Golf 4 GTi
Valvoja: ffp jäsenet
Golf 4 GTi
Lisätään yks neloskoppane lisää foorumille, niitäkun ei viä tarpeeks ole =D
Syksyllä tuli hommattua Saksasta ekalta omistajalta tälläne nelos koppane massa GTI hetken mielijohteesta.
Varusteista mainittakoon Recaron nahkaset jakkarat peppugrilleillä, lasikattoluukku, 6-levyn vaihtaja.. Mittarissa ostohetkellä 118tkm.
Orggis 16" Bebsin vanteille hommasin nastat, koska kesävanteiksi ajattelin heti vähän isompaa kokoo. Mielessä pyöri alusta ja vanteet jo ennenku autoa olin edes tilannut. Alkutalvesta vähän kyselin eri puljuista alustoja, tammikuussa tilattii sitte D2:n valmiste.
Hiihtolomalla alusta löysi paikkansa autosta, jokapäiväsessä ajossa ollut ny n kuukauden ja tyytyväinen oon ollut. Niille joita kiinnostaa, niin asennuksesta muutama kuva. Pikku tiiseri
Hyllyssä on KW:n paksumpi vakaaja eteen, Weitecin säädettävät vakaajan pystytangot ja Cupra R:n iskarin yläpään kumit eteen. Ne tulee tässä keväällä viä alle, katotaa onko mitään vaikutusta ajettavuuteen noilla osilla. Kesävanteet ja -kumit tilasin myös tähän alkutalvesta. Vanteitten specsit: 8,5" et 34 ja 9,5" et 34 ja 18". Eteen teen lätyt ens viikolla, 8mm pitää vähintää laittaa välii ku ettei ota tolppaan kiinni. Ujo sovitus kuva taakse
Lisää tarinaa tulee, kuhan alustan osia vaihdellaa. Tekniikka puolelle tulee pikku päivitys parin viikon päästä lastun merkeissä.
Kokeillaan josko tällasella reseptillä erottais oman auton parkkipaikalta =)
Syksyllä tuli hommattua Saksasta ekalta omistajalta tälläne nelos koppane massa GTI hetken mielijohteesta.
Varusteista mainittakoon Recaron nahkaset jakkarat peppugrilleillä, lasikattoluukku, 6-levyn vaihtaja.. Mittarissa ostohetkellä 118tkm.
Orggis 16" Bebsin vanteille hommasin nastat, koska kesävanteiksi ajattelin heti vähän isompaa kokoo. Mielessä pyöri alusta ja vanteet jo ennenku autoa olin edes tilannut. Alkutalvesta vähän kyselin eri puljuista alustoja, tammikuussa tilattii sitte D2:n valmiste.
Hiihtolomalla alusta löysi paikkansa autosta, jokapäiväsessä ajossa ollut ny n kuukauden ja tyytyväinen oon ollut. Niille joita kiinnostaa, niin asennuksesta muutama kuva. Pikku tiiseri
Hyllyssä on KW:n paksumpi vakaaja eteen, Weitecin säädettävät vakaajan pystytangot ja Cupra R:n iskarin yläpään kumit eteen. Ne tulee tässä keväällä viä alle, katotaa onko mitään vaikutusta ajettavuuteen noilla osilla. Kesävanteet ja -kumit tilasin myös tähän alkutalvesta. Vanteitten specsit: 8,5" et 34 ja 9,5" et 34 ja 18". Eteen teen lätyt ens viikolla, 8mm pitää vähintää laittaa välii ku ettei ota tolppaan kiinni. Ujo sovitus kuva taakse
Lisää tarinaa tulee, kuhan alustan osia vaihdellaa. Tekniikka puolelle tulee pikku päivitys parin viikon päästä lastun merkeissä.
Kokeillaan josko tällasella reseptillä erottais oman auton parkkipaikalta =)
Pikkasen päivittelyä tänne.
Golffi kävi MoTestilla keväällä, alkuperäset hummat oli hyvin viä talles (157hp/217nm), muutaman kolvauskerran jälkee päästiin vähän eri lukemiin eli 183hp ja 302nm. Eron kyllä huomaa. Vähäisille heposille syyksi Oikarinen kertoi hukkaportin kellon, eli ei aukea kokonaan. Vakiolle en tee mitään, jos mielenkiinto autoa kohtaan riittää vielä talven aikana, nii sitten ehkä päivitellään sitä puolta..
Schmidtit on saatu alle. Eteen riitti 8mm lätyt/puoli jos ajo suoraan, kääntäessä otti sisäkehä iskaritolppaan kevyesti kii. Muutamien lättykokeilujen jälkee alla on nyt FK:n keskittävät 13mm lätyt ja ne sinne jää.
Tossa kuva auton nykyisestä korkeudesta kassit tyhjänä, eessä makaa vakaajan päällä, sen takia ei laske enempää. Vakaajan pyrin vaihtaan viikonlopun/ens viikon aikana. Sitten päivitellää lisää kuvia
Golffi kävi MoTestilla keväällä, alkuperäset hummat oli hyvin viä talles (157hp/217nm), muutaman kolvauskerran jälkee päästiin vähän eri lukemiin eli 183hp ja 302nm. Eron kyllä huomaa. Vähäisille heposille syyksi Oikarinen kertoi hukkaportin kellon, eli ei aukea kokonaan. Vakiolle en tee mitään, jos mielenkiinto autoa kohtaan riittää vielä talven aikana, nii sitten ehkä päivitellään sitä puolta..
Schmidtit on saatu alle. Eteen riitti 8mm lätyt/puoli jos ajo suoraan, kääntäessä otti sisäkehä iskaritolppaan kevyesti kii. Muutamien lättykokeilujen jälkee alla on nyt FK:n keskittävät 13mm lätyt ja ne sinne jää.
Tossa kuva auton nykyisestä korkeudesta kassit tyhjänä, eessä makaa vakaajan päällä, sen takia ei laske enempää. Vakaajan pyrin vaihtaan viikonlopun/ens viikon aikana. Sitten päivitellää lisää kuvia
Pikku päivittelyä. Golf kävi leimalla muutama viikko takaperin, mitään valittamista ei ollut. Leiman jälkee vaihdoin vakaajalle lyhennetyt koiranluut, korkeus samaa luokkaa kun edellisissä kuvissakin. Tälle kesälle lisämadallusta ei tuu, mutta tulevaisuudessa pitäs saada vähän alemmaks, niin edestä ku myös takaakin.
Koy Sheriffin metallisen pohjapanssarin hommasin tarvikkeet.fi:stä. Pikku muokkauksilla meni kiinni ja vaikuttaa ihan jämäkältä. Öljynvaihtokolokin osu kohdalleen hyvin. Antaa varmasti paremman suojan kuin tuo vanha alkuperäinen... ;)
Koy Sheriffin metallisen pohjapanssarin hommasin tarvikkeet.fi:stä. Pikku muokkauksilla meni kiinni ja vaikuttaa ihan jämäkältä. Öljynvaihtokolokin osu kohdalleen hyvin. Antaa varmasti paremman suojan kuin tuo vanha alkuperäinen... ;)
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa