golf 3 vr6 syncro -95

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja jamppazu » 27.11.2012 17:00

2011-05-10 11.23.02.jpg
2011-05-10 11.23.02.jpg (1.49 MiB) Katsottu 18123 kertaa


Tuotu ruotsista -09.

-Automaatti-ilmastointi
-nahkasisusta
-Sähkölasit
-Ta technix korkeussäädettävä alusta
-Kattoluukku
-OZ Racing vega edessä 8" takana 9" kumit 195/45 15"
-jne.
Viimeksi muokannut jamppazu, 1.8.2017 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

hattumies
-
Viestit: 209
Liittynyt: 24.9.2009 20:16

ViestiKirjoittaja hattumies » 27.11.2012 17:24

Melko maukas kiesi, mutta ottaisin jätesäkit ikkunoista pois.

Piedro
-
Viestit: 725
Liittynyt: 4.11.2009 7:31

ViestiKirjoittaja Piedro » 27.11.2012 17:27

Onko tuotu tuollaisena vai oletko ite tähän luukkiin laitellu?

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 27.11.2012 18:34

Tummennuskalvoja, alustaa ja jotain pieniä tuning osia lukuunottamatta oli lähes vakio mulle tullessaan.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 27.11.2012 19:42

Kilpeä puoli mittaa ylöspäin. Näyttää joltain auralta.

Silleen että jää pieni rako kilven yläpuolelle ettei näytä että roikkuis yläreunastaan puskurista.

^^BeBe
-
Viestit: 516
Liittynyt: 31.8.2009 22:15

ViestiKirjoittaja ^^BeBe » 27.11.2012 20:20

Mitä oot ollu mieltä alusta-sarjasta ?

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 27.11.2012 21:41

Sopivan jämäkkä ja kestäny yllättävän pitkään (+3 vuotta)

ShuFFel
-
Viestit: 230
Liittynyt: 13.7.2011 18:42

ViestiKirjoittaja ShuFFel » 28.11.2012 9:27

Todella maukas! Ehkä vähän liian tummat kalvot omaan makuuni mutta sehän on jokasen oma mielipide =) Tällasen yksilön kun itsekin sais vielä joskus omistaa.. Paljokos tolla on ajettu?

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 28.11.2012 14:39

ajettu 240tkm.

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 12.2.2013 11:48

siinä ois jonkinlainen kuva sisustasta.
Kuva

ja siinä bbs:n vanteilla viime kesältä.
Kuva

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 12.2.2013 14:07

Mikäs vaihdekepin nuppi + pussi sulla on tuossa, ja mistä hommasit? Radio pomppaa tummasta sisustasta aika vahvasti silmille, ootko miettiny vaihtoa? Siistin näkönen kyllä muuten! Tosin vanteet ei omaan silmään sovi, mutta makuasioita :).

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 12.2.2013 14:45

Onkos tossa lätäkkövalot/heijastimet ovissa?

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 12.2.2013 15:58

4 golffin nuppi + pussi ja tilattu slamitilta.

Ovissa heijastimet.

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 12.2.2013 16:01

Menikö tuo nuppi suoraan niihin alkuperäisiin kierteisiin?

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 12.2.2013 16:14

Ei nelosessa ole kierteitä kepissä ollenkaan. Tai ainakaan mulla ei ollut. Tuolta pussin alta klemmarilla kiristetään nuppi keppiin.

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 12.2.2013 16:19

Ai se on sillä tavalla. Pysyykö se paikallaan noin? Nyt on paikallaan joku motonetin ruuveilla kiristettävä ja se ainakin heiluu kuin puolukka p... no tiedätte kyllä missä.

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 12.2.2013 16:25

...
Viimeksi muokannut jamppazu, 12.2.2013 22:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 12.2.2013 16:57

Jos keppi on liian ohut, niin voihan sinne laittaa vaikka kutistesukkaa/kasteluletkua/teippiä/mitä ikinä keksiikään väliin ja kiristää sen nupin vasta sitten.

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 12.2.2013 22:54

Pikkasen ku poraa tota nupin reikää pidemmälle vähän pienemmällä terällä niin puree kepin kierteeseen paremmin jolloin saa siitä samalla jämäkemmän ja matalemman (halkaisijat oli lähestulkoon samat kepissä ja nupissa).

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 15.5.2013 18:36

pikkusen ehostettu talven aikana.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 15.5.2013 18:40

Maukas peli.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 15.5.2013 18:56

Kusivalot ei istu kyllä yhtään tohon.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 15.5.2013 21:22

Minusta noi "kusivalot" on hyvät, tekee ilmettä keulaan vs kirkkaat IV lookit. Joey modi ei välttämättä olisi ollut niin hyvä puhumattakaan jostain iän ikusista Vento keulasta.
Ehkä takaspoikkaa voisi kokeilla mustana.

Ike
-
Viestit: 3225
Liittynyt: 7.11.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Ike » 15.5.2013 23:21

Vaihdekepin nuppia alas (miltä tuo tuntuu?, haettu Rocco-Lookia? :D), etukilpeä ehdotetun mukaan ylöspäin tms, vaikka vähän mk1 tapaan. Ovenkahvat on maalattu, olisiko peilinkuoret mennyt samalla, vai onko tuo musta suunniteltukin juttu? Onko noille nahkapenkeille tehty koskaan muuta kuin istuttu päällä? Pesukinnasta käteen x)

Askelmittari
-
Viestit: 496
Liittynyt: 22.11.2009 21:42

ViestiKirjoittaja Askelmittari » 16.5.2013 7:04

Kolmosessa jää tuo nelosen nuppi/pussi aika korkeelle tekemättäkin. Omassa otin rautasahan käteen ja niin paljon pois että nuppi oli vivuston kanssa 'yhtä'. Joku tiesi ettei laatikko tykkää(miksei?) tieto(luulo?) tosin perustui japanin keksintöihin.

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 16.5.2013 7:13

Vaihdekepin nuppi siirtyy alemmas jossain vaiheessa.Peilinkuoret on tarkotuksella mustat ja penkit on käsitelty noin viikko sitten.

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 30.7.2013 17:01


Muikku
-
Viestit: 462
Liittynyt: 16.12.2008 20:21

ViestiKirjoittaja Muikku » 30.7.2013 23:42

Vaikka en kusivalojen ystävä olekkaan niin nykyset on aivan järkyttävät... Tosin ittellehhän näitä tehään ja muuten asiallisen näköinen kampe.

_paffa
-
Viestit: 135
Liittynyt: 14.6.2012 0:29

ViestiKirjoittaja _paffa » 31.7.2013 0:27

Kuten edellinen sen sano, itellehä näit tehään, mut mielestäni paras look oli aivan alkuperäinen.

Nuo BBS:t ei sovi yhtään tähän koriin, eikä myöskään kusiset valot. Nykyvalot voisi olla ihan jees, jos olisi umpiot molempiin reikiin.

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 16.2.2014 20:29

tuli hommattua kakkosautoks tollanen vr6 syncro variantti.
Kuva
Kuva
Kuva

-vm.95
-Recaron jakkarat
-kattoluukku
-sähkölasit
-ajettu 200tkm
-vetokoukku

Topsuu
-
Viestit: 246
Liittynyt: 8.3.2012 18:14

ViestiKirjoittaja Topsuu » 16.2.2014 21:15

Olikos tuos farkus mimmonen homma laittaa kuntoon? meinaan olin itekki ostamassa kyseistä autoo mut näköjää sinä ennätit ensin :D

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 16.2.2014 21:21

Kansiremontti ja jakopää.

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 7.7.2015 18:24

päivitelläänpä välillä elikkä pätkä golffi saanu uuden värin ja isommat brembon satulat ja 323mm levyt ja alle vaihtui pitävämmät federalin 595 rs-r renkaat

Kuva

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 26.10.2015 15:00

nyt on autoon saatu puhaltimen kanssa leima!
https://www.youtube.com/watch?v=cvdRFGzSkEQ

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 26.10.2015 16:06

Kuva

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 26.10.2015 16:43

Hienoa! Mutta hommaa nyt ihmeessä tukevammat moottorin kumit, aika rajusti antaa periksi. :D

_T3_
-
Viestit: 95
Liittynyt: 9.2.2013 10:36

ViestiKirjoittaja _T3_ » 27.10.2015 16:47

on se hieno :D mistäs tommonen polon etulippa on peräisin?

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 28.10.2015 16:43

Jos sitä sais talven aikaan vaihettua noi moottorin kannakkeet parempiin ja toi lippa on peräisin nissan primerasta

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 28.10.2015 17:24

Ei muutakuin repullinen jääkiekkoja ja askartelemaan.

_T3_
-
Viestit: 95
Liittynyt: 9.2.2013 10:36

ViestiKirjoittaja _T3_ » 30.10.2015 12:19

Olikos vaikee askarrella kiinni? Tarvis toho classicii saada lippa myös

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 1.11.2015 17:59

Piti sitä hiukan leikellä jotta sai istumaan tohon keulaan.

terOooO
-
Viestit: 18
Liittynyt: 17.10.2013 23:28

ViestiKirjoittaja terOooO » 11.1.2016 20:16

Onko minkälainen operaatio vaihtaa uueemman golffin vaihekepin nuppi+pussi ja ratti tämmöseen?

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 11.1.2016 20:32

Vähän teetättää töitä, mutta ei mikään mahdoton homma.
Nuppi on 3 kierteillä ja 4 yms "klemmarilla"
https://www.youtube.com/watch?v=QkHdxt-mAnE
Ratti voikin olla sit vaikeempi rasti.
Tosin ne väsänny III korisiin 5ja6 koristen suoralla alaosalla olevia rattejakin.
Kuva

-Duracell-
-
Viestit: 207
Liittynyt: 10.4.2006 22:13

ViestiKirjoittaja -Duracell- » 18.1.2016 9:41

Mua alko kans kiinnostamaan tuo leimaus puhaltimen kanssa. Minkälainen prosessi se on? Etuveto 1994 VR6:een jos ajattelee..

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 18.1.2016 12:48

Turbo kiinni ja sen jälkeen penkkilappu et pysyy sallituissa tehoissa ja sit leimalle muutoskatsastaan.

-Duracell-
-
Viestit: 207
Liittynyt: 10.4.2006 22:13

ViestiKirjoittaja -Duracell- » 18.1.2016 12:51

Minkälaisia tehoja tommosesta 174 heposesta saa ottaa irti?

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 18.1.2016 12:53

Mallisarjan tehokkain +20%. 2.9 taitaa kuulua 2.8:n kanssa samaan mallisarjaan eli sillon olis 231.6hp. Mutta tällekin keskustelulle olis varmaan parempi paikka joku muu kuin toisen kalusto esittely topic :).

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

ViestiKirjoittaja jamppazu » 19.2.2016 19:27

siinä olis jonkunlaista videota golffista.
https://www.youtube.com/watch?v=R-5TGGF4aLs

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 19.2.2016 19:44

Syvästi kyllä paheksun, että alle 600hp ruvetaan kkankia tai mäntiä vaihtamaan :)

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja jamppazu » 10.8.2016 20:13

Pieniä muutoksia tuli golfiin tehtyä talven ja alkukesän aikana.

Kanteen uusittiin venttiilin nostinkupit koska vanhat pakoset oli halkeillu.
Kuva

Puristukset nostettiin takas 10 ohuemmalla kannentiivisteellä ja moottorin kumityynyt vaihtui jääkiekkoihin.

Kuva

Moottori ei enää mahottomia heilu.
https://www.youtube.com/watch?v=vMwgnnCqScg

Suuttimet vaihtui 870cc -> 1300cc, uusi bensanpaineensäädin, isompi Walbro 450 bensapumppu ja peräkonttiin tuli coolerille 20L lisää vesitilaa.

Kuva

Sitten pikkusen käppyrää.

Kuva

AnttiL
-
Viestit: 398
Liittynyt: 23.7.2003 10:56

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja AnttiL » 10.8.2016 22:33

BIFfissä en kerennyt lähempää tarkastelee ennen kuin lähdit. Joka tapauksessa ISO peukku.

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja Demon » 11.8.2016 0:17

Bifissä ite kans pyörin auton ympärillä ja ihastelin konehuonetta, että nyt on isonhyrrä pellin alla :)
Resonoiko toi kiekkotuki paljoa?

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja jamppazu » 11.8.2016 14:48

kiitoksia.

eipä toi kiekkotuki ainakaan häiritsevästi resonoi.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja Slantsix » 11.8.2016 19:35

Oletko 1/4mailia pääsyt kokeilemaan, virallista tai epävirallista?

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja jamppazu » 11.8.2016 20:40

Ei oo tullu kokeiltua, täytyy sekin jossain vaiheessa kokeilla.

s4mU
-
Viestit: 76
Liittynyt: 31.12.2012 16:09

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja s4mU » 11.8.2016 22:25

Asiallista tekemistä! Tästä lukisi mielellään enemmänkin ja tarkemmin kerrottuna. ;)

_Wisse_
-
Viestit: 211
Liittynyt: 8.5.2007 21:53

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja _Wisse_ » 30.8.2016 11:36

Vakuuttavia lukemia. :P ..huhuja tästä kuulin että tälläinen olisi Biffissä perjantaina ollut, harmi että jäi näkemättä. Kertoisitko hieman tarkemmin millaisia ratkaisuaj olet tuossa käyttänyt; pakosarja, turbo, voimansiirto jne.

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja jamppazu » 30.8.2016 21:44

Juu tuli lauantaina pyörähettyä pikasesti biffissä.

Voimansiirtoon tehty ainoastaan tukilevy ja öljyinä käytetty redline öljyä/shock proofia,
Kytkimenä toimii 6 lapainen sintteri joka toistaseks on pitäny.
Kannen kanavia pikkasen avarrettu ja vaihdettu jäykemmät venttiilinjouset ja kevyemmät kupit.
Pakosarja on mallia pulssi ja pinnoitettu marteliuksen black satinilla, Turbo on holsetin hx40 super 14 pakopesällä, putkistoon 3" rosteria alusta loppuun ja hukkis on 60mm.
Imusarja on lyhyt ja ainut muutos on että lämpöanturi on siirretty cooleriin.
Moottoriin vaihdettu männät, kiertokanget ja laitettu "korsetti", öljyinä käytetään valvolinen vr1.
Polttoainelinjat on 8mm nailon/teräspunosletkua, suutintukkikin vaihtui alumiiniseen ja suuttimet on tällä hetkellä 1300cc (edelliset oli siemens deka 870), besapumppuina on toiminut ensimmäisenä kiinanpumppu jossa loppui tuotto heti alkujaan kesken ja sen jälkeen oli DW300 pumppu joka kävi myös pieneksi ja nykyään mennään tolla walbron 450 pumpulla.
Coolerin kylkeen on laitettu 50mm dumppi, coolerin vettä kierrättää 3 vesipumppua ja keulalla on n.30x50 kenno.
Moottorin ohjausta hoitaa vems ja mappi vaihtui tälle kesälle 300kpa -> 400kpa.

Seuraavaks pitäs saada ahtojen piikkaus kuriin n.4300rpm (painetta n.2,3bar) ja nostettua loppu kierroksille n.5500rpm-> (oli vaan n.1,9bar).
Ohjelmalla tapettiin viimeks vääntöjä pois jotta voimansiirto kestäs, sen takia kartassa tollanen notkahdus 4300rpm jälkeen.

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja Demon » 30.8.2016 22:51

Heeetkinen.. Kolme vesipumppua..? Käykö muka niin lämpösenä?

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja jamppazu » 31.8.2016 6:03

Ei käy, lisäsin 2 pumppua tehostamaan kiertoa samalla kun asensin 20l vesisäiliön peräkonttiin.

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja zero » 31.8.2016 7:48

Tästä Biffissä uudeltiinkin, varsin asiallinen laite ja hyvin tehty oli konehuoneen rakennelmat. Hieno laite!

_Wisse_
-
Viestit: 211
Liittynyt: 8.5.2007 21:53

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja _Wisse_ » 31.8.2016 8:33

Aiiivan...tässä koitan vr6 Corradoa alkaa nelikoimaan talven mittaan. Jäin vaan pohtimaan tuota hx40 superia, joka napottaa tuolla hyllyssä. Täytyy varoa vakio alakerran kanssa. (:

jamppazu
-
Viestit: 27
Liittynyt: 10.3.2011 21:11

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja jamppazu » 31.8.2016 19:58

Kiitoksia.
kuulostaa hyvälle toi corrado + nelikko + holsetti, iso peukku.
Kait se vakio alakerta nyt jotain kestää, ite tuli otettua varman päälle kun se nälkä kasvaa syödessä.
Saa nähä missä raja tulee vastaan ku joka kesä ois hiukkasen saatava lisää voimaa.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

Re: golf 3 vr6 syncro -95

ViestiKirjoittaja Slantsix » 3.9.2016 11:52

Akakerta kyllä kestää Vr6 koneessa. Helmallinen lohko, miljoona runkolaakeripukkia yms.


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa