Vw passat vr6 GLX muumikeula harlequin

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

Vw passat vr6 GLX muumikeula harlequin

ViestiKirjoittaja Kekki » 1.9.2012 17:58

Tälläne jenkki tuli hommattuu noin vuosi sitten, eipä tullu ajateltuu silloin että käyn tuunaamaan mutta. Loppujen lopuks huomasin et kaikki rahat oli melkein menny jo ton koneen korjaamiseen ja sitten aattelin käytetään kaikki mitä on ja vähän enemmänkii :D
eli lisävaruste listaan on ruksitettu aika paljon, autohan on siis vm 93
Nahka jakkarat
Ilmastointi (rikki tällä hetkellä)
Vakio nopeuden säädin
Sähkö lasit 4x ja katto ikkunakin on sähkötoiminen
Automaattiset turvavyöt
Sähköpeilit
Etusumuvalot



Kuva

Autoonhan laitattiin alusta sarja( gts super performance) ja uudet valssit (DBW cup 16x9) eipä siihen muuta tarvittukkaan että lookki tuli kohilleen

Kuva
http://s1149.beta.photobucket.com/user/ ... ort=3&o=12]
http://s1149.beta.photobucket.com/user/ ... sort=3&o=9
http://s1149.beta.photobucket.com/user/ ... sort=3&o=7
http://s1149.beta.photobucket.com/user/ ... sort=3&o=5
http://s1149.beta.photobucket.com/user/ ... sort=3&o=4
Viimeksi muokannut Kekki, 10.11.2015 16:45. Yhteensä muokattu 33 kertaa.

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 1.9.2012 21:13

Jee Umppari :)

Jos jotain saa ehdotaa niin finnilliset kilvet pois, taakse mustapunaset takavalot, jotkut kivat vannekset alle :) tai sitten nykyisiin joku muu väri niin tulee esillekkin paremmin. Takan vaikuttas olevan vähän leveämmän puoleista vannetta vai onko? Tiputettuhan tuota onkin jo :)

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 1.9.2012 21:53

joo finnittömät kilvet on ollu mielessä ja edestä pitåä tiputtaa kilpeä listan rajalle , pitää vain tehdä jigi ja tehdä itse finnittömät. Vanteista en luovu koska itse tykkään noista näyttää todella siistiltä livenä kun on 9tuumaa leveet, taka valoja en ole aatellut vaihta kun ei ole tullut mieleen pitää katsoa sopiiko, vähån pitää vielä säätää etu pyörien camppereita että mene leimasta tolla setupilla

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 1.9.2012 22:46

Finnittömät kilvet saa tilattua konttorilta 20e:lla. Ei tarvitse sahailla :) Vanteisiin ehdottaisin edelleen jotain toista väriä niin tulee leveys paremmin esiin, mutta se on vain minun mielipiteeni :) Eteen kannattaa koittaa metsästää Hellan tuplavaloja ebaysta.

Hyvältä umppari näyttää nyttenkin :)

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 1.9.2012 23:24

katsoo onnistunko itse kilvissä, jos en niin tilataan ja valsseista tykkääh kun on ns. Auton muotojen mukainen ja listoihin sopivat. Katselin erillaisia valsseja mutta päädyin siihen tulokseen että erotun massasta ja hommaan erillaiset huuli valssit lensojen ja borbettien tilalle

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 2.9.2012 0:51

Älä yritä kikkailla. Kilvet on halpoja.

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 2.9.2012 1:02

selvää säästöä

Häntti
-
Viestit: 211
Liittynyt: 26.1.2009 22:51

ViestiKirjoittaja Häntti » 2.9.2012 19:32

on kyllä komian näkönen. muuttunut kummasti mitä viime kerran livenä näki! tutut vanteet. ;)

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 2.9.2012 20:24

Haluan kyllä nähdä ne ite lyhennetyt kilvet.

Auto kyllä taas on komia!

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 2.9.2012 21:18

Kilpiähän ei itse saisi mennä modailemaan. Voi olla jossain vaiheessa katsuri tai virkavalta eri mieltä sun "hyvästä ideasta"... Ei ne uudet kilvet nyt NIIN paljoa maksa (18e pari).

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 3.9.2012 10:03

juu ei kyl tullu mieleen että katsastusnsetä ei välttämättä, piä ideasta

Juhuts
-
Viestit: 69
Liittynyt: 7.10.2009 0:01
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juhuts » 8.9.2012 13:51

Ulkokuoreen en välttämättä lähtis väkisin enään tekemään muita muutoksia, kuin nuo kilvet mitkä onkin suunnitelmissa. Sisä tiloihin taasen ehdottaisin tuon ratin vaihtoa johonkin hippasen parempaan malliin. Esim VR6 Golffin/Corradon alkuperäiseen kolmipuolaiseen nahkaruoriin.

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 8.9.2012 21:31

itse tykkään tuosta jenkkimallin retro ratista

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 25.9.2012 21:18

nyt sain kuvatkin foorumille näkyviin, kun tajusin mite homma toimii

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

Pitkästä aikaa päivittelyä

ViestiKirjoittaja Kekki » 21.4.2013 0:56

Uutta kuvaa passatista, kun on taas kunnossa pienen kartturi virheen takia ennen talvia ja talven aikana muutenkin puunailtu, ja lisäilty pieniä detaileja.
Kuva
Kuva
Kuva

Etelä-karjalassa voisi järjestää jonkinlaisia miittejä, esim Imatralla kiihytys suoralla.
Jos kellään on mielenkiintoa

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 21.4.2013 13:02

Passatti itsessään ihan nätti, mutta nuo tarrat... :D

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 21.4.2013 13:46

Passatti oli liian tylsän näköinen omasta mielestä, joten laitoin vähän stickerbomb tarroja keulaa lisäämään vähän väriä.

Klonksvaagen
-
Viestit: 1158
Liittynyt: 1.4.2007 19:09

ViestiKirjoittaja Klonksvaagen » 21.4.2013 15:04

Tarrahomma ei oikein nappaa, poislukien tuo tankin luukun juttu. Tuo etupuskimen ritelikkö korin väriin, ei olisi niin "rikkonaisen" näköinen keulasta...

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 21.4.2013 15:22

Ritilikön maalaaminen voisi olla, täytynee lisätä työlistaan :D

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

Uusia kuvia!

ViestiKirjoittaja Kekki » 30.7.2013 20:37

Nyt on tarrat hävitetty!!!
Uutta ilmettä saatu aikaan kalvoilla ja puskuria maalaamalla :D

Kuva

Kuva

Kuva

Kuvat: Jesse Kallio

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 12.10.2013 16:17

Uusiks vanteiksi tuli porschen flat dish 7/8x16 koossa ja hyvin istuu 35&30mm jaonmuunnos spacerien kanssa. Alustaa tuli ruuvattua loppuun asti

Kuva
Kuva
Kuva

cnoekki
-
Viestit: 6
Liittynyt: 26.8.2013 10:28

ViestiKirjoittaja cnoekki » 30.10.2013 17:31

Tykkään isosti! :)
Vielä ku sais kriittisen sentin alemmas niin ois nam :)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 30.10.2013 19:43

Ennemminkin pyörät kaarelle kuin alaspäin. Edestä etenkin... Muuten kyllä hyvän näköinen vekotin :)

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 31.10.2013 16:02

Etupäähän kyllä tarviaa uudet spacerit ja renkaat, alemmas ei enää vittii laskea kun joutuu ottamaan laikan käteen :D
E: Kunhan aluksi saa koneen takasi omalle paikalle

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 15.11.2013 18:50

Kuva

Konetta ruvettu remontoimaan ja samalla konehuone saa vähän väriä, siinä nyt näkyy konehuoneen väri teema elikkäs sama mitä koko auto on, konehuone pitää vielä koittaa jollain saaha puhtaaksi tällä hetkellä näyttää siltä että siellä on räjähtäny pommi joten siitä en vielä laita kuvaa :D

Kosse
-
Viestit: 311
Liittynyt: 30.4.2009 19:13

ViestiKirjoittaja Kosse » 15.11.2013 19:03

Ei kun siitä pitääkin laittaa kuva, niin näemme, mikä oli tilanne alunperin :)

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 15.11.2013 19:10

Laitan sitten kun saan sen valmiiksi. Laitan sellasen ennen jälkeen kuvan, jos saan edes puhtaaks on nimittäin nii hyvi tarrannu lika kiinni kun ei meinaa lähtee bräkliinillä eikä liuotin aineellakaan ja sitä likaa joka paikassa :D
Meinaa tulla kiire ku inttiin lähtö painaa päälle :)

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 21.11.2013 19:31

Tuli hommattua Taiwani pojan värkkäämä pakosarja ihan kokeilu mielessä.
Tänää kokeilin mallata paikoilleen, kun ei ollut pultin reiät sattunu iha kohilleen. Viilalla piti melkein kaikki reiät käydä läpi ja lopuksi kumivasara ni rupes istumaa paikoillee.
Kuva

http://s1149.photobucket.com/user/raimo ... sort=3&o=1

Sitten hinkkasin konehuonetta muutaman tunnin hammasharjalla ja jää raapalla, kun ei muulla suostunu lika irtoomaan. Kyllä siitä vähän parempi tuli mutta ei riittävä, joten pitää hinkata uudestaan kun saa koneen paikoilleen ja näkee mitkä paikat jäävät näkyviin.
Ennen jälkeen kuvat:

http://s1149.photobucket.com/user/raimo ... sort=3&o=4

http://s1149.photobucket.com/user/raimo ... sort=3&o=0

Kuvista tuli jostain syystä vähän sumeita. Sorry :DD

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 21.11.2013 19:41

Mitäs kokoa noi putket on tuossa kiinanpojan sarjassa? Konetila näyttää melkein eri auton konetilalta kun saatu toi musta pois ja maali takaisin näkyviin :)

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 21.11.2013 19:48

Enpäs ole mitannut minkäkokoset putket tossa on, pitänee mitata seuraavan kerran ku menee käymään talllilla.

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 21.11.2013 19:49

Enemmänkin tuo ulostulo tuosta, että onko tehty vakio putki koolle vai onko normaalia isompi. Tosin tehoissa tuosta ei taida kyllä olla hyötyä? :)

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 21.11.2013 20:21

''Pitäisi'' Olla ihan BOLT-ON Tulihan tuossa mukana sellane adapteri laippa härdelli, joutunee varmaa vähän muokkaamaan :D Putkista pitää vielä hioa muutama olake pois sisäpuolelta.
Tehoihin tuskin tulee mitään suurta muutosta jos ollenkaan, mutta kokeilu mielessä tämä nyt ostettiinkin

public
-
Viestit: 19
Liittynyt: 23.3.2008 15:56

ViestiKirjoittaja public » 25.11.2013 0:09

Putsasin itse yhden konehuoneen tärpätillä kun ei millään muulla lähtenyt pinttynyt musta shitti. Maalit pysyi, eli ei silleen huono aine.

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 28.11.2013 23:21

Nyt on jakopää purettuna. Olikin jo ihan hyvä aika vaihtaakin se, yksi laahain oli 4 osassa ja yhdestä puuttui metalliniitit jolla kiinnitetään kulutus pinta :D Viimoisessa linkissä kuva laahaimesta.

http://i1149.photobucket.com/albums/o59 ... d2b5ae.jpg

http://i1149.photobucket.com/albums/o59 ... 6a1367.jpg

http://i1149.photobucket.com/albums/o59 ... eea157.jpg

Noppis
-
Viestit: 327
Liittynyt: 17.9.2006 18:26

ViestiKirjoittaja Noppis » 30.11.2013 19:12

Hieno nokkien lukitus :)

Et kantta käyttänyt irti tuosta? Ei olisi kovin paha/hinnakas homma kun kerta kone "pöydällä"...

Kosse
-
Viestit: 311
Liittynyt: 30.4.2009 19:13

ViestiKirjoittaja Kosse » 30.11.2013 21:48

Nokkien lukitukseen löytyy monia erikoistyökaluja. Meillä oli AAZissa ison rälläkän avain, johon kirjoitettiin tussilla "VW".

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 2.12.2013 12:38

Juu kyllä kannen käytän auki, pitäisi jostain saaha tietää kannen pulttien kiristysmomentti??

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 2.12.2013 13:11


Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 2.12.2013 13:15

Tääänks!

Noppis
-
Viestit: 327
Liittynyt: 17.9.2006 18:26

ViestiKirjoittaja Noppis » 2.12.2013 22:29

Eikö tiivisteen mukana tullu momentteja? Yleensä pitäis olla lappu siellä paketissa mukana jossa momentit ja kirimisjärjestys...

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 3.12.2013 14:55

Eipä oo vielä tiiviste tullu ni ei osaa sanoo :D

audis6
-
Viestit: 627
Liittynyt: 10.2.2005 20:54

ViestiKirjoittaja audis6 » 4.12.2013 20:27

Ja kansi oikaisuun kanssa,vai meinaatko tehdä remontin "persiilleen"?? Aina kun käyttää alumiinikannen irti on se OIKAISTAVA!! Kiva tehdä remontti minkä joutuu tekeen seuraavana päivänä uusiks.

Klonksvaagen
-
Viestit: 1158
Liittynyt: 1.4.2007 19:09

ViestiKirjoittaja Klonksvaagen » 4.12.2013 21:22

[off topic]
Aina kun käyttää alumiinikannen irti on se OIKAISTAVA!! Kiva tehdä remontti minkä joutuu tekeen seuraavana päivänä uusiks.

Väitelläänkö ? Jonpi kunpi päätyy rovessoriksi ;)
[/off topic]
Kannenpultit menee vaihtoon ? Tulleneeko siellä kiristelyarvoja...

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 5.12.2013 0:22

Pultit menee tottakai vaihtoon, mutta ei tota kantta tarvii lähtee miun mielestä koneistamaan?Missä välissä se menee kieroks kun avaa pultit?
Mutta juu tänää irrottelin kannen pois ja huomenna käyn hakemassa tiivisteen ja pultit.
Piti irrottaa edestä pois joku mokkula mikä tulee imusarjan alle lohkon kylkeen kiinni, joku viisaampi voisi kertoa mikä ihme se on?
Kuva
http://i1149.photobucket.com/albums/o59 ... d00045.jpg

http://i1149.photobucket.com/albums/o59 ... b02ad1.jpg

Siihen tulee ilmaa letkua pitkin tälläsestä mokkulasta mikä on kannessa kiinni.

http://i1149.photobucket.com/albums/o59 ... fd6ef0.jpg

Kannentiivistekin näytti hyvä kuntoiselta.
http://i1149.photobucket.com/albums/o59 ... 1f42b6.jpg

http://i1149.photobucket.com/albums/o59 ... f2479a.jpg

rosten
-
Viestit: 67
Liittynyt: 12.3.2009 15:07

ViestiKirjoittaja rosten » 5.12.2013 10:14

Itselle tuli ensimmäisenä mieleen lisäilmapumppu, jonka avulla saadaan katalysaattori nopeammin lämpimäksi ja päästöjä pienemmäksi.

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 5.12.2013 13:50

Voihan sekii olla mutta tosta ei lähe enää mihinkään mitään letkuja, ja sitten tosta pienemmästä härpäkkeestä joka on kiinni kannessa, lähtee yksi pieni letku bensakiskoon?

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 5.12.2013 14:23

Toisioilmapumppuhan se on.

Mikä pienempi härpäke? Mihin kohtaan bensakiskoa letku menee?

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 5.12.2013 14:35

Kolmannessa linkissä on kuva siitä, ja korjaan se letku yhtyy bensapaineen säätimeen menevään letkuun

Battery
-
Viestit: 232
Liittynyt: 14.4.2006 15:12

ViestiKirjoittaja Battery » 30.12.2013 0:43

Ihme pelejä. Onpa muuten valkoset pakovenat takana olevassa kannessa.. :-D

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 30.12.2013 13:44

Nii näyttää olevan, kyseinen auto käyny varmaan tosi hyvi? :DD

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 2.1.2014 15:48

Tuli vejettyy kääreetkin pakosarjan päälle. Oli muuten todella vittumaista hommaa, kun laitoin noilla rosterisilla nippusiteillä todella paskat kiristää ku ei oo oikeeta työkalua siihen.

Kuva

kraftVWerk
-
Viestit: 328
Liittynyt: 22.11.2010 11:35

ViestiKirjoittaja kraftVWerk » 21.2.2014 20:13

^ ZX-9 Ninja?

lucifer
-
Viestit: 555
Liittynyt: 30.11.2010 21:33

ViestiKirjoittaja lucifer » 21.2.2014 20:23

^^ Veikkaisin ite ZX6 NINJAa, 2007-2008

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 22.2.2014 0:39

Kaverin, 1000cc vehe, mallista en tiiä muuta että ninja on :D en ole sen koommin perehtynyt :D

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 8.3.2014 19:09

Nonii pitkän ajan jälkee taas jotai saatu aikaan.

Tässä tullu väkerrettyy jenkkiparkit ja tuli heitettyy noi tuninki kalvot hitoille, keulaan tuli ebaysta tollane nahkalärpäke

Kuva

Kuva vanhoista valoista

http://i1149.photobucket.com/albums/o59 ... 2e7283.jpg

Siitä vielä kuva tosta parkki valosta, jos katsastuksessa käy valittamaan niin on helppo laittaa takas.

http://i1149.photobucket.com/albums/o59 ... a748ea.jpg

Vihdoin ja viimein sain nostettua koneen pukkiin kiinni, piti tehdä tuollaset jatkopalat että sai menemään.

Kuva

Kuva
Tuli ehkä turhan tarkka sovite. No oishan ton puolan saanu irti tuosta mutta ei tarvinnut. :DD

Kankien laakerit tuli vaihdettua, ja samalla huomasin että öljypohja on ottanut vähän osumaa ja tarvitsee vähän hitsausta että kestää ens kesän vielä kassassa :D ruuvarin pystyy tökkäämään läpi tosta ropun vierestä, on vähän kunulut ohueksi :D

Kuva

Kuva

http://i1149.photobucket.com/albums/o59 ... a93219.jpg

SItten en osaa päättää jätänkö spoilerin ens kesäks vai heitänkö sen hitoille tosta? mielipiteitä tarvittaisiin

Kuva

Kuva
Tässä tällä kertaan lisäillään taas kun jotain tapahtuu :D
Viimeksi muokannut Kekki, 9.3.2014 4:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 8.3.2014 19:20

No onhan tuo spoileri ihan oikeasti aika hirvittävän näköinen. :D

tomppadj
-
Viestit: 66
Liittynyt: 24.9.2013 19:48

ViestiKirjoittaja tomppadj » 8.3.2014 19:25

Öljypohja kulunu kyllä aika ohueks:D Spoileri pois..

Kosse
-
Viestit: 311
Liittynyt: 30.4.2009 19:13

ViestiKirjoittaja Kosse » 9.3.2014 13:12

Ei missään nimessä spoileria pois. Sopii just mainiosti tuohon autoon.

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 22.3.2014 14:58

Joo kyllä tuo spoileri lähtee todennäkösesti pois, pitää vielä mallata uuden kilven paikan kanssa ja uusien kilpien kunhan saan aikaseksi käyä konttorilta tilaamassa. Onko kellään ollu mitään vaikeuksia saaha niitä uusia pikkukilpiä? On kuulemma pitänyt käydä näyttämässä konttorilla autoa että siihen menee vain jenkki kilpi? Pitäneekö paikkaansa?

kraftVWerk
-
Viestit: 328
Liittynyt: 22.11.2010 11:35

ViestiKirjoittaja kraftVWerk » 28.3.2014 11:32

Mitenköhän Corradon naamapelti istuisi umpparin keulalle? Meinaan vaan että jos saisi tuplavalomaskia keulalle, niin ulkonäkö kohenisi huomattavasti. Jos kerran Golf3 saa Corradon naamapellin upotettua, niin olisiko tuo umppariin paljon hankalempi sovittaa? Jotenkin tuota umpparin keulaa pitäisi saada massiivisemman näköiseksi jotta auto näyttäisi edes joltain. Jos mietitään muita tämän umpikeula tyylin autoja niin kyllä MK1 Sierra on nätti tuplavalomaskin kanssa. Mitä takaspoikkaan tulee, niin miksipä sitä ei kokeilisi cosworth tyyliin siipeä mahdollisesti yhdistettynä jonkinmoiseen takalasi säleikköön, niin tuskin olisi ainakaan alkuperäistä rumempi.

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 28.3.2014 15:21

Ei taida corradon keula ainakaan helpolla istua tuohon ku taitaa olla pikkasen leveempi keulasta tää umppari ja konepelti on huomattavasti eri kokonen

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 30.3.2014 14:53

Nonii nyt on taas tullu touhuttua tallissa, kone on paikoilleen laittoi vaille valmis , löytyi jakopäästä irronneet metalliset niitit, olivat uineet öljy sihtiin :D . Tuli myös vanteita ehostettua siinä samalla eli maalailin nuo keskilätkät porschen väreihin, etu vanne tuli hitsauksesta( edellinen omistaja ajanut kanttariin) ja hitsari olikin samalla kiillottanut koko vanteen lähes peilipinnalle, todella asiallinen paja! . Siitä muutama foto

Kuva

Kuva

Kuva

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 17.6.2014 22:06

Pitkästä aikaa päivittelyä,eipä oo ollu oikee aikaa ku intti keske ja muuta hässäkkä ollu.
Nonii kone saatiin kuin saatiinkin paikalleen molemmat sisemmä puolen vetarin nivelet paskaks ku unohtui koneen alle kun laitettiin paikoilleen, jäähytys ja ohjaustehostimen nesteet ei meinannu pysyä sisällä ja pieni tulipalokin saatiin aikaseksi kun maadotus johto oli väärässä paikassa ykkösvaihteen kun laitto silmää auto sammu ja hirvee savu nousi, vaihteen siirtäjä otti kiinni :D. Kiinan pojat tekemä pakosarja ei oikeen istu katalysaattoriin kunnolla niin vuotaa iha törkeesti ja takapönttö ei meinaa kestää millään kiinni kun meni se panta rikki millä se tulee kiinni eikä ole rahaa ostaa uutta :D Mutta kyllä sillä kaliksessa tuli käytyä, sieltä muutama foto miltä passatti näyttää tänä kesänä. Eteen on jossain vaiheessa uudet spacerit ja renkaat, saa sitte vähän lähemmäs kaarta :)

Kuva

Kuva

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 23.8.2014 13:21

uudet renkaat vihdoin viimein hommasin, joten nyt on fittikin kohallaan
Kuva

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 23.8.2014 18:23

mukavasti erottuu tämäkin liikenteessä, jokunen ilta sitten bongasin, aika matalalla näyttäis menevän.
Peukkuja!

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 23.8.2014 18:23

mukavasti erottuu tämäkin liikenteessä, jokunen ilta sitten bongasin, aika matalalla näyttäis menevän.
Peukkuja!

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 12.12.2014 19:04

Nonii herätellää vähäsen pitkästä aikaa. Nyt on saatu ihan oma rakentelu paikka, joten ei tarvii olla muitten nurkissa pyörimässä niin voi ruveta tekemään vähän isompia muutoksia.
tässä nyt mitä on saatu alku ''talvesta'' aikaseks

Kuva

elikkäs ilmajouset jonka rakensin tohon korkeus säädettävään alustaan käypäseks, eli korkeusäätö onnistuu tolpista sekä pusseista

Kuva

Edestä korkeus ei muutu kuin 0,5cm mutta takanta lähtee korkeutta reilusti pois, laittelen kuvaa kunhan saan mallattua tolppaa paikalleen

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 12.3.2015 17:57

Nonii pussukat on saatu paikoilleen ja toimivat moitteettomasti!! ja uudet vanteet tuli hommattua tuuma isompana elikkä 17x8,5, vielä pitää kaaria mankeloida että mahtuvat olemaan renkaan kanssa.

Kuva

Kuva

Kuva

edessä auraukset päi persettä ja raidetanko ottaa runkopalkkiin vähä kiinni :DD

Ripa
ffp jäsen
Viestit: 641
Liittynyt: 27.7.2003 10:38

ViestiKirjoittaja Ripa » 13.3.2015 13:05

Oikein, oikein kiva. Vanne valinta on mielenkiintoinen ja erilainen. Toivottavasti tämänkin näkee kesällä jossain tapahtumassa livenä. Umpparit kunniaan!

Seiskatoistanen on hyvä koko umppariin ja varsinkin tällä hetkellä kun trendi on laittaa taas isompaa vannetta autoon kuin autoon.

Jatkakaa.

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 13.3.2015 14:47

Tullaan rapis garagen porukan kanssa pyörimään kaikissa autotapahtumissa missä vain keretään käymään! Ja vanteilla haettiin juuri sitä erillaisuutta ;D

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 13.3.2015 14:49

mikä kumi tulossa, 195/40?

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 13.3.2015 16:03

Ei ole vielä lyöty lukkoon 195 tai 185

Eeska91
-
Viestit: 47
Liittynyt: 8.2.2015 15:44
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eeska91 » 13.3.2015 16:32

Tää on aika noheva vekotin. Miten tämä eroaa ns euro muumista? Vissii kirkkaat vilkut ja kaikki maailman sähköherkut. Onko muita eroja?

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 13.3.2015 19:24

Etupuskuri on vähän erilainen ja kone huoneesta löytyy kaikennäkösiä ihme vekottimia mistä kenelläkää ei oo mitää hajua mitä ne on ja sitten sisustasta löytyy sellane poikkituki? Tai vastaava palkki joka hankaa ilkeästi sääreen ;D

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 13.3.2015 20:32

Kabiinissa joo "poikkituki" joka taitaa olla nimeltään kneebar jos on kojelaudan alla?

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 13.3.2015 21:13

Juuri ne ;D

Jalamari
-
Viestit: 12
Liittynyt: 1.8.2005 18:21

ViestiKirjoittaja Jalamari » 14.3.2015 16:14

Hienot vanteet. Mitkä nuo muuten on?

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 14.3.2015 18:54

Japan racing jr-14 17x8,5 koossa

Seba_N
-
Viestit: 141
Liittynyt: 3.8.2013 23:58

ViestiKirjoittaja Seba_N » 17.3.2015 20:35

Namut vanteet 😎

suotech
-
Viestit: 103
Liittynyt: 7.1.2004 19:50

ViestiKirjoittaja suotech » 18.3.2015 8:54

Mahtaakohan olla myös euromallia parempi äänieristys? Itsellä on tuo jenkkimallin facelift ja se ainakin vaikuttaa ihan törkeesti hiljaisemmalta sisälle kuin euroversio. Siinä on muuten myös tuollainen "polvisuoja" tuossa kojeludan alaossa.
Hieno "muumi" enyway :) Itse yritin etsiä farmari muumia mutta tyydyin sitten tuohon faceliftiin. Edellisen vr6 muumin kun tulin lahjoittaneeksi nuoremmalle siskolle muutama vuosi sitten, tajuamatta kuinka harvinainen se etenkin GT mallina sitten onkaan.

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 18.3.2015 9:02

Juu oli kyllä todella hiljanen vakioalustalla ja renkailla, hiljaisimpia autoja millä ite olen ajanut, äänieristys tavaraa on joka paikassa ja sitä on saanu kyllä silppoa pois edestä kun on vetäny ilmalinjoja :D hiljaisimpia autoja millä ite olen ajanut

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 20.3.2015 9:40

Tietääkö kukaan mitä tapahtuu jos ottaa tuon"activated charcoal canister" jutun pois käytöstä, elikkä se on se putkilo mikä on ilmasuodattimen alla? Tekis miel ottaa hitoillee se sirltä ja vetää ilmanotto sitä kautta?

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 20.3.2015 10:49

Itse revin Corradosta aikoinaan helvettiin tuon pöntön ja venttiilin. Tulppasin vain kaikki letkut mitä siihen pöntölle tulee ja revin imusarja - pönttö letkun hiiteen ja tulppasin kaasuläpän takana olevan letkulähdön. Eipä tuossa muuta ole, kuin se, että se on osa saastelaitteistoa - katsastusmies voi halutessaan nillittää sen puuttumisesta.

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 20.3.2015 12:35

Kiitos vinkistä tänää revin itsekkin sen pois

^^BeBe
-
Viestit: 516
Liittynyt: 31.8.2009 22:15

ViestiKirjoittaja ^^BeBe » 20.3.2015 13:29

Eikös polttoainetankki periaatteessa hengitä sen kolmannen auton alta tulevan letkun kautta. Itse laitoin siihen jonkun paineilmaletkuun tarkoitetun suodattimen.

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 20.3.2015 13:34

Eikös se hengitä täyttöaukossa olevasta namiskasta? Korjatkaa jos oon vääräs?

Ripa
ffp jäsen
Viestit: 641
Liittynyt: 27.7.2003 10:38

ViestiKirjoittaja Ripa » 21.3.2015 9:52

Poistin omasta Passatista myös tuon pöntön. Juurikin tulppaamalla kaikki muut paitsi tankilta tulevan letkun johon pieni filtteri päähän.

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 16.4.2015 12:07

Kohta pääsee jo rullailemaan, uusitakakontti ja valorauta pitää vielä maalata ja taka palkeille tehdä vähän lisää tilaa
Siitä vähän fiilistely kuvaa
Kuva

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 19.4.2015 22:24

Juu takakontti tuli vihdoin ja viimeeksi valmiiksi, tuo suppari varmasti jakaa mielipiteitä ja tulen varmaan joskus tekemään jonkun siistimmän asennuksen sille Kuva

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 16.5.2015 22:44

aaa
Viimeksi muokannut Kekki, 17.5.2015 0:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 16.5.2015 22:49

Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Kekki, 18.5.2015 0:03. Yhteensä muokattu 7 kertaa.

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 16.5.2015 23:01

No se on ihan hyvä.
Mutta kerta tässä ilmat on, niin oletin että muutaman sentin olis mennyt alemmas ;)?

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 17.5.2015 0:11

joo tosiaan korkeeks jäi kun tuli liian leveet renkaat ostettua, eikä oo spacereita missään nurkassa. Pitää nyt kesällä vähän tuumailla laittasko camberia että sais maahan menemään, toisaalta kilometrejä tulee niin paljon että sais olla sit jatkuvasti ostamassa renkaita

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 30.7.2015 9:26

Kuva

Joo elikkä tuli kokeiltua hexis teippejä ja ylipäätäänsä ekaa kertaa koko hommaa eli virheitä löytyy mutta välttää ekaksi kerraksi ja ne kyllä korjataan, väriksi ei muuta keksinyt kun harlequin. Japan racingit lähti vaihtoon ja possut on niin pitkää vielä alla ennenkun saan 3os volkit valmiiks niistä kuvaa myöhemmin

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43

ViestiKirjoittaja Kekki » 10.11.2015 16:44

Joo vähän päivittelyä vaikka rassi onkin jo talvisäilössä. Elikkäs tuli hommattua volk racing cv pro 17x8/9 projekti vanteina ja kunnostuksen jälkeen heti alle. Tässä kuva tämän vuoden hötsi reissusta
Kuva


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa