Audi A4PR Avant 1.8T quattro '04
Valvoja: ffp jäsenet
Audi A4PR Avant 1.8T quattro '04
Takaviisto
Tollanen kulkine meikäläisellä. Autohan on siis Audi A4 Avant 1.8T quattro S-line varustuksella, johon kuuluu mm. tumma kattoverhoilu, puolnahkapenkit, nahkaratti- ja nuppi, xenonit, sisävalopaketti yms. Laitatin autoon myös Eberin, jotta talvellakin olisi mukava hypätä lämpimään autoon. Auton ulkonäköä on ehostettu KW Variante 2 -alustalla, sekä 19" BBS GT -vanteilla.
Tässä vielä kuva takaa.
Tehopuolella tekohengitystä on annettu APR Stage 3+:n, Milltekin putkiston ja AEM:n filsun voimin.
Viimeksi muokannut albanzo, 9.10.2012 6:51. Yhteensä muokattu 25 kertaa.
Kakkis läks tossa pari viikkoa sitten uudelle omistajalleen ja tilalle tuli toinen rinkelikeula ton B6:n rinnalle.
B6:n kesävanteet odottaa tallissa kovasti auton alle pääsyä, niinkuin niiden omistajakin...
Perheen uudesta tulokkaasta tulossa kans kuvia, kunhan saadaan sen uudet vanteet Suomeen ja auton alle. B6:sta kuvia heti ku vanteet nakataan alle.
B6:n kesävanteet odottaa tallissa kovasti auton alle pääsyä, niinkuin niiden omistajakin...
Perheen uudesta tulokkaasta tulossa kans kuvia, kunhan saadaan sen uudet vanteet Suomeen ja auton alle. B6:sta kuvia heti ku vanteet nakataan alle.
Jos siellä niin seisoo niin eihän siinä sitte mitään. On kai noita muitakin ensirekisteröity vissiin aika paljonkin valmistuksen jälkeen.
90 oli verrokkina, kun kori on kuitenkin sama kuin 80 ja erot lähinnä puskureissa, etuvaloissa ja takavalopaneelissa vaikka sen varmasti tiesitkin. Voidaan ne kuvat poiskin ottaa jos karkaa liikaa aiheesta.
Ei muuta kun samalla linjalla jatko niin pysyy taas yksi hieno kanttikoppa koristamassa pohjolan katuja. :)
90 oli verrokkina, kun kori on kuitenkin sama kuin 80 ja erot lähinnä puskureissa, etuvaloissa ja takavalopaneelissa vaikka sen varmasti tiesitkin. Voidaan ne kuvat poiskin ottaa jos karkaa liikaa aiheesta.
Ei muuta kun samalla linjalla jatko niin pysyy taas yksi hieno kanttikoppa koristamassa pohjolan katuja. :)
Itse myös hieman haikaillut tuosta miltekin putkistosta ja downpipesta
Kyllä se ihan mukavat murinat antaa ja mun tapauksessa anto myös jonkun verran lisäpotkua, koska putkisto asennettiin muutamia viikkoja kaikkien muiden osien jälkeen. Meinas se orkkisputki hieman ahistaa ja nostaa pakolämpöjä...
Ja juu, 140kw on alunperin.
Dodi, hieman venähtäny toi kytkimen hommaaminen, mut nyt sellanen on sit tulossa. Toivonmukaan sen sais ens viikolla tai sitä seuraavalla tänne itelle ni pääsis kaverin kans asentaan... Samaan syssyyn tulee RS4:n takavakaaja ni saadaan se suurempi puskeminen kuriin. ;)
Tässä viimeaikoina tullu vaan hommailtua pieniä hipo-osia, esim. muovipaneeleita konehuoneeseen, S-line -matot kabiiniin yms.
Kuvia voisin nappailla tossa hieman valosammalla...
Tässä viimeaikoina tullu vaan hommailtua pieniä hipo-osia, esim. muovipaneeleita konehuoneeseen, S-line -matot kabiiniin yms.
Kuvia voisin nappailla tossa hieman valosammalla...
Pari kuvaa konehuoneen paneeleista:
RS4:sta napattiin tollanen. Ja akkukaukaloon tuli kanssa uus peitepaneeli, sitä kun ei ennen ollu.
Molemmat tuli Slamitista.
RS4:sta napattiin tollanen. Ja akkukaukaloon tuli kanssa uus peitepaneeli, sitä kun ei ennen ollu.
Molemmat tuli Slamitista.
Cupit on kyllä päällikkö vanteet =)
Nimim. Kokemusta on!
http://www.duke.1g.fi/kovaluu/Audi%20pr ... _small.jpg
Nimim. Kokemusta on!
http://www.duke.1g.fi/kovaluu/Audi%20pr ... _small.jpg
Käytiin radalla. Kivaa oli. ;)
Tuli kuvattua iPhonella hieman videoo noista lisämittareista "tositoimissa": KLIK
Video tosiaan kuvattiin iPhonella pystyasennossa ja jouduin kääntämään kuvan tietokoneella, jonka ansiosta se näyttää hieman suttuiselle, mut eipä taida kuvanlaatu tossa ollakaan se pääasia...
Tuli kuvattua iPhonella hieman videoo noista lisämittareista "tositoimissa": KLIK
Video tosiaan kuvattiin iPhonella pystyasennossa ja jouduin kääntämään kuvan tietokoneella, jonka ansiosta se näyttää hieman suttuiselle, mut eipä taida kuvanlaatu tossa ollakaan se pääasia...
Tulipas taas käytyä tallilla autopesulla ja nappasin siinä samassa pari kuvaa.
Takalasista nappasin kaikki tarrat veks.
Muutama viikko sitten tuli saksasta peilinkuoret. Muoviahan noi on, mut ku halvalla sai, ni päätin kokeilla. Sen verran mukavasti natsaa toi "hiilikuitu", et näillä näkymin jossain vaiheessa tilalle tulee oikeet hiilikuituiset.
Soitinkin vaihtui Alpine IVA-D106R -malliseen, joka näyttää näyttö auki tältä.
Parkitkin sain vihdoin vaihdettua orkkis-keltasista --> xenon-kirkkaisiin ilman, et ajotietokone herjais rikkinäisestä polttimosta. Lääkkeenä toimi Benzinfabrikin ledipolttimot, sekä saman puljun vastusjohtosarjat.
Näillä mennään.
Takalasista nappasin kaikki tarrat veks.
Muutama viikko sitten tuli saksasta peilinkuoret. Muoviahan noi on, mut ku halvalla sai, ni päätin kokeilla. Sen verran mukavasti natsaa toi "hiilikuitu", et näillä näkymin jossain vaiheessa tilalle tulee oikeet hiilikuituiset.
Soitinkin vaihtui Alpine IVA-D106R -malliseen, joka näyttää näyttö auki tältä.
Parkitkin sain vihdoin vaihdettua orkkis-keltasista --> xenon-kirkkaisiin ilman, et ajotietokone herjais rikkinäisestä polttimosta. Lääkkeenä toimi Benzinfabrikin ledipolttimot, sekä saman puljun vastusjohtosarjat.
Näillä mennään.
Tuli pudotettua keulaa 1,5cm lisää ja nakattua kesävanteet alle.
Toinen huonolaatuinen kuva.
Vielä pitäs kaaret mankeloida et noi oikeesti mahtuis pyöriin... Tai no, kyllähän noi nytkin alla pyörii, mut ilman mankelointia noi kaaret saa uudet "ei halutunlaiset" muodot. :D
Toinen huonolaatuinen kuva.
Vielä pitäs kaaret mankeloida et noi oikeesti mahtuis pyöriin... Tai no, kyllähän noi nytkin alla pyörii, mut ilman mankelointia noi kaaret saa uudet "ei halutunlaiset" muodot. :D
Yhden yli ajan joka päivä ku meen töihin, eikä mitään ongelmia. Ei tuol oo mikään niin alhaalla et ottais maahan kiinni, varsinkin kun menee ne töyssyt tarpeeks rauhallisesti. Eri asia ois jos niistä töyssyistä pitäs ajaa kolmeekymppiä, mut kuka idiootti silleen tekee?
Niin ja tääkin auto on oikeesti ajamista varten. Sen kertoo jo se, et meillä ajaa vaimokekin tätä ilman mitään murheita.
Niin ja tääkin auto on oikeesti ajamista varten. Sen kertoo jo se, et meillä ajaa vaimokekin tätä ilman mitään murheita.
edit. Käyrät poistettu näkyviltä.
Viimeksi muokannut albanzo, 18.10.2009 17:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
edit. Käyrät poistettu näkyviltä.
Viimeksi muokannut albanzo, 18.10.2009 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Tuli hiukan näperreltyä hiilikuitutarran kanssa... Vedin siis kaikki alumiinilistat tollasella DINOC 3M -tarralla. Tossa kuvakansiossa on pari muutakin huonoa kuvaa, mut josko niistä nyt jotain selvää sais.
Pikkasen tilannepäivitystä tännekin päin.
Tässä muutaman seuraavan kuukauden aikana tullaan ottamaan hitsausvermeet esiin ja sen jälkeen dippaillaan toi auto maalipurkissa, eli muutoksia luvassa. Väri tulee vaihtumaan.
Muuta sit ei ookaan autolle tapahtunu, kone pihisee edelleen jostain (alko jo viime joulun tienoilla) niin et ei meinaa oikeen olla vetoja silleen ku aiemmin. Ahtovuodot ja ahtimen kunto tsekattu ja paineet nostaa isommilla kierroksilla normaalisti ylös, mut ahtimen kestää herätä pirusti pidempään ku aiemmin. Ennen alko veto 3000-3500 kierroksen kohdilta, nyt tuntuu alkavan 4000-4500 korvilla... :P
Tässä muutaman seuraavan kuukauden aikana tullaan ottamaan hitsausvermeet esiin ja sen jälkeen dippaillaan toi auto maalipurkissa, eli muutoksia luvassa. Väri tulee vaihtumaan.
Muuta sit ei ookaan autolle tapahtunu, kone pihisee edelleen jostain (alko jo viime joulun tienoilla) niin et ei meinaa oikeen olla vetoja silleen ku aiemmin. Ahtovuodot ja ahtimen kunto tsekattu ja paineet nostaa isommilla kierroksilla normaalisti ylös, mut ahtimen kestää herätä pirusti pidempään ku aiemmin. Ennen alko veto 3000-3500 kierroksen kohdilta, nyt tuntuu alkavan 4000-4500 korvilla... :P
Joo ei tässä hätiä, eipä tosta nyt kukaan ihan nopeesti sitä väriä silti selvitä. ;)
Joskus vuosia sitte ku näin sen Peten MK4:n just laitettuna, ni päätin et haluun sen värisen auton vielä jonain päivänä. Mun ymmärtääkseni se muokkas sitä väriä vielä joskus myöhemmin lisäämällä siihen kullanhohtosen lakan... Jos en oo ihan väärässä.
Mut toivottavasti tulee hieno, jännityksellä odotan et miltä näyttää. :)
Joskus vuosia sitte ku näin sen Peten MK4:n just laitettuna, ni päätin et haluun sen värisen auton vielä jonain päivänä. Mun ymmärtääkseni se muokkas sitä väriä vielä joskus myöhemmin lisäämällä siihen kullanhohtosen lakan... Jos en oo ihan väärässä.
Mut toivottavasti tulee hieno, jännityksellä odotan et miltä näyttää. :)
Tehdään kunnon Harlequin-Audi! :D
Hei kellään hyvää ideaa et miten noita takakaaria sais pullistettua parisen senttiä? Autotekkiin soitin ja kyselin mankelointia, ni meinas ettei saa kunnolla leviimään ku taitaa olla noi pellit pistehitseillä toisissaan kiinni. Ja Pajalle.com -tyylinen levitys todettiin ehkäpä liian vaativaksi toimenpiteeksi... vai onko siitä mitään helpompaa versiota olemassa?
Hei kellään hyvää ideaa et miten noita takakaaria sais pullistettua parisen senttiä? Autotekkiin soitin ja kyselin mankelointia, ni meinas ettei saa kunnolla leviimään ku taitaa olla noi pellit pistehitseillä toisissaan kiinni. Ja Pajalle.com -tyylinen levitys todettiin ehkäpä liian vaativaksi toimenpiteeksi... vai onko siitä mitään helpompaa versiota olemassa?
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa