Golf 1 diesel *myyty*
Valvoja: ffp jäsenet
Golf 1 diesel *myyty*
Tulipa sitten laitettua vähän virkeämpi ykköskorinen, pikkuisen kiristelty 1,6TD.
Kuva vuodelta -08, nykysin ei aivan tuossa asussa enää.. Tarkotus kuiteki palauttaa aika lähelle kuvan kuosia ja väri vaihtuu kirkkaampaan (tällähetkellä joku oranssi tuntuis parhaalta).
Autossa on kaikkea kivaa roipetta kuten GTD-mittaristo, Recarot, LX verhoukset ja muu musta sisusta, Prothanet ja Racelandit alustassa, katossa 2-toiminen luukku -88 Escortista eli rullaa sisään kuten mk1 orkkis ja lisäksi tuo juppiasento.
Tekniikkapuolella vm-90 1,6 TD K14 ahtimella, Transportterin pumppu, RA suutinkärjet, välijäähy ja 2,5" putkisto. Muutoksia tälle osastolle tuskin tulee, kulkuja riittää kulutuksen pysyessä tasaisesti 5 litran tuntumassa.
Tarkoitus lähinnä pitää auto hyvässä kunnossa ja nauttia siitä tärkeimmästä eli ajamisesta :)
Kuva vuodelta -08, nykysin ei aivan tuossa asussa enää.. Tarkotus kuiteki palauttaa aika lähelle kuvan kuosia ja väri vaihtuu kirkkaampaan (tällähetkellä joku oranssi tuntuis parhaalta).
Autossa on kaikkea kivaa roipetta kuten GTD-mittaristo, Recarot, LX verhoukset ja muu musta sisusta, Prothanet ja Racelandit alustassa, katossa 2-toiminen luukku -88 Escortista eli rullaa sisään kuten mk1 orkkis ja lisäksi tuo juppiasento.
Tekniikkapuolella vm-90 1,6 TD K14 ahtimella, Transportterin pumppu, RA suutinkärjet, välijäähy ja 2,5" putkisto. Muutoksia tälle osastolle tuskin tulee, kulkuja riittää kulutuksen pysyessä tasaisesti 5 litran tuntumassa.
Tarkoitus lähinnä pitää auto hyvässä kunnossa ja nauttia siitä tärkeimmästä eli ajamisesta :)
Viimeksi muokannut Jak3, 3.7.2011 23:24. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Ake/Trafin nettisivun mukaan ei-EU kilpiä saisi vielä.
Oisin ne orkkiskilvet tilannukkin, mutta sanoivat että 3 viikkoa kestää niin jaksanu odottaa.. muuteki alko v***ttaa koko kats konttorit taas, 180€ meni koko ralliin että sai auton kilpien väliin ja leimaa vain 4kk ajaksi niin pitää käydä itkemässä siellä vielä. Ilman mutinoita meni kyllä läpi ettei siinä.
Jossain vaiheessa sitten tilata ne vanhalla tunnuksella olevat, 16€ maksoi ainaki viimesyksynä.
Ei tosiaan tarvinu hitsata tippaakaan, eikä aiemminkaan ole paikattu. Ruostetta toki on väriksi asti siellä täällä ja takakaarien kanteista ei ollu juuri mitään jäljellä mutta sen nyt ymmärtää kun mittarissa kohta 590 tkm :)
Jossain vaiheessa sitten tilata ne vanhalla tunnuksella olevat, 16€ maksoi ainaki viimesyksynä.
Ei tosiaan tarvinu hitsata tippaakaan, eikä aiemminkaan ole paikattu. Ruostetta toki on väriksi asti siellä täällä ja takakaarien kanteista ei ollu juuri mitään jäljellä mutta sen nyt ymmärtää kun mittarissa kohta 590 tkm :)
Kansiossa liuta uusia kuvia, ruosteita meikkailtu vähemmäksi mutta vieläki ois siistimistä mm. kuskin oven alaosa. Sisustaa myös hipistelty hiukkasen.
Nyt rupes sitä leimaakin löytymään ku kävi vähän neuvottelemassa. Saa nähdä millon ne orkkiskilvet tilailis, onneksi sattuu se vika numero vain yhden päähän tuosta niin ei muutu kats. aika isommin.
Joutui sitte nöyrtymään ja laittamaan 90-luvun kasupesä Pioneerin, kun auton orkkis Blaukkari ei suostu valittemaan muita radiokanavia kuin ylesuomen :)
Nyt rupes sitä leimaakin löytymään ku kävi vähän neuvottelemassa. Saa nähdä millon ne orkkiskilvet tilailis, onneksi sattuu se vika numero vain yhden päähän tuosta niin ei muutu kats. aika isommin.
Joutui sitte nöyrtymään ja laittamaan 90-luvun kasupesä Pioneerin, kun auton orkkis Blaukkari ei suostu valittemaan muita radiokanavia kuin ylesuomen :)
Remppaa
Pientä remppaa välillä ettei liian lepposaksi käy, kotterolla kun kohta tuhannen kilsaa huristeltu. Elikkä se viislovinen (pikkuremppailun jälkeen) löysi paikkansa viimein, samoin uuehko kytkinpaketti ja kampuran takastefa.
Mk1 vitoslootan korvakkojaki alkaa olla valita asti (kiitokset vain hartsille tuosta viimesimmästä) niin säästy omilta viritelmiltä :D Vaihevivustoa sitävastoin tuli turattua ihan tunteella, väljät puslat korvasin PV:n vanhoilla männäntapeilla sopivasti lyhennettynä jotka oli sitte ku tehty holkeiksi mm. vaihekepin tyveen. Siirtotangot vääntelin viislovisen vastaavat malleina samanmittasiksi ja vivuston päähän pystytankoon kemppiliimalla reilu 3cm jatkoa. Lopputuloksena yllättävänki tarkka vivusto ite mulkatuksi, edellisestä ku tuli pikkusen tahmea aiempaan mk1:een.
Kuvassa näkyy myös uuet etupyörät, 175/55-15" Fuldat joten loppu se turha raapiminenki.
Nyt huoletonta ajoa auringonlaskuun, pientä fiilistelykuvaa
Pientä remppaa välillä ettei liian lepposaksi käy, kotterolla kun kohta tuhannen kilsaa huristeltu. Elikkä se viislovinen (pikkuremppailun jälkeen) löysi paikkansa viimein, samoin uuehko kytkinpaketti ja kampuran takastefa.
Mk1 vitoslootan korvakkojaki alkaa olla valita asti (kiitokset vain hartsille tuosta viimesimmästä) niin säästy omilta viritelmiltä :D Vaihevivustoa sitävastoin tuli turattua ihan tunteella, väljät puslat korvasin PV:n vanhoilla männäntapeilla sopivasti lyhennettynä jotka oli sitte ku tehty holkeiksi mm. vaihekepin tyveen. Siirtotangot vääntelin viislovisen vastaavat malleina samanmittasiksi ja vivuston päähän pystytankoon kemppiliimalla reilu 3cm jatkoa. Lopputuloksena yllättävänki tarkka vivusto ite mulkatuksi, edellisestä ku tuli pikkusen tahmea aiempaan mk1:een.
Kuvassa näkyy myös uuet etupyörät, 175/55-15" Fuldat joten loppu se turha raapiminenki.
Nyt huoletonta ajoa auringonlaskuun, pientä fiilistelykuvaa
Viimeksi muokannut Jak3, 27.8.2010 15:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eipä nuita tuommosina liene montakaan näillä korkeuksilla, ja kauempaa kyllä ihan asiallinen.. :D
Ihan lepposa kesäkruiseri, kun lootanvaihdon jälkeen kulutus pyöriny 4,6 tietämillä vaikka syöttöäkin lisätty sopivasti :) Kiihtyvyys on jotain olematonta, mutta onneksi tuo ihmediesel jaksaa vetää viitosellakin mukavasti kunhan saa vauhtiin.
Orkkiskilvet tuli tuossa tilattua, ja naapurin kuittailun innoittamana ei autosta löydy juurikaan näkyvää ruostetta enää mutta sitäki tohjompi maalipinta, kun vahailu miltei pahentaa.
Ihan lepposa kesäkruiseri, kun lootanvaihdon jälkeen kulutus pyöriny 4,6 tietämillä vaikka syöttöäkin lisätty sopivasti :) Kiihtyvyys on jotain olematonta, mutta onneksi tuo ihmediesel jaksaa vetää viitosellakin mukavasti kunhan saa vauhtiin.
Orkkiskilvet tuli tuossa tilattua, ja naapurin kuittailun innoittamana ei autosta löydy juurikaan näkyvää ruostetta enää mutta sitäki tohjompi maalipinta, kun vahailu miltei pahentaa.
Golffia tuli vähän pensseliremontoitua kun ei lähtökohta oikein sykähyttäny. Vanteet oli vain kaverilta testauksessa kuvanoton ajan :)
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2730634.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2730635.jpg
Ja vielä yks napsu
No tuommonen siitä tuli. Läiskät konepellissä on kosteutta ku kuvat napsittu klo 23. Ei ihan tuo värikään pääse loistamaan hämärtymään käsin olevassa illassa. Tankin korkiksi vois hommata sen hopeisen minkälie tuuninkikorkin ja takavalot vaihtoon, muutempa aikalailla hyvä omaan silmään.. Tainno puskurit on tyypilliset -83:t, reikiä täynnä ja muuteki aika reuhkat.
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2730634.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2730635.jpg
Ja vielä yks napsu
No tuommonen siitä tuli. Läiskät konepellissä on kosteutta ku kuvat napsittu klo 23. Ei ihan tuo värikään pääse loistamaan hämärtymään käsin olevassa illassa. Tankin korkiksi vois hommata sen hopeisen minkälie tuuninkikorkin ja takavalot vaihtoon, muutempa aikalailla hyvä omaan silmään.. Tainno puskurit on tyypilliset -83:t, reikiä täynnä ja muuteki aika reuhkat.
Viimeksi muokannut Jak3, 25.4.2011 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hienoja autoja on sulla! Kumeista en viitsi niuhottaa kun itellä on molemmissa ykkösissä 165/50-15 ja laskettu niin että vetoakselit kolisee jatkuvasti koriin, ihan hanurista ajaa.
Omaani ostin etupuskurin AD/Hessumobiili liikkeestä ja maksokohan 50 euroa. Ei se nyt mikään saksalaisvalmiste ole, mutta parempi kuin vanha johon oli lisävalot pultattu suoraan kiinni ja kerran kolaroitu. Lisäksi pesurinreijät puuttuvat uudesta. Vanhan voikin kaupata Ameriikkaan sick oossom ultra rare northern europe versiona.
Jos värjätä meinaat puskureita niin ehdottaisin tuommoista pirelli edition tyylistä ratkaisua
kuva
Mikäs 1.8 tekniikkaa tuohon sun kaverin ykkösJettaan tuli?
Itte oon alotellu just purkamaan 1.8 112hp digifanttia GT passatista joka olis tarkoitus pudottaa tuohon siniseen.
Omaani ostin etupuskurin AD/Hessumobiili liikkeestä ja maksokohan 50 euroa. Ei se nyt mikään saksalaisvalmiste ole, mutta parempi kuin vanha johon oli lisävalot pultattu suoraan kiinni ja kerran kolaroitu. Lisäksi pesurinreijät puuttuvat uudesta. Vanhan voikin kaupata Ameriikkaan sick oossom ultra rare northern europe versiona.
Jos värjätä meinaat puskureita niin ehdottaisin tuommoista pirelli edition tyylistä ratkaisua
kuva
Mikäs 1.8 tekniikkaa tuohon sun kaverin ykkösJettaan tuli?
Itte oon alotellu just purkamaan 1.8 112hp digifanttia GT passatista joka olis tarkoitus pudottaa tuohon siniseen.
Kiitän :) Ja jep, tuoki puskuri on murjottu ja moukaroitu + nuo pesurit siinä niin pakko ostaa uusi jos mielii siistin saada. GTI lippaaki sovittelin keulaan mutta ei oikein iske, kansiossa oli joku otos siitä.
Onhan se kapeilla kumeilla ja matalempana paremman näkönen, mutta kun homman nimi on pääosin tämä niin mieluusti pitää edes jonkulaisia ajo-ominaisuuksia ilman että hajoaa paikat. On niin monttusia nämä pohjosen tietki vielä, niin pistää se vituttaa väkisinki 200km taipaleella jatkuva pauke.
Punasessa on vielä vanhat läskit 195/55 susikumit alla, siihen tulee siis 185/55-15" kitkat talveksi.
Puskurien värittely on vähän mietinnässä vielä, mutta osittain korin väriin juu. Vanteita ajattelin seuraavaksi sutia kun tuli mukahyvä idea mieleen, siitä lisää kuvien muodossa myöhemmin..
Kaverin Jetassa on 1,8 GU pikkuhöysteillä (G-nokka ja Martelius pakosarja sekä putkisto) ja tietysti 5-vaiht. loota vaparidieselistä. Kummasti tuo sun jettakin muuttunu, se oli yhdellä tutulla aiemmin ihan vakiona :) Digifant on varmasti kiva kampe, jonkuverran tekemistä vain sähköjen kanssa (b-pumput, ecu jne.)
Onhan se kapeilla kumeilla ja matalempana paremman näkönen, mutta kun homman nimi on pääosin tämä niin mieluusti pitää edes jonkulaisia ajo-ominaisuuksia ilman että hajoaa paikat. On niin monttusia nämä pohjosen tietki vielä, niin pistää se vituttaa väkisinki 200km taipaleella jatkuva pauke.
Punasessa on vielä vanhat läskit 195/55 susikumit alla, siihen tulee siis 185/55-15" kitkat talveksi.
Puskurien värittely on vähän mietinnässä vielä, mutta osittain korin väriin juu. Vanteita ajattelin seuraavaksi sutia kun tuli mukahyvä idea mieleen, siitä lisää kuvien muodossa myöhemmin..
Kaverin Jetassa on 1,8 GU pikkuhöysteillä (G-nokka ja Martelius pakosarja sekä putkisto) ja tietysti 5-vaiht. loota vaparidieselistä. Kummasti tuo sun jettakin muuttunu, se oli yhdellä tutulla aiemmin ihan vakiona :) Digifant on varmasti kiva kampe, jonkuverran tekemistä vain sähköjen kanssa (b-pumput, ecu jne.)
Kattelin sitä fantin johtosatsia ni ei vaikuttanu kauheen monimutkaselta. Rele tai pari pitää varmaan lisätä että saa sähköt pumpulle ja vissii puolalle pitää joku piuha vetää. Pumppu pitää hommata joku minkä saa tankin ulkopuolelle.
Saakos jostain huokeesti jotain tiukempaa nokkaa? Vois samalla törkätä tiivisteitä vaihdellessa ku toi kone on vielä irti.
Saakos jostain huokeesti jotain tiukempaa nokkaa? Vois samalla törkätä tiivisteitä vaihdellessa ku toi kone on vielä irti.
No joo ostakaapa tuo Jetta pois, ei riitä raha saati aika sille varsinkaan 200km päästä ja tuossa golffissa on ykköskorista ihan tarpeeksi..
Uudet vanteet Steffan BCW RS 8 ja 9x14", kumet 195/45 ja 225/40.
Sitteko leimattu ja talvi edessä ni tipautan aivan linttaa jotta näyttää hyvälle, tämä alkusyksy tuolla pitää kuiteki pystyä vielä ajamaan. Ehkäpä pientä maalailuaki vois suorittaa vanteiden keskiosiin.
Uudet vanteet Steffan BCW RS 8 ja 9x14", kumet 195/45 ja 225/40.
Sitteko leimattu ja talvi edessä ni tipautan aivan linttaa jotta näyttää hyvälle, tämä alkusyksy tuolla pitää kuiteki pystyä vielä ajamaan. Ehkäpä pientä maalailuaki vois suorittaa vanteiden keskiosiin.
Siittä eteenpäin muutamia uusia kuvia. Etupuskuri ollu tilauksessa jo hetken, jospa ensviikolla sais perille saakka..
Korkeutta oon koittanu sääjellä mutta ei perkele meinaa istua tasasesti sitten millään, aina on hantin etunurkka ja kuskinpuolen takakulma selkiästi korkeammalla vaikka mihin parkkeeraa.
Korkeutta oon koittanu sääjellä mutta ei perkele meinaa istua tasasesti sitten millään, aina on hantin etunurkka ja kuskinpuolen takakulma selkiästi korkeammalla vaikka mihin parkkeeraa.
Jep, jettaan ku nuo coilit paiskoin niin perussäätö oli samanverran kierrettä kaikkiin josta sitten hieroskeltu. Paketti myöhemmin golffiin kiinni ja pyöritelty on.. takatolpissa vaikuttais että siinä säädetään enemmänki jäykkyyttä, hantin puolella nimittäin apujousi ihan kasassa ja nykyistä ylemmäs ei siis saa. Tunkkaamalla takaa ilmaan pyörä nousee samantien maasta, ja sen on tuntoinenki ajaessa prkl.. säätelyt siis käyntiin jälleen.
Ehkäpä tuohon vaikuttanee kuitenkin eniten se, että takakaaret on joskus vaihdettu ja hantinkaari on jotenki pulleampi mistä syystä muovikaariki on sitten alempana, eli automaattisesti näyttää matalemmalta renkaaseen nähden.
Jetan kohtalosta senverran, että eihän se kenellekään ole kelvannu kun myyntiin laittoi, vaikka alkukesästä oli ostajia jonoksi asti. Mutta onneksi autolle löytyiki käyttöä lähipiiristä niin säilyy sitten itsellä.
Ehkäpä tuohon vaikuttanee kuitenkin eniten se, että takakaaret on joskus vaihdettu ja hantinkaari on jotenki pulleampi mistä syystä muovikaariki on sitten alempana, eli automaattisesti näyttää matalemmalta renkaaseen nähden.
Jetan kohtalosta senverran, että eihän se kenellekään ole kelvannu kun myyntiin laittoi, vaikka alkukesästä oli ostajia jonoksi asti. Mutta onneksi autolle löytyiki käyttöä lähipiiristä niin säilyy sitten itsellä.
Pikkusen meinaa puskea paikaltaan polkastessa :D Ahdot kun keräilee niin ei savuttele turhia. Uudet takavalot tuli tuossa tilailtua myöskin.
Talviraato kakkakoppaki alkaa olla valmiina tuiskuihin, vielä kun releyttää ajovalot ja lisävaloiksi jotain parempaa. Sisälle ilmaantu tuon ykköslootan mukana tulleet Recarot ja ratiksi hivenen sporttisempi versio. 1,8 GU oottelee jo kovasti nykysen kiukaan pettämistä 8) GTI loota, G60 pakosarja ja putki, 16V takapönttö on jemmassa, enää puuttuu vain G60 nokka joka sekin kyllä jo tiedossa.
Talviraato kakkakoppaki alkaa olla valmiina tuiskuihin, vielä kun releyttää ajovalot ja lisävaloiksi jotain parempaa. Sisälle ilmaantu tuon ykköslootan mukana tulleet Recarot ja ratiksi hivenen sporttisempi versio. 1,8 GU oottelee jo kovasti nykysen kiukaan pettämistä 8) GTI loota, G60 pakosarja ja putki, 16V takapönttö on jemmassa, enää puuttuu vain G60 nokka joka sekin kyllä jo tiedossa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
A-nokalla varustetusta 1,8 GU:sta ei ole omia kokemuksia, mutta G-nokkainen 1,8 GU marteliuksen pakosarjalla höystettynä tempoo kyllä selkeästi pirteämmin ylemmillä kierroksilla mitä perus 1,8. Eihän se varmasti lentoon nouse, mutta muutaman kympin panostuksella pieni piristys on asiaa.
Joo tuo Jetta on ollu heinäkuusta asti liikennekäytöstä poissa ja alla on vakioalusta. Kuusamossa näkyny joku valkonen muovikaarellinen liikkuvan tosiaan, mutta paljon karumpi pinnasta mitä läheltä kurkin :) Mikäli nyt sama, etuhiekkapelti oli ainaki musta.
Joo tuo Jetta on ollu heinäkuusta asti liikennekäytöstä poissa ja alla on vakioalusta. Kuusamossa näkyny joku valkonen muovikaarellinen liikkuvan tosiaan, mutta paljon karumpi pinnasta mitä läheltä kurkin :) Mikäli nyt sama, etuhiekkapelti oli ainaki musta.
Jep, ihan niinku tuo Mazamani tuossa aiemmin kirjotteli.
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2794493.jpg
Ja siinä nyt tuo uus etupuskuri.
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2794493.jpg
Ja siinä nyt tuo uus etupuskuri.
Viimeksi muokannut Jak3, 20.12.2010 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja eikun tuumasta toimeen, eli kottero pääsi vähän lähemmäs maata, ja likanenki on taas:
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2803892.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2803893.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2803894.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2803895.jpg
Keulaa vois ehkä hitusen vielä tiputtaa, mutta alkaa mennä maavara niin perkeleen naftiksi että varmaan rupee öljypohjaki ottamaan jo osumaa. Sattuu olemaan se kaikista isoin ku kone on mk2:sta eli menee kaikista alimpana auton pohjassa, ja pakoputki toinen kun 2,5" ei ykköseen taivu ihan kiltisti.
Positiivista nyt että peräki rupesi joustamaan, aiemmin oli siis aivan niin ylhäällä kuin vain sai..
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2803892.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2803893.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2803894.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2803895.jpg
Keulaa vois ehkä hitusen vielä tiputtaa, mutta alkaa mennä maavara niin perkeleen naftiksi että varmaan rupee öljypohjaki ottamaan jo osumaa. Sattuu olemaan se kaikista isoin ku kone on mk2:sta eli menee kaikista alimpana auton pohjassa, ja pakoputki toinen kun 2,5" ei ykköseen taivu ihan kiltisti.
Positiivista nyt että peräki rupesi joustamaan, aiemmin oli siis aivan niin ylhäällä kuin vain sai..
Velipojalla ois aika priima GTD kakkis 1+1 paku, jossa absit, kattoluukku, ohjaustehostin yms. ja konerempattu muttei ihan halvimmasta päästä ole.
Siinäpä ne uuet takavalot paikoillaan asti. Jos ei silmä ala tottumaan niin pitää vähäsen koittaa tummennella.
Siinäpä ne uuet takavalot paikoillaan asti. Jos ei silmä ala tottumaan niin pitää vähäsen koittaa tummennella.
Muutama talvikaara käväsi tuossa välissä haitolla, mutta niiden jälkeen oliki aika jo kaivella tallin perukoilta itse auto käyttöön (pienen talvivarustelun jälkeen):
Leima tuli myös tuossa kävästyä, niin kelpaa pöristellä taas.
Ahdistusta aiheuttanut maskilippa ja merkitön maski siirtyivät talliin pölyä keräämään, joten orkkismaski löysi lopulta paikkansa. Muovikaariakaan ei enää tarvita Steffanien siirryttyä toisaalle, joten takakaarissa alkuperäiset kiveniskusuojat paikallaan.
Kesävanteet tarvisi löytää, max 8" leveät ja 14" tai 15", mutta sellaiset ettei tarvi muokata kaaria / laittaa muovikaaria.. tarjouksia otetaan vastaan.
Talvivanteet saivat valkoisen värin niskaansa.
Leima tuli myös tuossa kävästyä, niin kelpaa pöristellä taas.
Ahdistusta aiheuttanut maskilippa ja merkitön maski siirtyivät talliin pölyä keräämään, joten orkkismaski löysi lopulta paikkansa. Muovikaariakaan ei enää tarvita Steffanien siirryttyä toisaalle, joten takakaarissa alkuperäiset kiveniskusuojat paikallaan.
Kesävanteet tarvisi löytää, max 8" leveät ja 14" tai 15", mutta sellaiset ettei tarvi muokata kaaria / laittaa muovikaaria.. tarjouksia otetaan vastaan.
Talvivanteet saivat valkoisen värin niskaansa.
1500km pöristelty kuukauden aikana, eikä menoa hidasta -30 pakkasetkaan. Coiloverit pitänee vaan pistää talvilevolle, on hiukan matala/jäykähkö talvialustaksi ylimmässä asennossaan.
Uuet kesävanteet löyty viimeinki, RH Cup 14x8" et35 ja taakse 25mm speiserit. Eteenki pitänee pienet slaissit kehitellä kun meinaa mennä aiika läheltä tolppaa.
Tuosta eteenpäin pari heikkoa räpsyä (ja alusta tosiaan talvikorkeudessa). Vanteet saavat teemaan sopivan värityksen sitte lähempänä kesää ja kärpäsiä, hopeat/kiiltävät on tylsät eikä sovi tyyliin :)
Uuet kesävanteet löyty viimeinki, RH Cup 14x8" et35 ja taakse 25mm speiserit. Eteenki pitänee pienet slaissit kehitellä kun meinaa mennä aiika läheltä tolppaa.
Tuosta eteenpäin pari heikkoa räpsyä (ja alusta tosiaan talvikorkeudessa). Vanteet saavat teemaan sopivan värityksen sitte lähempänä kesää ja kärpäsiä, hopeat/kiiltävät on tylsät eikä sovi tyyliin :)
-
- -
- Viestit: 95
- Liittynyt: 20.10.2010 23:55
vou
satukko muistamaan auton väri koodia? oma rintti golffi kaipais uutta maalia ja tuon keltainen olisi täydellinen sponsorin mielestä ja olen kyllä itsekkin sitä mieltä
Kesävanteet tuli sutattua, ja tottakai väärällä keltasella sen kerran ku koodilla litkua haki.. "Onneksi" epäonnistu muuteki tuo huulosten maalaus, niin uusiksi menee jossainvaiheessa.
Kansion lopussa sitte kuvia ku murikat autossa alla. Tolpatkin rullailtu luonnollisesti kesäasentoon.
Kansion lopussa sitte kuvia ku murikat autossa alla. Tolpatkin rullailtu luonnollisesti kesäasentoon.
-
- -
- Viestit: 95
- Liittynyt: 20.10.2010 23:55
=D
nyt täytyy sanoo jo et ny menee jo munkin mielest liian tontiin =D mut helvetti tää auto vaa paranee koko ajan pitäs ittekin ruveta omalle jotain tekeen esim keltasta maalia oma kaipais
http://irc-galleria.net/user/HESSU96/al ... =125142834
http://irc-galleria.net/user/HESSU96/al ... =125142834
Eipä tuolla enää ajella niinku vakioalustalla, saas nähä missä vaiheessa menee hermot :D Normi maanteillä yms ei kuitenkaa ole mitään ongelmia ollu missään nopeuksissa. Kuva on napattu tosiaan semmosen sopivan paltteen päältä, todellisuudessa +5cm on öljypohjasta maahan.
Nonii tuosta eteenpäin muutama uusiparempi kuva. Etu-umpioita tuli tummennettua ripaus lisää ja sitten maskiin nuo listat, entiä ompahan vähän erilainen taas.
Nonii tuosta eteenpäin muutama uusiparempi kuva. Etu-umpioita tuli tummennettua ripaus lisää ja sitten maskiin nuo listat, entiä ompahan vähän erilainen taas.
GTI kojetaulu
Originaali hattuhylly
Semmoset löysi paikkansa, ja puskureihin tuli sössittyä hieman keltaista tähän tyyliin. Myös hantin etuvanteeseen löysi viimein keskilätkä paikkansa, joskin omatekonen mutta parempi sekin ku ei mitään.
Originaali hattuhylly
Semmoset löysi paikkansa, ja puskureihin tuli sössittyä hieman keltaista tähän tyyliin. Myös hantin etuvanteeseen löysi viimein keskilätkä paikkansa, joskin omatekonen mutta parempi sekin ku ei mitään.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa