Hyötyauto T5
Valvoja: ffp jäsenet
Koitetaan kerätä pikkasen jotain listaa mitä tuohon on tehty...
- Etupuskuri vaihdettu Multivan malliin, josta keskimmäinen aukko avattu ja korvattu muoviverkolla. Alaosassa Dietrich etuhelma. Kulmissa Auto-Style:n MB tyyliset päiväajovalot.
- Kahvat, peilit yms maalattu korinväriin
- Konepellin merkin kolo hitsattu umpeen ja maski korvattu Mattig merkittömällä maskilla.
- Sivuhelmat Ingo Noakin valikoimasta
- Takapuskuri sekä takaluukun muotoilupala Dietrichiltä
- Takaspoileri omasta valikoimasta
- Projektoriajovalot DEPO joista annelinsilmät poistettu käytöstä :)
- LED Takavalot Auto-Style
- Vanteina Porsche replikat 9 X 20" ET60 + H&R pulttijakoadapterit 25mm
- Alustana H&R Coilover josta takaa jouduttu kierresäätöä hieman modifioimaan sopivan madalluksen aikaansaamiseksi.
- Tekniikka 1.9 TDI 105hv josta softalla on saatu toivottavasti vähän enemmän voimaa.
- Etupuskuri vaihdettu Multivan malliin, josta keskimmäinen aukko avattu ja korvattu muoviverkolla. Alaosassa Dietrich etuhelma. Kulmissa Auto-Style:n MB tyyliset päiväajovalot.
- Kahvat, peilit yms maalattu korinväriin
- Konepellin merkin kolo hitsattu umpeen ja maski korvattu Mattig merkittömällä maskilla.
- Sivuhelmat Ingo Noakin valikoimasta
- Takapuskuri sekä takaluukun muotoilupala Dietrichiltä
- Takaspoileri omasta valikoimasta
- Projektoriajovalot DEPO joista annelinsilmät poistettu käytöstä :)
- LED Takavalot Auto-Style
- Vanteina Porsche replikat 9 X 20" ET60 + H&R pulttijakoadapterit 25mm
- Alustana H&R Coilover josta takaa jouduttu kierresäätöä hieman modifioimaan sopivan madalluksen aikaansaamiseksi.
- Tekniikka 1.9 TDI 105hv josta softalla on saatu toivottavasti vähän enemmän voimaa.
Viimeksi muokannut Ville, 22.11.2011 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täältä löytyy suurinpiirtein yhtä tontissa oleva T5 4motion jossa on koukku ja sillä on vedetty paljon kilpa-autoa ympäri suomen maata tänä kesänä. 275/35/20" Continentalit alla ja Ozin vanteet. Takarenkaat kului kesän aikana vaikka nyt ei ihan kilometrien puolesta olisi ehkä vielä pitänyt ;) Samalla kun kisareissuja on tehty niin takapaksissa on ollut myös täysi työkaluvaunu ja kaikki huoltokamat. Hyvinhän se on toiminut lukuunottamatta tuota takarenkaiden kulumista, Ai niin, traileria piti vähän modifioida ettei aina kipinät lentäneet kuopissa kun aisan tukijalka kolisi maahan.
Jukka, mikäs nuo takarenkaat kulutti? Meneekö esim camberit liikaa miinukselle ja mitenkä pyöränkulmissa riittää säätövarat, vai riiittääkö ollenkaan?
E: Sillä vaan kyselin painoa, että uskaltaako noilla sarjoilla ladata konttia täydelle painolla, tai vetää painavaa kärryä perässä rajojen rajamailla.
E: Sillä vaan kyselin painoa, että uskaltaako noilla sarjoilla ladata konttia täydelle painolla, tai vetää painavaa kärryä perässä rajojen rajamailla.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 37 vierailijaa