Jetta 1.8i 16v -86

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

Jetta 1.8i 16v -86

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 3.7.2010 20:16

tämmönen tuli hommattuun viime viikolla. syksyllä ois tarkotus maalata, ku ois automaalarin opinnäytetyön vuoro. väriehotuksii kiitos :) http://irc-galleria.net/user/nniko__/picture/121218147
Viimeksi muokannut Lyr3, 3.7.2010 20:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

JUMA
-
Viestit: 539
Liittynyt: 24.6.2005 14:40

ViestiKirjoittaja JUMA » 3.7.2010 20:17


Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 3.7.2010 20:18

Kirkaskeltainen, mustilla pisteosilla.

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 3.7.2010 20:25

ei oikein keltanen iske. jotain hillittyy aattelin. tekniikalle ei tarvii mitään tehä, ku se on jo tarpeeks pirtee miun käyttöön.

T1mo
-
Viestit: 156
Liittynyt: 6.4.2007 19:22

ViestiKirjoittaja T1mo » 3.7.2010 20:29

Vetäse pintaan jotain harvinaisempaa vw:n värikartalta ;). Heitetäänpä omana ehdotuksena vaikka LB6Z - Montana green. Ja kuva kaupan päälle http://www.a2resource.com/colors/samples/LB6Z.jpg

Edit. Tuolta lisää värejä http://www.a2resource.com/colors/all.html
Ja topiciin voisi lisätä jotain tarinän poikasta + kuvan kotterosta.
Viimeksi muokannut T1mo, 3.7.2010 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 3.7.2010 20:33

jotain vihreetä oon aatellu. jos tuommoseks maalais, nii ois aika saman sävynen isän ibizan kans :P sit ku joskus ois vähä ylimäärästä, nii ostasin jotkut isommat vanteet. vai oisko kellään ylimääräsenä 17 tuumasii? 205-40/17 sais olla kumit, nii ei tartteis heti mennä muutos katsastaa

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 3.7.2010 20:43

tuossa on kuva kotterosta. enempään en oo kerenny räpsimään. tässä vähä listaa mitä tehty

* Moottori KR 1.8 16v ruisku

* G60 jarrusatulat+levyt ja palat sekä taka-akselisto

* G60 nopeusmittari 260km/h asti

* KW kynätolpat

* G60 kaaripullistukset

* Ala/Ylä poikkituet edessä ja takana ylhäällä

* Vemssin V3.2 ohjainlaite

* Fidanzan kevennetty vauhtipyörä

* 230cc pääty syöttöiset suuttimet

* Audi s2 suutin tukki

* Audi "7A" männät

* Kansi koneistettu, kanavat mitattu ja hierottu.

* Järeempi asetelma

* 5 lovinen vaihdelaatikko g60:stä

* Vaihdevälin lyhennin

* Marteliuksen 2.5" putkisto hiilikuitu äänen vaimentimella.

* Sikuran hälytin järjestelmä

* Sähkövehkeet (peilit, lasit, ovet)

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 6.7.2010 21:06

ei nyt tuu kirjoteltuun tänne mitään tuosta jetasta. sit syksyllä/talvella, ku alkaa maalaus urakka, nii sit tulee jotain kuvii ja juttuu.

TurboJ
-
Viestit: 966
Liittynyt: 7.1.2005 20:18

ViestiKirjoittaja TurboJ » 6.7.2010 21:23

Ostitko auton juuri?

Mielestäni tuo on kummitellut Nettiautossa muutamankin hetken.

Paljonkos mylly antaa tehoja ulos noilla palikoilla?

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 6.7.2010 22:13

joo. ostin tai oikeestaan vaihoin päikseen yhteen mersuun. 110,3 näyttää dynolappu. ilmotuksessa luki kyllä 173 heppaa. ja tuo 110 kw on vaa 150hp. kusetusta :D

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 6.7.2010 22:24

tuossa dynolappu. ei oo mikää teho peli, mut kyllä nuo tehot jettaa liikuttaa ihan riittävän kovasti :D

pk
-
Viestit: 449
Liittynyt: 23.7.2003 11:53

ViestiKirjoittaja pk » 6.7.2010 22:39

Toimiiko tuo vekotin nyt oikeasti kunnolla? Siis tekniikan osalta?

Reilun vuoden verran majaili tuo koppa mun tallinperällä, silloin kun kaveri sen vielä omisti.

Hauskasti oli ainakin myynti-ilmo kirjoitettu silloin nettiauton aikaan ja osien alkuperä/valmistajakin vaihtunut yhtäkkiä hifimpään malliin tallista ulosajon jälkeen.

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 7.7.2010 6:56

vähän siinä tyhjäkäynti heittelee, mut muuten toimii. viime viikolla ihmettelin, et minne jäähytysnesteet hävii. onneks sekin vika oli pieni. jäähytysneste säiliön anturin korkki oli halki, nii sitä kautta työnti pihalle, ku painetta tuli.

Jii3
-
Viestit: 665
Liittynyt: 20.2.2004 17:22

ViestiKirjoittaja Jii3 » 7.7.2010 15:05

Oli tässä ainaki miehekäs hinta nettiautossa :D

nj^
-
Viestit: 548
Liittynyt: 15.5.2008 17:38

ViestiKirjoittaja nj^ » 7.7.2010 17:21

vaihdoit w124 coupen päikseen kakkoskoppaseen jettaan? :D

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 7.7.2010 17:47

vaihtoon oli ihan omat syynsä :D ei oikein mikää toiminu kunnolla siinä mesessä. kaiken lisäks se coupe oli aika mätä joistain paikoista. ois joutunu tekee vähä korihommiiki siinä samassa, ku ois opinnäytetyön tehny. ei siinä kahessa kuukaudessa ois kerenny. koulussa ku kaikki tulee kyselee tyhmii ja muutenki vaa tiellä seisoovat. :D

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 7.7.2010 23:20

ihmettelin, et mikä on, ku ei jetta käy kunnolla. vaihoin tulpat, ei mitään vaikutusta asiaan. sit huomasin, et virranjakajan kansi on halki. kaikki paska päässy sinne sisään. sen ku puhisti, nii rupes taas pelittää. pitää huomenna käyä taas ostoksilla :D

TurboJ
-
Viestit: 966
Liittynyt: 7.1.2005 20:18

ViestiKirjoittaja TurboJ » 8.7.2010 0:53

Kummallisesti putoaa nuo käyrät kovin aikaisin. Kyllä jo vakiokoneenkin pitäisi iloisesti kiertää ainakin sen 1000 rpm ylemmäs. Ja tehokin kovin pieni kokoonpanoon nähden, jotain hämärää tuossa tuntuisi olevan... Nuo tehothan lähtee KR:stä normaalisti jo pelkällä nokkien vaihdolla.

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 8.7.2010 7:10

kyllä siinä tuntus olevan enemmän, ku mitä lapuissa lukee.

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 8.7.2010 8:17

Joo kyllä vähän turhan aikaisin loppuu veto.
Oma vakio KR veti kyllä käyrää ylöspäin sinne 7krpm paikkeille.
Täällä pyörinyt dynolappu kuvakin kadonnut bittiavaruuteen.
Löytyisköhän se iteltä tallesta vielä.

edit. Kyllähän se löyty koneelta vielä.
KR dyno

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 8.7.2010 17:24

nyt se taas käy kunnolla, vaihoin virrranjakajan kannen.

pk
-
Viestit: 449
Liittynyt: 23.7.2003 11:53

ViestiKirjoittaja pk » 8.7.2010 18:22

Siinä on siis näköjään vieläkin jakajasytkä käytössä, kuseeko jakajan akselin stefa vielä?

Onko noi osat tuossa osalistassa oikeesti siihen vaihdettu, vai onko vaan edellisen myyjän kertomia juttuja?
Esim:
-Tuo g60 laatikko siinä ei ainakaan aiemmin ole kiinni ollut, vaan normi 16v:n laatikko normi kytkimellä/vauhtarilla.
-Kw:n tolpat? Aiemmin oli FK:n keltaiset korkeus-säädettävät.
-Tuo konehan on kyllä rempattu, mutta kantta on aika useasta kohdasta silloin kylläkin hitsattu.

Jonkin verran nimittäin tuo kopan "remppahistoriaa" tiedän kun se tuolla tallissa oli.

Kysy privalla jos haluat tietää enemmän.

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 8.7.2010 19:39

tuosta laatikosta ja kytkin/vauhtipyörä paketista en tiiä. mut kyllä siinä kw alusta on.

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 8.7.2010 19:40

ja kusee se stefa.

Heikki J.
admin
Viestit: 8309
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 8.7.2010 22:49

Laatikot erottaa helpoiten siitä, että G60 laatikossa on vaihdevivusto vaijereilla, KR:n vakiossa vivuilla.

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 15.7.2010 18:55

saiskoha sen jetan jo tällä viikolla pois sieltä lahesta. pitäs ens viikolla töihinki päästä

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 26.7.2010 18:42

tänään sain jetan korjaamolle. katotaan milloin saan sen poikkeen sieltä

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 26.7.2010 18:50

onkos tästä katiskasta jossain kuviakin? teinikalleriassa,no on teinien kuvia,ei auton.

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 26.7.2010 19:01

taisin vahingossa piilottaa ne

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 26.7.2010 19:04

siellä näkyy vaan yks kuva. pitää ottaa lisää sit ku kerkee

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 3.8.2010 23:30

rupee jo vähä vituttaa. jetta nyt toista viikkoo kouvolan aikkarilla laitettavana. aina ku oon käyny siellä, nii konepelti pystyssä, eikä asentajaa lähimaillakaa. ens viikolla alkas koulut, nii ois hyvä jos sillä pääsis joensuuhun. en sit tiiä uskaltaako sillä niin pitkää matkaa ajaa, et ei taas oo jotain paskana :D

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 20.10.2010 12:57

siellä se vieläki korjaamolla seisoo... tuleeki ihan kiva lasku, nyt ku kuntoon saavat..

Timotei_
-
Viestit: 291
Liittynyt: 19.5.2009 23:15

ViestiKirjoittaja Timotei_ » 20.10.2010 13:43

Mikset korjaa ite?

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 20.10.2010 15:20

eipä sille kauheesti tee ilman työkaluja taivas alla..

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 29.11.2010 18:38

vihdoinkin se on korjattu. samaan konkurssiin ostin sit käytetyt compomotiven fh:t nastarenkailla, et pääsee talvellakin liikkeelle.

aadde
-
Viestit: 249
Liittynyt: 22.12.2008 18:26

ViestiKirjoittaja aadde » 29.11.2010 21:13

Mitäs kaikkea piti laittaa, kun noin pitkään verstaalla seiso?

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 29.11.2010 21:41

no se oli aikuiskoulutuskeskus, nii ne jäi aina vähä miettimään asioita.. löytyhä sieltä sit halennu mäntä, joku hihnapyörä oli halki, kaikki pytyt kiillottunu...eli ne piti sit hoonata. bensapaineensäädintä ooteltiin reilu kolme viikkoo. venttiilien istukat oli alunperinki koneistettu väärin, nii niitä sit jotenki korjailivat. en ees muista mitä kaikkee siihen piti laittaa. nyt toivottavasti toimii.viikonloppuna oon menossa kouvolaan, nii sen näkee sit.

Lyr3
-
Viestit: 71
Liittynyt: 2.7.2010 16:57

ViestiKirjoittaja Lyr3 » 24.1.2011 17:24

tän topicin voi lukita/poistaa. ei oo enää jetta talossa


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa