ex: Bagged GTI Golf mk4 // now: Bagged GTI Golf mk6
Valvoja: ffp jäsenet
ex: Bagged GTI Golf mk4 // now: Bagged GTI Golf mk6
Tällänen kulkine löytyisi iteltä.
Ollaan kuljettu nyt kolme vuotta yhdessä ja mitään sen suurempia remontteja ei ole tarvinnut tehdä, mitä nyt muutamat öpohjat vaihdettu ym.
Aikalailla tää versio on mallia 3. Ensimmäinen oli JOM + 18'' perusvanteet, kunnes rupesin tosissaan "harrastamaan". Seuraavassa versiossa laitoin tilaukseen BC Racingin BR-sarja ja alle Keskinin KT1:set. Sitten tilailtiin lyhyempiä jousia ja madallettiin iha huolella ja rullailtiin aika saakelin lähellä maankamaraa. Paskoin neljä öljypohjaa, katkaisin yhen vetarin ja ruttasin kummatkin etukaaret.. Meinasin jo lopettaa, mut mut..
Tämä versio nyt sit lähti kokonaan käsistä, BC Racingin tolppiin rakensin ilma-alustan laatukamoista ja saksasta huusin talvella itselleni kokonaan kiillotetut Kerscherin CS -vanteet koossa 9x18 ja 10x18. Renkaina pyörii nankangit koossa 205/35 ja 225/35. On talven/kevään aikana laitettu shimmilevyä taakse, eteen alapallon camber-säätöä ym ym.
Kuvia itse laitoksesta, olkaa hyvät.
Tuoreimmat kuvat Tuuloksen miitistä. Noita kelpaa esitellä!
Missään nimessä tää ei oo valmis, kaikenlaista pientä hipostelua löytyy, aina! Seuraavana onkin ajokorkeuden hierominen alemmas.
Tiedän tiedän, et kaks kuvaa, mutta loppuun vielä tälläinen, keula on aika jees korkeudessa jo. Säkit tyhjänä..
Muutamat lisäkuvat linkkeinä!
https://farm8.staticflickr.com/7320/14027934351_63a8abf98f_b.jpg
https://farm8.staticflickr.com/7228/14031029385_32c74910fb_b.jpg
https://farm3.staticflickr.com/2924/14031496144_a473d23e20_b.jpg
Ollaan kuljettu nyt kolme vuotta yhdessä ja mitään sen suurempia remontteja ei ole tarvinnut tehdä, mitä nyt muutamat öpohjat vaihdettu ym.
Aikalailla tää versio on mallia 3. Ensimmäinen oli JOM + 18'' perusvanteet, kunnes rupesin tosissaan "harrastamaan". Seuraavassa versiossa laitoin tilaukseen BC Racingin BR-sarja ja alle Keskinin KT1:set. Sitten tilailtiin lyhyempiä jousia ja madallettiin iha huolella ja rullailtiin aika saakelin lähellä maankamaraa. Paskoin neljä öljypohjaa, katkaisin yhen vetarin ja ruttasin kummatkin etukaaret.. Meinasin jo lopettaa, mut mut..
Tämä versio nyt sit lähti kokonaan käsistä, BC Racingin tolppiin rakensin ilma-alustan laatukamoista ja saksasta huusin talvella itselleni kokonaan kiillotetut Kerscherin CS -vanteet koossa 9x18 ja 10x18. Renkaina pyörii nankangit koossa 205/35 ja 225/35. On talven/kevään aikana laitettu shimmilevyä taakse, eteen alapallon camber-säätöä ym ym.
Kuvia itse laitoksesta, olkaa hyvät.
Tuoreimmat kuvat Tuuloksen miitistä. Noita kelpaa esitellä!
Missään nimessä tää ei oo valmis, kaikenlaista pientä hipostelua löytyy, aina! Seuraavana onkin ajokorkeuden hierominen alemmas.
Tiedän tiedän, et kaks kuvaa, mutta loppuun vielä tälläinen, keula on aika jees korkeudessa jo. Säkit tyhjänä..
Muutamat lisäkuvat linkkeinä!
https://farm8.staticflickr.com/7320/14027934351_63a8abf98f_b.jpg
https://farm8.staticflickr.com/7228/14031029385_32c74910fb_b.jpg
https://farm3.staticflickr.com/2924/14031496144_a473d23e20_b.jpg
Viimeksi muokannut Mixujoo, 17.4.2015 14:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nää ei kyl mee koskaa oikeen ymmärrykseen, kun autosta löytyy helvetin hintaisia vanteita,
ilma-alustaa ja muutenkin huoliteltu. Sitten renkaina Nangkang :D
Ei sillä että perus ok rengas, mutta ei ne kyllä hyviäkään ole.
Herkkiä kulumaan ihan mutkalle mitä leveämpiin menee.
Mutta auto on kyllä maukas. Hyvin istuva kenttäys. :)
ilma-alustaa ja muutenkin huoliteltu. Sitten renkaina Nangkang :D
Ei sillä että perus ok rengas, mutta ei ne kyllä hyviäkään ole.
Herkkiä kulumaan ihan mutkalle mitä leveämpiin menee.
Mutta auto on kyllä maukas. Hyvin istuva kenttäys. :)
Vanteet ja alusta kestää pitkään, mutta renkaat on hyvällä tuurilla kesässä sliksit toisesta reunasta kun madalletaan kunnolla. Mitäpä noihin suotta sijoittamaan miljoonia, kun halvatkin renkaat toimii Suomen sääolosuhteissa ihan hyvin.
Eikä tuo mitenkään ihmeellistä toimintaa ole. Mullakin on kaveri jolla on ns. miljoonakämppä ja hitosti massia, mutta kun olutta haetaan kaupasta niin käteen osuu Pirkka-olut. :D
Ootko Mixu tulossa Kalis Car Meettiin? :)
Eikä tuo mitenkään ihmeellistä toimintaa ole. Mullakin on kaveri jolla on ns. miljoonakämppä ja hitosti massia, mutta kun olutta haetaan kaupasta niin käteen osuu Pirkka-olut. :D
Ootko Mixu tulossa Kalis Car Meettiin? :)
Joo, en todellakaan tajua tota narinaa "kaikki on tehty viimesen päälle ja sit on nankangit alla"? Tällä ajaminen muutenkaa mitenkää "lepposta ja vaivatonta ois", eikä sitä tonnin renkailla paranneta yhtään mihinkään.
Samanlailla on tähä asti pyörinyt alla ellei jopa paremmin ku kalliimmat renkaat. Ei mitään valittamista. Ja tämmösillä vehkeillä, missä ne kestää muutenki maksimissaan kesän on ihan sama mitä siellä alla pyörii. Viime pyörät oli falkenin ja suorastaan suli alle, näissä ei mitään kulumista havaittavissa.
Ja eikä tällä ajeta kahtasataa, eikä taistella radalla kelloa vastaan.
ps. Kaliskruisinkii ois tarkoitus tulla, tää lähiaikoina oleva miitti(?) jää välistä..
Samanlailla on tähä asti pyörinyt alla ellei jopa paremmin ku kalliimmat renkaat. Ei mitään valittamista. Ja tämmösillä vehkeillä, missä ne kestää muutenki maksimissaan kesän on ihan sama mitä siellä alla pyörii. Viime pyörät oli falkenin ja suorastaan suli alle, näissä ei mitään kulumista havaittavissa.
Ja eikä tällä ajeta kahtasataa, eikä taistella radalla kelloa vastaan.
ps. Kaliskruisinkii ois tarkoitus tulla, tää lähiaikoina oleva miitti(?) jää välistä..
Eiköhän toi Nankang ole tällä hetkellä samassa asemassa mitä Hankook oli vielä vähän aikaa sitten, eli sille naureskeltiin. Se määrä mitä Nankangia myydään ympäri maailman, niin eiköhän siitä rahasta osa mene tuotekehitykseen ja onhan nyt vähän aikaa sitten tullut NS-2R semisliksi mikä on saanut positiivisia arvioita harrastajien keskuudessa ja juurikin rata-ajossa.
Näimpä, sinä sen sanoit. 360€ oli nämä kotiovelle tuotuna, ei todellakaan ole paha hinta uusista, kohtalaisen erikoisista rengaskoista. Mut mun puolesta toi rengaskeskustelu on tässä, mä ainakin tykkään eikä mua juurikaan kiinnosta, jos joku ei mun nankangeista tykkää. Autoa mä tässä esittelen, en renkaitani.
Kyllä se rupee olee maassa, pultin kantoja myöten :)
Kyllä se rupee olee maassa, pultin kantoja myöten :)
No ottipa koville kun mainitsi renkaista :D
Ja mitäs väliä sillä monta miljoonaa on rahaa jos pirkka olut maistuu vaan paremmalle?
Omaan makuun falken venyy nätimmin. Makuasia taas kerran.
Mutta paskoja runkoja niissä on jos mennään koko luokkaan 255 ja 20" tai isompia.
Ehkä ne kehitykset on tehty näihin kevyempiin autoihin ja varmaan kestääkin kulumatta päin helvettiä.
Mutta itse kiesiin..
Millanen oli ajaa toi bc-racingin alusta vakiona ja lyhyemmillä jousilla?
Onko lyhyempiä jousia tallessa? Voisin olla kiinnostunut ;)
Vanteet kyllä istuu pirun nätisti kaariin.
Ja mitäs väliä sillä monta miljoonaa on rahaa jos pirkka olut maistuu vaan paremmalle?
Omaan makuun falken venyy nätimmin. Makuasia taas kerran.
Mutta paskoja runkoja niissä on jos mennään koko luokkaan 255 ja 20" tai isompia.
Ehkä ne kehitykset on tehty näihin kevyempiin autoihin ja varmaan kestääkin kulumatta päin helvettiä.
Mutta itse kiesiin..
Millanen oli ajaa toi bc-racingin alusta vakiona ja lyhyemmillä jousilla?
Onko lyhyempiä jousia tallessa? Voisin olla kiinnostunut ;)
Vanteet kyllä istuu pirun nätisti kaariin.
Eli tosiaan tuli vaihdettua vanha GTI pikkuisen uudempaan, mk6 GTI:hin tuossa viime vuoden elokuussa. Varusteita kattavasti, ainoa mikä oikeastaan harmittaa on kattoluukun puuttuminen. Autosta sen verran, vuosimallia 2009 ja ajettu ostettaessa 97tkm.
-Park Assistant, peruutuskamera ja -tutkat
-Xenonit kaarrevalotoiminnolla
-DCC-alusta
-DSG
-RNS510 eli navit ym.
-Rattivaihteet
-ym ym ym.
Ohessa kuva ostohetkellä.
image by mixujoo, on Flickr
Tässä on tosiaan keretty jo vähän touhuamaankin. Ensimmäiseksi vaihdoin totta kai sisätiloihin kaikkiin valoihin ledit. Takavalojen metsästys R-mallisiin alkoi jo oikeastaan ennen auton ostoa.. Ne myös sain bongattua ebayn syövereistä. Kesävanteiksi päätyi Talladegat ja Detroitit jätin talvipyöriksi, sen verran huonossa kunnossa ovat. Etulaseihin sipastiin 50% kalvot tasoittamaan tummuuseroa takaikkunoiden kanssa.
Untitled by mixujoo, on Flickr
WaxON by mixujoo, on Flickr
IMG_6865 by mixujoo, on Flickr
Ja tällä setupilla ajeltiinkin sitten hetken aikaa.
IMG_6946 by mixujoo, on Flickr
Sitten alkoi kevät aurinko hiljalleen paistaa ja tuli taas se kuuluisa "mitä helvettiä". Auto näytti ihan hirveältä ja varsinkin KORKEALTA.. Pikkuisen funtsailun jälkeen rupes pakettia tippumaan kotia. Eli bagridersilta tuli seuraavaa:
IMG_7327 by mixujoo, on Flickr
Sisältäen performance -sarjan etutolpat, slam -sarjan takapään ja autopilot v2:sen ohjaamaan koko pakettia.
https://flic.kr/p/rDf3VA [/url]
Ja mamasanilta DCC:n poistoon oikeaoppisesti tuli tälläiset.
IMG_7222 by mixujoo, on Flickr
Kokonaisuudessaan toi vaihto oli naurettavan helppo, yksikään pultti ei ollut lähellekkään jumissa vaan kaikki aukes "normaalisti". Vaihtoon meni ehkä noin päivä. Työt vähän sekoitti pakkaa (jälleen kerran) mutta todella simppeli homma.
Ensimmäiseltä testilenkiltä kuva:
image by mixujoo, on Flickr
Kävin pyörät säätämässä kohdilleen ja nyt on tullut jo kohtalaisesti kilometrejä. Tuuloksessa käytiin CDLC:n avausmiitissä ja sieltä muutama kuva "valmiista" tuotteesta. Ensimmäisenä pitempänä reissuna uudella setupilla yllätti kyllä ajettavuus. Uskaltaisin väittää että jopa hivenen parempi kuin DCC-alusta. Ja täähän menee tosiaan perheautosta, meitä oli neljä kyydissä ja peräkontissa vielä lastenrattaat. Ohituskiihtyvyyttäkin testasin viime vuoden syyskuussa, kortin arvoisesti.. Hah!
IMG_1021 by V.M photo, on Flickr
IMG_1023 by V.M photo, on Flickr
Loppuun voisin sanoa vielä ne kuuluisat sanat, "tätä en laita mitenkään"...
-Miika
-Park Assistant, peruutuskamera ja -tutkat
-Xenonit kaarrevalotoiminnolla
-DCC-alusta
-DSG
-RNS510 eli navit ym.
-Rattivaihteet
-ym ym ym.
Ohessa kuva ostohetkellä.
image by mixujoo, on Flickr
Tässä on tosiaan keretty jo vähän touhuamaankin. Ensimmäiseksi vaihdoin totta kai sisätiloihin kaikkiin valoihin ledit. Takavalojen metsästys R-mallisiin alkoi jo oikeastaan ennen auton ostoa.. Ne myös sain bongattua ebayn syövereistä. Kesävanteiksi päätyi Talladegat ja Detroitit jätin talvipyöriksi, sen verran huonossa kunnossa ovat. Etulaseihin sipastiin 50% kalvot tasoittamaan tummuuseroa takaikkunoiden kanssa.
Untitled by mixujoo, on Flickr
WaxON by mixujoo, on Flickr
IMG_6865 by mixujoo, on Flickr
Ja tällä setupilla ajeltiinkin sitten hetken aikaa.
IMG_6946 by mixujoo, on Flickr
Sitten alkoi kevät aurinko hiljalleen paistaa ja tuli taas se kuuluisa "mitä helvettiä". Auto näytti ihan hirveältä ja varsinkin KORKEALTA.. Pikkuisen funtsailun jälkeen rupes pakettia tippumaan kotia. Eli bagridersilta tuli seuraavaa:
IMG_7327 by mixujoo, on Flickr
Sisältäen performance -sarjan etutolpat, slam -sarjan takapään ja autopilot v2:sen ohjaamaan koko pakettia.
https://flic.kr/p/rDf3VA [/url]
Ja mamasanilta DCC:n poistoon oikeaoppisesti tuli tälläiset.
IMG_7222 by mixujoo, on Flickr
Kokonaisuudessaan toi vaihto oli naurettavan helppo, yksikään pultti ei ollut lähellekkään jumissa vaan kaikki aukes "normaalisti". Vaihtoon meni ehkä noin päivä. Työt vähän sekoitti pakkaa (jälleen kerran) mutta todella simppeli homma.
Ensimmäiseltä testilenkiltä kuva:
image by mixujoo, on Flickr
Kävin pyörät säätämässä kohdilleen ja nyt on tullut jo kohtalaisesti kilometrejä. Tuuloksessa käytiin CDLC:n avausmiitissä ja sieltä muutama kuva "valmiista" tuotteesta. Ensimmäisenä pitempänä reissuna uudella setupilla yllätti kyllä ajettavuus. Uskaltaisin väittää että jopa hivenen parempi kuin DCC-alusta. Ja täähän menee tosiaan perheautosta, meitä oli neljä kyydissä ja peräkontissa vielä lastenrattaat. Ohituskiihtyvyyttäkin testasin viime vuoden syyskuussa, kortin arvoisesti.. Hah!
IMG_1021 by V.M photo, on Flickr
IMG_1023 by V.M photo, on Flickr
Loppuun voisin sanoa vielä ne kuuluisat sanat, "tätä en laita mitenkään"...
-Miika
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa