä ole vakiona koskaan ollut.
Ei muuta kuin metsästämään vakiopeltiä siis... ;)
Ja tässä vielä kuva tuosta G60:n originaalipellistä. Pokkaukset ovat siis suorat ja alaspäin, kun tuossa uudemman mallin pellissä ne ovat viistot ja ylöspäin. Samaten tuo etulaidan muoto on erilainen: vanhassa pelti on "kulmikkaampi" etulaidasta, kun uudemmassa etulaita on voimakkaasti pyörtävä.
Kaskas, hyödyllistä infoa! Kunnostusprojektiin turhautumisen seurauksena nettiautoon laitettu ilmoituskin on herättänyt ostohalukkuutta.. mutta melkein alkaa jo toivomaan, että ei menis ihan heti.
Saksasta on tällä viikolla tulossa paketti ahtimen osia ja tänään tuli uudet euromerkittömät kilvetkin ruuvattua paikoilleen. Tuntuu vihdoin sille, että homma rupeaa olemaan hansikkaassa. Itseasiassa kesävanteetkin on tuossa keittiön lattialla pesun jälkeen tarkastelussa ja uusia vikoja ei oo autoon ilmestynyt viimeiseen kolmeen päivään...
Originaalikuosista on mukavampi lähteä hillitysti tuunaamaan ja mielessä on tosiaan nyt pieni ahtimen piristys, Borbet A kesäpyörillä, joku halus merkittömän maskin ja mää halusin punaset takavalot. Lisäks pakoputkistoa yritetään hiljentää jollain konstilla ja kesäks keulaan lyhemmät jouset vois tehdä terää.
Edit: joitakin pieniä kunnostustöitä tuli tänäänkin tehtyä, eli kiertokangen laakerit vaihtoon ja uusi öljypohjan tiiviste. Ykkösveivin ylempi laakeri olikin jo melko kulunut, mutta onneksi mitään kynnöspeltoja ei löytynyt.
Kokeillaan vielä yhtä kuvaa tähän..
Saksasta on tällä viikolla tulossa paketti ahtimen osia ja tänään tuli uudet euromerkittömät kilvetkin ruuvattua paikoilleen. Tuntuu vihdoin sille, että homma rupeaa olemaan hansikkaassa. Itseasiassa kesävanteetkin on tuossa keittiön lattialla pesun jälkeen tarkastelussa ja uusia vikoja ei oo autoon ilmestynyt viimeiseen kolmeen päivään...
Originaalikuosista on mukavampi lähteä hillitysti tuunaamaan ja mielessä on tosiaan nyt pieni ahtimen piristys, Borbet A kesäpyörillä, joku halus merkittömän maskin ja mää halusin punaset takavalot. Lisäks pakoputkistoa yritetään hiljentää jollain konstilla ja kesäks keulaan lyhemmät jouset vois tehdä terää.
Edit: joitakin pieniä kunnostustöitä tuli tänäänkin tehtyä, eli kiertokangen laakerit vaihtoon ja uusi öljypohjan tiiviste. Ykkösveivin ylempi laakeri olikin jo melko kulunut, mutta onneksi mitään kynnöspeltoja ei löytynyt.
Kokeillaan vielä yhtä kuvaa tähän..
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa