patinawaagen aka ykkösgolffi.
Valvoja: ffp jäsenet
patinawaagen aka ykkösgolffi.
Tuli tuossa hommattua jak3:n ja dassiksen kanssa tuommonen seitsemisen vuotta seissyt ykkös golffi, mittarissa 317tkm. halvalla kun saatiin ja kulut kolmeen pekkaan niin johan se innostus lähti nousuun.
niin ja tämähän on LD joten kromilistoja löytyy sieltä sun täältä
http://i1371.photobucket.com/albums/ag3 ... 798dee.jpg
auto on alunperin ollut postiautona lapissa ja alkuperäinen väri on mandarin orange, mutta vaihtanut väriä ainakin valkoisesta punaiseen jossain välissä. maalipinta on jo parhaat päivänsä nähnyt ja kasvaa sammalta.
pariviikkoa illat touhuamista ja oltiinki jo leimakunnossa, sähköjä sai tosin hieroa tuostakin ajasta reilut 20-30 tuntia. motti oli aikalailla vainaa joten jak3:n "varaosaykkösestä" mottia pellin alle ja hyvin rokkaa. säädettävä alusta ruuvattiin alle ja 15" rattaat alle leimalle.
tuossa siis leimakunnossa:
http://i1371.photobucket.com/albums/ag3 ... 058f15.jpg
sen jälkeen tulikin vanteet, gtd maski, kattotelinettä, henkeen kuuluvaa matkalaukkua ja kaikkea pientä mukavaa.
http://i1371.photobucket.com/albums/ag3 ... 173d77.jpg
http://i1371.photobucket.com/albums/ag3 ... cae07b.jpg
tuommosenaa mennään nyt tällähetkellä. jokapäivä se liikkuu kun on kolme kuskiakin joten kilometrejä tulee. reilu pari viikkoa sitten leimattu ja 1200km mittarissa lisää. naurua ja hilpeyttä ainakin herättää, jos ei muuten niin kyytiläisissä.
jak3 saa täydentää kertomusta mikäli jotain jäi.
niin ja tämähän on LD joten kromilistoja löytyy sieltä sun täältä
http://i1371.photobucket.com/albums/ag3 ... 798dee.jpg
auto on alunperin ollut postiautona lapissa ja alkuperäinen väri on mandarin orange, mutta vaihtanut väriä ainakin valkoisesta punaiseen jossain välissä. maalipinta on jo parhaat päivänsä nähnyt ja kasvaa sammalta.
pariviikkoa illat touhuamista ja oltiinki jo leimakunnossa, sähköjä sai tosin hieroa tuostakin ajasta reilut 20-30 tuntia. motti oli aikalailla vainaa joten jak3:n "varaosaykkösestä" mottia pellin alle ja hyvin rokkaa. säädettävä alusta ruuvattiin alle ja 15" rattaat alle leimalle.
tuossa siis leimakunnossa:
http://i1371.photobucket.com/albums/ag3 ... 058f15.jpg
sen jälkeen tulikin vanteet, gtd maski, kattotelinettä, henkeen kuuluvaa matkalaukkua ja kaikkea pientä mukavaa.
http://i1371.photobucket.com/albums/ag3 ... 173d77.jpg
http://i1371.photobucket.com/albums/ag3 ... cae07b.jpg
tuommosenaa mennään nyt tällähetkellä. jokapäivä se liikkuu kun on kolme kuskiakin joten kilometrejä tulee. reilu pari viikkoa sitten leimattu ja 1200km mittarissa lisää. naurua ja hilpeyttä ainakin herättää, jos ei muuten niin kyytiläisissä.
jak3 saa täydentää kertomusta mikäli jotain jäi.
Eurokilvet vaihtuu tavallisiin vielä ja vanteisiin pitäs kehitellä hieman tyyliin sopivampi väritys, eli keskiöt kultaisella ja kehät hopeaksi/kiiltoon. Olis vähän yhtenevämpi kun ihmekyllä nuo kromiosat tuossa on säilyny aika hyvin.
Sisusta tässä on lähes virheetön ja ehjä, täysin orkkis ruskea ja hoidettiin kuosiin höyrypesurilla. Pohjaa hitsattu se mitä tarvi ja suojattu, jarrut uusittu ja mm. tankkikin piti vaihtaa kun oli ajettu paskaksi sekä täynnä kaikkea muuta kuin dieseliä..
Sisusta tässä on lähes virheetön ja ehjä, täysin orkkis ruskea ja hoidettiin kuosiin höyrypesurilla. Pohjaa hitsattu se mitä tarvi ja suojattu, jarrut uusittu ja mm. tankkikin piti vaihtaa kun oli ajettu paskaksi sekä täynnä kaikkea muuta kuin dieseliä..
Joo ruosterytörotasta kaukana, auto on suorakylkinen ja ehjä joten ei sitä aleta ruostuttamalla ainakaan raiskaamaan.
Tuo punanen maali rapisee jokareissulla vähemmäksi kun on niin huonoilla pohjilla, että ei se ainakaan pesemällä kaunistuis. Järjetön työmaa siksi pohjissakin, joten ajellaan tuoltaan ainaki toistaiseksi :)
Tuo punanen maali rapisee jokareissulla vähemmäksi kun on niin huonoilla pohjilla, että ei se ainakaan pesemällä kaunistuis. Järjetön työmaa siksi pohjissakin, joten ajellaan tuoltaan ainaki toistaiseksi :)
Viimeksi muokannut Jak3, 4.3.2015 22:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moottoriksi tähän tuli tosiaan uudemmasta ykköskoppaisesta 1.6 dieseli nelivaihteisella lootalla, jossa oli pientä orastavaa kansivaivaa kun lämppärin kenno räjähti jo päästömittauksessa ennen leimaa. Koko loppukesä sillä kuitenki kurvattiin pitkälle syksyyn (reilu 3000km) erinäisten lämpövaivojen kera, kunnes lopulta se uusikin kenno suli päädystä suoraan kuskin kintuille. Itse pata taas keitti aina 5km ajon jälkeen ja nekin vähät menohalut rupesi olla historiaa.
Saatiin kuitenki senverran vielä vauhtia masiinaan että matkatavarat meinasi lennellä kyydistä. Tuon jälkeen vanha kone suosiolla kaatikselle, ja tilalle kiilattiin pykälän tuoreempaa myllyä kera viisvaihteisen laatikon. Eli Seatin 1.9-litrainen 1Y höystettynä AAZ apulaitteilla ja luonnollisesti pikku kutitteluilla, ettei tylsää tule.
Tällähetkellä savut päästetty tallin seinille ja to-do listalla pakoputken teko, jarrutehostimen asennus + paremmat etujarrut, vaihdevivusto muokata femmalle sekä yleistä räpläystä. Lisänä vielä vanteiden ehostus paremmin tyyliin sopivaksi, niin sitten saa kesä, terassikelit ja kuskiehdokkaat tulla.
Saatiin kuitenki senverran vielä vauhtia masiinaan että matkatavarat meinasi lennellä kyydistä. Tuon jälkeen vanha kone suosiolla kaatikselle, ja tilalle kiilattiin pykälän tuoreempaa myllyä kera viisvaihteisen laatikon. Eli Seatin 1.9-litrainen 1Y höystettynä AAZ apulaitteilla ja luonnollisesti pikku kutitteluilla, ettei tylsää tule.
Tällähetkellä savut päästetty tallin seinille ja to-do listalla pakoputken teko, jarrutehostimen asennus + paremmat etujarrut, vaihdevivusto muokata femmalle sekä yleistä räpläystä. Lisänä vielä vanteiden ehostus paremmin tyyliin sopivaksi, niin sitten saa kesä, terassikelit ja kuskiehdokkaat tulla.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa