saa poistaa
Valvoja: ffp jäsenet
saa poistaa
Tämän vois poistaa, liikaa vanhoja autoja samassa kertomuksessa.
Viimeksi muokannut -Mikkeri-, 24.3.2015 12:51. Yhteensä muokattu 15 kertaa.
Hetkeksi tuli hairahdettua pois vag-konsernista, ja sen kyllä huomas lompakossa.. Turbogolffin jälkeen tuli ostettua käyttikseksi -97 2.5 automaatti Galant, hieman yli kuukauden kerkesin ajelemaan kun laatikosta pamahti turbiini paskaksi. Auto myytiin laatikkovikaisena pois ja taas tuli takkiin että helisi.
Nettiautoa selaillessa vastaan tuli 8v alkuperäinen Gti Golf salossa, jota tuli muutama viikko katseltua ja lopulta soitto myyjälle ja autoa katsomaan.
Myyjä vaihtoi uuden startin juuri ennen kun päästiin paikan päälle, mutta silti auto ei lähteny avaimesta käymään, solenoidi vaan naksu. Hetki siinä ihmeteltiin ja työnneltiin auto käymään, ja koeajolla tuli huomattua että laturin valokin palo, ei ladannut ollenkaan..
Harva auton ostaja alkaa remonttia tekemään ennen papereitten kirjottamista, mutta tällä kertaa niin kävi. :D Kaverin kanssa alettiin purkaan starttia pois ja laturin hiilet tuli tarkistettua, pari tuntia siinä väsäiltiin ja lopputulos oli se että startin toinen virtajohdoista oli väärässä paikassa, johto oikeeseen paikkaan ja auto lähti avaimesta käymään ja latasikin vielä :) Tippui onneksi hinta edes jonkin verran kun joutui itte laittelemaan.
Eli kyseessä on Musta Gti, seissyt myyjän kaverilla viitisen vuotta tallin perällä, auton läheisyydessä on maalailtu kyllä tosi paljon jotain koska auto oli ihan maalipölyn peitossa!
Sitä nyt on hinkkailtu sen verran että se alkaa näyttään taas mustalta, laseista kun pölyn sais vielä pois :)
Jettakeula siihen tuli jo vaihdeltua, ruosteita täytyy alkaa korjailemaan ja katteleen jostain Borbet A:t kesäksi siihen. Orkkis kunnossa sisältä, alkuperänen punamusta sisusta alkoi paljastumaan homeen alta :) Tästä se pikkuhiljaa taas lähtee!
Tossa joku huono kuva ostohetkeltä:
Nettiautoa selaillessa vastaan tuli 8v alkuperäinen Gti Golf salossa, jota tuli muutama viikko katseltua ja lopulta soitto myyjälle ja autoa katsomaan.
Myyjä vaihtoi uuden startin juuri ennen kun päästiin paikan päälle, mutta silti auto ei lähteny avaimesta käymään, solenoidi vaan naksu. Hetki siinä ihmeteltiin ja työnneltiin auto käymään, ja koeajolla tuli huomattua että laturin valokin palo, ei ladannut ollenkaan..
Harva auton ostaja alkaa remonttia tekemään ennen papereitten kirjottamista, mutta tällä kertaa niin kävi. :D Kaverin kanssa alettiin purkaan starttia pois ja laturin hiilet tuli tarkistettua, pari tuntia siinä väsäiltiin ja lopputulos oli se että startin toinen virtajohdoista oli väärässä paikassa, johto oikeeseen paikkaan ja auto lähti avaimesta käymään ja latasikin vielä :) Tippui onneksi hinta edes jonkin verran kun joutui itte laittelemaan.
Eli kyseessä on Musta Gti, seissyt myyjän kaverilla viitisen vuotta tallin perällä, auton läheisyydessä on maalailtu kyllä tosi paljon jotain koska auto oli ihan maalipölyn peitossa!
Sitä nyt on hinkkailtu sen verran että se alkaa näyttään taas mustalta, laseista kun pölyn sais vielä pois :)
Jettakeula siihen tuli jo vaihdeltua, ruosteita täytyy alkaa korjailemaan ja katteleen jostain Borbet A:t kesäksi siihen. Orkkis kunnossa sisältä, alkuperänen punamusta sisusta alkoi paljastumaan homeen alta :) Tästä se pikkuhiljaa taas lähtee!
Tossa joku huono kuva ostohetkeltä:
-
- -
- Viestit: 1158
- Liittynyt: 1.4.2007 19:09
Noita ffp-logollisia mittarinpohjia tais olla parissa memberin autossa ellen ihan väärin muista. Ja missään yleisessä jaossa niitä ei ollut.
Mutta tuolla mittarinpohjat topikissa pitäs olla valmiita pohjia, muutakun tulostaa vaikka tarrapaperille ja liimaa kiinni :)
eli täältä http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=20973
Mutta tuolla mittarinpohjat topikissa pitäs olla valmiita pohjia, muutakun tulostaa vaikka tarrapaperille ja liimaa kiinni :)
eli täältä http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=20973
Hommaa riittää niinkun saatto olettaakkin pitkän seisomisen jälkeen, ja tuntuu että puolet vioista häviää pelkästään osia kiristämällä. Öljyä alkoi vuotaan yllättäen todella paljon, syyhän selvis kun kiristi kaikki venttiilikopan pultit jotka oli sormikireydellä..
Bensapuoli alkoi vuotamaan kanssa, syynä pumppuun menevät putket auton alla todella ruosteessa. Samalla tuli vanha pakoputkikin kursittua kasaan joka vuoti melkein joka välistä.
Tuplavalot tuli vaihdettua samaan rahaan takasin paikalleen, on ne kyllä ihmeen hyvät lisäpitkät näin syksyn hämärällä :)
Autoon on joku aikoinaan vaihtanut 4 lovisen laatikon aluperäsen 5 vaihteisen tilalle. Onko tietoa että sopiiko toi gtin orkkis laatikko nyt takasin paikalleen ilman vauhtipyörän ja kytkimen vaihtoa? Eli toisin sanoen onko 4 lovinen laatikko sopinut suoraan vanhan tilalle?
Bensapuoli alkoi vuotamaan kanssa, syynä pumppuun menevät putket auton alla todella ruosteessa. Samalla tuli vanha pakoputkikin kursittua kasaan joka vuoti melkein joka välistä.
Tuplavalot tuli vaihdettua samaan rahaan takasin paikalleen, on ne kyllä ihmeen hyvät lisäpitkät näin syksyn hämärällä :)
Autoon on joku aikoinaan vaihtanut 4 lovisen laatikon aluperäsen 5 vaihteisen tilalle. Onko tietoa että sopiiko toi gtin orkkis laatikko nyt takasin paikalleen ilman vauhtipyörän ja kytkimen vaihtoa? Eli toisin sanoen onko 4 lovinen laatikko sopinut suoraan vanhan tilalle?
Leimalla tuli piipahdettua, vikalistahan sieltä pamahti:
-Repsikan puolen käsijarru tehoton
-Takajarrulevyt syöpuneet
-Tukivarren pusla
-Apurungossa pieni reikä
-Korjauskehotus (Meteli, liian voimakas) tais olla inssillä rapula koska ennen ei ole äänistä sanottu yhtään mitään.
Onneks ei oo kun illan homma noissa nii pääsee näyttään uudestaan.
Jotain pientä tullu tässä laiteltua, kaverin varaosa mk1 Crx löytyi sopivasti pienen sovittelun jälkeen takaspoileri golffiin, väri päälle ja kiinni:
Gti etulippa, Gti merkki punaseks ja keulille
Kevään mittaan pitäis metsästää mielellään mustat isolasiovet ja Borbet A:t sopivaan hintaan.
Konepuolesta sen verran että Nokka on lähdössä hiottavaksi ja vauhtipyörä kevennettäväksi talven aikana, saa tota kulkupuoltakin hieman paremmaksi.
-Repsikan puolen käsijarru tehoton
-Takajarrulevyt syöpuneet
-Tukivarren pusla
-Apurungossa pieni reikä
-Korjauskehotus (Meteli, liian voimakas) tais olla inssillä rapula koska ennen ei ole äänistä sanottu yhtään mitään.
Onneks ei oo kun illan homma noissa nii pääsee näyttään uudestaan.
Jotain pientä tullu tässä laiteltua, kaverin varaosa mk1 Crx löytyi sopivasti pienen sovittelun jälkeen takaspoileri golffiin, väri päälle ja kiinni:
Gti etulippa, Gti merkki punaseks ja keulille
Kevään mittaan pitäis metsästää mielellään mustat isolasiovet ja Borbet A:t sopivaan hintaan.
Konepuolesta sen verran että Nokka on lähdössä hiottavaksi ja vauhtipyörä kevennettäväksi talven aikana, saa tota kulkupuoltakin hieman paremmaksi.
Nyt on vähä yli vuosi leimaa paperissa, hyvä aika laittaa auto talviteloille.
Onneks saatiin jätkien kanssa keväällä iso talli koko porukalle (422 neliötä), pesupaikat ja kaikki, mahtuu kupla ja golffi molemmat oleen lämpimässä koko talven.
Golffissa on niin paljon lommoja ympäri autoa että kai siihen on pakko alkaa pohjia tekeen tässä pikkuhiljaa. 22 lämpöä tallissa ympäri vuoden nii saa kaveri maalailla sen paikan päällä :)
Kirkkaat sumuvalot ja vilkut tilattu, Jomin alustaa saa tarjota !
Kuplan kanssa ongelmia riittää, eikä sinällään mikään ihme koska 20 vuoteen ei ole käytelty. Ensin kärähti Virranjakaja jonka mukana meni puola, ne kun sai vaihdettua nii startatessa kärähti laturi. Ei muuta kun laturikaupoille ja sähköt muutenkin isompaan tarkasteluun.
Golffille tehty taas sitä sun tätä.
Haaleita muoviosia tullu maalaitua takasin mustaksi ja muovikaarien alta paljastuvia ruosteita koittanut saada pois.
http://aijaa.com/7es8vO
Nokka-akseli tuli hommattua, piperin 280°, pitäisi olla vielä ihan kadullekkin soveltuva.
Vanha 4-vaihteinen loota tuli revittyä irti, saa vauhtipyörän kevennettäväksi ja alkuperäsen gtin viislovisen paikalleen.
http://aijaa.com/h6OjLy
Vanha alusta tuli revittyä pois, perus Jomilainen alla pikapuoliin.
Golffille tehty taas sitä sun tätä.
Haaleita muoviosia tullu maalaitua takasin mustaksi ja muovikaarien alta paljastuvia ruosteita koittanut saada pois.
http://aijaa.com/7es8vO
Nokka-akseli tuli hommattua, piperin 280°, pitäisi olla vielä ihan kadullekkin soveltuva.
Vanha 4-vaihteinen loota tuli revittyä irti, saa vauhtipyörän kevennettäväksi ja alkuperäsen gtin viislovisen paikalleen.
http://aijaa.com/h6OjLy
Vanha alusta tuli revittyä pois, perus Jomilainen alla pikapuoliin.
Tallilla tullu vieteltyä aikaa taas kunnolla kun tuli itelleen luvattua toi tipatonkin.. :D
Vauhtis lähetetty kevennettäväks, nokan ja jakopään vaihtohommia lähiakoina.
Osat saatu maalailtua, sumarit kalvotettua ja valot tummennettua.
Perus jarrusatula maalailtut kunnon satulamaalilla
Alusta löysi tiensä paikalleen, vanteet tulossa nyt alkuviikosta, niistä sitten lisää.
5v laatikon kytkimen käyttötanko hakusessa, näytti puuttuvan kokonaan, onneks tajus katsoa ennen kun löi laatikon paikalleen.
Vauhtis lähetetty kevennettäväks, nokan ja jakopään vaihtohommia lähiakoina.
Osat saatu maalailtua, sumarit kalvotettua ja valot tummennettua.
Perus jarrusatula maalailtut kunnon satulamaalilla
Alusta löysi tiensä paikalleen, vanteet tulossa nyt alkuviikosta, niistä sitten lisää.
5v laatikon kytkimen käyttötanko hakusessa, näytti puuttuvan kokonaan, onneks tajus katsoa ennen kun löi laatikon paikalleen.
Alkaa löytyyn sopiva korkeus kun sai eteen pienemmät kummit!
Pisteosia maalailtu ja sumareita ym kytkentöjä tehty, varmaan joskus revitty johdot irti jos on ollut ollenkaan. Eteen sain vihdoin savuvilkut.
Taitaa maalaus jäädä budjetin takia ens syksyyn, täytyy myllyttää toi nii saa kelvata tän kesän.
Pisteosia maalailtu ja sumareita ym kytkentöjä tehty, varmaan joskus revitty johdot irti jos on ollut ollenkaan. Eteen sain vihdoin savuvilkut.
Taitaa maalaus jäädä budjetin takia ens syksyyn, täytyy myllyttää toi nii saa kelvata tän kesän.
Viimeksi muokannut -Mikkeri-, 25.1.2014 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Talven pölyt puunattu pois päältä, ralliratti tuli hommailtua, sisusta pitäis pestä höyrypesurilla vielä uudelleen, syksyllä se tulikin äkkiä jo pesastua kun oli päässyt hometta hieman kuuden vuoden seisomisen jäljiltä tuleen.
Perää täytyy hieman vielä laskea.
Uudet kilvet täytyy käydä tilaamassa ensi viikolla, alkaa oleen sen verran räjähtänyt että haittaa aika paljon silmää :D
Perää täytyy hieman vielä laskea.
Uudet kilvet täytyy käydä tilaamassa ensi viikolla, alkaa oleen sen verran räjähtänyt että haittaa aika paljon silmää :D
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Se on hyvä ettei ittiä haittaa :D Sillon ku mulla oli ykspyyhin järjestelmä nii laitoin sen mahollisimman alas vänkärin puolelle ettei pistäis nii silmään tosa näkökentäsä mutta se ei sitten kuskin puolelta pyyhkiny ihan alas asti, mutta eipä se mitään haitannu ku mittariston kehys oli nii kantikas muutenki ettei sen taakke nähny :)
Kevät tuli hieman etuajassa, kiire meinas tulla golffin kanssa että saa sen kuntoon ja pääsis kuplan kimppuun kun se projekti on hieman jäänyt.
Nokan kanssa meinasi olla ongelmia kun otti vanhan pois niin paljastui että kansi on tehdaskunnostettu ja nokkapukeissa oli laakeriliuskat joista oli pinnat haljennut, oli hieman kiven alla löytää uudet. Yhdeltä tukkurilta kaveri löysi onneksi uudet ja oli vielä laakista sopivat.
Hyvin tuntuu toimivan tolla Piperin 285° nokalla, vetoja tuli sopivasti lisää ja vetää kyllä tasasesti!
Golffiin sain 5-lovisen laatikon paikoilleen, pitihän siihen metsästää toisenlainen koneen kiinnike ja vaihdevipu.
Vetarit ym rojut kiinni ja testirinksalle. Vetarin laipasta lähti samantien sokka irti ja laatikkoöljyt pihalle.. Tämä sama toistettiin neljä kertaa, neljännellä kerralla uus stefa paikalleen ja tuplasokat, nyt pysyy!
Etuoviin tuli laitettua Golf Gti tarrat koska alaosat ovesta on aika rupiset, ei ole siis ulkonäön takia siinä vaan peittää pahimmat tämän kesän.
Tuli tommonen kiinalainen leikkikalu hommattua, 250cc koneella.
Pientä räpläiltävää että saa leimakuntoon, vois kesän ajella töihin tällä :)
Nokan kanssa meinasi olla ongelmia kun otti vanhan pois niin paljastui että kansi on tehdaskunnostettu ja nokkapukeissa oli laakeriliuskat joista oli pinnat haljennut, oli hieman kiven alla löytää uudet. Yhdeltä tukkurilta kaveri löysi onneksi uudet ja oli vielä laakista sopivat.
Hyvin tuntuu toimivan tolla Piperin 285° nokalla, vetoja tuli sopivasti lisää ja vetää kyllä tasasesti!
Golffiin sain 5-lovisen laatikon paikoilleen, pitihän siihen metsästää toisenlainen koneen kiinnike ja vaihdevipu.
Vetarit ym rojut kiinni ja testirinksalle. Vetarin laipasta lähti samantien sokka irti ja laatikkoöljyt pihalle.. Tämä sama toistettiin neljä kertaa, neljännellä kerralla uus stefa paikalleen ja tuplasokat, nyt pysyy!
Etuoviin tuli laitettua Golf Gti tarrat koska alaosat ovesta on aika rupiset, ei ole siis ulkonäön takia siinä vaan peittää pahimmat tämän kesän.
Tuli tommonen kiinalainen leikkikalu hommattua, 250cc koneella.
Pientä räpläiltävää että saa leimakuntoon, vois kesän ajella töihin tällä :)
En tie miten oli toteutettu mun jetassa kun oli ykspyyhinjärjestelmä mut se pyyhki niinkun toiseen suuntaan eli "lepoasennossa oli kuskin puolella ja se meni ihan alas asti "piiloon".
Mut ihan näppärän näkönen golffi on, huomattavasti parempi tuplavalo keulalla. Itellä oli kans samanmoinen kinukki muutama vuosi sit, jossei muuta niin koneen puolesta on aika pomminvarmoja vehkeitä mut kaikkii muuta räplättävää kyl on vähän väliä. :D
Mut ihan näppärän näkönen golffi on, huomattavasti parempi tuplavalo keulalla. Itellä oli kans samanmoinen kinukki muutama vuosi sit, jossei muuta niin koneen puolesta on aika pomminvarmoja vehkeitä mut kaikkii muuta räplättävää kyl on vähän väliä. :D
Pari parempaa kuvaa auto huuhtastuna
Hauskoja pelejä on noi kinut kyllä, ongelmia tuli heti alkuunsa jo mutta halpojahan osat on :D
Sen pystyy säätämään kummalle puolelle vaan, voi olla myös että jetassa on ollut se ihan ostettu ykspyyhin systeemi :)
Tarrat jakaa varmasti mielipiteitä, kyllä ne siihen nyt istuu !
Hauskoja pelejä on noi kinut kyllä, ongelmia tuli heti alkuunsa jo mutta halpojahan osat on :D
Sen pystyy säätämään kummalle puolelle vaan, voi olla myös että jetassa on ollut se ihan ostettu ykspyyhin systeemi :)
Tarrat jakaa varmasti mielipiteitä, kyllä ne siihen nyt istuu !
Mönkkäri tuli myytyä pois, ei muuta kun nettiautoa selaileen ja kakkosautoa ettimään.
Läheltä löytyi tosi siisti mummipassat, maalattu uudestaan, paljon remonttia tehty ja sisältäkin kuin uusi!
kerkesin tiistaista perjantaihin ajeleen, jonka jälkeen pamahti passatin keula saabin kylkeen joka tuli keltasilla valoilla risteyksen yli.
Valo ja puskurin palkit menee uusiks, samoin konepelti, maski, vilkku ja etupuskuri. Odotellaan vakuutustarkastajaa. Samaan syssyyn hajos vielä gtistä startti. :D
Läheltä löytyi tosi siisti mummipassat, maalattu uudestaan, paljon remonttia tehty ja sisältäkin kuin uusi!
kerkesin tiistaista perjantaihin ajeleen, jonka jälkeen pamahti passatin keula saabin kylkeen joka tuli keltasilla valoilla risteyksen yli.
Valo ja puskurin palkit menee uusiks, samoin konepelti, maski, vilkku ja etupuskuri. Odotellaan vakuutustarkastajaa. Samaan syssyyn hajos vielä gtistä startti. :D
Kesäloman alussa tuli tieto vastapuolen vakuutusyhtiöstä että Passattia saa alkaa korjaamaan, eli kertakorvauksena siitä sai ihan hyvän summan.
Katsellut monta kertaa kotiin ajellessa että kuukauden päivät 2012 vuonna omistamani 530tkm ajettu sininen muumi seisoo viereisellä kadulla varaosa-autona eräässä pihassa. Parin viikon jälkeen sain omistajan kiinni lukusista yrityksistä huolimatta. Saatiin kaupat sovittua autosta edulliseen hintaan.
Ei muuta kun molemmista keulat irti ja ehjää kiinni punaiseen:
Joutui kyllä hieman lekaa näyttään että sai puskurin palkin pultitkohdalleen mutta ihmeen pienellä siitä selvisi.
Puskuriin ja maskiin maalia päälle ja takasin kasaan.
Konepeltiin jäi lommo mutta olkoot tällä erää.
Golffiin tuli hommatua Flairin helmat ja kaaret, noi G60 tuntu olevan taas tällä hetkellä kiven alla. Konepeltiin Bra peittään isoimpia kiveniskuja ja lommoja.
Katsellut monta kertaa kotiin ajellessa että kuukauden päivät 2012 vuonna omistamani 530tkm ajettu sininen muumi seisoo viereisellä kadulla varaosa-autona eräässä pihassa. Parin viikon jälkeen sain omistajan kiinni lukusista yrityksistä huolimatta. Saatiin kaupat sovittua autosta edulliseen hintaan.
Ei muuta kun molemmista keulat irti ja ehjää kiinni punaiseen:
Joutui kyllä hieman lekaa näyttään että sai puskurin palkin pultitkohdalleen mutta ihmeen pienellä siitä selvisi.
Puskuriin ja maskiin maalia päälle ja takasin kasaan.
Konepeltiin jäi lommo mutta olkoot tällä erää.
Golffiin tuli hommatua Flairin helmat ja kaaret, noi G60 tuntu olevan taas tällä hetkellä kiven alla. Konepeltiin Bra peittään isoimpia kiveniskuja ja lommoja.
Päivitellääs tännekkin välillä.
Corradokuume pääsi taas yltymään kesän mittaan, pari vuotta sitten tuli semmonen omistettua ja uudestaan oli saatava.
Nettiautossa oli sillä hetkellä 8kpl myynnissä kun niitä kattelin, eli ei hirveesti valinnan varaa. Tämmönen yksilö löytyi 40km päästä, Turengista.
Perus G60, maalattu parisen vuotta sitten mattavalkoiseksi.
Keula oli aivan järkyn näkönen ostohetkellä!
Suorinta tietä oston jälkeen talliin repiin teippejä pois ja maalaamaan maskia.
ei sitä gtitä raaskinut pois myydä, sekin nyt jäi kaveriksi :)
Corradokuume pääsi taas yltymään kesän mittaan, pari vuotta sitten tuli semmonen omistettua ja uudestaan oli saatava.
Nettiautossa oli sillä hetkellä 8kpl myynnissä kun niitä kattelin, eli ei hirveesti valinnan varaa. Tämmönen yksilö löytyi 40km päästä, Turengista.
Perus G60, maalattu parisen vuotta sitten mattavalkoiseksi.
Keula oli aivan järkyn näkönen ostohetkellä!
Suorinta tietä oston jälkeen talliin repiin teippejä pois ja maalaamaan maskia.
ei sitä gtitä raaskinut pois myydä, sekin nyt jäi kaveriksi :)
Talvi tuli taas tallilla puuhasteltua, Raadosta saatiin hiukan paremman näkönen mitä se oli ostokunnossa.
Kesävanteiksi Keskin Kt1 16x9 Joka nurkkaan 215/40 kumien kanssa.
Orkkispuskuri tuli soviteltua paikalleen coolerin kanssa, ja kirkkaat vilkut ja sumuvalot tummalla kalvolla kaveriksi.
Perushuollot myös tuli tehtyä, Jakopää hiluineen, moniurahihna ja ohjaustehostimen hihna ja uudet öljyt tottakai.
Ahdinpyörä vaihtui 68 vakion tilalle ja rosteriputki ahtimelta vaparille. Sytkäennakkoa tuli myös laitettua, vaikutti kyllä alavääntöön tosi paljon.
Autossa oli vaalean harmaa lattiamatto ostaessa, sisusta palasiksi ja tekstiilipesurilla koko sisustan pesu ja matto mustaksi. Ovipahveista puuttuivat kaiutinlokerot, ovipahveiksi löytyi mustat nahkaiset pahvit.
Helmikuun lopulla tuli heitettyä koeajo lenkki, Kymmenisen kilometriä tuli ajeltua ja takasin talin pihaan, lämppärin kenno räjäytti mehunsa sisälle ja loput höyrynä räppänöistä pihalle. Tottakai juuri pesty ja kasattu sisusta Glykolissa ja lattimatosta lähti maalit käveleen.
Aikamoinen homma tossa kennon vaihdossa, eihän se vaikea ollu mutta ihan törkeen iso purkaminen. Tuli samalla sitten maalailtua harmaa kojelautakin vinyylimaalilla mustaksi, jotain hyötyä siitä kennon räjähtämisestä kun ei viittinyt turhaan alkaa aikasemmin kojelautaa purkamaan ja maalaamaan.. :D Samalla tuli pilariin laitettua muutama lisämittari. Oli aikamoinen koko perheen seurapeli toi ruuvien arvailu takasin paikalleen..
Tuli talvella ostettua mokkaratti, mutta se tuli niin paljon syliin että ajo oli vähän hankalaa. Hetken aikaa joutuu pitään jomin "tuningrattia" paikallaan kunnes saa hommailtua jonkun fiksumman.
Käyttöautot vaihtunu tiuhaan tahtiin, entinen tuli myytyä pois ja nettiautossa tuli vastaan meikäläisen vanha muumipassat tosi halvalla. Päästöt pielessä ja leima pitkänä, kuitenkin uusilla kesärenkailla aluineen, sai auton niitten hinnalla joten poishan se oli haettava.. :D
Kesävanteiksi Keskin Kt1 16x9 Joka nurkkaan 215/40 kumien kanssa.
Orkkispuskuri tuli soviteltua paikalleen coolerin kanssa, ja kirkkaat vilkut ja sumuvalot tummalla kalvolla kaveriksi.
Perushuollot myös tuli tehtyä, Jakopää hiluineen, moniurahihna ja ohjaustehostimen hihna ja uudet öljyt tottakai.
Ahdinpyörä vaihtui 68 vakion tilalle ja rosteriputki ahtimelta vaparille. Sytkäennakkoa tuli myös laitettua, vaikutti kyllä alavääntöön tosi paljon.
Autossa oli vaalean harmaa lattiamatto ostaessa, sisusta palasiksi ja tekstiilipesurilla koko sisustan pesu ja matto mustaksi. Ovipahveista puuttuivat kaiutinlokerot, ovipahveiksi löytyi mustat nahkaiset pahvit.
Helmikuun lopulla tuli heitettyä koeajo lenkki, Kymmenisen kilometriä tuli ajeltua ja takasin talin pihaan, lämppärin kenno räjäytti mehunsa sisälle ja loput höyrynä räppänöistä pihalle. Tottakai juuri pesty ja kasattu sisusta Glykolissa ja lattimatosta lähti maalit käveleen.
Aikamoinen homma tossa kennon vaihdossa, eihän se vaikea ollu mutta ihan törkeen iso purkaminen. Tuli samalla sitten maalailtua harmaa kojelautakin vinyylimaalilla mustaksi, jotain hyötyä siitä kennon räjähtämisestä kun ei viittinyt turhaan alkaa aikasemmin kojelautaa purkamaan ja maalaamaan.. :D Samalla tuli pilariin laitettua muutama lisämittari. Oli aikamoinen koko perheen seurapeli toi ruuvien arvailu takasin paikalleen..
Tuli talvella ostettua mokkaratti, mutta se tuli niin paljon syliin että ajo oli vähän hankalaa. Hetken aikaa joutuu pitään jomin "tuningrattia" paikallaan kunnes saa hommailtua jonkun fiksumman.
Käyttöautot vaihtunu tiuhaan tahtiin, entinen tuli myytyä pois ja nettiautossa tuli vastaan meikäläisen vanha muumipassat tosi halvalla. Päästöt pielessä ja leima pitkänä, kuitenkin uusilla kesärenkailla aluineen, sai auton niitten hinnalla joten poishan se oli haettava.. :D
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa