IV golf r32 Dsg

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

IV golf r32 Dsg

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 12.1.2011 13:11

Neloskorin V6 golffi vaihtui jouluna jo pitkään unelmana olleeseen r32:seen. 2003 vuosimallia ja Dsg laatikolla josta olen erityisesti kyllä tykännyt, uskomattoman siistit on vaihdot.

Edellinen omistaja on tuunannut vw merkit mustiksi, mutta ei onneksi muuta. Olen miettinyt että voisi ne takaisin kromisiksi vaihtaa. Ehdotuksia saa laittaa :)

Kuvissa auto on likainen ja parkkihallissa kuvattu, myöhemmin ehkä sitten kesäkuvia.

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut mk2 GTI, 12.1.2011 18:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 12.1.2011 17:13

En ole tiennytkään että DSG on tosiaan noin vanha keksintö jo. Mä luulin sitä paljon nuoremmaksi, mutta näköjään sitä on sitten ekan kerran ollut jo 2003 näissä R32:ssa.
Itse en merkkiä kromiseksi vaihtaisi, ja tuon R32 merkin vaihtaisin myös mustaksi tai ottaisin kokonaan pois.
Renkaat näyttäs jäävän aika reilusti kaaren sisälle, mutta nuo on varmaan talvivanteet, joten ehkä se niille jotenkuten hyväksytään.
Mutta kyllä nää neloskoriset R32:set on aina iskeneet meikäläiseen. Hieno peli.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 12.1.2011 17:15

Kaikki mustaksi, umpiot kanssa.

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 12.1.2011 17:44

on kyl mahtava peli :) yhdyn eemeliin, että nämä vanteet talvivanteiksi ja jotain lippivannetta tilalle, vaikka alkaakin olemaan joka toises autos.

Rocco
-
Viestit: 550
Liittynyt: 31.7.2003 0:45

ViestiKirjoittaja Rocco » 12.1.2011 18:18

Itse pitäisin merkit mustina (myös R32 mekrin). Tähän matta harmaat "drifting tyyliset" leveet vanteet ja madallusta niin avot. Itselläni oli IV R32 joskus manualina ja tykkäsin kovasti!

Tyyliin näin

mpeltonen
-
Viestit: 118
Liittynyt: 4.12.2008 6:19

ViestiKirjoittaja mpeltonen » 13.1.2011 13:29

Eemeli,Golf IV R32 on auto jossa DSG ensimmäisen kerran esiteltiin.
Autosta sen verran,että on se komea,tietenkin kun itsellä samanlainen. :D

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 13.1.2011 14:52

Oho! Suomeenkin on rantautunu tollanen harvinaisuus! Tossa Dsg on muutama ero normaaliin manuaaliin,mm maf jne. mutta varmaan tiedätkin erot jo :D

J-M Koopikka
-
Viestit: 671
Liittynyt: 5.8.2003 20:57

ViestiKirjoittaja J-M Koopikka » 13.1.2011 15:27

auto jossa DSG ensimmäisen kerran esiteltiin.
Vai TT 3.2, molemmat ny sattu tuleen ~samaan aikaan :)

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 13.1.2011 16:22

Eemeli,Golf IV R32 on auto jossa DSG ensimmäisen kerran esiteltiin.

Juu, niin lueskelin internetin syövereistä kun aloin asiaa tutkia.
Olin vaan aiemmin siinä uskossa, että se olisi huomattavasti nuorempi keksintö.

lucifer
-
Viestit: 555
Liittynyt: 30.11.2010 21:33

ViestiKirjoittaja lucifer » 13.1.2011 18:53

Parempi kun ei lähde suotta muuttelemaan mitään..taisivat tehdä jo tehtaalla siitä tarpeeksi hienon..ja mun mielestä (tää on vain mun mielipide) just noi orig vanteet on ne hienoimmat.

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 13.1.2011 22:00

+1. Vanteiden kaveriksi vain järkevät spacerit niin on minusta valmis.

haisuhatti
-
Viestit: 35
Liittynyt: 5.2.2010 17:35

ViestiKirjoittaja haisuhatti » 13.1.2011 22:05

Tää on vaa niiiin nätti! :) Ehkä vähä madallemmaksi ja eri vanteet alle niin ois bueno :) Mutta kyllä tuolla kelpaa ajella!

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 14.1.2011 19:50

Kiitti kommenteista ! Joo tähän autoon tosiaan ensimmäisenä DSG tuli. Etsin dsg yksilön koska automaatilla nämä ovat vielä harvinaisempia.. jossain puhuttiin että vain noin 600 olisi dsgllä rakennettu.
Oon samaa mieltä luciferin kanssa, olen aina pitänyt näitten originaali lookista ja nuo vanteet sopivat meilestäni hienosti ja ovat myös vähän race henkiset.
Kuitenkin kun oldskool henkinen olen niin huulivanteet aina kiinnostaisi, olenkin vähän miettinyt miten tähän sopisi Brockin B1:t 10tuumaa leveinä ja mahdollisesti mustilla keskiöillä.. Siinä tapauksessa madalluskin tulisi ajankohtaiseksi mutta näillä mennään nyt vielä ainakin kesään asti ;)

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 14.1.2011 20:36

Muistaakseni Ranskaan meni 200 yksilöä, Saksasta en tiedä. Jossain oli nuo lukemat paljonko on valmistettu ja mitä väriä. Muistaakseni jokin erityismusta,DSG ja 5 ovinen oli harvinaisin. jazz sinistä oli kaiketi valmistettu vain 1kpl, ja on vw museossa.
Viimeksi muokannut MTBE, 10.2.2011 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 24.1.2011 15:54

Tämän mustan nimi oli schwarz perleffekt.. Ihan kiinnostava olis kyllä nähdä kokonais valmistusmäärät, viisioviset näissä on harvinaisempia joo kuten sanoit.

Tossa Dsg on muutama ero normaaliin manuaaliin,mm maf jne.


Mitä eroja tarkotat?

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 24.1.2011 16:17

Ilman putsarikotelo on mm muutettu, niin että snorkkeli on isompi-> maf on isompi, (eri softa siis) etuapurunko on erinlainen. Tarkoituksena oli VW että DSG on pikkasen tehokkaampi ja nopeampi kuin manuaali. Tosin manuaali on pikkasen kevyempikin, täten VW oli lisättävä DSG tehoa että tämä olisi nopeampi.
Pitkälti DSG käyttää samoja osia kuin manuaali BJS JA BML (Austraalia ja USA). Näissähän on lisätty muutamia osia jottei Euroalueen BHF olisi niin paljoa tehokkaampi. DSG:hän on kuitenkin BHF kone.

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 8.2.2011 22:42

Joo näimpäs onkin tosiaan..ilmanputsarikotelostakin jo huomaa eron..
Tänään käytin DSG öljyn ja suodattimen vaihdossa joten nyt alkaakin olla kaikki huollot tehty..
Moottoriöljyt vaihdoin jokin aika sitten myös ja ilmanputsarin joka oli mallia K&N paneelifiltteri vaihdoin alkuperäis suodattimeen.
Huoltojen jälkeen oli mukava vähän testailla melkein sulalla moottoritiellä :)
Seuraavana vuorossa olisi etu levyjen ja palojen vaihto. Osat on jo odottamassa.
Hellittäisi nyt nämä pakkaset että pääsisi myös pesemään ekaa kertaa ja sitten voisi kuvaillakkin lisää.

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 8.2.2011 22:53

Viittisitkö muuten punnita uuden R32 etulevyn, onko 11,1kg/kpl... Olis ehkä projekti tulossa mihin tarvis tietää...Paljonko muuten täälä maksoi nuo levut?
On muuten Zimmermannin levyt pelottavan orkkiksen näköisiä:
Kuva
100.3307.75
100.3308.75
Viimeksi muokannut MTBE, 24.3.2011 0:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 9.2.2011 17:06

Joo mikäs siinä laitan tietoa vähän myöhemmin paljonko painoi.. Suomessa olisi olleet 300kpl levyt ja 900 olisi tullut yhteensä etulevyt ja palat maksamaan mutta sain neuvoteltua auton hintaan uudet osat mukaan kun saksassa kuulemma olivat reippaasti edullisemmat.

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 10.2.2011 9:48

Älyttömän hintaset levyt ja palat! Tolla rahallahan saa jo Big brake kitin rakennettua alkuperäsille R32 levyillä. Kyllä on kalliit palat. Huhu huh

Timotei_
-
Viestit: 291
Liittynyt: 19.5.2009 23:15

ViestiKirjoittaja Timotei_ » 10.2.2011 11:29

Mä en ehkä ainakaan täysin mustia vanteita näin mustaan autoon laittaisi. (makuasioita toki) Mutta varsin maukas yksilö kaikin puolin! :P

Merkeistä vielä sen verran että kyllähän tuo r32 saa tuolla nimenomaan kiillellä, vaihtoehtoisesti sitten kokonaan pois, mutta ei mustaksi. VW merkin jättäisin noin, tai sitten juuri kokonaan pois...:)

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 10.2.2011 11:44

Noi valmistusmäärät oli jossakin nettisivulla esillä, Törmäsin joskus niihin. Pitää kattoa jos törmään uudestaa niin laitan linkin.

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 10.2.2011 12:04

En löytäny linkkiä, mutta wordiin olin tallentanut:

"Supposedly there are 10,062 globally of which there are 5,000 in the US and 2,391 in the UK, 200 in Australia and 200 in France.

Deep Blue Pearlescent - 813
Diamond Black Pearlescent - 755
Reflex Silver Metallic - 615
Moonlight Blue Pearlescent - 57
Tornado Red - 44
Grey Anthracite Pearlescent - 31
Indigo Blue - 76

There have never been an official breakdowns of which are 3 and 5 door though, but the 5 doors are rarer. I even saw a 5 door Grey Anthracite Pearl once, but reckon that is the rarest of the rare.

These are the worldwide numbers

Diamond Black (pearl effect): 3,979
Reflex Silver (metallic): 2,828
Deep Blue (pearl effect): 2,257
Moonlight Blue: 419
Tornado Red: 267
Indigo Blue (pearl effect): 174
Grey Anthracite (pearl effect): 120
Black: 15
Morano Red (pearl effect): 2
Jazz Blue: 1

The Jazz Blue one refers to the original 'concept' car that was shown at a car show and is the reason the brake calipers are painted Jazz Blue, and its thought the Morano Red and the flat Black ones are VW owned."

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 10.2.2011 12:10


mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 11.2.2011 15:38

Kiitti noista valmistemääristä! kiinnostava nähdä.. tää musta ei värinä ole harvinaisemmasta päästä kuitenkaan, yksi yksilö jäi vähän harmittamaan joka oli joku puolivuotta sitten myynnissä, värinä Grey Anthracite mutta en kerinnyt siihen hätään vaan se kerkesi mennä.

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 11.2.2011 18:19

Ite bongasin 4kk sitten indigo blue 5ovisen DSG:llä, kaikilla dsp ym varusteilla. Hintakin oli 19 000e, tosin kilometrejä vasta 43tkm. Onkos toi sun vekotin muuten isolla ajotietokoneella?
Pohjapanssari on hyvä, mutta madaltaa etupäätä 4-5cm. Slamit myy tuota metallista, on ainakin itselläni suojannut monta varmaa halkeamista. MIkäli haluaa alumiinisien niin http://www.dieselgeek.com/servlet/StoreFront
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/S ... nstall.htm

Pohjamuovit:
Euroon menee 1j0 825 231 joka on yksiosainen ja maksaa 400-500e!!! USA malliin menee sellainen kolmiosainen (tämä ei sovi Euroon, sillä USA mallissa on puskuri 20mm pidempi. Itse tilasin nuo USA-mallin palaset ja yritän sovittaa ne keväällä (pohjapanssarin takia).
huom. euromallinssa "keskellä! oleva muovi on päällekkäin METALLISEN pohjapanssarin kanssa. Eli sitäkin pitää leikellä mikäli haluaa pohjapanssarin.Lisäksi moottorin sivuilla on suojamuovit.
euro
euro2
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... tion-(long)

Niittimutterit on paha asentaa itse ja samalla kannattaa asentaa S3 alapoikkituki (2niittimutteria lisää)

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 11.2.2011 20:42

Muista sitten kattoa flektin toimivuus. Yleensä pyörivät vain täysillä. Kuulemma 50% ovat viallisia, sieltä palaa se alemman tehon vastus.

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 11.2.2011 21:20

Ajotietokone on iso tietääkseni, koko mittariston näyttö on ainakin käytössä siinä? Soitin on kans alkuperänen navilla varustettu.

Hyvä tietää.. varmaan joutuu jossain vaiheessa tuon metallisen laittamaan tilaukseen.

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 11.2.2011 21:24

Noi isot näytöt (eli navilliset) DSG on harvinaisia. Toivottavasti sulla näkyy paljonko kilometrejä tankilla voi ajaa? Sen pystyy koodaamaan vag tacholla näkyviin, kuten myös welcome viestin.

kepukka
-
Viestit: 897
Liittynyt: 11.8.2006 13:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja kepukka » 12.2.2011 10:53

Kerro lisää tuosta millä saa näkyviin ajettavan matkan sen hetkisellä pa.tilanteella? Itsellä ei ainakaan sitä näy, bensavalo vaan syttyy ajotietokoneeseen kun alkaa löpö olla lopussa.

Itsellä on tämän mallinen ajotietokone -> http://www.xtuners.com/gallery/var/resi ... 1284409830

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 12.2.2011 11:43

Kepukka: Menikäs sulta puola kun Mikko soitteli jos mulla olis?

Mittariston pitää olla immo3 ja VDO valmistama. Lisäksi tarviit VAG TACHO:n
oma
Tossa ihan Lontoolla kuvilla.
ohje

polarice
-
Viestit: 286
Liittynyt: 26.12.2008 0:09

ViestiKirjoittaja polarice » 12.2.2011 12:22

Ihan Offtopic tämä, mutta kun teillä näyttää tuota tietoa olevan niin kysyn tässä. Pystyykö golffin pikkuajotietokoneen kielen vaihtamaan itse jollain ohjelmalla tai suoraan ajotietokoneesta.

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 12.2.2011 12:27

VDCS ja vag-com. Sieltä 17 instruments. Sieltä jostain sai valittua kielen.

kepukka
-
Viestit: 897
Liittynyt: 11.8.2006 13:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja kepukka » 12.2.2011 15:10

Joo kun auto jäi sillon Espooseen sen puolan takia, ois ollu hätä sillon saada se lauantaina et ois päässy kotia mut kaikki järjesty nyt kumminki. :)

Tais jäädä tekemättä tuo muutos. :D

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 12.2.2011 15:37

Helppo toi on. Ite jopa onnistuin koodaamaan Brittimittariston Euroksi (jos katotte nopeusmittaria niin sielä on erilukema klo12:sta).

ElektrikMekanik
-
Viestit: 209
Liittynyt: 25.12.2010 7:22

ViestiKirjoittaja ElektrikMekanik » 12.2.2011 16:42

Ainakin takavanteet jää irstaasti kaaren sisään... Hyvään alkuun pääsisi ihan speissereillä. Tarttis vähän kirkkaampia kuvia et osais paremmin hahmottaa kokonaisuutta.

Toisaalta tuo musta maskin merkki sopii ihan ok. Mut itellä ainaki ollu vähä sellanen periaate et krominen merkki kuuluu maskiin.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 13.2.2011 7:26

Maukkaita vekottimia.. Ja kivoilla varusteilla tämä sun! Ilmeisesti sisutaltaan musta? Nahkaa?

Itsekin himoitsin (ja himoitsen kyllä vieläkin ;) Mk4 R32:sta. Meinasin yhden jo ostaakin reilu vuosi sitten, mutta päädyinkin sitten TT:hen. Ehkä vielä jonain päivänä... ;)

Tosin itse haluaisin kyllä hämmentää manuaalia. Jotenkin "sporttisemman" tuntuinen. :D Kai mä oon sitten joku perverssi.

Ja mitä noihin merkkeihin tulee, niin uudet kromiset vaan eteen ja taakse. Mk4 (ja mun mielestä melkein mikä tahansa muukin...) on parhaimmillaan merkeillä ja originaaleilla sellaisilla. Eikä noita ajovalojakaan ole mun mielestä järkeä lähteä sotkemaan... Kromisen logon kanssa käy vallan mainiosti keulalle. Taakse ehkä jenkkimallin tai oceanin valot?

Hankalapa tuohon on alustaa/vannepäivitystä isompia parannuksia keksiä. Ehkä jotain pieniä detaileja, kuten esimerkiksi samankokoiset peilit (vai onkos tässä jo? ei saa kuvasta oikein selkoa), lyhyt antenni, mureampisoundinen putkisto (VR6 sävelet, ah <3) ja pirullinen kiillotus ja vahaus! ;)

Jarok
-
Viestit: 355
Liittynyt: 5.8.2006 1:25
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jarok » 13.2.2011 7:43

Tämmönen on kyllä silkkaa autopuolen pornografiaa.

Kliseistä, mutta tällaseen niiiiiiiin sopis sellaiset bbs le mansit alle, hullulla kiillolla ja kaaren tasalle tuotuna. Ja sitten kromimerkit takaisin kans.

Jone
ffp jäsen
Viestit: 2980
Liittynyt: 23.7.2003 10:36

ViestiKirjoittaja Jone » 13.2.2011 10:26

R32:ssa on molemmat peilit samanlaiset ja kokoiset,eli apukuskinpuoleinen peili on isompi kuin vakio Golfissa ja kuskinpuoleinen pienempi kuin vakiossa.

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 13.2.2011 12:48

Yks mitä vois kokeilla olis lupon peilit, saisi minipeilit oikealla kulmalla, mut toi on makuasia, ja omamielipiteeni on että noi euro R:n peilit on hienot. Muistaakseni mini oli 125mm, Euro R 150mm ja normi golf(+USA R) 175mm. Tosin Euroopassa apparin puolella on yleensä minipeili, mutta joitakin poikkeuksia on että molelemmat on isoja. Mikäli haluaa lupon peilin pitää purkaa normaalipeili atomeiksi ja sekoittaa molempien peilien osia: ohje
Sulla kun näyttäisi olevan tuo sadetunnistin ja himmenevä taustapeili. Voisi miettiä himmenivien sivupeilien asentamista, tarvitsee uudet peilien lasit (arvokkaat,n200.300e/kpl) ohje

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 13.2.2011 13:18

Hei muuten, onkos sulla golfissa IRU, eli ne takanaolevat lukuvalot näyttäisivät tältä:
kliketi klik
Mietin vain että mitä lisävarusteita tossa on. Hyvällä säkällä noi olis, samoin sireeni.

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 14.2.2011 14:05

Tuolla nettiautossa on muuten toinen mk4 dsg

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 14.2.2011 19:56

Ei näy vielä kuinka pitkälle tankilla voi ajaa.. kiinostaisi kyllä saada näkyviin.

Ilmeisesti sisutaltaan musta? Nahkaa?



Kuva

Tollasen kuvan kävin räppäsemäs, vähä heilui ilman salamaa. Königin penkit oli näissä vakiona puolinahkasina, lisävarusteena nämä täysnahkaset. Sitten oli myös nahka/alcantra optio. Itse halusin etsiä yksilön juuri noilla kokonahoilla.

Kuva

Tosin itse haluaisin kyllä hämmentää manuaalia. Jotenkin "sporttisemman" tuntuinen


Omasta mielestä tuosta Dsg:stä ei paljon sporttisemmaksi mene, kun testasin sitä mutkaisella metsätiellä ja vaihtelin ratista.. vaihdot on sitä 0.4 sekunnin luokkaa :D
Tottakai kepistävaihtamisessa on oma hohtonsa mutta itse kyllästyin siihen varsinkin kun tulee paljon kaupunkiajoa.

Putkistoa en aio rueta muuttelemaan, vr6 sävelet tulevat tällä originaaliputkistollakin jo todella hyvin esille ja juuri sopivasti kabiiniinkin. Originaali putkistossa on läpät jotka aukeavat vasta kovemmilla kierroksilla ja tämä onkin normaaliajossa kohtuullisen hilajinen.

Kliseistä, mutta tällaseen niiiiiiiin sopis sellaiset bbs le mansit alle, hullulla kiillolla ja kaaren tasalle tuotuna. Ja sitten kromimerkit takaisin kans.


Oikeessa oot! Sopisi nuo LM:ät kyllä komeasti kesävanteiksi.. Suolainen hinta vaan niissä, replicoita voisi katsella.

Hei muuten, onkos sulla golfissa IRU, eli ne takanaolevat lukuvalot näyttäisivät tältä:
kliketi klik
Mietin vain että mitä lisävarusteita tossa on. Hyvällä säkällä noi olis, samoin sireeni.


Tuollaiset takalukuvalot on joo ! Mikäs tuo sireeni on?

Tässä vielä MTBE kuva mittaristosta.. tuo km määrä mitä tankilla voi ajaa olisi kiinnostava saada esiin jos se tähän mittaristoon onnistuu.. nyt tajusin että olisi varmaan virrat pitänyt laittaa päälle mutta pitää ottaa uusi myöhemmin jos on tarvetta.

Kuva

herkkoo
-
Viestit: 68
Liittynyt: 22.1.2009 13:06

ViestiKirjoittaja herkkoo » 14.2.2011 20:01

Komee kolffi! :-) Vähä kyllä kans kummastutti noiden etujarrujen hinnat.. o_O

Pistäppä tuohon se Cupran etulippa?

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 14.2.2011 20:06

Muista sitten kattoa flektin toimivuus. Yleensä pyörivät vain täysillä. Kuulemma 50% ovat viallisia, sieltä palaa se alemman tehon vastus.


Tarkotat vissiin ilmastoinnin flektejä? Ei syylärin? Joo täytyy tarkastaa tuo, onko vaikee/kallis homma vaihtaa vastus?

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 14.2.2011 20:08

Vw:ltä kun kävin jarruja kysymässä niin tuollaisen hinnan ilmoittivat.. Cupra R:n etulippa vois olla hyvä idea kyllä! Käytettynä voisin sellaisen joltakin lunastaa jos löytyy..

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 14.2.2011 20:12

Kyllä tohon pitäisi saada se tankin näyttö. Syylarin flektiä tarkoitin. Kysäsin tonne pari manuskaa kun on tullu jonkin verran kyselyjä enkä jaksa aina selittää samaa:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=147952
Uudet tuulettimet on jotain 400e hujakoilla, helpompi lisätä vastus. Sireeni pitäis olla, mikäli sulla on noi sisätilatutkat kerran. Laita ikkuna auki, lukitse auto ja heiluttele kättä sisällä niin pitäis kuuluu, mulla oli alunperin sellanen töötti vain.
Mikäli haluut murinat alhaalta paremmin esiin niin tee se flapperi modi, katkaisimesta saa sen kuristus läpän normaaliksi tai sitten kokonaan auki :D

kepukka
-
Viestit: 897
Liittynyt: 11.8.2006 13:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja kepukka » 15.2.2011 9:21

Missä kohdassa tuo kuristusläpyskä on? Jos vaihtaa cat-backin niin lähteekö se alkuperäisen putken mukana?

Samu.L
-
Viestit: 59
Liittynyt: 25.1.2010 19:55

ViestiKirjoittaja Samu.L » 15.2.2011 9:56

Ei sitä cupra r lippaa varmaan käytettynä kannata hankkia ku luultavasti on leikelty et saatu johokki tiettyy autoo sopimaa ja uuden hinta on slamitilla 55 euroa ni ei sitä hirveesti halvemmalla saa käytettynäkään.

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 15.2.2011 10:32

Se on kaiketi siellä takavaimentimessa. ohje

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 16.2.2011 21:23

Hyvä tuo linkkikokoelma MTBE ! On varmaan jossain vaiheessa käyttöä noille.
Itse en aio flapperi modia tehdä kun halusin juuri originaaliputkistolla olevan yksilön.. tarjolla olisi kyllä ollut monenlaista militekiä ja magnaflowia mutta tuo originaali omasta mielestä hyvä.
Joo sisätilan tutka löytyy näköjään :) Ensi viikolla vissiin pitäisi pakkasten hiukka hellittää niin saisi jotain aikaseksi.

herkkoo
-
Viestit: 68
Liittynyt: 22.1.2009 13:06

ViestiKirjoittaja herkkoo » 16.2.2011 23:28

MK2 GTI tuossa vielä linkkiä siihen lippaan;) http://slamit.net/product/5531/cupra-r- ... n-alalippa

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 28.2.2011 20:41

Kiitosta linkistä! Viikonloppuna tuli kruisailtua kaverin kanssa aika paljon ja videotakin kuvattiin, koitan saada laitettua näkyville pian!

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 28.2.2011 20:54

Toi lippa sittne osuu joka paikkaan ja hajooa aika helposti. Näin ainakin minulla.

Samu.L
-
Viestit: 59
Liittynyt: 25.1.2010 19:55

ViestiKirjoittaja Samu.L » 28.2.2011 21:09

Meikäläinen on onnistuneesti aurannu kyseisellä lipalla kaks talvee rekoista tippuvia jäisiä könttejä tol lipal ja täysin ehjä. Taitaa olla vaa kiinni kuin tukevasti sen kiinnittää

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 1.3.2011 0:38

Mulla on TT:ssä ollut nyt pari kuukautta LCR lippa ja on kyllä tullut aurattua ja kolisteltua jos jonkinnäköistä polannetta ja jääkokkaretta jos jonkinnäköisessä lämpötilassa... Ja voin kertoa, että ei sitä kyllä rikki saa sitten mitenkään. :D (Oma tosin on "suht tukevasti" kiinni, 18:lla ruuvilla... ;)

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 1.3.2011 7:36

Minulla taisi olla 17 ruuvilla kiinni, mutta alkoi 2kk päästä repsottamaan. En muista tarkkaan oliko sama kesä kun ajoin halkoon joka lojui tiellä, sen jälkeen piti ainakin pohjapanssari suoristaa. Ehkä se pitää laittaa takaisin jos muillakin on kestänyt niin hyvin.

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 2.3.2011 18:38

Kyhäsin pikasesti talvivideon kokoon :)

http://www.youtube.com/watch?v=O_ub3nRoC0U

Muistakaa laittaa Hd päälle, paranee sekä kuva että ääni

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 2.3.2011 19:17

Tyhjät parkkikset on pop ;) Vasta yks vkl kierrettii paikallista teboilia ympäri audilla. Hyvä kun pystyy työntämään koko matkan kylkieellä :) Oli vielä auto täynnä ihan peltikii olevaa porukkaa ni hieman huusivat etteivät muka halua kuolla :O Mistä lie johtui...

Noi kutosen soundit on kyllä jotain niin hienoo :P
Ja musta neloskoppa, ihan tässä ikävä tulee omaa, tosin kyllä torsen haldexin voittaa :)

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 2.3.2011 19:21

Puskeeko toi tosiaan noi paljon, vai onko vaan "kokematon" kuski....
ja hop hop opettelemaan, kuinka pyöritetään paikoilaan ympäri, kevät on tulossa :)

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 2.3.2011 19:28

^Kyllä itse sain TDI neloskopan pyörimään lähes paikallaa, kakkosella siinä hiukka yli 2krpm meni diiseli niin nätisti ;) Jotenkin ei vaan meikä osaa sisäistää automaattia tällaiseen autoon. Voihan sitäkin tökkiä ja läpsytellä mutta kuitenkin. Hajoais meikäläisen ajossa heti :D

J-M Koopikka
-
Viestit: 671
Liittynyt: 5.8.2003 20:57

ViestiKirjoittaja J-M Koopikka » 4.3.2011 8:33

Ahaa, toi ärrä liikkuu vaasan suunnalla, pitääkin tulla joskus kiusaan valois :D

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 4.3.2011 10:10

Puskeeko toi tosiaan noi paljon, vai onko vaan "kokematon" kuski....

Kyllä se kuskin piikkiin menee... ;)

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 4.3.2011 10:18

Ei sitä ollu tarkotuskaa eturenkaitten ympäri pyörittää, ohan tossa tilaa viedä isommaski luisussa :)
Viimeksi muokannut mk2 GTI, 20.3.2011 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

J-M Koopikka
-
Viestit: 671
Liittynyt: 5.8.2003 20:57

ViestiKirjoittaja J-M Koopikka » 4.3.2011 10:22

Jaa, mun TT on ainakin todella tail-happy... tuo puskeminen yleensä johtuu liian varovaisesta kaasun käytöstä, mitä oon omasta oppinu parin vuoden aikana. En tiedä sitten, että paljon TTr:n ja MKIV:n painojakauma eroaa toisistaan, että paljon se vaikuttaa tohon käytökseen.

Omasta mielestä haldex on kiva talviräppäily-laitos, kuhan pysyys vain läjäs. (Vain wanhojen quattrojen avoin tasuri on tähän mennessä ollu kivempi :) )

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 4.3.2011 15:04

Komppaan edellistä, kyllä omakin haldex-quattro on todella hauska peli menemään kylki edellä. Pelkällä oikean nilkan liikkeellä saa kyllä perän lumella niin sivulle, kuin vain haluaa, eikä tuo paikallaan pyörittäminenkään mitenkään mahdotonta tunnu olevan. ;) Aluksi oli vähän tökkimistä toki, kun ei uskaltanut painaa sitä kaasua, tai koitti suditella jollain ykkösvaihteella vaan...

Exu
-
Viestit: 11
Liittynyt: 14.5.2008 9:36

ViestiKirjoittaja Exu » 5.3.2011 13:47

Onnittelut uudesta pirssistä! :) Mukava, et ärriä alkaa pikkuhiljaa ilmaantumaan enemmän maisemiin. Itsellä ollu tommonen musta, harmaalla nahka-alcantara sisustalla ja manuaalivaihteilla oleva ärrä vuodesta 2008.

Tuohon talvipyörittelyyn auttais haldex performance controlleri. (.http://www.thettshop.com/performance.asp?cat=3066&product=600427) Siirtää voimaa nopeammin takapyörille. :) Paikallaan sen saa kyl pyörimään ihan nätisti ilmankin tuota kun vaan antaa riittävästi kenkää. Itselläkään ei tuota boksia ole, mutta hyviä kokemuksia olen siitä kuullut..
Viimeksi muokannut Exu, 5.3.2011 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 5.3.2011 13:49

Montakohan R32 mk4 Suomessa on? Ilmeisesti ainakin 2x DSG:täkin jo...

Exu
-
Viestit: 11
Liittynyt: 14.5.2008 9:36

ViestiKirjoittaja Exu » 5.3.2011 13:52

Onhan noita nettiautossa pyörinyt aina muutamia. Omakin oli siellä hetken myynnissä kunnes tulin järkiini! ;) Veikkaisin, että jotain toistakymmentä.. ...Mutta harvemmin näitä vastaan tulee. Pitäs joskus järkätä jonkinlainen kokoontumisajo!!

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 5.3.2011 13:54

No sithän voi kohta odotella että jonkun vois löytää avk:lta kohta :D

Exu
-
Viestit: 11
Liittynyt: 14.5.2008 9:36

ViestiKirjoittaja Exu » 5.3.2011 13:58

Joo, pitää ilmotella jos kosahtaa. :D (*koputtaa puuta*)

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 5.3.2011 15:04

Paljoko ko.auton autovero on vuodessa?

Exu
-
Viestit: 11
Liittynyt: 14.5.2008 9:36

ViestiKirjoittaja Exu » 5.3.2011 15:26

En muista ulkoa, mutta taulukosta katsottuna manuaalivaihteisen (276g/km) päästöillä tulee 293,095€/a, dsg:llä ehkä hieman enemmän (jos on isommat päästöt).

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 15.3.2011 18:59

Joo Exu kiitosta vaan, tyytyväinen oon kyllä ollut laitteeseen.. et vielä omastas ole laittanut tänne juttua vai enkö vaan löytänyt?
Ite en oo vielä yhtään Suomessa nähnyt näitä.. ensimmäisen näin livenä 2009 kanarialla :D siitä kuume nousikin sitten kestämättömiin lukemiin. Odottelin muunmuassa auton lähistöllä puolisen tuntia että omistaja tulisi laittamaan sen käyntiin :D
Tätä ennen olin vaan netissä näitä "fanittanut" pitkän aikaa. Vitoskorisia R:iä oon kyllä suomessakin nähnyt mutta nämä vähän harvinaisempia

Edit: Niin ja joo kokoontumisajo ois kyllä hieno idea..! Missähänpäin sellasta vois harkita.. Ilmotelkaas mistäpäin ootte niin vois miettiä jonkun järkevän kaikkia mahdollisimman lähellä olevan paikan.

http://vimeo.com/4446298

Vois lähellä olla myös joku mutkikas pikkutie :D

kepukka
-
Viestit: 897
Liittynyt: 11.8.2006 13:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja kepukka » 15.3.2011 19:32

Joensuu... Eli kaukana kaikesta täällä Jumalan selän takana.

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 15.3.2011 20:11

Nostetaanpas vähän kuumetta:
http://www.youtube.com/watch?v=xAqkgKFdvag

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 15.3.2011 22:34

Kokoontumispaikan lisäksi saisi nyt ehdottaa myös kesävanteita, jotain leveää olis haussa ja huulikaan ei pahitteeksi olisi.
Saisi noille takakaarillekkin vähän täytettä :)

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 21.3.2011 15:14

Mitäs sanotte voisiko mitenkään mahtua pyörimään tuollaiset 18x9.5 et25 ja taakse 18x11 et 20 vanteet? :D Sattui vaan löytymään, olisi vielä oikealla jaolla ja sijaitsevat lähellä. Mutta taitaa tuo 11 olla vähän liikaa ainakin :D

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 22.3.2011 8:07

^ Kyllä tuo takanen menee jollain 255-265 kumilla, mutta etunen voi tehdä jo tiukkaa vakiokaarilla. Ei ainakaan kovin leveää kumia pysty laittamaan ja mankelia tarvitaan avuksi. :)

topi
-
Viestit: 452
Liittynyt: 23.7.2003 13:11

ViestiKirjoittaja topi » 22.3.2011 10:27

juu eikä tontittaa tartte ainakaan noilla vanteilla.. :)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 23.3.2011 10:43

Kyllä sen ihan tonttiinkin vielä saa.

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 23.3.2011 13:44

Meinaatko tosiaan että mahtuisi? Olisko edessä sitten ongelmia kääntymisen kanssa mahdollisesti..? Voin vaa kuvitella miltä tuo perä näyttäis niillä, tekis kyllä mieli. Renkaat täytys muutenki laittaa varmaan niin kapeet kun vaan ton levysille menee. Kaaria en oo aikonut rueta mankeloilmaan..

kepukka
-
Viestit: 897
Liittynyt: 11.8.2006 13:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja kepukka » 23.3.2011 14:30

Ei taatusti mene eteen mitenkään jos meinaa jättää kaaret orkkis kuntoon.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 23.3.2011 15:36

^ On niitä laitettu kymppejäkin eteen vakiokaarilla. :)

Juhi_
-
Viestit: 470
Liittynyt: 25.4.2005 18:11
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juhi_ » 23.3.2011 16:15

Kyllä nyt mankelointi on ainakin tehtävä, jos meinaa eteen saada jonkinlaista madallusta. Sisäkantti tulee kohtuullisen helposti vastaan :)

Tässä keulasta Kuva - click 18x8.5 et15. Toinen Kuva samasta aiheesta

Tässä taas 18x9 et17 205/40 ja 18x10 et23 215/40 - Kuva

Tässä 17x11 et20 takana - Kuva Taakse kapeaa kumia ja camperia, niin mahtuu alle. Toinen kuva aiheesta : click

Vielä vähä lisää : 18x10 et28 - Kuva

Tossa jetta 17x10 joka nurkassa ja edessä et17, takana et14. Kuva,
Kuva

17x9.25 ET20 : Kuva

18x9,5" + ET 18 all around : Kuva

18x9,5" ET 20 edessä, takana ET 15 Kuva Sulla tulis keulassa siis tuosta sisemmäksi 5mm.

Eiköhän noilla jo pärjää.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 23.3.2011 16:34

Mankelia tosiaan tarvitsee käyttää, mutta suuremmilta muokkauksilta säästytään silti.

Raimssi
-
Viestit: 498
Liittynyt: 23.8.2005 17:46

ViestiKirjoittaja Raimssi » 24.3.2011 17:57

Mul oli tossa 11" takavanteessa 265/35 kumi, reilulla madalluksella kaari makasi renkaan päällä. 235/35 ois jo parempi vaihto ehto. :)

Ja 9,5" 205 tai 215/35.

J-M Koopikka
-
Viestit: 671
Liittynyt: 5.8.2003 20:57

ViestiKirjoittaja J-M Koopikka » 30.5.2011 14:12

Tämä bongattu tänään kertakäyttöauton huoltoon menossa :) Btw ota ny noi stanan tarrat hiiteen...

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 31.12.2011 3:48

Sinne se menee taas parin päivän päästä.. prkl xenoni kun ei syty
Viimeksi muokannut mk2 GTI, 23.5.2012 13:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 31.12.2011 3:51

Mitäs meinaat antaa niiden tehdä?

MTBE
-
Viestit: 811
Liittynyt: 12.3.2008 16:39

ViestiKirjoittaja MTBE » 9.2.2012 21:38

Joko on korjattu?....Olis pieni idea....

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 10.2.2012 21:14

Ei mitää edistystä. Auto seishoo tallis

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 10.2.2012 21:30

Ideoita otetaan vastaan kyllä, kiitos :) :D

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 23.5.2012 13:08

Nytpä olis vihdoin kuvia puhtaana ja keväisemmässä maisemassa. Tosin pilvisellä kelillä :)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 2.6.2012 14:21

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

myyrä
-
Viestit: 296
Liittynyt: 6.11.2011 21:00

ViestiKirjoittaja myyrä » 2.6.2012 18:37

Tarrat vielä nappaat hiiteen. Vakiokuosissakin lähes täydellinen paketti.
Oliko tarjoitus tehdä vielä muutoksia ulkokuoreen/ pellin alle?

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 15.6.2012 12:21

Eipä suurempia muutoksia tiedossa, pesua ja kiillotusta. Kesävanteet olis vielä haussa. Ehdotuksia voi heittää jos on näkemyksiä !

Elementti
-
Viestit: 717
Liittynyt: 22.11.2008 20:37

ViestiKirjoittaja Elementti » 15.6.2012 15:35


Kun tuota maisemaa katsoo, niin kyllä se GTI kakkis oli ainoa oikea sinne, winkwink ;)

IL3
-
Viestit: 201
Liittynyt: 15.8.2011 8:14

ViestiKirjoittaja IL3 » 15.6.2012 17:20

Rotiformin NUE Super Concave Editionit ois upeat.
Tosin hinta menee käsi kädessä upeuden kanssa.

Herkkuhan tää muutenkin on.
Jos olisi omani, vaihtaisin vain FINnittömät kilvet ja mustan taustapeilin, pikku muutoksiksi parantavat yllättävän paljon kokonaisuutta.

Edit: Ja tarrat pois sekä lyhyempi antenni/antenni pois ja lasiantenni tilalle?

Tohon puskuriin sopii myös se Cupra R-lippa hyvin.

mk2 GTI
-
Viestit: 348
Liittynyt: 17.11.2006 18:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja mk2 GTI » 4.2.2013 1:19

Mitäs tarkotat Elementti? :D Joo kyllähän tota maisemaa joskus kaunisti se kakkos klassikko myös..

Joo totta puhut noista Rotiformeista, hienoimmasta päästä kyllä mutta tyyriimmästä kans.
Sopis kyllä varmaan. Ehkä replicat?

Musta taustapeili olis kyllä nätimpi, vähän ihmetyttää miksi laittoivat edes tehtaalta näitä harmaita peilejä?

Mitä sanositte näistä vanteista kesäksi:
http://www.vannehaku.fi/38138/keskin-kt ... sarenkaat/

Ensinnäkin, mahtuneeko edes pyörimään..?

Tai S8 tyyliä? :D

http://www.slamit.net/product/7707/s8-r ... et30-666mm

Vai suoraan R8iin?

http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=177434


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa