Golf 3 Vento look MYYTY

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 14.2.2011 19:10

Perus vastustava maanantai päivä... Moniurahihna ja kiristin oli tarkoitus vaihtaa ja muutaman minuutin hommasta tulikin sutta...
Varaosa Junttilalla löi kätöseen kiristäjän joka löyty rekkari numerolla, no tiskillä raotin jo pakettia ja tuumasin ettei tää ole oikea... No myyjä vakuutti että entisen saa purettua josta ns. jalkaosa otetaan.No entinen hihna ja kiristin pöydälle ja ihmettelemään miten tuo kiristimen saisi purettua...Kiristimen kans viimein meni hermot ja pistin rälläkän laulamaa :D ja siinähän tuo selvisi ettei perkele tuota mötikkää saa purettua mitenkään. Huomenaamusella soittelis lähimpään marmoritiskille jospa sieltä löytyisi kyseinen kapistus.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 15.2.2011 12:16

Kovasti tuli soiteltua ympäriinsä etsien tuota moniurahihnan kiristintä ja eihän sitä mistään löytynyt hyllystä marmorilla ois maksanu 180€ ja Febin vastaava 120€ P.junttilalla ja tilaukseen meni, huomenna ottas vaihteeksi iskukilta merseeteksen lainaan ja hakis tuon pahuksen kiristimen...
Pohjapanssariinkin tuli tutustuttua tarkemmin, muokkaus mielessä kyllähän tuon pittäis saada muokattua nätisti lähemmäs öljypohjaa (modaus kevväällä)

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 16.2.2011 18:58

Kyllä se siitä iloksi muuttui :) tänään kurvasin junttilan kautta kotio ja pihalla laittelin kiristäjän ja remmin paikalleen oli kohtuu kiva homma -24 asteen pakkasessa :D
Alustaa tuli ruuvailtua pikkasen ylöspäin kun alkoi vituttaan kun pikkusetkin jääpalat kolis pohjaan. Huomenna pitäs kävästä aurauskulmat laittelemassa kohilleen jos sitä saisi ens viikolla muutoskatsastettua tuon alustan. Kyynärnojankin ruuvailin paikalleen ja ei ollut muuten turha ostos, me like a lot!! Laittelen huomenna kuvia

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 17.2.2011 19:10

Matkahuollon setä oli tuonut paketin compeltokselta ja kotia päästyä, nuo piti heti ruuvata paikalleen
Tummat etuvilkut

Kyynärnoja, on se luksusta :)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 17.2.2011 19:42

Aika hienosti passaa muuhun sisustaan toi kyynärnoja... ;D

ElektrikMekanik
-
Viestit: 209
Liittynyt: 25.12.2010 7:22

ViestiKirjoittaja ElektrikMekanik » 18.2.2011 3:17

Ikinä en oo tajunnu noita kyynärnojia. Ainoot funktiot et saa rojua säilöön/piiloon ja käsi voi rönöttää sen päällä? Ite pidän kyl ratista ihan molemmilla käsillä kiinni, ei siinä nojailla kerkeä normaaliajossa. Muutenki epäergonomista.

Saksastahan noita sais kolmoskoppaseen mallikohtasena 60 ekulla, postit tosin 20 ekee. Ei oo halpaa...

Mut pikemmin vaik ees joku tämmönen
Kuva

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 18.2.2011 6:52

No eihän tuo hääviltä näytä se on tosi, mutta toimii...

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 18.2.2011 16:28

en minä muista tiedä, mut ite ainaki tykkään nojata muuallekki kun ovipahveihin.. ittellä ei tapana kyl oo ajella pitämällä ratista kaksin käsin :D et toimiva teos mun mielestä tuo käsinoja..

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 18.2.2011 20:17

en minä muista tiedä, mut ite ainaki tykkään nojata muuallekki kun ovipahveihin.. ittellä ei tapana kyl oo ajella pitämällä ratista kaksin käsin :D et toimiva teos mun mielestä tuo käsinoja..


^
Täysin samaa mieltä itsekkin, itte tykkään kyllä rönöttää :)

Tänään tuli aamulla ylläri kun ei golffi nasahtanutkaan käyntiin akku oli päättänyt sopimuksensa, onneksi isukilla oli passeli akku ylimääräsenä :)
Nesteen poijjaat sääti aurauskulmatkin kohilleen tänään ja kyllähän ne kuten arvata saattaa oli ihan vidduraillaan. Ens viikolla joku lauha päivä kävis muutoskatsastaan alustan.
Aluvanteidenkin pitäisi ens viikolla tulla niin pääseepi kuolaamaan ja mallaamaan paikalleen :)

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 18.2.2011 21:13

hmm.. minkälaista alupalloa ois tulos alle ? :)

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 18.2.2011 21:24

Tämmöset :)
15x7 Lenso Silver BSX

redi
-
Viestit: 534
Liittynyt: 5.3.2007 13:01

ViestiKirjoittaja redi » 18.2.2011 23:11

IMO 16" sopis ehkä paremmin.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 25.2.2011 17:59

16" ei tällä kertaa tule. Vanteiden olisi pitänyt tulla tällä viikolla.... No eipähän tuo mikään hätä vielä olekkaan. Ensi viikon alussa pitäisi vanteet jo tulla ainaskin suomeen jospa sitä loppuviikosta saisi vannetta kokeiltua paikoilleen :)

Tänään pyörähin konttorilla muutoskatsastelemassa alustan ja oikeen katsastus mieskin "kehui" nuita peilejä "Eihän noista perhana näe mittään" :D

mites?
Ei muuten edes iskari testiä ajanut, eikös alustansarja muutoksissa pitäisi???

nani
-
Viestit: 981
Liittynyt: 19.10.2006 16:28

ViestiKirjoittaja nani » 25.2.2011 18:27

ei, mittaa vaan muuttuneen korkeuden

PIFu
-
Viestit: 83
Liittynyt: 12.7.2009 16:40

ViestiKirjoittaja PIFu » 28.2.2011 12:48


Jii3
-
Viestit: 665
Liittynyt: 20.2.2004 17:22

ViestiKirjoittaja Jii3 » 28.2.2011 12:51

Venton etulipalta näyttää. Normi cl lippa

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 28.2.2011 14:18

Jaska^^ aivan oikeassa, venton puskurihan/lippa tuossa lepäilee.... Keväällä tarkotus hommata pari puskuria mistä alkaisi leipomaan silotetun etupuskurin :)

PIFu
-
Viestit: 83
Liittynyt: 12.7.2009 16:40

ViestiKirjoittaja PIFu » 28.2.2011 21:42

aijaa.. oon käsittäny et tää ois normi ventolippa

http://farm4.static.flickr.com/3586/339 ... 9828_b.jpg

Neunii
-
Viestit: 644
Liittynyt: 29.1.2009 12:48

ViestiKirjoittaja Neunii » 1.3.2011 15:01

Riippuu mitä pidätte "normaalina" ja mitä "epänormaalina" Ventona. Tuo jälkimmäinen lippa on Early-mallin jota esiinty vuosina 92-93. Faceliftin myötä tuli -94 vuonna tuollainen pienempi lirpake.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 1.3.2011 17:21

Neunii kerkes ensin, early lippahan se...
Tänään ilmoiteltiin Automobil kuhnilta että vanteet lähtee matkaan ja huomenna noudettavissa postista. Täytyypi laitella huomenna heti miten kuvia vanne mallailusta. Autogymiä hain purtilon valmiiksikin notta vetäsis pari vahakerrosta vanteisiin pintaan =)

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 2.3.2011 17:26

No nyt niitä luvattuja vanne sovittelu kuvia :)
http://antze.kuvat.fi/kuvat/golffi/Maaliskuu%202011/

mosir
-
Viestit: 419
Liittynyt: 16.2.2007 8:40

ViestiKirjoittaja mosir » 2.3.2011 20:56

Kyllä sen ainakin tonttiin saa 15":lla.. Tai no riippuu tietysti millanen rengastus tähän oli tulossa?

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 2.3.2011 21:02

Regastusta en ole vielä päättänyt, joten ehdotella toki saa...

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 2.3.2011 21:27

oisko 185/45? hyvät... jotain sinnesuuntaan kuitenki

redi
-
Viestit: 534
Liittynyt: 5.3.2007 13:01

ViestiKirjoittaja redi » 3.3.2011 10:55

^ Munkin mielestä tuo 185/45 nankikanki on sopivin... ja menee kenttään :D

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 3.3.2011 17:12

185 ja 195 on käynyt kyllä mielessä. En kummiskaan mitään överi veny venyä halua, sillä omaan silmään kyllä esim 165 7" vanteella näyttää hieman järkyttävältä :D
http://www.tyrestretch.com/7_185_45_R15 ... 15.jpg.php täältä kun tuli katteltua niin tuo 185/45 näyttäs kyllä oikeen passelilta ja taasen 195/45 ei näytä oikeen miltään.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 7.3.2011 19:01

Tämä viikko olisi sitten lomaa joten autoakin aikaa mukavasti laitella :) Aloittelin tänään ruosteiden poiston vänkärinpuolen etulokarista ja sen verran oli jo kerennyt korroosio syödä lokaria notta pikku pellin pala piti hitsailla alaosaan. Pintaruosteet tuli puhalleltua hiekkapuhalluksella ja lopuksi pensselöin sinkkimaalin. Huomenna ohjelmassa olisi sitten lokarin pintamaalin ja massauksen vuoro. Tolpan yläpäästäkin oli ikävästi korroosio päässyt raiskaamaan joten sekin pitänee rapsutella puhtaaksi ja vetästä sinkkimaali/massa päälle...

Kuskin puoli hirvittää jo valmiiksi joten katsotaan uskaltaako sitä vielä lähteä korjaamaan :D

Kuvat meinas unohtua...
Lokarin paikkaus

Helmanpäätä

Helmaa
Viimeksi muokannut A-j-P, 7.3.2011 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 7.3.2011 19:23

Saksastahan noita sais kolmoskoppaseen mallikohtasena 60 ekulla, postit tosin 20 ekee
Tarvikehan se on tuokin,
alkuperäinen kyynärnoja näyttää tuolta.
Ikinä en oo tajunnu noita kyynärnojia
esim. Multivanin pilottipenkeissä, joissa on molemmin puolin säädettävät kyynärnojat, ovat kädet pelikunnossa vielä muutaman sadan yhtämittaisen ajorupeaman jälkeenkin, puhumattakaan niiden antamasta sivutuesta.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 7.3.2011 20:14

Tämä viikko olisi sitten lomaa joten autoakin aikaa mukavasti laitella :) Aloittelin tänään ruosteiden poiston vänkärinpuolen etulokarista ja sen verran oli jo kerennyt korroosio syödä lokaria notta pikku pellin pala piti hitsailla alaosaan. Pintaruosteet tuli puhalleltua hiekkapuhalluksella ja lopuksi pensselöin sinkkimaalin. Huomenna ohjelmassa olisi sitten lokarin pintamaalin ja massauksen vuoro. Tolpan yläpäästäkin oli ikävästi korroosio päässyt raiskaamaan joten sekin pitänee rapsutella puhtaaksi ja vetästä sinkkimaali/massa päälle...

Kuskin puoli hirvittää jo valmiiksi joten katsotaan uskaltaako sitä vielä lähteä korjaamaan :D

Kuvat meinas unohtua...
Lokarin paikkaus
Helmaa
Helmanpää

E: Tuohan kyynärnoja on makuasia...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 8.3.2011 19:50

Tämäkin lomapäivä meni kivasti serkun hallilla rapaten pohjan ja helmojen ruosteita. Pari paikkaakin piti vänkärin puolelle hitsailla. Saumoista nyt tuli... kiitos paskan mikin. Pitäs vissiin investoida parempi mikki tai sitten vaihtaa autoon jota ei tartteis hitsailla :D Kuskinpuolen helmaa tuli tutkitua tarkemmin kuin kerran golperon nosturille sain, ilmeisesti edellinen omistaja ajellu kiveen kun helman pokkaus solmulla puoleen väliin, tulin siihen tulokseen että taidan hommata korjauspellit suosiolla notta välttys pellin askartelulta...
Laitetaan nyt kuvaa kun sellanen tuli näppästyä, maalin kuivumista ootellessa...

Maalattuna

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 12.3.2011 1:39

Ompas kivasti loma sotkenu uni rytmin ja nettiä tullee selailtua yö myöhään, ja hetken mielijohteessa tuli tilailtua slamitilta muutama tarrakin :D
Tankinluukun värityksestä on tullut negatiivista ja positiivista palautetta...
Ei vaikuttanut palautteet päätökseen mutta päätin hommata kaverilta samanvärisen tankinluukun notta ei tarvitse nykyistä maalailla ja katsotaan liimaisko siihen jonkin noista tilaamistani tarroista :)

Kuten aikasemmin mainitsinkin että tarrahirvityksiä kyllä löytyy ihan kiitettävästi, joten ihan muutama/pari tarraa laittelen piristämää golffia. Takalasiin en ajatellut liimailla yhtäkään tarraa kun keväällä/kesällä luukku menee kumminkin vaihtoon...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 15.3.2011 18:46

Illaksi piti keksiä jotaki tekemistä ja tuli pyörähdettyä hakemassa piuhaa, liittimiä, pari relettä ja releenpohjat. Jaa että mitä tein? No tuli mieleen tuo tekstit osiostakin löytyvä golffin valoautomatiikka kytkentä ja sitähän aloittelin tekemään, huomiseksi jä vielä valokatkaisijan kytkennät. Valot on tullut unohdeltua päälle aika usein ja päätin viimein tehdä asialle jotain, onkohan sitä tulossa vanhaksi? :D

E: Kumminkin joku kysyy niin tarvikkeille ei tullut hintaa kuin 15€ varmaan säästää ärräpäitä jatkossa kun ei tarvii huomata että valot jääny päälle ja akku tyhjä

mane_
-
Viestit: 508
Liittynyt: 23.7.2005 8:21

ViestiKirjoittaja mane_ » 15.3.2011 18:55

Saakos tuon rakennettua niin että myös mittariston valot syttyy samalla automaattisesti?

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 15.3.2011 18:59

Tuolta selviää miten tämä systeemi pelaa http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=167

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 16.3.2011 18:43

No niin ajovalojen automatiikka tuli ohjeiden mukaan tehtyä ja hyvin pelaa :) Liitokset tein tinaamalla ja kutistesukalla suojasin liitokset. Vähän oli hankala katkoa ja tinailla johdot kun niin pirun lyhyt tuo valokatkaisijalle tuleva liittimen johtonippu. Vaikka tilaa tuli vähän tehtyä ennen työskentelyä purkamalla katkaisijan yläpuolinen ilmastointikanava, ratti ja mittaristonkehys.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 18.3.2011 15:51

Eilen tuli harrastettua paukkupullo paikkamaalausta ja eihän siitä tullut kun pahanlainen vitutus. Tänään hain muutaman kympin ruiskun jolla alan harjottelemaan maalausta golffiin konepeltiin joka jäi keulan vaihdon yhteydessä sekä peltivanteet aattelin ruiskia miranolilla.
Mitään kokemusta ruiskulla maalaamisesta ei ole mutta kovasti on tarkoitus oppia.
Nettiä pitääpi selailla kovasti ja opiskella teoria puolta myöskin. Pohjien teko myöskin hakusessa joten sekin opeteltava. Laadukkaan ruiskun ostan sitten jos ja kun saan hyvää pintaa aikaiseksi ja muitakin tarvikkeita/koneita pitääpi investoida. Kesällä/syksyllä raapaisen yli kun kuskinpuolen helmapellin,etulokarin ja takaluukun saan laiteltua kuntoon.

Slamitin tarra tilaus tuli perille, niistä myöhemmin kuvia kun saan paikalleen.
Huomenna pitäisi alkaa tutustumaan ruiskumaalauksen ihmeelliseen muualimaan peltivanteiden maalauksella :)

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 18.3.2011 20:09

No miranolilla et ainakaan opi maalaamaan. Se kun ei juuri vaadi mitään.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 18.3.2011 20:48

Noh noh Sami- kuten mainitsinkin että ei ole kokenmusta maalaus hommista niin ihan hyvä kait se on aloitella halvemmalla maalilla. Mainitsematta kyllä jäi et konepeltiä varten kyllä käyn hakemassa ihan korinväristä maalia. Katsotaan nyt mimmosta pintaa edes miranolilla saan aikaan....

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 19.3.2011 16:47

No jotakin sais tais aikaan, peltivanteet tuli puhalettua ja hynssättyä teräsharja laikalla ihan peltipinnalle asti. Maalaushommat jäi maanantaiksi ja pitääpi käydä hakemassa muovia että saapi tehtyä jonkinlaisen maalauskopin talliin...

Mitä nyt on tullut katteltua niin ivestointiin menee ainakin:
-Hyvä epäkeskohiomakone
-Hengitysmaski "nasse"
-Laadukas ruisku
-Kanavapuhallin poistamaan pölyisen ilman pihalle

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 22.3.2011 19:45

Matkahuollon tätiltä eilen hain orggispeilit, tänään sain maalaltua ne... Keskikonsolin modauskin tuli aloitettua silppoomalla säilytyslokero pois ja tilalle tehtyä mankalle paikkaa.
Tuli eilen laskettua tuo maalausvermeitten hintaa ja pikkasen :O ja rehlisesti sanottuna unohtas suosilla itse kaaran maalauksen, teenpä pelkästään pohjat ite jne...
Kyllähän tuolla kilikalikolilla saa ihan hyvän pinnan kun malttaa ja oli kunnon pohjamaali/ puhdistaa jollain muulla hionnan kun ksyleenillä :P
Imeytyy ksyleeni pikkasen muoviin ja pinta sen mukaistan, no tulipahan sekin eilen kokeiltua...

Huomenna ohjelmassa keskikonsolin tekoa ja orggispeilien asennus :)

E: todisteaineistoa :D
keskikonsoli

Peilit
1
2

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 24.3.2011 21:44

Eilen tuli vietettyä muutama tunti tallinpuolella. Maalatut orginaali peilit laittelin muunmuassa paikalleen ja enää ei tarvitse katsastusmiehen manata meitin race-look peilejä. Nyt näkee peruuttaa peileistä ja onhan nuo orginaalit paremman näköisetkin.

Keskikonsolia kittailuja tehdessä, samalla kitin kovettumista odotellessa hion tankinluukusta saksanlipunvärityksen pois... Keskikonsolin etuosan kokeilin saada maalaamalla siistiksi ja eihän tuo oikein omaan silmään napannut maalattuna. Päätin sitten kokeilla liimailin spreiliimalla huopakankaan etu osaan et miltä se näyttäis sitten ja huomattavasti parempihan tuosta tulikin.
Keskikonsoli paikoillaan

Tankinluukun vedin 3 kertaan täyttävällä pohjamaalilla, väli hiontoja tehden joten pikkusetkin naarmut sain hävitetyä pois. Maalailut tein ihan spreillä ja pinnasta sainkin ihmeen hyvän. Ilmeisti en ole malttanut aikasemmin tehdä kunnolla pohjia kun tuo paukkupullo maalailut ei ole onnistanut.. Eni vei slamitilta tilaamistani tarroista Neverbeen tarran laittelin tankinluukkua piristämään. Siitä en muistanyt näppästä kuvaa mut laitellaan niitä kuvia sitten myöhemmin.

Työ kuviotkin selvisi :) Kolmen vk päästä alkaisi sitten reissuhommat joten aikaa autolle varmastikkin jää huomattavasti vähemmän. Ensimmäisestä tilistä täytyy ostella mm. kesänakit lensoille, kuskin puolen helmapelti....

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 30.3.2011 19:23

Tänään tuli ajeltua "nasse" kauppojen kautta kotio ja peltivanteiden maalusta tuli harjoilteltua.
Ruiskun säädöt hain maalaten pahville ja ohennus ei aluksi menny ihan nappii. Ihan käsikopelolla sain haettua sitten sopivan ohennesuhteen ja maalaus alkoi sujua ihan nätisti, valuamia en saanut ainaskaan aikaiseksi.
Pinnasta ei tullut priima mutta ihan riittävän hyvä peltivanteisiin :)

kliks
kliks
kliks

E: Ihteeni rupes kumminkin vielä nuo vanteet tympimään siinä määrin et maalailen ne kyllä vielä kertaalleen. Nuo on 16" jostai ooppelin vanteista tehyt, jos joku haluaa tietää..

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 4.4.2011 19:29

P. Junttilan kautta tuli kotia jälleen kerran kurvailtua ja parit pienet
ostoksetkin tuli tehtyä...
Mukaan tarttu siis kuskinpuolen helmapelti ja etujarrusatuloiden hilpekkeet.
Kuskinpuolelle jarruhiluja vaihtaessa tuli huomattua että jarruputken läpivienninkumin ympäriltä oli massa lähtenyt ja pikkusta pintaruostetta tietenkin oli ilmestynyt, onneksi ei läpimätä ollu :)
Nopsa reissu isukin merseeteksellä kyliltä hakemaan ruosteen syöjää Noverox:ia, vielä täytyy mennä talliin tuo ruostepaikka maalaamaan pensselöitävällä sinkkimaalilla/massalla...

Kuskinpuoleinen helmapelti vaihtuu kun alkaa pikkasen kuivemmat kelit, tulihan tuota kattottua toistakin helmapeltiä et vaihan senkin niin ompahan niiden osalta sitten pikkasen huoleettomampaa...

uudet jarruhilut

vanhat hilut, kummaltakin puolelta oli toinen liukuholkki vai mikä oikeelta nimitykseltään onkaan jumissa

Pintaruoste korjausta

E: Totta puhuen taitaa tämä olla vähän väärässä osiossa, kun kumminkin tulee sen verran usein näperrettyä golffia, modet siirtäköön projektiosioon jos haluavat.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 8.4.2011 22:03

Jatkukoon itse puheleminen...
Eilen kojelautaan ilta näpertelynä tein' 4" ämyrille paikan.ämyrin paikka

Tänään sitten suuntasin serkkumiehen hallille laittelemaan pohjaa ja suoristamaan helman pokkaus. Samalla tuli pohjapanssari otettua pois, syksyllä takas paikalleen...

Pari paikka tuli hitsailtua, ylläri kumitulppien ympäriltä lahonnu >:(
(saakelin saksalaiset insinöörit kun pohjaa pitäny täyttää kumitulpilla)
Yhden paikan sain sentään pelastettua rapsimalla massat/ruosteet, sinkkimaali ja massa niin hyva tuli :) Niin ja viime katsastuksessa oli katsuri kehunu hyvä peltiseksi, sääli vissiin golffin peltejä eikä kunnolla käynyt pohjaa läpi :D

kuvia:
1 Paikka hitsattuna
1 Paikka massattuna
ruoste2
2 paikka hitsattu/maalattu
2 paikka massattuna

Huomenna suunta takaisin hallille hitsaamaan vielä pari kumitulppien aiheuttamia ruostepaikkoja

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 8.4.2011 22:33

Henkilökohtaisestihan en ymmärrä miksi tuo soitin piti siirtää parhaalta mahdolliselta paikalta tuonne.

No, itsellehän näitä tehdään.

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 9.4.2011 0:50

Imo kolmoskopassa juuri soittimen vakiopaikka on se huonoin mahdollinen, kun kättä joutuu aina soitinta räplättäessä nostamaan 5 metriä, ja kun vaikka jotain aikaviiveitä riuhdot kuntoon, käsi puutuu aika nopeasti.

Nextr
-
Viestit: 24
Liittynyt: 21.11.2009 12:42

ViestiKirjoittaja Nextr » 9.4.2011 10:34

Hei oikeesti nyt, tuo keskikonsoli aivan kauhee....

http://antze.kuvat.fi/kuvat/golffi/Maal ... 6.JPG/full

PIFu
-
Viestit: 83
Liittynyt: 12.7.2009 16:40

ViestiKirjoittaja PIFu » 9.4.2011 12:15

kylhän ton soittimen pienel työl sais istumaan ihan nätisti.. ei tosin ihan samaan paikkaan ku tässä.. ja sais muutenki ton näyttämään paremmalta.. jos joskus riittää itellä into niin vois ite kehitellä.. ollu kyl jo pitemmän aikaa mielessä ja toi on ihan totta et käsi puutuu biisejä selatessa/säätäessä..

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 9.4.2011 12:47

Ajatteko te kokoajan käsi soittimella ja runkkaatte sitä (soitinta)?

Jos käsi puutuu niin suosittelen ajamaan sitten käsi soittimella punttisalille. Hymiö.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 9.4.2011 15:39

Noh noh älkäähän ny...
Soitin tuli asennettua keskikonsoliin juurikin sen takia kun tuosta mukavampi räplätä soitinta ja ihte tykkään tästä ratkasusta.

Nextr, "ihan kauhee:n" voit jättää kommentoimatta jos et perustelujakaan viitti kirjotella...

Nextr
-
Viestit: 24
Liittynyt: 21.11.2009 12:42

ViestiKirjoittaja Nextr » 9.4.2011 19:09

No tuosta kuvasta kyllä jokainen voi itse kahtoa mikä mättää.Siistimmänhän tuosta saa kun heivaat mukitelineen menemään ja siihen hommaat ne alkuperäiset peitelevyt. Kans tuon puuttuvan säätönumiskan hommaat paikalleen. Ja peset keskikonsolin+muovikiiloketta niin tuleepi siisti.

Tästä soittimen sijoittelusta sen verran että kliinimpi olisi ollut alkuperäisellä paikallaan. Mutta eikö tässä haettu että uudesta paikasta soitinta parempi runkata. Pääasia että omistajaa miellyttää.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 9.4.2011 19:32

Tuo mukiteline lähteekin tuosta poies, kunhan kaverilta saan lämmönsäätimen ja muut hilpekkeet tuohon...

Tänään kävin muutaman tunnin harrastelemassa hallilla ja nyt on pohjan osalta peltihommat kunnossa ja massattu. Helmat ja lokasuojat menee vielä vaihtoon. Helmat ajattelin vetästä kiveniskulla ja mattamusta maali päälle. Aikasemmin kyllä meinasin helmoihin veeran helmamuoveja, mutta pääseepi edullisemmin malauksella ja eihän nuo maalattuna pahalta...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 13.4.2011 16:59

Eilen tuli käytyä hitsaamassa moottoritilan suojamuoveille kiinnityspultit. Kummankin puolen muovi repsotti kivasti... Nyt pysyy taatusti kun 10mm pulteilla kiinni :)

Tämä päivä alkoi sitten vastustaen, kuskinpuolen alatukivarsi meni mutkalle ilkeesti... Oiottua sen verran sain että etiä päin kumminkin pääsee mutta vaihtoonhan tuo menee. Taijampa pitää suosiolla "talvi" korkeudella kesänkin, perkule ala hajottaa autoo jatkuvasti. Luonnon luomasta hiastetöyssystähän tuo aiheutui...

Samalla tuli putsattua joka kulman tolppa talven möhnistä ja vetästyä wd-40 suojaksi, täytyypi laitella myöhemmin kuparitahnat..

E: Alkaa kyl olla golffin laitto inspis lopussa, kunhan työhommat selviää niin taijan golffin laittaa kiertoon. Tärkeimmät hommat täytyypi ainakin tehdä...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 15.4.2011 18:31

Kahvittelu reissu tuli tehtyä kaverille ja matkaan tarttu reissusta kaverin kolari ventosta mm. lämmönsäädin, ilmanputsarinkotelo ym. sisustan hilpekettä...

Halpa reissu oli kun kaikki osat sain ilmatteeksi kun ihte kävin purkamassa :)
Posittiivista oli se että ennen kolarointia oli tuo lämmönsäädin vaihettu joten ei uuta säädintä hävenny...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 23.4.2011 21:24

Mitään ihmeellistä en ole kerennyt tekemään työ kiireiltä, tänään iski tekemisen puute ja hattuhyllyn innoistuin verhoilemaan.... Ens viikonloppuna täytys tilata renkaat ja alkaa kunnostelemaan toisia aluvanteita notta jos ne laittelis sitten isukin peräkärriin :)
Kuva
Schaisse kuva, mutta menkööt...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 1.5.2011 18:10

Hiljasta on ollut golffin osalta, jotakin pientä on kumminkin saanut aikaiseksi, parin pintaruoste paikan rapsuttelua ja maalausta. Eilen tuli takaa kaaresta lahonnut paikka hitsattua ja massattua kuntoon. Kuskinpuoleinen alatukivarsikin pitäis vaihtaa ja sen homman jätän suosiolla systerin miehen vaihettavaksi. Saapahan alatukivarren vaihto reissulla laitettua lensoille kumetkin ja ruuvailla nekin alle :)

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 3.5.2011 20:54

Kivasti on mennyt työauton ruoteiden rapsuttelulla,kittailulla ja hionta hommissa tämä työviikon alku, notta eipä omaa kotteroo ollu motivaatiota laitella. Renkaat tilailin justiinsa rengasonlinesta, 195/50 Starperformanset tuli tilailtua. Tiiä sitten millaset... on ne ainakin mustat ja pyöreet :D

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 3.5.2011 21:35

Kannattaa rengastarjouksia käydä kyselee paikallisesta Vianoristakin. Löytyy sopuhintoihin ja paljon järkevämmällä toimitusajalla.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 3.5.2011 21:48

Tulihan nuo paikalliset rengasliikkeet kierrettyä kyselemässä, eipä löytynyt ihtelle sopivaa settiä/sopivan hintasta...

PIFu
-
Viestit: 83
Liittynyt: 12.7.2009 16:40

ViestiKirjoittaja PIFu » 3.5.2011 21:56

aikas möhköt noi 195/50.. itellä on semmoset kitkat noilla vanteilla mitkä on viel toistaseks alla..

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 3.5.2011 22:29

Sillä nuo kun joutuupi ajelemaan huonompia teitäkin nykyään, möhkömmät paremmat tällä kertaa...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

Vihdoinkin

ViestiKirjoittaja A-j-P » 20.5.2011 15:46

Rengastoimituksessa kesti sitten pikkaasen pitempään ja tänään vasta sain renkaat vanteille ja golperon alle. Alatukivarren vaihdoin jälkeen muutama sentti pitää puottaa alaspäin.
Pari kuvaakin kävin näppäseen...

Kuva

Kuva

Juuso.S
-
Viestit: 365
Liittynyt: 25.9.2009 22:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juuso.S » 22.5.2011 22:37

kannattaa varmaa noissa rengas asioissa kiinnittää huomiota muuhunkin kuin siihen että musta ja pyöree riittää....

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 22.5.2011 23:24

kannattaa varmaa noissa rengas asioissa kiinnittää huomiota muuhunkin kuin siihen että musta ja pyöree riittää....

Ihan läpällähän tuon heitin, ei tartte niin tosissaan ottaa...

Huomenna täytys soitella systerin miehelle ja varailla aika alatukivarren vaihtoon, samalla reissulla mm. laittelee laatikon päätylätkän,tiivisteen ja lootan öljyt...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 2.6.2011 1:13

Perhana että voi öljynvaihto hommassa mennäkkin aikaa. Ropun kierreosa öljypohjan sisäpuolelta päätti irrota roppua irrottaessa, homma menikin siihen että pomon hallilta mikki lainaan ja hitsaa heppailin tilalle 22mm mutterin ja ropuksi normi pultti. Hitsisauman tiivistyksen tein kemiallisella metallilla, näytti näin äkkiseltään pitävän... Tulipahan samantien tilattua öljypohja, tiiviste, roppu ja eilen lähti tilaus compeltokselle taka-akselin puslista, merkkiä Superflexi.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 2.6.2011 20:36

Jees eilen illalla kemiallisen metallin tiivistys näytti pitävän hyvästi, aamulla tuli kurkattua auton alle ja niihän tuo näytti vielä vuotavan. PIkkasen rälläkällä hion metalli massaa poies ja putsasin kunnolla ropun ympäristön. Uus massa päälle ja oottelemaan että kovettuu...
Muutaman tunnin ootelin ennen öljyn lisäystä ja golffi tulille, pikku tippoja näyttää vielä öljyä tiputtavan, elilen tosiaa tilasin motonetista öljypohjan ja muut hilpekkeet, toivotaan että kemiallinen metalli paikkaus schaisse kestääpi ens viikkoon et saapi uuet hilpekkeet paikalleen... Tästä opimme sen että sitä öljyroppua ei tarvii kiriä tappokirreyelle :D

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 3.6.2011 17:20

Alatukivarren ja muuta pikku näpertelyä vaativa paja reissu takana. Pajalle mennessä kävin hakemassa ehyen kuskinpuoleisen lokasuojan ja early mallin maskin, kerranki oli tuuria notta löyty purkaamon jätkiltä ehjä maski =) Ilta näpräilynä tuli maalattua maski mustaksi ja alalista korinväriin. Lokasuojan antennin reijän kävin naapurissa heppaileen mikillä umpeen. Parin viikon päästä pitääpi käydä pajalla uuestaan laittamassa oikenpuoleinen alatukivarren takimmainen pusla, oikea takajarrun sylinteri ja uus öljypohja. Jospa tämän jälkeen saisi tuota "maasturia" laskettua hieman alaspäin.

E: schaisse laatu kuvia sori

Öljypohjan paikkaus

Uutta maskia

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 11.6.2011 19:04

Nyt ois sitte golperon ruosteet hitsattu, olipaha tuossa hommaa.... Sattupahan silmään yksi vikakin, toinen hammastangon kumi oli revenny :(
Noo perjantaina täytyypi käydä kumminkin pajalla vaihtaan myös öljypohja, takajarrusylinteri pelkääjän puolelle ja alatukivarren puslat vänkärinpuolelle...

Kuskinpuolen etulokarikin vaihtui uuteen käytettyyn, huomiseksi jäi antennin reijän kohan kittaa,hio,kittaa...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 17.6.2011 17:35

Tuli vaihteeksi käytyä pajalla laitattaa golperoa, perhana olivat väärät hammastangon suojakumit tilannnu. Ens vkl rojektina vaihtaa kuskinpuolelle suojakumi. 3vk oottelun jälkeen matkahuollon setä oli kuskannu meikäläiselle Superflexin taka-akselinpuslat, täytyypi nekin ennen leimaa vaihtaa.

Oli muute pirullinen homma vaihtaa golffiin öljypohja....

Pientä autokuumeen poikastakin meinaa olla :D Audi A4 b5 korimallin sedanit etenkin faceliftit nelivedot on herättäny kovasti kiinnostusta...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 25.6.2011 14:44

Torstai iltana tuli kuskinpuolen hammastangon suojakumi vaihdettua, oli kohtuu ahdas saada paikalleen tunnin sain nysvätä... Tänään oli sitten ohjelmassa goffin alustan vuoro, talvisäädöistä tuli puotettua muutama sentti kumpaakin päätä alaspäin...
Laittelempa kuvia ens vkl kun saapi golfperon puunattua...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 1.7.2011 13:34

Pesuriton puskuri näyttää olevan kiven alla joten täytyy hankkia uusi tai sheivata pesurit nykyisestä puskurista. Tänään tuli golpero puunattua sisältä ja ulkoa.
Tässä niitä lupaamiani kuvia

Kuva

Kuva

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 1.7.2011 22:59

Takaluukunkin sain tänään hommattua ja kerkesin jo aloitella luukun laiton purkamalla maalauksen tieltä johdot ja nippelit. Parit kilven ruuvin reijät ja pyyhkijän reijätkin hitsailin umpeen. Kiitoksia vielä kerran Samille kaupoista :)

Huomenna nokka kohti Ylivieskaa miitiin, jos ei saja taivaan täydeltä. Jahka kelit ois kohillaan kävis koeajamassa "mopoakin". IIlta ohjelmaksi olisi sitten luukun kittailua ja pohjien tekoa

Ligettah
-
Viestit: 20
Liittynyt: 10.10.2010 22:22

ViestiKirjoittaja Ligettah » 2.7.2011 11:40

http://merteil.fi/verkkokauppa/client/view/11068/74/6
Pesuriton puskuri, värit vaan pintaan. eipä tarvii sheivailla ja saa saman värisen yläosan mitä takanakin.

My_bug
-
Viestit: 681
Liittynyt: 1.3.2005 18:34

ViestiKirjoittaja My_bug » 2.7.2011 11:57

Meitsi diggaa isosti. Takaa vois tosin tulla enempi lokari tasolle tuo rengas/vanne.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 2.7.2011 19:17

My_bu:lle kiitokset kommentista, on kyl ollut suunnitelmissa laittaa taakse lättyä väliin. Nykyisellä madalluksella mennään, menee niin vaikiaksi ajaminen et alemmas en ala ruuvaamaan. Tänään sain takaluukun pohjamaaliin, tosin kolme kittaus kohtaa jätin vielä maalaamatta... Ens vkl aikana sais pohjat loppuun väännettyä. Lauantaina täytys käydä Hpj cruisingissakin, en tosin golffia sinne esile kehtaa viedä.

Jii3
-
Viestit: 665
Liittynyt: 20.2.2004 17:22

ViestiKirjoittaja Jii3 » 3.7.2011 21:31

Muuten siisti kokonaisuus, panostat vaan sen takaluukun siloituksen viimeistelyyn! Pisti ikävästi silmään kun lauantaina kärkkäisen pihalla näin.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 3.7.2011 22:13

Jeap tuli syksyllä kiire laittaa luukkua (seli seli :D), joten silloin tuli vetästyä karkeille pohjille maalit...
Työn alla olevasta luukusta ei tule mitään silotettua räpellystä ja tällä kertaa laitetaan kunnolla. Lasin naarmuttajan heivasin mäkeen ja silotin naarmuttajan reijän umpeen. Pari ruuvin reikää jouduin myös laittamaan umpeen kilvensyvennyksestä. Vähän jäi vielä luukku vaiheeseen kun perhanan kitti kaupat oli lauantaina kiinni :( No ens vkl tekemistä kun hieroo kolme kittaus kohtaa hienolla kitillä...
Takaluukuun jää siis vw-merkki, onhan se nykyään edessäkin joten taakse jääpi kanssa, tummaa linjaa jatketaan myös takapään merkissä...

Vanha lukkolista oli kärsinyt sen verran pahoin joten tilalle tilasin KCS:ltä lukkolistan mallia---> http://www.kcs.fi/shop/getimage.php?img=9942.jpg


Tämän kuvan perusteella tulikin päätettyä, että tehdään omaankin samallainen ratkaisu :)
Kuva

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 8.7.2011 18:19

Työviikko takana vaihteeksi ja heti kotiin päästyä kittailin takaluukkua/hion. Pientä hiomista vielä ja saa vetää pohjamaaleihin. Takapönttökin tuli vaidettua simonsin vaimentimeen ja putkenpää piiloon niinkuin aikaisemminkin oli.... Ei mitkään kauhiat mörinät, sinänsä mukava kun ei tarvii stereoita huuattaa täysillä että kuulee :D Huomenna nokka kohti Haapajärveä, Hpj Cruisinkiin :)

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 9.7.2011 18:17

Puolentoista tunnin vierailu Hpj Cruisinkiin ja matkalta tarttui mukaan jokunen kuvakin kalustosta, kaikista kiikuttimista ei tullut otettua kuvaa kun ei vaan jaksanut kytätä sopivia kuvaus paikkoja. Kiitän ja kumarran ja nokka kohti tallia hio, kittaa, kiroo hommiin :D

Linkin takaa löytyypi --->
http://antze.kuvat.fi/kuvat/Hpj%20Cruising%202011/

Ps. pahoittelen kuvien laatua...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 15.7.2011 15:02

Eilen illalla tuli aloiteltua taka-akselin puslia vaihto opereissöniä. Vasen jarruputki meni irrotus rytäkässä poikki. Puukkosaha oli todella kätevä silvotessa puslia palasiksi. Oli pirun tiukkaan ruostunut... Uutta puslaa kokeilin paikalleen ja huomasin että eihän ne perkele passaa 10mm liian ohut kapiasta päästä :( No vihasta soittoo compeletokselle... Jahka isukki tulee töistä suunta samatien kohti Nivalaa Autovaraosa P. Junttilalle hakemaan orkinaali puslia.
Täytyypi ostaa samalla kierretankoo ja hakia hallilta putkea ja tehdä prässi...
On muute sellaanen homma jota en kyllä ennää ikinä ala ihte tekemään :D

Kcs:tä tuli silotettu lukkolista ja pikkusen joutu työstään sitä jotta sai istumaan paremmin.
Takaluukku ei ole edenny mihinkään. Huomenna pitää takaluukkua hioskella/kittailla ja vetästä pohjamaaliin.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 16.7.2011 15:23

Parin päivän taistelu tuotti tulosta ja uudet puslat sain paikalleen :)
Tällä kertaa piti sitten tyytyä orkinaali mallisiin pusliin mahtaa olla kummiski paremmat kun 240tkm ajetut alkuperäset ;D Prässi tuli tehtyä 3" putkesta ja toiseen päähän laippa vanhasta sirkkelin terästä :D Aluksi meinas olla ongelma saada puslat menemään suoraan akseliin, kiristystä prässillä ja nätisti moskalla naputella välissä puslaa suoraan...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 18.7.2011 20:05

Viimeinkin selvisi työtilanne :) Vakituinen työsuhde nykyään, arvatkaapa onko fiilikset kohillaan ;) Asiaan perjantaina nokka kohti katsastus sedän luo vierailemaan pitkästä aikaa jahka antasivat leimaa golffiin? Perjantaina myös vierailu paikalliseen pankkin jospa kiltti pankki neiti antaisi pahaa autokuumetta potevaa putkimiehelle hieman lainaa :D

Seuraavaa kotteroo jo on jo tullut katteltua viimeiset puoli vuotta. Vw en tällä kertaa haksahda tosin saman konsernin tuotteessa ajattelin pysyä, audi a4 ja a3 nelivetosena ja bensiini koneella varustettu yksilö, joojoo bensalla pestään pensselit :D Tulee nykyään niin pirun vähän kilometrejä ettei diitseliä viitsi laittaa.

Golffiin tulen kyllä laittamaan tuon takaluukun mm. kuntoon ennen myyntiä.
Vaihtoa mp:hen täytyypi myös harkita... Suzuki gsx-r 750 ja perinteiset cebarit myös kävis.

Ei sentään vielä laitella tätä lukkoon, katsotaan sitä myöhemmin...

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 22.7.2011 10:19

Leimaa tuli käytyä kokeileen, takajarruissa oli liikaa heittoa joten takapäähän vaihan kaikki jarruhilppeet kerralla. Muuten oli katsastus setä tyytyväinen :)
Täytyypi maanantaina hakea rummut vielä, muut hilppeet sain jo hommattua...

Ens viikolla pittääpi suunnata Vaasaan vääntämään hommia ja käydä kattoassa paria audia. Huomenna aikanen herätys ja suuntana etelä suomi, sinne siis kattomaan paria nelikko audia :)

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 22.7.2011 20:55

Jees takaluukku tuli maalattua pintamaaliin. Yhteen kohtaan tuli perskules valuma, no huomenna kevyt hionta ja maalata uusiksi... Ja sunnuntaina vetäsen lakanpintaan.
Ens viikonloppuna ruuvais luukun paikalleen.

Huomenna tosiaan aikane herätys ja käydä katteleen diudit...
A3 1.8t nelikko ja toinen A4 1.8t nelikko.

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 23.7.2011 20:07

Lyökää lukkoon!

A-j-P
-
Viestit: 862
Liittynyt: 28.8.2009 20:36

ViestiKirjoittaja A-j-P » 8.10.2011 18:34

Myyty nyt lukkoon!


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa