Skyline R32 GTR --> R34 GTT

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

shrteam
-
Viestit: 51
Liittynyt: 4.12.2008 15:28

ViestiKirjoittaja shrteam » 23.2.2012 13:59

Juu ohan nuissa kuvissa nuita fijatteja 4 + yks aihio. Mutta ei tästä sen enempää

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 14.3.2012 22:28

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Helmoja vaille, em takapuskuri ei tule autoon. Spoikka tulee myös jos löytyy sopiva.

sorry kännykuvalaatu.
Viimeksi muokannut GolfViitonen, 9.5.2012 17:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

flektinelonen
-
Viestit: 13
Liittynyt: 24.1.2006 23:02

ViestiKirjoittaja flektinelonen » 29.4.2012 23:44

Hieno laite!

Ihmettelen tuota vakioahdoilla (0,6-0,7bar?) ajettua noinkin kovaa varttimailiaikaa?
Minkälaisia muita modeja on ollut tuolloin, onko putkisto ollut täyspitkä, vai cat-back?

Aika harva 90-luvun alun auto kulkee vakioahdoilla/vakioahtimilla varttimaililla melkein 180kmh loppuja...jos boostia on jotain 0,6 baria. Kertoo aika hyvin RB26;n ominaisuuksista:)

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 30.4.2012 17:19

modeina tuolloin hks suodattimet, isompi cooleri, vag-puolat, 3rst putki ahtimilta taakse asti, catti pois. vakio ahdot, vakio softa ja kaikki muukin.

renkaina 225 roadstonet. ja lähtötyylinä kierrokset 6500 ja kytkin ylös. suttas ykkösen ja vähän kakkosvaihdettakin.

bc-racing alusta.


auto nähtävillä huomenna kauhajoki carshowssa.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 30.4.2012 17:39

Lappua tosta 1/4 rykäsystä? 60ft yms aikoja?

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 1.5.2012 21:25

60ft 1.90

en nyt kyllä enään löytänyt tuota lappua.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 1.5.2012 21:28

Paljon loppuaika ja km/h.. ja jos ois paino kanssa :)))
1.9 ei oikein kieli kunnon pidosta. Tosin se pieksee monen vakioauton 2.1-2.4 ajat.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 1.5.2012 21:36

Tulihan se valmiiksi Kauhajoki carshowhun mennessä. Takakulmiin tulee vielä "helmojen jatkopalat"

Konehuone on vähän saanut maalia:

Kuva

Autohan oli näyttelyn likaisin, edellisiltana pestiin ja tuuli oli tuonut kaiken shitin tuohon mun kuivaamattomaan autoon :)

Kuva Kuva Kuva

Kuva Kuva Kuva
Viimeksi muokannut GolfViitonen, 9.5.2012 17:08. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

PasiQ
-
Viestit: 127
Liittynyt: 23.7.2003 11:57

ViestiKirjoittaja PasiQ » 2.5.2012 20:02

Mukavaa luettavaa, kun varsinkin topikin alkupäässä on kuskin fiilispohjaistakin kommentointia auton käyttäytymisestä ja siitä, miten omat odotukset ovat täyttyneet harrasteauton kohdalla. Itse luen mielelläni tällaisia topikkeja.

Mitä autoon tulee: makea peli! Ja hienoa kun topikki on pysynyt elossa ja kertoo auton vaiheista, eikä loppunut pariin ensimmäiseen postaukseen. Vaikka jonkinvahvuiset vag-lasit itselläni onkin nenällä, täytyy kyllä sanoa, että gtr on tosi hieno laite varsinkin teknisesti. Mitä mielipide/ulkonäköasioihin tulee, vaihtaisin itse sivuhelmat hillitympiin ja kuskin penkin siirtoa toiselle puolelle harkitsisin ihan vain sen takia, että Suomessa ovat kyllä harvinaisia ne yksilöt joissa ko. muutos on toteutettu. Täytyi nyt vähän omiakin mielipiteitä tähän sekaan laittaa, kun innostuin kommentin kirjoittamaan, pääsisältö nyt oli kuitenkin antaa erittäin positiivinen palaute sekä topikin sisällöstä että gtr:stä!

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 3.5.2012 22:56

Asiallinen kommentti, kiitoksia.

Kuva

Tuosta kuvasta näkee hienosti efektin jonka xirallic tekee tosiaan se laitettiin silloin tuohon valkoiseen massaan jottei efekti ole suuri vaan tuollainen tietyissä valoissa nähtävä.

Samasta kuvasta näkee myös että minkä verran takapää tarvii helmoille jatkoa :) mutta ne on tulollaan..

Jusa101
-
Viestit: 260
Liittynyt: 3.12.2008 12:02

ViestiKirjoittaja Jusa101 » 4.5.2012 12:29

Kerrankin joku ymmärtää noiden helmojen ja puskurien alaosien päälle sen verran että pitää huolen että ovat about tasallaan. Aivan karmeita virityksiä näkee että on pitäny saada jotkut M3-look/whatever paskeet ovien alle ja sitten puskurien alaosat on 10cm korkeemmalla tai jos on vähän jaksettu panostaa niin on laitettu se kusilaituhirviö eteen mutta takana ei mitään tai joku olematon jatkepala joka ei auta yhtään. Näyttääpä fiksulta joo... :D

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 4.5.2012 16:49

Itseäkin iskee silmille aina jos noi on kovin eri tasoilla ja siksipä nämä on suht tasalla.

Parasta tässä muutoksessa on nyt se että auto ei näytä korkealta. ei se toki tontissakaan ole sen kummemmin, mut jos joku arvailis maavaraa kuvista niin ei kukaan kyllä usko että maavaraa on 13cm etupuskurista maahan, helman takapää on 1 cm alempana johtuen helman muodosta. Vielä tosiaan takakulmiin helmanjatkeet niin on omaan silmään ainakin siisti. Muutenkin saatiin etulokasuojat ja luukut istumaan hienosti, raot on suht asialliset jne. Ainut että oven takareunaa pitää saada muutama milli ylöspäin.

mosir
-
Viestit: 419
Liittynyt: 16.2.2007 8:40

ViestiKirjoittaja mosir » 5.5.2012 0:02

Kyllä tuo minusta näyttää just siltä 10+cm maavaralta. Mutta muuten ihan asiallista kyllä.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 9.5.2012 16:46

Paljon loppuaika ja km/h.. ja jos ois paino kanssa :)))
1.9 ei oikein kieli kunnon pidosta. Tosin se pieksee monen vakioauton 2.1-2.4 ajat.


Loppuaika 12.67 taisi olla. painoa 1550kg+ kuski, tosiaan tuohon aiemmin jo lähtötyylin kirjoitin ja renkaat joten ne selittää huonon pidon. Tänä kesänä olisi kyllä tarkoitus käydä parannusta yrittämässä, kun on kuitenkin tullut ~200hp lisää ja painoakin on lähtenyt ilmastoinnin ja nelipyöräohjauksen mukana.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 9.5.2012 16:57

Kiitoksia kommenteista! :)

Sivuhelmoissa olevat liimat vaihdetaan vielä, kun noihin jää kaikki shitti kiinni. Uusi parempi liima tilailtu ja odotellaan sen tuloa.

Kerrotaan nyt vielä hiukan että miten tuonne kauhajoki car showhun päästiin.


Viime kesänä oli ton kanssa vesiongelmia kun se pakkasproppu lensi kannen takaa pois. saatiin sinne silloin tehtyä patentti joka pitikin koko kesän hyvin. Nyt kun keväällä auton ajoon otin, oli tarkoitus heti poistaa tämä patentti ja lyödä uusi proppu paikoille. Siispä suuntana Rauma ja Nordlundin talli.
Kansi pois, uusi proppu paikoilleen. ehjä pakonokka paikoilleen (puolikuu poikki oli). Uudet säädettävät nokkapyörät paikoilleen. Myös jakohihna uusittiin kun vanha oli rispaantunut 7tkm aikana, kulki sivussa. Tämä johtui varmaankin rikkinäisestä ohjurirullasta. Alle 15tkm oli ajettu silläkin.

Kuva

Homma hoitui hienosti siinä parissa päivässä pitkän saunaehtoon kanssa. Tietenkin niitä ongelmia sitten ilmaantui kun kankaanpäähän takaisin pääsin lauantaina. Vettä oli kadonnut 1,5 litraa. Seuraavalla viikolla kiristin kannen pultit vähän ylikireyteen ja tämä sitten pahensi asiaa jo paljonkin. veden sekaan tuli pakokaasua jne. Oli keskiviikko ilta ja päätettiin siinä samalla kun autoon helmoja tehtiin maalari Riku Lattun kanssa. että kansi on huomen illalla irti ja perjantaina vien sen töistä päin Raumalle. Torstaina aloitettiin klo 18 ja klo 22 oli kansi irti ja painekotelokin jo siitä irroitettu. Perjantaina vein kannen Raumalle ja purettiin siellä kansi atomeiksi odottamaan seuraavaa viikkoa.

Tiistaina Nordlund soitti että kansi on haettavissa koneistamosta ja sovittiin että haen sen keskiviikkona. Tässä pari kuvaa tuolta tiistailta. Aikaa kauhajoki car showhun tasan viikko.


Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Kansi siis Raumalla. Helmat aivan keskeneräiset, spoilerin korjaus aloitettu. Nokkapellin sokat, valoista kaikki sähköt, spacerit yms puuttuu.
Viimeksi muokannut GolfViitonen, 9.5.2012 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 9.5.2012 17:03

Meni tosiaan aikataulu vähän tiukalle. Alkuviikosta helmojen pohjien teko, plenumiin uutta väriä ja kaikkia pikku juttuja.

Kuva

Kuva

Kuva


Keskiviikkona menin Raumalle, kasattiin kansi ja läppärungot. Sieltä kohti kotitallia ja vielä plenumi paikalleen.
R33gts toimitti mulle tomein kansipahvin joka oli kerran kiristetty ei metriäkään ajettu. 500km ajetut pakosarjan metallitiivisteet (monikerroksiset) ja läppärunkojen tiivisteet. Nämä tuli todelliseen asevelihintaan ja uskomattoman nopealla toimituksella, Suuri Kiitos R33gts.

Torstaina ja perjantaina tehtiin sitten yötämyöden noita helmoja ja spoikkaa. Samalla väsäilin valoille uudet johdotukset. Perjantai iltana kaikki oli maalauskunnossa ja lähdettiin pubiin rentoutumaan, tappiin saakka tietenkin.

Lauantaina Nordlund tuli Niemen Ollin kanssa kankaanpäähän aamulla ysin aikaan. Vähän kyllä tihkaisi tuollaisten 4h yöunien jälkeen lähteä kantta asentamaan, mutta maalari mukaan ja kohti tallia. Homma sujui kuin oppikirjasta ja puolen päivän aikaan taisi olla jo kaikki aikalailla kasassa. Tosiaan kaikki tiiivisteet tuli uusia, kansipahviin vedettiiin vielä Moparin gasket seal liima ja kannenpultit vaihtui toisiin. Riku lähti toiselle tallille maalaamaan helmoja ja etupuskurin alalippaa. Loput vesiletkut vielä kiinni ja startti paikoilleen. Vettä koneeseen ja pienet testilenkit. Auto rokkaa niinkuin pitääkin. Ainut että tuntuu noilla pikkupaineillakin että voimaa on. Tuohon kansipahvin vesivuotoon joka nyt saatiin eliminoitua oli syy ilmeisesti alkuperäisissä pinnapulteissa. Ne kun oli jo 4 kertaa kiristetty niin olisko sitten venynyt ja pohjannut tai jotain. Nyt toimii kuitenkin joten ihan sama missä vika oli..

Kuva

Kuva

Kansi on nyt sitten aika paljon vakiota matalammalla kun lohkosta on koneistettu ja toi Tomein pahvi on 1,2mm vain. Säädettävät nokkapyörät on vakioasennossa. Ahtoja vaan 1,1 bar ja silti tuntuu että vetää niin perkeleesti. Pitää mennä säätään toi penkkiin ja siellä vasta miettiä ahtojen nostoa sitten.

Mut anyway lauantai was big success saatiin auto käyntiin ja pitään vedet omissa paikoissaan. Helmat ja lippa maaliin. --> äijjät baariin.

Kuva
Kuva


Sunnuntaina käytiin liimailemassa helmat ja Riku maalaili paukkupullolla ton spoilerin ja etuvalot. Itse kasailin sisustaa ja vedin flekteille pakkokatkaisijat kabiiniin. Massasin myös helmat ihan kunnon sutimassalla ennen helmojen laittoa. Huomaa erittäin hieno spoilerin maalausteline :)

Maanantai aamupäivällä mentiin talliin ja tilanne oli tälläinen klo 12:

Kuva
Kuva

Klo 18 oli tarkoitus olla jo kauhajoella auton kanssa. Pari lisäkaveria tuli siihen myös avuksi. Toinen asenteli konepeittoon noi aerocatchit ja toinen kaveri lyhensi pinnapultit ja mutterit spacereita varten. Klo 15 oli pinnapultit lyhennelty ja kun viimeinen oli valmis otti tuo synttärilahjaksi saamani "Kätsy Kalle" merkkinen rälläkkä lopputilin ja päästi voimasavut XD

Kuva

Kuva

Kuva

Sitten jouduttiin vielä hieman alustaa säätämään että alkoi etupyörät pyörimään. Pikku pesu autolle ja kohti kauhajokea.


Kuva
Viimeksi muokannut GolfViitonen, 9.5.2012 17:12. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Askelmittari
-
Viestit: 496
Liittynyt: 22.11.2009 21:42

ViestiKirjoittaja Askelmittari » 9.5.2012 17:05

Komia erkkola tuolla yhden kuvan taustalla :D Komia on datsunikin itse en noista siivistä niin välitä, mutta se on jokaisen oma asia. Muuten todella asiallinen tyylisuuntaus eikä tuo siipikään sitä nyt ihan täysin 'pilaa' :)

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 11.5.2012 17:37

Erkkola on isän 50 vuotis lahja muutaman vuoden takaa. Hyvin rokkaa :)

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 18.8.2012 9:57

No niin, kesä on kohta lusittu ja skylinekin on kestänyt ratapäivät ja kaikki. ainoastaan kytkimen työsylinteri on hajonnut tänä kesänä (kop kop...)

Alkukesästä myös säädettiin softa uudelleen. bensan kulutus laski aika lailla, löytyi myös yksi nakutuspaikka ja se saatiin ojennukseen. ilmamassamittarin ja suuttimien mukaan mennään yli 600hpn mutta penkissä ei ole käyty.

Löysin tuollaiset type-m helmat jotka ovat siis muovia ja alkuperäiset nissanilaiset, pakkohan ne oli ostaa ja noi toiset helmat meni heti kaupan myös.

Oven saranat joutui uusimaan ennen helmojen asennusta. Nyt se huutaa taas 17" vanteita kun on korkeammat noi helmat :) Tummennettiin myös vähän ikkunoita, ettei aurinko porota.

Tässä pari fotoa kuitenkin. Tupakkasuojat ja takakulmiin tulevat palat puuttuu vielä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut GolfViitonen, 22.8.2012 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 19.8.2012 22:47

Tossa vähän incar kuvaa alastarolta, ammattimainen kameramies. :)

http://youtu.be/EZzp9LvCAaE

Eturenkaat on kyllä ihan sudet. ja kuski.

Parempi aika oli tollainen kuin 1:33.1

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 22.8.2012 20:45

mutsi oli ostanut kunnon kameran niin piti vähän testailla :)

Kuva

Kuva

Lisää täällä/

Tapsa Tre
-
Viestit: 122
Liittynyt: 8.7.2004 19:20

ViestiKirjoittaja Tapsa Tre » 22.8.2012 21:30

komee värkki.

ihmettelen vaan että missä on noiden ekan sivun kommentoijien rakkaus motorsportia kohtaan..?

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 23.8.2012 7:17

Kiitoksia..

No ei kaikki voi tykätä kaikesta :)
Oli mullakin aika vahvat vag lasit tossa 5 vuotta sitten. ja edelleen saksasta tulee hienoimmat perheautot. Nopeimmat duunarin rahapussille tulevat autot tulee japanista.
Taitaa tulla myös nopein kalliimpikin urheiluauto sieltä. Tai ainakin alle miljoonan autoista kun puhutaan niin taitaa olla toi uusin godzilla aikalailla kova.

Tapsa Tre
-
Viestit: 122
Liittynyt: 8.7.2004 19:20

ViestiKirjoittaja Tapsa Tre » 23.8.2012 7:47

no eihän kaikki voikaan tykätä kaikesta, mutta on se jännää miten mk1 1,6 8v golf miehet haukkuu vanhaks tehottomaks painavaks autoks :D

"antaa kaikkien autojen käyskennellä vaan!"

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 8.11.2012 9:30

Vahattu ja talviteloille :)

Kuva

Kuva

Kuva

oho, takavalossa vettä :D
Viimeksi muokannut GolfViitonen, 9.11.2012 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 9.11.2012 16:10

viel yks:
SHINE BABY :)

Kuva

eikä ole photoa editoitu mitenkään.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 27.5.2013 11:42

tuli 2 kertaa
Viimeksi muokannut GolfViitonen, 27.5.2013 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 27.5.2013 11:44

Pienen päivityksen tännekin vois laitella. Mitään sen suurempia muutoksia ei skylinelle ole tehty, mutta tehtiin kuitenkin uusi pakosarja ja vaihdettiin hukkis 60 milliseen.
Öljynkeruusäiliö on asennettu ja osia maalailtu konehuoneessa. muutamia juttuja pitää viel vaihdella oikean värisiin/maalailla mutta konehuone alkaa oleen jo ihan ok mallilla. Myös etuvalot availin tossa ja maalasin niistä pohjat mustiksi.

Kuva Kuva Kuva

Kuva Kuva Kuva

Kuva

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 27.5.2013 12:07

Noi 18 vanteet oli tähän autoon vähän turhan suuret kun en tahtonut nostaakaan ja kokoaika ne raapi kiinni edestä. Sen takia nyt joutui keväällä etulokasuojat kiikuttaan maalarille, ja tietenkään helmat ei lähteneet ehjinä irti niin tuli nyt niihinkin sitten uusi maali. Ne ovat viel asentamatta mut oottelevat tossa. Päätin sitten luopua noista lippavanteista ja palata taas vähän sporttisempiin ja kevyempiin vanteisiin. Jotenkin ne sopii tän auton luontoon mukavammin eikä tarvii joka monttua varoa. Väri ei ollut toivottu, mut noi sai kuukauden nopeammin kuin toisella värillä joten otin sitten noi.

Rota Grid 17x9,5 et 12
Pirelli pzero kopiot 245/45 joka nurkassa.

Kuva Kuva Kuva

Ostin myös uuden ratin, kun oli Nordlundilta toi nardi jo yli vuoden lainassa :D
OMP 80mm syvä tollainen perus ratti ja Sparcon pikakiinnitys. On sitten vähän varaa lihoakkin kun saa ratin pois edestä autoon hypätessä.. Tulee kyllä hienosti "syliin" toi ratti ny kun on 13cm syvempi yhdistelmä. tossa on vielä toi oma tiltin vara 60mm käytettävää säädössä jos on tarves.

Kuva Kuva Kuva

Kuva

Kuva

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 27.5.2013 13:14

Pirelli pzero kopiot

Eli et siis kehdannu kirjottaa et ostit ne kaupan halvimmat kiinalaiset? Kyseessä siis ilmeisesti jotku halpikset joissa on "sama pintakuvio ku Pirelli Pzerossa"?
;)

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 27.5.2013 13:40

Juu mutta mä en muista noiden merkkiä niin siksi laitoin noin :D olisin kyllä merkin kirjoittanut jos olis mieleen tullut.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 11.6.2013 12:07

Sailun atrezzot tai jotku sellaiset noi kumit oli :)

Noniin, auto on taas telakalla aivan kuin kaikkina muinakin keväinä :) Jakopään kiristäjä rikki, ei kuitenkaan ole jako hypännyt onneksi.

Nyt kun auto on taas pajalla niin päätettiin tossa samalla uusia moottorin ohjaus. Nyt tulee sitten vähän Z-Powerin lastua laajempi moottorinohjaus.

http://mrtech.fi/products.html
Mrtech kaikilla mausteilla. Tuohon saakin sitten jos jonkin moista varotoimintoa yms hienouksia. Lähtöpaukkua, flat-shiftiä jne.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oxkaZbtITzc

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4ByN9_3IIBM

Pääsee tosta Maffistakin sitten eroon samalla ja on sitten säätöpaikka lähellä.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 1.8.2013 10:47

Konehuone alkaa oleen valmis :)

Kuva

Kuva Kuva

OS Gikenin tuplalevykytkin ja magnesium vauhtis asennettu. Niin ja vaihdevälin lyhennin.
Moottori avattu ja laakerit vaihdettu uusiin samalla. Männät ja sylinterit oli hienos kunnossa.
Uus moottorin ohjaus tulee lähipäivinä.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 13.8.2013 10:36

No nyt on uusi moottorinohjaus laitettu! Aivan loistavasti rokittaa nyt, ennenkin kyllä muuten ihan jees, mutta maffillinen ohjaus dumpin kanssa ei toimi kovin hienosti. Sammuili kiihdytysten jälkeen jos ei ollut pintakaasulla aina.

Jäi vielä lambdaohjaus laittamatta ja muutenkin osakaasualueet on vähän säätämättä että kulutusta tuli nyt ainakin hetkellisesti vähän lisää. Ajelin testilenkin lahteen ja takas ~500km. Oli kyllä aika ruuhkaista että joutui koko ajan ohittelemaankin et toki sekin vaikuttaa, mutta kulutus oli anyway 12,5l/100km. Eihän sekään nyt noilla tehoilla järkyttävän kova kulutus oo, mut toi on ennen mennyt kymppiin satkulla.

Jännä juttu muuten kun MRTech sanoi että moottorijarrutusta ei laiteta, silloin kuuluu jäähdyttää moottoria bensalla kun kaasu on pois :D niin ajelin tossa treen motarilla ja ohitin jonkun auton siinä silleen et just ohi mennessä vaihdoin vaihteen rauhallisesti niin se ajoi rinnalle ja nauroi samalla näyttäen sytkäriä :D vissiin lykkää nyt vähän ketunhäntää :)

Uusi kytkin pitää hienosti ja vaihdevälin lyhentimen ansiosta vaihteet on kyl napakat nyt.



Serkun häissä sain olla morsiusparin kuljettajana :)

Kuva

Kuva

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 17.8.2013 16:39

Vähän racempaa nyt...

Kuva

Kuva Kuva Kuva Kuva

korde
-
Viestit: 103
Liittynyt: 26.9.2010 23:42

ViestiKirjoittaja korde » 10.9.2013 13:33

Täähä oli oikkeee mukavaa luettavaa vapaapäivän ratoksi :)
Teikäläinen ainaki laittaa tarpeeks kuvia topikkii mikä värittää kivasti tekstiä :)
Mitä Gojiraan tulee, auto millaisen haluaisin jos olis nuo tulot "pikkusen" kovemmat, tääkin yksilö näyttää hyvältä ja näköjään hiposteltukin jonkin verran!

Keep up the good work!

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 27.2.2014 17:37

Vois taas herätellä tän topikin kevään kunniaksi :)

Autolle ei sinänsä ole mitään tapahtunut... mutta kävin mä sillä alastarolla Virittäjät kuvauksissa.

Kuvaus sessio oli kyllä ihan mielenkiintoinen kokemus. Talli-inserttiä lukuunottamatta. Jännitti ihan vitusti ja oli 30 lämmintä. Hiki valui ja pelotti. Se tallikuvaus oli kyllä perberistä ja tulos on varmasti myös sen mukainen.

Mika oli kyl ihan asiallinen ukko verrattuna siihen mitä oon kuvitellut mitä nyt muutaman hetken sen kanssa juttelin siinä radan kuivumista ootelles.

Oma ajo meni kyl ihan vituiks ku kyllikki tyhjäs puol litraa öljyä varikolle Mikan ajon jälkeen, ni en uskaltanu ite kierrättää ollenkaan. Hyssyttelin alle 5500rpm radan läpi. Ylitäytettiin öljy ja ne sieltä vaan pois tuli mutta olin just saanu moottorin kasaan uusilla laakereilla niin en uskaltanu riskeerata jonku teevee ohjelman takia hyvää moottoria Ei ollut tosiaan siellä radalla tietoa siinä kohin et miks sylki ne öljyt mut jälkikäteen aateltuna turhaan varoin. Mun auton kuvauksessa kävi myös sellainen harmillinen asia että oli koko aamun satanut ja toi kuvattiin ekana niin oli märkä rata. Muut kauden autot on kuvattu kuivalla kelillä ainakin jos säätiedot piti paikkaansa. Mut kaikenkaikkiaan hyvä fiilis jäi tosta jutusta. Ainut mitä muuttaisin tohon on se että, laittaisin kaikki autot lentävällä lähöllä koska sielä on aina niitä joilla "ei voi lähteä paikaltaan koska.." ja se vääristää kierrosaikaa myöden tietysti kaiken.

Pari pakollista kuvaa grid tytöstä tähän perään ;)

Kuva

Kuva

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 2.3.2014 14:57

Nätti tyttö!

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 2.3.2014 16:30

On. Anni joku. joku voi pistää mulle infoa jos tietää nimen, niin merkkaan noihin kuviin..

kraftVWerk
-
Viestit: 328
Liittynyt: 22.11.2010 11:35

ViestiKirjoittaja kraftVWerk » 3.3.2014 5:44

Tämä Nissanin korimalli - luupää vol 2 on kyllä ruma ja takaspoikka from hell kruunaa rumuuden mutta kuvan vosu näyttää kyllä kaikinpuolin muodollisesti pätevältä. Ehdottomasti jatkoon.

Ite suolasin kerran VR6 Golffilla sadekelillä mukamas +500hv takatuuppari turbo-skylinen lahessa. Aikamoiset viiveet tuntuu näissä Nismoissa olevan ja sadekelillä pitäisi varmaan takavetoisissa olla jonkinmoinen tricksontrackson-control, ettei jäisi paikalleen sutimaan.Nelikkona tietysti nämä ovat vähemmän hauskoja ajettavia. Jos tällainen kulkine pitää hankkia niin ehdottomasti takavetoisena.

Mutta jos joitan hienoa pitää hakea Nissaneista niin kyllä CA18 DETT yms (vaimikäsenyoli) - koneissa on hienoin pakosarja ikinä, tuo mieleen Honda-Mugen tjsp F1-aikaisen pakosarjan.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 3.3.2014 17:10

Kiitos rakentavasta palautteesta. Ja onnea sinulle että ole päässyt Lahdessa kyykyttään skylineä!

Täytyy kyllä sen verran tarkentaa tota nissaneiden historiaa että skylineä on alettu valmistaan vuonna 56 ettei nää nyt ihan ole bluebirdin jälkeläisiä. Mutta rumuus on toki makuasia.

kraftVWerk
-
Viestit: 328
Liittynyt: 22.11.2010 11:35

ViestiKirjoittaja kraftVWerk » 4.3.2014 9:58

Juuri näin. Ei vaan voi mitään sille että Skylinen korilinjat tuovat mieleen legendaarisen Luupään. Toki tuossa lyhennetyn kabiinin takaosassa myös havaittavissa vielä legendaarisemman Datsun 100A tai Cherryn korilinjoja. Tietty peukkua sille että pysytään tyylille uskollisena eikä ole lähdetty apinoimaan silmiähiveleviä Italian raasereita. Mutta älä huoli sinussa ei ole mitään outoa jos korimalli miellyttää silmää. Tämän autonhan on rakentanut keltainen mies Japaninmeren toisella puolella ja Nipponin miehet on muutenkin outoja jos katsoo esim japanialaisia laatu leffoja :). Jos joku onnistunut japskien korimalli pitää hakea, niin kyllä tuo GT86 on nätti, tosin tekniikkapuoli ei niin hirveän mielenkiintoinen, vaikka subarun tekniikka on kyllä sieltä luotettavimmasta päästä ja saanut laadusta käsittämättömän hyviä arvosana eri testeissä.

Paperilla nämä on Nismot on kyllä äärimmäisen suorituskykyisiä vehkeitä, mutta muistaakseni entinen F1-legenda ja nykyinen helvetinenkeli dumasi suurinpiirtein kaikki ohjelmassa esiintyneet Nissanit järestään maan rakoon. Ookko ite käynyt vetäisemässä ahvenistolla minkälaisia kierrosaikoja? Nyt olisi vähän niinkuin näytön paikka. Varttimaili ei välttämättä kerro niin kovin paljon auton ajo-ominaisuuksista ja todellisesta suorituskyvystä ja kuka vaan osaa ajaa 400m suoraa tietä kaasu pohjassa. Se ei paljoa vaadi.

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 4.3.2014 11:47

Ei noille turhaan ole omaa ratasarjaa tehty, ollu liian ylivoimasia ;)

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 4.3.2014 18:09

niin tosta rata kelpoisuudesta:

wiki: Tätä mallia suunniteltaessa siitä ajateltiin kilpailijaa Porsche 959:lle, ja mallista tulikin nopeasti erittäin ratakelpoinen. Autolla voitettiin Super Gt (JGTC) 29 kertaa 29 kilpailun aikana ja myöhemmin 50 kertaa 50 kilpailun aikana.


australian ratasarjasta kiellettiin 2. ekan kauden jälkeen ja siitä tehtiin lopulta nykyinen v8 sarja. tai siis ensin laitettiin lisäpainoa nissaniin ku oli ylivoimanen, sitten poistettiin neliveto.. vieläkin voittivat ni poistettiin turbot.


suomeen tuotiin 90 alus 2 kpl super salooniin vai mikäs se sarja silloin oli.. ottivat kaksoisvoiton ja kiellettiin seuraavalle kaudelle laittamalla hintakatto.

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 5.3.2014 7:46

Ja tästä kaikesta huolimatta 174hp vr6 on jättäny taakseen +500hp skylinen. Kyllä joko vw on onnistunut tekemään vähällä teholla nopean tai sitte ollu makeat unet :)

Ja varttimaili helppoa kaasu pohjassa? Toki perille pääsee mutta ei välttämättä aika kovin kaksinen.

Ite auto kyllä hieno peli, tekniikka etenkin! Sais olla enempikin race omaan silmään.

Jusa101
-
Viestit: 260
Liittynyt: 3.12.2008 12:02

ViestiKirjoittaja Jusa101 » 5.3.2014 15:47

Pisteet kyllä GolfViitoselle kun et lähtenyt tuohon pelleilyyn mukaan mitä tuossa oli aikaisemmin parin viestin verran, kraftVWerkin viestihistoria nyt sai lähinnä naururemakan aikaiseksi. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu, ei jeesus...

Tuosta Virittäjistä vielä, on kyllä jäänyt melko hätäinen fiilis mitä kuvauksiin tulee. Tuntuu sitä katsoessa siltä että meininki on se että yhdellä otolla laitetaan homma purkkiin. Parannettavaa viime kausista löytyisi vaikka miten paljon ja mikäli vanhat merkit pitää paikkaansa niin rutkasti myös tästäkin (ei ne tunnu oppivan juuri mitään edellisistä mokista) mutta ikävää etteivät ole tähän kauteen saaneet vertailukelpoisia aikoja kiitos tuon lähtöjärjestelyn... Mielestäni ottavat liian erilaisia autoja joita sitten pitäisi verrata muihin kun moisessa touhussa ei ole mitään järkeä.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 6.3.2014 20:27

Juu kyllä tossa varttimaililla saa sekunnin eron tehtyä ihan sama kuskikin, riippuen siitä kuinka hyvin irtoaa viivasta ja vaihteet vaihtuu ym. :)

Jusa101 kaikilla on oma mielipide ni turha sitä on alkaa vänkäämään ;)

Kyllä toi virittäjät ideana on hieno ja kyllä siellä hymy suupielessä mennään ettei se niin totista ole noiden aikojen yms kanssa, kuin ehkä valmis tuote antaa ymmärtää. Tosiaan toi lentävä lähtö kun ois kaikilla niin olis sitten kuitenki vähän paremmin vertailtavia noi ajat. Ne kuitenkin on ton ohjelman ydin tavallaan..

kraftVWerk
-
Viestit: 328
Liittynyt: 22.11.2010 11:35

ViestiKirjoittaja kraftVWerk » 9.3.2014 16:49

Jusa101
Golf IV Gti -03
Lähetetty: 5.3.2014 16:47 --
Pisteet kyllä GolfViitoselle kun et lähtenyt tuohon pelleilyyn mukaan mitä tuossa oli aikaisemmin parin viestin verran, kraftVWerkin viestihistoria nyt sai lähinnä naururemakan aikaiseksi. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu, ei jeesus...


Huutele sinä sieltä vain näppiksen takaa. Laitetaan nimi ylös ja katsotaan kortit loppuun asti. Ennemmin tai myöhemmin sitten väännetään asiasta ihan kasvotusten.

Itse aiheesta. Itse sentään olen omistanut 2000-luvun alussa Turbo Luupään, niin löytyy paljon sellaista tietoa Nissan konsernin autoista, mitä monelta tämän palstan VAG-mieheltä ei löydy. Ja Toiset sentään rakentaa auton itse. Vähän enemmän arvostaa niitä Nismo harrastajia jotka eivät tyydy tehtaan paketteihin vaan rakentavat innovatiivisin ratkaisuin autonsa itse. Suomessahan on ainakin yksi suht ripeä vähäpäästöinen nx100 Nissan ja jos oikein muistan swapattuna SX200 sinkkuturbo tms koneella. Auto taidettiin tosin pölliä n 3-4v sitten jonka jälkeen ei kolmeen vuoteen tod näk ole ollut liikenteessä. Teho/Paino-suhde lienee tässä nx 100 samaan luokkaa tai melko läheellä topicin Skyline kanssa ja molemmat yhtä rumia.

Tästähän oli jo aiemmin dynamiitti.comiissa juttua niin kyllä tuo isolohko VR6 Golf on ollut melkoinen peloite ainakin Oulun suunnalla. R32 Golf yhdistettynä poliisivirkamiehen toimintavaltuuksilla on sellainen yhdistelmä että ei ainakaan taajama-alueilla ei ole kertaakaan Skylinella onnistuttu Oulussa ajamaan karkuun R32 Golffia. Oli jopa juttua että ko siivilikyttä auto olisi tahallaan haastanut riisikuppeja kilvanajoon ja näin syyllistynyt rikolliseen tekoon yllyttämiseen, mutta rosiksessa poliisimiehen sana vastaan yksittäisen autoilijan sana painoi senverran paljon enemmän että syyte yllyttämisestä ei mennyt läpi.

Saako tuohon Skylineen mitään nätimpiä takavaloja. Jotenkin tuo laatikko mallinen perä ja tyttö-munkki takavalot eivät oikein sovi yhteen.

Ehkäpä jotain tämän tyylistä voisi miettiä tilalle.
Kuva
Eri asia vaan sitten että saako e-hyväksyttynä :)
Viimeksi muokannut kraftVWerk, 9.3.2014 16:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 9.3.2014 16:56

Siis nuo Skylinen alkuperäiset takavalothan on se piste iin päälle. Ne on oikeastaan sellainen auton tunnusomainen piirre, mitä ei missään nimessä saa mennä muuttamaan, menee vain huonompaan suuntaan.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 9.3.2014 18:04

Tästähän oli jo aiemmin dynamiitti.comiissa juttua niin kyllä tuo isolohko VR6 Golf on ollut melkoinen peloite ainakin Oulun suunnalla. R32 Golf yhdistettynä poliisivirkamiehen toimintavaltuuksilla on sellainen yhdistelmä että ei ainakaan taajama-alueilla ei ole kertaakaan Skylinella onnistuttu Oulussa ajamaan karkuun R32 Golffia. Oli jopa juttua että ko siivilikyttä auto olisi tahallaan haastanut riisikuppeja kilvanajoon ja näin syyllistynyt rikolliseen tekoon yllyttämiseen, mutta rosiksessa poliisimiehen sana vastaan yksittäisen autoilijan sana painoi senverran paljon enemmän että syyte yllyttämisestä ei mennyt läpi.


uskoo ken tahtoo :)

jospa ne poliisit pysyis vielä kahden ojan välissä olevalla asfaltilla eikä siellä ojassa ;)

tounigee
-
Viestit: 264
Liittynyt: 20.10.2007 23:05

ViestiKirjoittaja tounigee » 9.3.2014 19:37

Ite suolasin kerran VR6 Golffilla sadekelillä mukamas +500hv takatuuppari turbo-skylinen lahessa.



Tästähän oli jo aiemmin dynamiitti.comiissa juttua niin kyllä tuo isolohko VR6 Golf on ollut melkoinen peloite ainakin Oulun suunnalla. R32 Golf yhdistettynä poliisivirkamiehen toimintavaltuuksilla on sellainen yhdistelmä että ei ainakaan taajama-alueilla ei ole kertaakaan Skylinella onnistuttu Oulussa ajamaan karkuun R32 Golffia.



Olenko minä vai joku muu jotenkin sekaisin? Pitikö noiden juttujen jotenkin tukea toisiaan vai mitä hä??
Oletko sinä KraftVWerk, siis poliisi. Joka öisin alistaa Skylineja?

Sorry OT mutta en vain tajunnut mikä helvatan idea noissa viesteissä oli? ilmeisesti vain Amismaista uhoa =)

Jusa101
-
Viestit: 260
Liittynyt: 3.12.2008 12:02

ViestiKirjoittaja Jusa101 » 9.3.2014 23:58

Huutele sinä sieltä vain näppiksen takaa. Laitetaan nimi ylös ja katsotaan kortit loppuun asti. Ennemmin tai myöhemmin sitten väännetään asiasta ihan kasvotusten.


No aika herkkää on kyllä siellä päässä jos ittees otit tuosta, huhheijakkaa... Ihan samalla lailla näppiksen takaa huutelit itsekkin enkä ymmärrä miten täällä kenelläkään tunteet voi kuumeta tuolla tavalla. Mielestäni hemmetin asiallinen threadi ollut tämä ja paljon asiaa vaikkein ole dnsf kyseessä edes. Ikäväähän se on kun nuo sun postaukset näytti lähinnä joltain vittuilulta aloittajaa kohtaan.

Tästähän oli jo aiemmin dynamiitti.comiissa juttua niin kyllä tuo isolohko VR6 Golf on ollut melkoinen peloite ainakin Oulun suunnalla. R32 Golf yhdistettynä poliisivirkamiehen toimintavaltuuksilla on sellainen yhdistelmä että ei ainakaan taajama-alueilla ei ole kertaakaan Skylinella onnistuttu Oulussa ajamaan karkuun R32 Golffia. Oli jopa juttua että ko siivilikyttä auto olisi tahallaan haastanut riisikuppeja kilvanajoon ja näin syyllistynyt rikolliseen tekoon yllyttämiseen, mutta rosiksessa poliisimiehen sana vastaan yksittäisen autoilijan sana painoi senverran paljon enemmän että syyte yllyttämisestä ei mennyt läpi.


Tuo R32 mistä mainitsit on tullut vastaan muuallakin netin ihmeellisessä maailmassa ja ei taida ihan laillista toimintaa olla miten on liikenteessä toiminut...

kraftVWerk
-
Viestit: 328
Liittynyt: 22.11.2010 11:35

ViestiKirjoittaja kraftVWerk » 10.3.2014 6:39

GolfViitonen
R32 GTR Skyline /// ex:R34 GT-T Skyline /// ex:VW Golf TDI -04
Lähetetty: 3.3.2014 17:10

Täytyy kyllä sen verran tarkentaa tota nissaneiden historiaa että skylineä on alettu valmistaan vuonna 56


Tuo oli kyllä alunperin Prince, Nismo vasta -> 1960-luvun lopulla. Sensijaan legendaarinen Datsun Bluebird valmistettu jo 1950-luvulta lähtien. Sun täytyy varmaan käydä munamieheltä kysymässä kumpi oli ensin muna vai kana?

Ja se kuka ei ymärrä että Lahti ja Oulu on eri asia, niin opetellaanko lukemaan?
Molemmat keissit totta ja hämmenetään soppaa vielä senverran että myös Turun poliisilla on ollut käytössä siviilikyttä autona R32 Golf. Ja mitä tulee liikennepakoihin niin harvemmin kukaan palkkatyössä käyvä ja itse autonsa ostanut viitsii ajaa poliisia karkuun. Lähinnä ne on narkki-osaston miehet ketkä noita Nissaneita käy kääntämässä ja sitten piripäissään ajaa kyttiä karkuun. 90-luvun Nissanit tosiaan murtotilastojen kärjessä, eikä mikään ihme jos rukarilla pääsee autoon sisään iskemällä lukkopatruunan rikki.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 12.3.2014 15:53

Kyllä mä mielestäni puhuin skylinen valmistumisen alkamisesta. en datsunin tms. enkä munamiehestä.

no mun autoa et kyllä ruuvimeisselillä käyntiin saa etkä tuskin muitakaan rakenettuja. minkä murtotilastojen kärjessä ne nyt on, en mä ainakaan ole nähnyt sellaista tilastoa. vaikka eipä se nyt tähän topikkiin kuulu, niinkuin ei suuri osa sun postauksista muutenkaan.

toi takavalojuttu on kyllä täysin makuasia, mut en mä usko että kovin moni on sillä kannalla että laitetaan tollainen jouluvalo kiertään konttia. se sopii varmasti autoon johon se on tehtaalla laitettu, mutta mä en kyllä lähtisi muuttaan tota skylineiden tunnuksenomaisinta asiaa. sopisko noi tollaiset ledivalot vanhaan corvetteen? Joten "ei" sun ehdoitukselle tässä kohdin, kiitos toki mielipiteen kertomisesta.

AhdettuSiitin
-
Viestit: 357
Liittynyt: 27.5.2006 18:13

ViestiKirjoittaja AhdettuSiitin » 21.5.2014 9:01

tuli katsottua virittäjät.
hienostihan se kulki! harmi tuo kostea rata + ettet päässyt kunnolla polkemaan öljyhävikin takia.
oletko korjannut jo mikan löytämät puutteet? :)

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 24.7.2014 14:01

Mikan keksimät puutteet ja öljynhuohotus korjattiin ja auto meni kaupan nopeasti :)
GTR vaihtoi tosiaan omistajaa maaliskuun lopulla ja on nyt lahdessa hyvissä käsissä.

Auton myynnin jälkeisenä päivänä menin autoholistin luo katsomaan että millainen gt-t sillä on myynnissä. Se oli 2 ovinen ja aivan hirveällä korisarjalla, huomasin kuitenkin että sieltä nurkalta pilkotti toinenkin r34 keula.. Huippukuntoinen 4doori siellä lepäsi ja pikaisen akun vaihdon jälkeen pääsin testiajolle. Kauaa ei tarvinut mietiskellä ja kauppoihin päästiin.

Perus katsastushommat ja verotus.. Näistä selvittiin ja 4 paikkaa saatiin otteeseen pienellä kevennyksellä.

Tässä vähän listaa mitä oon saanut aikaseksi tähän mennessä.

10.4.14 Nismo etuvilkut ja sivuvilkut
21.4.14 R33 gtr alusta väliaikaisesti paikoilleen.
23.5.14 HKS vapaavirtaus suodatin
15.6.14 Heitettiin Nismon catbackilla ja katalysaattorilla kuikkaa ja Nordlund & Rinne väsäs catbackin 3" rosteriputkesta. Ei vaimentimia.
18.6.14 Pari lisämittaria. Ahtopaine & öljynpaine. LCD näytöillä.
23.6.14 Fenix alumiinijäähdytin, Nismo termostaatti.
12.7.14 Greddy kevlar hihna jakopäähän. Redline peräöljyt.
23.7.14 XYZ racing alusta

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Katsotaan mitä tulevaisuus tuo, toivottavasti vanteet ainakin :)

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 26.12.2014 22:00

Pari ruutua talvimoodista, ennen lumen tuloa:

Kuva

Kuva

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 27.12.2014 18:01

Erikoinen valinta Getarin jälkeen, valotatko vähän mistä tällaiseen päädyit?

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 2.1.2015 16:52

Getarihan meni todella helposti kaupan ja hyvällä rahalla vielä. Maksoin sit pankille velat pois ja rahaa jäi sen verran että pystyi tälläisen ostamaan. Menin 2 ovista ostaan mut tää oli niin paljon hienommas kunnos ja pirteämpi et tein sit tästä heti kaupat.

Mulla on ollut tällänen 2 ovinen joskus ja vähän oli ikävä sen huolettomuutta.
tää on nyt ollut yli puoli vuotta eikä minkäänlaista vikaa ole vielä ollut. Talviautona tää on tosi jees, lämpiää nopeasti ja vie bensaa kohtuudella. Halvemmat vakuutukset kuin esim bemareissa ja etuvetoista en enään osta tylsyyden takia. Oon kyl ollut tyytyväinen kaikin puolin. talveksi voimaa on kyl ihan riittävästi ja kai toi kesälläkin on kuitenkin ihan peruspirteä ~300hpn voimin.

_T3_
-
Viestit: 95
Liittynyt: 9.2.2013 10:36

ViestiKirjoittaja _T3_ » 2.1.2015 21:31

R34sta plussaa! :), mut en muistanukkaa et vakiokuosissa se on noin hirvee :D

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 3.1.2015 0:49

2 ovisen takavalot, jotkin vanteet ja ehkä spoikka pois tai erilainen tilalle niin on mulle riittävän hieno ;)

_T3_
-
Viestit: 95
Liittynyt: 9.2.2013 10:36

ViestiKirjoittaja _T3_ » 3.1.2015 9:19

nii no noiki kyl mukavasti muuttaa :)

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 10.1.2015 18:49

Kuva

Tollaset 18x10 olis tossa mut katotaan nyt meneekö kaupan ja tulee jotain muuta tilalle vai onko noi sit ens kesän alla.

sambolo
-
Viestit: 44
Liittynyt: 8.9.2014 11:03

ViestiKirjoittaja sambolo » 11.1.2015 16:32

Hienothan noi on, alle vaan?

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 11.1.2015 20:14

ohan ne hienot, ei siinä. mut on niin huonon malliset et ottaa jarruihin puolat kii.
eli tarvis laittaa spacerit joka nurkkaan ja sit noi tulee yli kaaren ja joutuu laittaa gynther kumit jotka sopii paremmin sakemanneihin ku japseihin. no mut noilla mennään jos ei mee kaupan.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 4.2.2015 21:18

Noniin, vihdoin sain väsäiltyä lhd valot.
täytyy kyl sanoa ettei ollut ihan plug n play homma. 12 h kahteen mieheen :)
oli siinä ajassa nyt toki vähän syömässä käymistä ja linssien kiillotusta. on muuten joku lakka vissiin päällä nois linsseis. tarviis vesihioa kun on seuraavan kerran ylimääräistä aikaa.

Kuva Kuva

Kuva Kuva

Kuva

kuvio on nätti ja terävä. alkuperäiset säädöt toimii jne.
ja valotehoa riittää. alkuperäiset pitkät ja 55w bi-xenonit.

eikä tullut hirveästi vakioita rumemmat :)

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 27.3.2015 16:59

Nyt on kesävanteet hommattu ja allakin olleet jo hetken. Kaaret rullaan vielä kun kuorman kanssa raapii kumit kiinni.

9,5x17 et12 ja et30 Rota torque
235/40 semislicksit.

Kuva

Kuva Kuva Kuva

Pikkunen madallus ja keulaan ihan kunnollinen sit kun saadaan kaaret kondikseen.
Auto menee ennen kesää ylimaalaukseen niin varmaan ton spoikan saa poistaa..


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa