Passat 3c 2.0TDI Sportline

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Dalton
-
Viestit: 135
Liittynyt: 23.7.2003 13:09

Passat 3c 2.0TDI Sportline

ViestiKirjoittaja Dalton » 8.9.2013 19:09

Tuli hetkellisesti hairahduttua konsernin tuotteiden ulkopuolelle, mutta nyt palattu takaisin kansanauton omistajaksi.

Auto on viime keväänä Saksasta noudettu Sportline sopivasti varusteltuna. Hakukriteereinä oli manuaalivaihteisto, nahkasisusta ja ruskea väri. Bonuksena tuli navi, kääntyvät bi-xenonit, parkkitutkat, irroitettava vetokoukku, aurinkokennokattoluukku ja jalopuuratti ;)
Autoon on tullut kesän aikana päivitettyä maskia, tummennettua laseja, maalautettua helmat ja puskurin alaosat korin väriin sekä vaihdettua alustaksi KW:n Variant 1. Vanteina 8,5 / 9,5 19" LM replicat 235/35 265/30 renkailla. Istuvuus takana millipeliä, mutta sopivalla camberilla saatiin mahtumaan.

Kesän aikana tuli päivitettyä myös uudempi bluetooth boxi ja iphone sovitin käsinojaan, sekä led polttimot sumuvaloihin ettei tartte xenoneja turhaan poltella.

Ulkoasu alkaa pikkuhiljaa olla oman mielen mukainen.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 8.9.2013 22:29

Varsin maukkaalla sisustakombinaatiolla, puuratti mmm 8)

HEHT
-
Viestit: 167
Liittynyt: 30.8.2010 21:03

ViestiKirjoittaja HEHT » 4.3.2014 17:06

Itellä vastaava, sportline -06. Värinä tumman/metallisininen. Tällä hetkellä autosta löytyy merkitöntä maskia, bilteman 20cm puskurista ulostulevaa takapönttöä, vihreitä parkkeja ym, jotka olisi tarkoitus vakioida kevään mittaan. On muuten samat varusteet kun sulla, mutta lisänä webasto ja sisusta on musta. Jalopuukoristeet (lukuunottamatta rattia) on verhoiltu hiilariteipillä.

ASIAAN: Mulla on asennettuna tuohon joku coilover alustasarja edellisen omistajan toimesta. Nyt on kuitenkin niin, että kolina on melko valtaisaa sekä edessä ja takana. Iskarit ei tunnu pohjaavan. Kysymys kuuluu, mikähän siellä voisi ottaa kiinni? Täytynee ensitilassa (heh, jo 2kk ja 10tkm autolla takana) vaihdella koiranluut joka nurkalle ja etsiskellä sopivat iskarin yläpäät eteen. Oliko näissä niin, että yläpäät tulee oem tolpista, vai onko noissa jälkiasenteisissa erilaiset mukana?

Paljon sulla on säätövaraa ylöspäin takana? Kuvista on kauhean vaikea arvioida korkeutta, mutta näppituntuma on että hirveästi et ole alustaa alaspäin ruuvaillut? Lähinnä mietin omaa vannekokovalintaa kesäksi..

-Hege-
-
Viestit: 147
Liittynyt: 29.3.2010 13:13

ViestiKirjoittaja -Hege- » 4.3.2014 17:19

Erittäin upea kokonaisuus ! Vanteet käy tosi hyvin autoon.

Killer
-
Viestit: 425
Liittynyt: 16.10.2008 10:24

ViestiKirjoittaja Killer » 5.3.2014 14:23

Tuohon kolinaan voi olla montakin syytä.
Iskarit, koiranluut, yläpään laakerit, etutukivarsien helat, hammastangon tukihelat.....
Yläpäät on vakiot ei tule yleensä alustojen mukana ellei erikseen osta sellaista settiä jossa mukana.

Tutki missä väljää ennenkuin rupeat vaihtelemaan ehjiä osia turhaan!
Meille vaihdettiin alusta uusiksi melkein ensimmäisenä josta KW siirtyi sitten Daltonin autoon. Jos ei muuttanut korkeuksia niin takana melkein ylimmässä asennossa ja edessä laskuvaraa n.30-40mm. Kaarivälit n.34cm ympäriinsä.
Meillä keulaan kerittiin vaihtamaan alapalloniveliä lukuunottamatta kaikki ennenkuin kolinan aiheuttajaksi osoittautui hammastangon rikkinäinen tukihela. Useammalla pajalla kävi tutkittavana ja aina heidän mielestä eri paikka aiheutti kolinan jotka sitten vaihdoin.
Itsellä piti etsiä vikapaikka ennenkuin annettiin korjattavaksi pajalle.

HEHT
-
Viestit: 167
Liittynyt: 30.8.2010 21:03

ViestiKirjoittaja HEHT » 5.3.2014 15:49

Tuleehan ne tutkittua. Alatukivarsien puslat on vaihdettu edellisen omistajan toimesta. Kateltiin ihan pyörät paikoillaan että hanttarin puolen etukoiranluusta on pallonivelestä kumi hävinnyt. Ne nyt ekana vaihtoon, kun ehtii jotain autolle tehdä. Käytännössä tää on semmosta, että ehtii joko tehdä tai katsoa, eli auto kerkee olemaan sillon tallissa kun motomarketti ja muut varaosataivaat on kiinni. Iskarin yläpäitä ihan sen vuoksi, että samanlainen kumina on alkanut esiintyä kuin kahdessa ex autossa jossa yläpäät meni. Lisäksi vasen narisee käännettäessä. En tiedä mikä siinä on, että joka autoon noita saa vaihtaa..

HEHT
-
Viestit: 167
Liittynyt: 30.8.2010 21:03

ViestiKirjoittaja HEHT » 26.4.2014 1:51

Morjensta.

Aattelin kysästä tässä. Omaan pasaatiin tossa uuden alustasarjan asennus kaverin toimesta menossa. TA TEchnixin alusta ei vaan nyt ota istuakseen, GOLF V:n alusta kyseessä. Pitäis kai sopia? Ainaki Ebay mukaan kävis.. ja mistä tilasin. Myyjäkin vakuutteli.


Asiaan: Millanen on etupään ylätuenta? Kattelin netistä et ois erikseen yläpää ja tukilaakeri. Yläpäät on uudet, pelkillä yläpäillä mitkä ostettu Motonetistä sopii vanha FK jousi hyvin paikoilleen uuden tolpan kanssa. Uusi jousi ei istu koska "halkaisija" on noin puolisen senttiä suurempi. Mitähän tolle olis tehtävissä? Onko se laakeri olemassa erikseen vielä? Auton voi pistää nytki nnippuun mutta koska klappia on se puoli senttiä niin ei kovin hyvältä näytä. Kolinaa luvassa. Lisäks takapään säätöpaloissa ei ollut reikää 10mm kiinnityspultille..


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa