Vw Golf 1 -82 Golf 2 GT -90

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

Vw Golf 1 -82 Golf 2 GT -90

ViestiKirjoittaja Mazaman » 18.3.2010 20:39

Golf 1
Tuosta sitä on lähdetty ja muutama hikipisara, rälläkän laikka, 4m3 1mm peltiä, 10kg hitsilankaa ja muuta rompetta. tässä mennään
kone on 1.9TD, turbo on schwitzer s1bg. penkissä käytetty mutta siitä myöhemmin uutta tietoa :) siinä saa taivastella minkälaisesta pomista vielä tehty liikkuva auto. kevään tullen ajokelien salliessa konttorille leimaan, eihän tällä enään talvella ajeta!
liian pitkästi kirjoitettavaa tähän

edit. vähän speksejä :)
-kaukohjaus keskulukitus ja kontin luukun avaus
-tekonahasta sisuta
-sähkölasit tulossa joskus
-7''näyttö ja Bilteman soitin :D
-infinity 4x100w vahvistin
-3'' rööri huolehtii pakokaasun poistumisesta

Golf 2 GT
ostokunnossa G60 kaaret, isotpuskurit paikoillaan jo valmiiksi.Jänninä varusteina kattoluukku ja MFA. ohan tuossa luisin ratti paikoillaan
koneena oli alunperin 1.8GU joka ei enään ollut iskussa kun bensaa noin 30l/km ja vedet öljynseassa myöhemmin. vitutksen ja pettymyksen vallassa piti kuitenkin saada moottori jotta töissä voi kulkea tilalle löyty 1P. mukavasti pienempi ruokanen motti kuin kaasari :) Nyt mennään tässä
sieltä saa selailla

pahoitteluni kirotusvireistä yms. :))
Viimeksi muokannut Mazaman, 21.3.2010 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

redi
-
Viestit: 534
Liittynyt: 5.3.2007 13:01

ViestiKirjoittaja redi » 18.3.2010 22:23

Voi ykköskoppanen liikkua mukavasti :)

palikka2
-
Viestit: 262
Liittynyt: 1.1.2004 14:18

ViestiKirjoittaja palikka2 » 19.3.2010 13:36

kannesta päätellen on 1,6 TD...

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 19.3.2010 16:20

1.9 1.6 kannella...ei mikään paras yhdistelmä mutta onpahan nytten. myöhemmin (ens talvena?) kestävämpää tulossa

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 19.3.2010 16:30

Ei kai siinä muuten mitään, mutta puristukset nousee melko koviksi jos on muuten vakiopalikat. Mitäs se sitten dynossa näytti?

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 19.3.2010 16:37

130hv kohdalla piti rajoitella kun tuo pultti vähän pelottaa...

on mäntiä madallettu että pitäs noin 22:1 olla.. ei mitattu mutta perstuntumaa

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 19.3.2010 16:50

Mikä pultti? Mäntien sorvaaminen ei oo mikään loistava tapa madaltaa puristuksia, lohkosta taas vastaava siivu pois kun vaihat 1,9 kannen :) Ei oo käyriä näkösälle, miten turpo heräilee?

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 19.3.2010 17:16

se kampiakselinpultti... ei vakioissakaan tahdo kestää. pitää käydä uudestaan penkissä kun nestepää ja suuttimet saa vaihdettua (ja rahaa...) ei tullu kun katsastus lappu mukaan että saa leiman

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 19.3.2010 17:50

eipä ne oo vakiossa kestäny ku niitä ei kaikki oo vaihtanu jakopäänrempan yhteydessä. jos on vaihettu niin kyllä sitä uskaltaa repiä tehoa siinä vaiheessa

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 9.4.2010 20:12

kesävanteet ja sinkkumaski löysi paikan. KR kasaantumista odottelee ja vihreä lähtä hakeen talvihorroksesta henkiin :) kapeat nuo vanteet kakkiksen alla, kyllä ne ykkösessä ihan hyvältä näytti :D


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa