Audi Coupe Quattro 2.8 V6 -95
Valvoja: ffp jäsenet
Audi Coupe Quattro 2.8 V6 -95
Perustiedot :
- Audi Coupe Quattro, vuosimallia 1995
- Tekniikkana 2.8 V6, moottorikoodilla AAH, Manuaali 5v
Varustelista :
- Automaattinen Ilmastointi
- Sähköinen kattoluukku
- Puolinahkainen sporttisisusta ristiselän säädöillä
- 3 -puolainen nahkaratti
- Sähköpeilit
Ulkonäkö :
- 18" 5 -puolaiset vanteet, renkaina linglong 215/35R18
- Ta-technix kiinteästi madaltavat jouset & Bilstein -iskarit
Suunnitelmissa:
- Moottorinohjaimeksi MaxxECU Race
- Moottorin johtosarjan täydellinen uusiminen + anturointi
- Flexfuel
- Sähkökaasu
- Optiona ahtaminen
Pari lisäkuvaa:
Lisää
Täällä sit kerrotaan asioiden etenemisestä vähintäänkin epäsäännölliseen tahtiin. :) Heittäkää kommenttia, kehitysideaa ja vinkkejä, kun sille tuntuu!
Viimeksi muokannut Krizuu, 16.8.2017 18:17. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Re: Audi Coupe Quattro 2.8 V6 -95
Eilen jatkettiin moottorin sähköjen parissa. Moottorinohjaimena toimii hieman yllättäen hitachi ja johtosarjan koko on vähintääkin massiivinen. :D
Sytkälaitteiston konversiota on mietitty ja se tullaankin tekemään, mutta oisko jollakin tietoa/kokemusta onko kukaan ahtanut minkälaisia puolia sinne? Vaggilaisen tfsi cop -puolia koitin sovittaa, mutta äkkiä kävi selväksi ettei ne sinne tule mahtumaan. Tulpanjohdolliset puolat olisi vaihtoehto, mutta tahtosin päästä eroon niistä johdoista.
Suuttimiksi todennäköisesti valikoitui Bosch:n Ev14 koossa 612cc.
Parit kuvat loppuun:
Sytkälaitteiston konversiota on mietitty ja se tullaankin tekemään, mutta oisko jollakin tietoa/kokemusta onko kukaan ahtanut minkälaisia puolia sinne? Vaggilaisen tfsi cop -puolia koitin sovittaa, mutta äkkiä kävi selväksi ettei ne sinne tule mahtumaan. Tulpanjohdolliset puolat olisi vaihtoehto, mutta tahtosin päästä eroon niistä johdoista.
Suuttimiksi todennäköisesti valikoitui Bosch:n Ev14 koossa 612cc.
Parit kuvat loppuun:
Re: Audi Coupe Quattro 2.8 V6 -95
Viikonloppuna pääsi pieni puunausinnostus iskemään ja koko autohan siinä käytiin läpi. Peruspesu + fusson musta niskaan.
Lisäksi korin muoviosat saivat nähdä kuumailmapuhallinta + muoville tarkoitettu käsittelyaine, lopputulos näkyi oikein silmissä.. :D
50/50:
Lopputulos:
Varsin miellyttävä lopputuloksesta tuli, pääkuva päivitettiin ja lisää löytyy linkin takaa.. vähän naarmua ja ruosteen korjausjälkeä siellätäällä, mutta asian kans pystyy elämään. :)
Sitten lopuksi kaivattais hieman tietoa CAKA -koneen kompura-ahtimesta. Kyseistä laitosta siis löytyy audin 3.0l v6 alkaen B8 -korimallin A4,A5,S4,S5,Q7 jne. varsin kohtuulliseen hintaan...oiskohan tämmösessä ideaa sovittaa AAH:n jatkoksi?
http://ukcar.reviews/wp-content/uploads/Audi_S4_B82009/audi-s4-b8-2009_23.jpg
Lisäksi korin muoviosat saivat nähdä kuumailmapuhallinta + muoville tarkoitettu käsittelyaine, lopputulos näkyi oikein silmissä.. :D
50/50:
Lopputulos:
Varsin miellyttävä lopputuloksesta tuli, pääkuva päivitettiin ja lisää löytyy linkin takaa.. vähän naarmua ja ruosteen korjausjälkeä siellätäällä, mutta asian kans pystyy elämään. :)
Sitten lopuksi kaivattais hieman tietoa CAKA -koneen kompura-ahtimesta. Kyseistä laitosta siis löytyy audin 3.0l v6 alkaen B8 -korimallin A4,A5,S4,S5,Q7 jne. varsin kohtuulliseen hintaan...oiskohan tämmösessä ideaa sovittaa AAH:n jatkoksi?
http://ukcar.reviews/wp-content/uploads/Audi_S4_B82009/audi-s4-b8-2009_23.jpg
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa