ill Porsche 997.2
Valvoja: ffp jäsenet
ill Porsche 997.2
Tamiikuussa alkanut P 997 projekti on valmistumassa.
2006 Carrera 4S sai ylleen 2011 Gen2 GT3RS asun ja muut facelift kilkkeet. RS palikoiden ja täydellisen ylimaalauksen lisäksi autoon on hommattu Bilstein PSS16 Alusta (Pasm), Volkin TE37 8,5+12x19" päällä Toyon R888 gummit ja Brombacher putkisto. Sisällä on hiilariset GT3RS jakkarat, punaset vyöt sekä tilauksessa on punaiset kaaret ja GT3RS 4,0 alcantara ratti (punaisella tähtäimellä).niin ja etuvetohan tuosta luonnollisesti poistettiin :)
2006 Carrera 4S sai ylleen 2011 Gen2 GT3RS asun ja muut facelift kilkkeet. RS palikoiden ja täydellisen ylimaalauksen lisäksi autoon on hommattu Bilstein PSS16 Alusta (Pasm), Volkin TE37 8,5+12x19" päällä Toyon R888 gummit ja Brombacher putkisto. Sisällä on hiilariset GT3RS jakkarat, punaset vyöt sekä tilauksessa on punaiset kaaret ja GT3RS 4,0 alcantara ratti (punaisella tähtäimellä).niin ja etuvetohan tuosta luonnollisesti poistettiin :)
Viimeksi muokannut Rocco, 16.7.2012 22:38. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Jep 4S on alunperin nelikko. Se on myös leveäkorinen kuten GT3RS jota 2S ei ole.. Tästä syystä aihioksi otin tämän.. RS on tosin takatulppari ja niin nyt myös tämä (hauskempi ajettava näin). Nelikonhan saa takas jos siltä alkaa tuntumaan, esim talven liukkaille ;)
Viimeksi muokannut Rocco, 8.7.2012 19:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Risassa on vakiona punainen tuo puskimen keskiosa , näyttää mielestäni hölmöltä, tavallaan kun siinä ois huulipunahuulet tai ois Autot elokuvasta tai jotain...
Vanteet tulossa vielä aavistuksen ulos, tarkat spacerit hommaan kun alusta ja kamberit on säädetty (huomenna 10/7).
Vanteet tulossa vielä aavistuksen ulos, tarkat spacerit hommaan kun alusta ja kamberit on säädetty (huomenna 10/7).
Viimeksi muokannut Rocco, 9.7.2012 22:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Väri toisaan vaihtui mustasta tuohon GT3RS Grau schwarts väriin.
Vanteet ja muut punaiset yksityiskohdat maalatiin Porsche guards redilä (kuten GT3RS:ssä)
Projektin toteutti tuttuun tapaan Porvoon Autoklinikka.
Penkit vaihdettiin nahkaisiin GT3 mallisiin recaron alustoilla. Tulossa GT3RS 4,0 alcantara ratti ja nuppi sekä punaiset puolikaaret.
Vanteet ja muut punaiset yksityiskohdat maalatiin Porsche guards redilä (kuten GT3RS:ssä)
Projektin toteutti tuttuun tapaan Porvoon Autoklinikka.
Penkit vaihdettiin nahkaisiin GT3 mallisiin recaron alustoilla. Tulossa GT3RS 4,0 alcantara ratti ja nuppi sekä punaiset puolikaaret.
Viimeksi muokannut Rocco, 9.7.2012 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Possuun sopivia volkkeja ei saa 12" leveinä kun just tällä setupilla. Kun nimenomaan racehenkiset kevyet vanteet halusin niin vaihtoehtoja ei itseasiassa ainakaan mun makuun ole ihan kamalasti. Volkeissa ois saanu olla asteen enempi concavea mutta ei vaan oo... Mulla on yhdet keskipultti bbs:ät cup autosta slikseillä mutta koska en tähän värikomboon halua kiillotettua kehää eikä nämä kokopunaisina näyttäisi kun hassulta niin saavat odottaa jotain muuta projektia.
Väri toisaan vaihtui mustasta tuohon GT3RS Grau schwarts väriin.
OT: Onko kuvassa taustalla Urquattro? Ja jos, kenties oma projekti myös? OT.
997 on aina toiminut omaan silmään. Pitäisin kyllä rehdisti 4S :nä, ei se kuitenkaan radallakaan niin paljoa hidasta ja kun ei Porschella muutenkaan driftailu ole pääasiallinen kulkumuoto. Kilvistä EU-merkit kans pois niin siinähän se on valmis paketti :)
Mun makuun tähän soppii monet erillaiset vanteet, huulilla ja ei. Racehenkisyyttä nämä tosiaan tuo, lippimokomat enempi katu uskottavuutta :) Saattaa olla että Volkit saa kaverikseen erityyliset vanteet ihan vaan vaihtelun vuoksi.
Viimeksi muokannut Rocco, 2.1.2013 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hieno laite!
Multa löytyis sulle hiilikuitujarrut eteen ja taakse jos sellaiset haluat laittaa?
Noista lippivanteista kun väännätte niin lähestulkoon kaikissa 997 kilpa-autoissa on vanteissa lippiä ja omasta mielestäni sellaiset sopisivat tähän vallan mainiosti mutta ei noissa nykyisissäkään ole mitään vikaa joten miksi mennä vaihtamaan?
Multa löytyis sulle hiilikuitujarrut eteen ja taakse jos sellaiset haluat laittaa?
Noista lippivanteista kun väännätte niin lähestulkoon kaikissa 997 kilpa-autoissa on vanteissa lippiä ja omasta mielestäni sellaiset sopisivat tähän vallan mainiosti mutta ei noissa nykyisissäkään ole mitään vikaa joten miksi mennä vaihtamaan?
En ole missään vaiheessa tarkoittanut mitään blingbling-tuning-vanteita, vaan noita samoja mitkä alla jo on, mutta eri specseillä! Ihme porukkaa täällä, kun ei osaa edes lukea.
Nuo alla olevat vanteet näytti mielestäni vähän liian laimeilta, kun takavannekin on 12tuumaa leveä (siis perkeleen leveä) mutta silti niissä on lippiä todella vähän. Noin leveäkylkisessä autossa ja varsinkin Porschessa saisi mielestäni olla enemmänkin. Ja vanteet saisi tulla ulommas. Näin se olisi myös enemmän race. Omistaja oli samoilla linjoilla, mutta kertoi että nuo specsit olivat ainoat saatavissa olevat.
Että luetaan tarkemmin ne kommentit ennenkuin aletaan syyttelemään!
Nuo alla olevat vanteet näytti mielestäni vähän liian laimeilta, kun takavannekin on 12tuumaa leveä (siis perkeleen leveä) mutta silti niissä on lippiä todella vähän. Noin leveäkylkisessä autossa ja varsinkin Porschessa saisi mielestäni olla enemmänkin. Ja vanteet saisi tulla ulommas. Näin se olisi myös enemmän race. Omistaja oli samoilla linjoilla, mutta kertoi että nuo specsit olivat ainoat saatavissa olevat.
Että luetaan tarkemmin ne kommentit ennenkuin aletaan syyttelemään!
/\Omistaja halusi itsekin vanteita ulommas ja oli teettämässä tarkkoja spacereitä sen takia. Eli kuten minäkin sanoin, prkl.
Ja "lippi" se on concave-vanteissakin ja sillä pääsisi eroon leepu-spacereista ja siitä ettei vanteet näytä tasaisilta lättänöiltä.
Mutta kuten omistaja sanoi nämä oli ainoat specsit mitä sai ja näillä mennään. Ulommas niitä siis saa vain leepu-tyylillä.
Ja "lippi" se on concave-vanteissakin ja sillä pääsisi eroon leepu-spacereista ja siitä ettei vanteet näytä tasaisilta lättänöiltä.
Mutta kuten omistaja sanoi nämä oli ainoat specsit mitä sai ja näillä mennään. Ulommas niitä siis saa vain leepu-tyylillä.
Tuo etuvedon deletointi on melko yleistä varsinkin turbo malleja rakennettaessa.
Race henkeen voisi sopia gt3 rs 4.0 version canardsit.
Juu ei tuo etuvedon poistaminen ole mikään mailman juttu.
Kävin eilen Alastarolla, koska keli oli liukas niin tuo takaveto oli vallan hauskempi kun nelikolla ajaminen..
Mietin tosiaan vähän noita canardseja, ei välttämättä hassummat..
-
- -
- Viestit: 328
- Liittynyt: 22.11.2010 11:35
Ei jatkoon! Jotenkin ei vaan nuo kirveellä veistetyt linjat miellytä. Edestä ruma kuin sika pienenä, sivuprofiili ehkä siinä ja siinä onko hyvä vai ei mutta takaapäin oikeastaa ihan hyvän näköinen.
http://www.gti.fi/gtitytto/kuva.php?id=425
Tässä ei ole mitään muuta hienoa, kuin potentiaalinen suorituskyky, vaan eipä taida pysyä lapasessa siinävaiheessa kun siipicorollat ja ämeriikanautot tulee haastamaan. Tai saattaa se ehkä kaarrenopeuksissa pärjätä mutta suoralla ei mitään jakoa.
Jos tarroja on racing-hengessä kertakaikkiaan pakko lisätä niin ainoa oikea paikka ovien taakse kylkeen. Mutta eipä taida tässä korimallissa olla mainostilaa tarjolla, joten tarrat voi unohtaa kokonaa.
Jarrusatulat voit jättää punaiseksi mutta vanteiden ja peilien väri on väärä. Ei vaan harmaa ja punainen rimmaa yhteen. Takaspoikka on jotenkin anti-carrera henkinen.
Miksipä et jättäisi tarrat kokonaan veke ja töljää koko auto talven aikana keltaiseksi.
http://www.gti.fi/gtitytto/kuva.php?id=425
Tässä ei ole mitään muuta hienoa, kuin potentiaalinen suorituskyky, vaan eipä taida pysyä lapasessa siinävaiheessa kun siipicorollat ja ämeriikanautot tulee haastamaan. Tai saattaa se ehkä kaarrenopeuksissa pärjätä mutta suoralla ei mitään jakoa.
Jos tarroja on racing-hengessä kertakaikkiaan pakko lisätä niin ainoa oikea paikka ovien taakse kylkeen. Mutta eipä taida tässä korimallissa olla mainostilaa tarjolla, joten tarrat voi unohtaa kokonaa.
Jarrusatulat voit jättää punaiseksi mutta vanteiden ja peilien väri on väärä. Ei vaan harmaa ja punainen rimmaa yhteen. Takaspoikka on jotenkin anti-carrera henkinen.
Miksipä et jättäisi tarrat kokonaan veke ja töljää koko auto talven aikana keltaiseksi.
-
- -
- Viestit: 142
- Liittynyt: 15.1.2011 17:15
Ei jatkoon! Jotenkin ei vaan nuo kirveellä veistetyt linjat miellytä. Edestä ruma kuin sika pienenä, sivuprofiili ehkä siinä ja siinä onko hyvä vai ei mutta takaapäin oikeastaa ihan hyvän näköinen.
http://www.gti.fi/gtitytto/kuva.php?id=425
Tässä ei ole mitään muuta hienoa, kuin potentiaalinen suorituskyky, vaan eipä taida pysyä lapasessa siinävaiheessa kun siipicorollat ja ämeriikanautot tulee haastamaan. Tai saattaa se ehkä kaarrenopeuksissa pärjätä mutta suoralla ei mitään jakoa.
Jos tarroja on racing-hengessä kertakaikkiaan pakko lisätä niin ainoa oikea paikka ovien taakse kylkeen. Mutta eipä taida tässä korimallissa olla mainostilaa tarjolla, joten tarrat voi unohtaa kokonaa.
Jarrusatulat voit jättää punaiseksi mutta vanteiden ja peilien väri on väärä. Ei vaan harmaa ja punainen rimmaa yhteen. Takaspoikka on jotenkin anti-carrera henkinen.
Miksipä et jättäisi tarrat kokonaan veke ja töljää koko auto talven aikana keltaiseksi.
Omituisimmat. Perusteet. Ikinä.
Joku on jämähtänyt 90-luvulle ja omaa perus-Suomalaisen piirteen, nimeltään kateus..
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa