Audi A4 1.8T quattro
Valvoja: ffp jäsenet
Audi A4 1.8T quattro
Tämmöinen tuli muutama kuukausi pihaan, kestihän tuo ero vaggineista jopa 3kk.
Mutta itse asiaan.
Tottelee mallia A4 1.8T quattro vuosimallia 1996 ja on ajettu reilut 280tkm. Heti aluksi auto muistutti juuristaan ja halusi vaihdettavan kaikki puolansa.
Olihan se toki saanut Suomessa olo aikanaan joltain tuunarilta leimansa jotka löytyi valoluomien, kylän uskottavimman äänenvaimentimen, dumpin ja perus 17" 5-puola vanteitten muodossa. (Ei kuvassa) Näistä kun päästiin eroon oltiin jo voitolla. Lastutettukin on ja se on saanut jäädä muistoksi entisistä omistajista.
Vanteet vaihtui jo Borasta hyvin tutuiksi tulleisiin Audin winterfelgeneihin, takavaloiksi facelift mallit ja sivuvilkut kirkkaiksi.
Ovessa ja eturenkaitten takana kaarissa oli ruostepeikko puraissut jotka sitten meni hiekkapuhallukseen ja maalaukseen.
Sisälle mankan vaihto ja ahtopainemittari tuuletusritilään. Sisätilanpesukin tuli tehtyä kun takapenkistä ei erottanut enää alkuperäistä väriä.
Kaiveltiin myös työkaverin kanssa menetettyä kiiltoa takaisin.
Tässä mennään aikalailla nykypäivässä.
Tarkoituksena olisi tässä hieman madaltaa autoa (-40mm) ja hankkia samanlaiset etuvalot mutta lähivalo on projektorilla eli pre-facelift tyyliset ilman mitään enkeleitä tai piruja.
Päivitellään kun tapahtuu jotain.
Mutta itse asiaan.
Tottelee mallia A4 1.8T quattro vuosimallia 1996 ja on ajettu reilut 280tkm. Heti aluksi auto muistutti juuristaan ja halusi vaihdettavan kaikki puolansa.
Olihan se toki saanut Suomessa olo aikanaan joltain tuunarilta leimansa jotka löytyi valoluomien, kylän uskottavimman äänenvaimentimen, dumpin ja perus 17" 5-puola vanteitten muodossa. (Ei kuvassa) Näistä kun päästiin eroon oltiin jo voitolla. Lastutettukin on ja se on saanut jäädä muistoksi entisistä omistajista.
Vanteet vaihtui jo Borasta hyvin tutuiksi tulleisiin Audin winterfelgeneihin, takavaloiksi facelift mallit ja sivuvilkut kirkkaiksi.
Ovessa ja eturenkaitten takana kaarissa oli ruostepeikko puraissut jotka sitten meni hiekkapuhallukseen ja maalaukseen.
Sisälle mankan vaihto ja ahtopainemittari tuuletusritilään. Sisätilanpesukin tuli tehtyä kun takapenkistä ei erottanut enää alkuperäistä väriä.
Kaiveltiin myös työkaverin kanssa menetettyä kiiltoa takaisin.
Tässä mennään aikalailla nykypäivässä.
Tarkoituksena olisi tässä hieman madaltaa autoa (-40mm) ja hankkia samanlaiset etuvalot mutta lähivalo on projektorilla eli pre-facelift tyyliset ilman mitään enkeleitä tai piruja.
Päivitellään kun tapahtuu jotain.
Viimeksi muokannut Blind, 27.8.2014 20:02. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Yritä sitten edes saada vilkku ja ajovalo samaan tasoon. Monesti kun näkee ettei ole sen verran vaivaa nähty et olisi laitettu linjaan. Imo faceliftin valot on huomattavasti tuoreemman näköset sekä helppo asennella paikoilleen.
Itelläni ei ole korkeudensäätömoottoreita paikoillaan. Vaihdoin sisälle säätimen tilalle tyhjän peitelätkän ja homma bueno.
Itelläni ei ole korkeudensäätömoottoreita paikoillaan. Vaihdoin sisälle säätimen tilalle tyhjän peitelätkän ja homma bueno.
Sekin voi johtua siitä ettei valot ole linjassa että umpioihin käy joko valeon tai boschin tekeleet ja kyseisiin umpioihin tarvii valeot jotka tulee kanssa. Esim. valeo istuu boschilaisen umpiossa sentin liian alhaalla mutta muuten menee paikalleen.
Toivon mukaan kaikki toimii niinkuin pitää ettei tartte heti myyntiin laittaa.
Toivon mukaan kaikki toimii niinkuin pitää ettei tartte heti myyntiin laittaa.
Valot saatu paikalleen ja kerta hyväksyntä löytyy niin 5000k ksenonit löytyi kanssa paikalleen.
Tuli samalla säädettyä keulan asentoa paremmaksi kun toisella puolen melkein puolen sentin heitto kun vertasi valojen rakoa konepeltiin.
Ja siitä valmiina, valot tuli säädeltyä huolella paikoilleen ettei irvistelisi mistään.
Käydä ostamassa palaset vielä lamin-x.sää että pysyisivät sitten kunnossa.
Ensiviikon puolella tulisi hyvällä tuurilla alustakin perille. Ebaystä lähti mukaan Supersportin Black Evolution coilover-sarja
Tuli samalla säädettyä keulan asentoa paremmaksi kun toisella puolen melkein puolen sentin heitto kun vertasi valojen rakoa konepeltiin.
Ja siitä valmiina, valot tuli säädeltyä huolella paikoilleen ettei irvistelisi mistään.
Käydä ostamassa palaset vielä lamin-x.sää että pysyisivät sitten kunnossa.
Ensiviikon puolella tulisi hyvällä tuurilla alustakin perille. Ebaystä lähti mukaan Supersportin Black Evolution coilover-sarja
Eilen tuli alustakin perille ja saksasta tullessa ei mennyt kuin viikko.
Siinä kaverin autoa korjaillessa päätettiin että viskataan samoilla lämpimillä tolpat tuohonkin paikalleen ja muutaman tunnin päästä oli valmista.
Seuraavaksi varmaankin spacereitten hankintaan jotta saadaan vannetta lähemmäksi kaarta tai jopa vanteitten vaihtoa johonkin muuhun oem malliin.
Siinä kaverin autoa korjaillessa päätettiin että viskataan samoilla lämpimillä tolpat tuohonkin paikalleen ja muutaman tunnin päästä oli valmista.
Seuraavaksi varmaankin spacereitten hankintaan jotta saadaan vannetta lähemmäksi kaarta tai jopa vanteitten vaihtoa johonkin muuhun oem malliin.
Siitäpä se tuli se s-line vetäistyäkin kun on sisustaa jne..
Joo keula kyllä muuttui kivasti, heti näyttää taas tuoreemmalta kuin onkaan, ensiviikolla pitäisi tulla kirkkaat lamin-x kalvot jotta pysyisivät parempana edes hetken.
Alustakin nyt kunnossa kun kävi nelipyöräsuuntauksessa.
Takavaloiksi kiinnostaisi kokeilla niitä puna/kirkas vaihtoehtoja mutta pysytään nyt ainakin aluksi noissa faceliftin valoissa.
Joo keula kyllä muuttui kivasti, heti näyttää taas tuoreemmalta kuin onkaan, ensiviikolla pitäisi tulla kirkkaat lamin-x kalvot jotta pysyisivät parempana edes hetken.
Alustakin nyt kunnossa kun kävi nelipyöräsuuntauksessa.
Takavaloiksi kiinnostaisi kokeilla niitä puna/kirkas vaihtoehtoja mutta pysytään nyt ainakin aluksi noissa faceliftin valoissa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa