Noniin, tulipahan eka audi vihdoinkin ostettua. Tosiaan 6A koneella ja vuosimallia 1991, ajettu sopivasti sisään eli vasta 392tkm. Hakusessa oli joko taka- tai neliveto, sellaista kun ei ole vielä tähän mennessä ollut. Sitten sattui tämä olemaan lähettyvillä myynnissä ja eihän siinä tarvinnut kauaa miettiä, ei kuin soitto omistajalle ja autoa katsomaan. Laitettavaahan tässä on ulkoisesti aivan riittävästi, jos siistin haluaa. Mutta tarkoitus nyt on jonkin aikaa ajella ja sitten varmaan laitetaan auto "telakalle" laittoon, ajatuksissa 1.8t mylly sinne istuttaa vielä joku kaunis päivä.
Mulla kun ei ole näistä audeista niin mitään kokemusta, niin kiinnostais tietää, että onko jokaisessa quattrossa erilainen sisusta mitä etuvetosissa? On meinaan melko kovat ja epämukavat penkit. Tai onko tähän sitten otettu joku sportti paketti tilatessa.
Ja kuten kuvasta näkee niin maalivikaa on oikein kunnolla katossa.
Lähiaikoina tarkoitus perehtyä näihin asioihin
- Tyhjäkäynti seilaa hivenen. Varmaan jossakin letkussa vikaa tai sitten se säätö takertelee
- Moottorin tuenta, hytkyy melkoisesti tyhjäkäynnillä
Audi 80 2.0 16v quattro
Valvoja: ffp jäsenet
Nähtävästi melkosen vähän herättää keskustelua vanha, perus pappamallin quattro :)
No foorumilta ostetut kesärenkaat tänään ruuvattu alle ja ei oikein hyvältä vaikuta sopimisen suhteen. Vanteiden ET38 ja kumit 17/225/45. Edessä raapii raidetangon päihin ja takana kaariin heti kun monttuun ajaa. Katsotaan nyt, tilataanko renkaat kokoa 205/40 vai nypinkö talvirenkaista nastat ja syksyllä sitten kitkojen ostoon..
No foorumilta ostetut kesärenkaat tänään ruuvattu alle ja ei oikein hyvältä vaikuta sopimisen suhteen. Vanteiden ET38 ja kumit 17/225/45. Edessä raapii raidetangon päihin ja takana kaariin heti kun monttuun ajaa. Katsotaan nyt, tilataanko renkaat kokoa 205/40 vai nypinkö talvirenkaista nastat ja syksyllä sitten kitkojen ostoon..
Siisti 80 sulla. Itekin haikailin muutama kuukausi sitten Quattroa ja nyt löytyy ruotonen 90 Quattro tuolta tallista.
Voidaan vaikka penkkejä vaihtaa jos haluat, noi 90 on sellaset sohvat et niihin uppoo ja syvälle. =)
Tehoton? Onhan sulla 3heppaa enemmän kuin tuossa 5 koneessa. Tää 5-kone vaan imasee 4litraa enemmän ainetta. =D
Voidaan vaikka penkkejä vaihtaa jos haluat, noi 90 on sellaset sohvat et niihin uppoo ja syvälle. =)
Tehoton? Onhan sulla 3heppaa enemmän kuin tuossa 5 koneessa. Tää 5-kone vaan imasee 4litraa enemmän ainetta. =D
Joo tuli itellekin vähän yllätyksenä tuo, että tossa 2.3 R5 koneessa on vähemmän tehoa mitä tässä. Mutta taas sitten vitoskoneessa on varmaan vääntöä muuallakin kierrosalueella mitä tässä.
Tällänen juttu osui silmään yks päivä surffaillessa http://razur.pp.fi/ohjeet/Keskikons.html
Mitä tuon johdon katkaisemalla tapahtuu/mitä siinä huijataan? Enemmän varmasti voimaa takapäähän mutta miten tuo oikein menee?
Tällänen juttu osui silmään yks päivä surffaillessa http://razur.pp.fi/ohjeet/Keskikons.html
Mitä tuon johdon katkaisemalla tapahtuu/mitä siinä huijataan? Enemmän varmasti voimaa takapäähän mutta miten tuo oikein menee?
Niin kyllä, ajattelin kanssa ettei kai tuolla mitään muuta älyä "perässä" ole kuin tuo lukko. Voishan tuota kokeilla ens talvena, ellei sitten ole jo audi telakalla siinä vaiheessa.
Ja nuo valkoset 17" lähti uudelle omistajalle, nyt alla mahtavat fondmetal-alupallot hurjassa 14" koossa. No mahtuupahan pyörimään, nyt on vaan maavaraa jo liian vähän. Mutta kevyt peli ajella pikkurenkailla. Mietitään sitten taas joskus vanteita kun ja jos tästä joskus jotain jalostetaankin.
Ja nuo valkoset 17" lähti uudelle omistajalle, nyt alla mahtavat fondmetal-alupallot hurjassa 14" koossa. No mahtuupahan pyörimään, nyt on vaan maavaraa jo liian vähän. Mutta kevyt peli ajella pikkurenkailla. Mietitään sitten taas joskus vanteita kun ja jos tästä joskus jotain jalostetaankin.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa