TT quattro '00
Valvoja: ffp jäsenet
Olkoot nyt hetken noin. Tai vaikka kevääseen asti. Aika sama. :D Kattoo jos ens talveks löytäis jotai fiksumpaa vannetta tai sit tekis noille jotai taikoja...
Huvin ja urheilun vuoksi räpelsin tuollaista:
http://www.motorfreaks.org/crap/rapellys.jpg
Mutta lopputulos taisi kyllä olla huonompi kuin alkuperäiset ;)
Joo, Image Bladethan nuo taitaa olla. Saakelin rumat kyllä. :D Tuossahan se...
TT:tä pestessäni huomasin ilokseni, että maalauksessa suojaus on ollut melko puutteellinen. Katto on ainoa, joka ei ole aivan lakkasumussa. Konepellin etulaita on aivan matta ja apukuskin kylki + takaluukku tuntuu siltä, kun hankaisi P800 hiekkapaperia. :P Käväsin Tekemässä reklamaation ja koko auto menee maanantaina myllytettäväksi.
Samalla fiksaavat kuskin oven kahvan, kun tuo tekee sellaista, että jos ovet ovat olleet lukossa ja avaat avaimen napilla lukot, niin kuskin ovi aukeaa vasta toisella kahvan nykäisyllä. Noh, onneksi ei tuon vakavampaa uusintalaittoa ole...
TT:tä pestessäni huomasin ilokseni, että maalauksessa suojaus on ollut melko puutteellinen. Katto on ainoa, joka ei ole aivan lakkasumussa. Konepellin etulaita on aivan matta ja apukuskin kylki + takaluukku tuntuu siltä, kun hankaisi P800 hiekkapaperia. :P Käväsin Tekemässä reklamaation ja koko auto menee maanantaina myllytettäväksi.
Samalla fiksaavat kuskin oven kahvan, kun tuo tekee sellaista, että jos ovet ovat olleet lukossa ja avaat avaimen napilla lukot, niin kuskin ovi aukeaa vasta toisella kahvan nykäisyllä. Noh, onneksi ei tuon vakavampaa uusintalaittoa ole...
maalauksessa suojaus on ollut melko puutteellinen
Kylläpäs kuulostaa tutulta. Minultahan maalattiin jokunen vuosi sitten A3:n kylki koritakuun piikkiin ja samalla alla olevat uudet OZ Superleggerat meni osittain auton värisiksi, kun suojaus oli tehty vasemmalla kädellä. Tuo kylkihän myös myllytettiin appelsiinipinnan vuoksi, tosin sen myllytyksen jälkeen musta maalipinta oli vielä järkyttävämmän näköinen. Vanteiden ylimääräisiä maaliroiskeita ei ensin edes suostuneet putsaamaan, ehdottivat että asiakas voisi itse hinkata vanteet kuntoon.
Jep, tuolla alustan korkeudella camberit kääntyy mielenkiintoisiin lukemiin. Pitäis hankkia ne uudemman mallin tukivarret taakse niin sais vähän fiksummaksi tuon takacamberin.
TT kävi tänään myllytettävänä ja siinä sitten työn jälkeä ihmetellessämme rupesimme katselemaan, että mitähävvitt.. Takakyljestä on ilmeisesti kitti/maali/jotain kutistunut tai jotain oikomisen seurauksena tulleita jännityksiä on vapautunut ja kylkeen on ilmestynyt melkoinen mutka. Eli ens maanantaina uusintakorjaukseen, jess. :P
Molemmat, sekä minä että autoliikkeen äijä olemme sitä mieltä, että tuollaista mutkaa siinä ei heti korjauksen jälkeen näkynyt, joten jotain ihmeellistä sille on tapahtunut. Maalipinnan paksuusmittauksiakin teimme ja kittiä siinä ei todellakaan ole paljoa. Suurin mittarin näyttämä lukema oli n.550mikrometriä, eli kittiä on siis alle 0,5mm paksuudelta.
Saavatpahan sitten samoilla lämpimillä sitten vaikka maalailla tuon ovenkin uusiksi, jos siihenkin saisi vähän paremman pinnan.
TT kävi tänään myllytettävänä ja siinä sitten työn jälkeä ihmetellessämme rupesimme katselemaan, että mitähävvitt.. Takakyljestä on ilmeisesti kitti/maali/jotain kutistunut tai jotain oikomisen seurauksena tulleita jännityksiä on vapautunut ja kylkeen on ilmestynyt melkoinen mutka. Eli ens maanantaina uusintakorjaukseen, jess. :P
Molemmat, sekä minä että autoliikkeen äijä olemme sitä mieltä, että tuollaista mutkaa siinä ei heti korjauksen jälkeen näkynyt, joten jotain ihmeellistä sille on tapahtunut. Maalipinnan paksuusmittauksiakin teimme ja kittiä siinä ei todellakaan ole paljoa. Suurin mittarin näyttämä lukema oli n.550mikrometriä, eli kittiä on siis alle 0,5mm paksuudelta.
Saavatpahan sitten samoilla lämpimillä sitten vaikka maalailla tuon ovenkin uusiksi, jos siihenkin saisi vähän paremman pinnan.
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 16.9.2007 12:09
No jaa, jotakin "oossom" tarroja tuohon tulee kyllä jossakin vaiheessa.. :)
Toinen rekkarikilven valokin on kuulemma jo tulossa, eihän siinä kauaa mennytkään.. ;D Tummat sivuvilkut tilailin samalla. Jotenki pistää noi valkoiset vilkut silmään, kun ei mitään muuta valkoista oo koko autossa...
Possujakin pitäisi alkaa pikkuhiljaa sovittelemaan alle ja puleeraamaan kesää varten kuntoon. Jotenki semmonen tunne, että Possut tarviaa TT:hen vähän leveämmät adapterilätyt, kuin Mk4 Golfiin. :D
Toinen rekkarikilven valokin on kuulemma jo tulossa, eihän siinä kauaa mennytkään.. ;D Tummat sivuvilkut tilailin samalla. Jotenki pistää noi valkoiset vilkut silmään, kun ei mitään muuta valkoista oo koko autossa...
Possujakin pitäisi alkaa pikkuhiljaa sovittelemaan alle ja puleeraamaan kesää varten kuntoon. Jotenki semmonen tunne, että Possut tarviaa TT:hen vähän leveämmät adapterilätyt, kuin Mk4 Golfiin. :D
Joo, todellaki motonetti.. ;)
Löytyipä tuossa selaillessani intterwebbiä semmoinen turkkituning-osa, mikä on vaan pakko saada. Joidenkin mielestä uskomattoman hieno, toisten mielestä ihan julmetun ruma. Omasta mielestä ihan törkeen hieno! Lisää sitten, kunhan sellaisen joskus saa hankittua ja soviteltua kiinni. ;)
Löytyipä tuossa selaillessani intterwebbiä semmoinen turkkituning-osa, mikä on vaan pakko saada. Joidenkin mielestä uskomattoman hieno, toisten mielestä ihan julmetun ruma. Omasta mielestä ihan törkeen hieno! Lisää sitten, kunhan sellaisen joskus saa hankittua ja soviteltua kiinni. ;)
ahto: Ne oem-tellingit on "pikkusen" suolasen hintaset. :P Ja tarviketellingit taasen on aika hirveet.
Eemeli: No mutta tuo TT:n bra vetää kyllä kaikista pisimmän.. vai pitäisikö sanoa että lyhimmän korren tässä tapauksessa ehdottomasti. :D
Ehkä tuo vielä jonain päivänä selviää, että mitä siihen on suunnitteilla. ;)
Eemeli: No mutta tuo TT:n bra vetää kyllä kaikista pisimmän.. vai pitäisikö sanoa että lyhimmän korren tässä tapauksessa ehdottomasti. :D
Ehkä tuo vielä jonain päivänä selviää, että mitä siihen on suunnitteilla. ;)
Tuolla on alkuperäiset kattotelineet myynnissä. Ei muuta ku heinäpaali katolle ni on luukki kunnossa.
http://www.audiclub.fi/audifinns/showth ... attotel%2A
http://www.audiclub.fi/audifinns/showth ... attotel%2A
Löytyiphän tänään ajellessa TT:lle kadun laidasta kaveri. Ja olipahan pakko ottaa sitten tuommoinen kaverikuvakin kännykän kameralla. Muutamat foorumilaiset saattavat jopa tunnistaa auton. :) KLIKS
Rekkarin sumensin tuosta kaverista, ettei tule mitään sanomista...
Rekkarin sumensin tuosta kaverista, ettei tule mitään sanomista...
Ei todellakaan mitään tummennusta. :P Tummennetut valot on jotein niin järkyttävän halvan/turkkituningin näköistä, että hyi vattu. Ja valmiiksi tummia valojakaan ei saa ku jotai kiinatuning-valoja, joten mennään noilla orkkiksilla. Sit, kun joku valmistaja tekee TT:hen sellaiset Boxster-look takavalot, niin hankin semmoiset. Mut tähän hätään ei ole mun mielestä noita orkkiksia paremmin sopiviä vielä näkynyt...
Edit: Tuossapa esimerkki. Jotenki tulee ammattikoulu ja karjalalippis mieleen ekana.. :P
Edit: Tuossapa esimerkki. Jotenki tulee ammattikoulu ja karjalalippis mieleen ekana.. :P
Kipe: Joo, mut onneks sitä ihminen vanhetessaan tulee ainakin joissain asioissa järkiinsä. :D Ja niin, kaikki valot hyvinkin. Eli siis savun väriset kiinatakavalot oli vähän lisää tummennettu. :) Ja nimenomaan oli, eipä siinä lopullisessa lookissa ollut itse suihkittua kuin vilkut. Niitä kun ei löytynyt kuin jotain kiinalaisen näköisiä tummia valmiina.
Eipä näihin taida mitään fiksun näköistä valaistusta olla ikinä tulossa tarvikevalmistajilta, eiköhän ne olisi jo ne "fiksutkin" vaihtoehdot saaneet reiluun kymmeneen vuoteen markkinoille, jos olisivat saadakseen...
Eipä näihin taida mitään fiksun näköistä valaistusta olla ikinä tulossa tarvikevalmistajilta, eiköhän ne olisi jo ne "fiksutkin" vaihtoehdot saaneet reiluun kymmeneen vuoteen markkinoille, jos olisivat saadakseen...
-
- -
- Viestit: 263
- Liittynyt: 19.10.2005 17:10
Mak383 kirjoitti:Joo, mut onneks sitä ihminen vanhetessaan tulee ainakin joissain asioissa järkiinsä. :D
näinköhän? jos vaihtaa guido mallin golfin akka mallin audiin.. :)
Ja mitä noihin takavaloihin tulee niin kyllä ne mustana on siistimmät tosin ei välttämäti värilakalla vedettynä vaan ihan fiksummalla niksillä saa hetkessä uutta ilmettä ja yhtä nopeasti valoista saa taas normaalit. Eli Lamin-X mustalla kalvolla saisi nuo valot fiksummaksi.
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
Ääh mitää mustia "likaisen" näköisiä valoja, vakiopunaiset on just hyvät ( Ehkä hitusen räikeämpi punainen vois olla kyllä jees)
Eipä näihin TracToreihin tarvi mitää muutoksia tehä, muuta kuin vähä madaltaa. Ehkä singleframea tai 3.2-lookkia, muu on turhaan :)
Edit: Tosin Audiclubin lehdessä oli kuva wörtherseestä yhestä aika namusta roadsterista, mitä oli "chopattu"
Eipä näihin TracToreihin tarvi mitää muutoksia tehä, muuta kuin vähä madaltaa. Ehkä singleframea tai 3.2-lookkia, muu on turhaan :)
Edit: Tosin Audiclubin lehdessä oli kuva wörtherseestä yhestä aika namusta roadsterista, mitä oli "chopattu"
Noh, se musta kalvo/lakka/mikä tahansa on yhä listalla "näitä en tule tekemään enää ikinä". Ihan vaan perustellen vaikka sitten sillä, että eipä tartte jännittää katsastusta/poliisien pysäytyksiä. V*tuttaisihan se joka leimalle repiä kalvoja irti ja leiman jälkeen taas olla kalvottamassa uudestaan. Etenkin, kun tuo lamin-x ei ole edes mitään ihan ilmaista.
Ja onhan se yhä (ainakin mun mielestä) vähän semmonen turkkituningin/karjalalippistuningin näköinen vaihtoehto. Ja samallahan häviäisi takavalojen tehokin.
Näistähän on ollut ihan esimerkkitapauksiakin tyyliin: Pertti peräänajaja on valittanut, että autossa, jonka perään hän ajoi, on ihan mustat, selkeästi itse tummennetut takavalot ja että kun keli on niin kirkas, ei ko. peräänajaja nähnyt jarruvaloa ollenkaan. Näinollen syyllinen on saatu "vaihdettua" edellä ajaneeksi, kun on ollut määräysten vastaiset valaisinlaitteet auton perseessä... Mut eipä siitä sen enempää, jeesustellaan jossain muussa topikissa.
Mutta nämähän ovat (yhä) makuasioita ennen kaikkea. Jja kuten jo sanoin, omaan silmään paras vaihtoehto tämänhetkisistä vaihtoehdoista on tuo originaali. Toki noi valot voisi vaihtaa US-specceihin, niin saisi äärivalot ja symmetriset lamput (molemmissa on pakkivalo). Tosin sillä kustannuksella, että takasumari häviää... Mut mennään nyt näillä.
Ja onhan se yhä (ainakin mun mielestä) vähän semmonen turkkituningin/karjalalippistuningin näköinen vaihtoehto. Ja samallahan häviäisi takavalojen tehokin.
Näistähän on ollut ihan esimerkkitapauksiakin tyyliin: Pertti peräänajaja on valittanut, että autossa, jonka perään hän ajoi, on ihan mustat, selkeästi itse tummennetut takavalot ja että kun keli on niin kirkas, ei ko. peräänajaja nähnyt jarruvaloa ollenkaan. Näinollen syyllinen on saatu "vaihdettua" edellä ajaneeksi, kun on ollut määräysten vastaiset valaisinlaitteet auton perseessä... Mut eipä siitä sen enempää, jeesustellaan jossain muussa topikissa.
Mutta nämähän ovat (yhä) makuasioita ennen kaikkea. Jja kuten jo sanoin, omaan silmään paras vaihtoehto tämänhetkisistä vaihtoehdoista on tuo originaali. Toki noi valot voisi vaihtaa US-specceihin, niin saisi äärivalot ja symmetriset lamput (molemmissa on pakkivalo). Tosin sillä kustannuksella, että takasumari häviää... Mut mennään nyt näillä.
Kävinpä tänään tilailemassa tuon vatkaavan vetonivelen tilalle ehjän. Aika erikoista, että vetoniveliäkin saa vaihto-osana? Ei tullut mieleenkään, että voisi edes saada...
Noh, hintahan ei ollut päätä huimaava tuosta johtuen, olisikohan ovh ollut noin 132 euroa tuolle sisäpään vaihto-osa-nivelelle. Tiistaina auto nosturille ja vaihtelemaan...
Pitää samalla käydä kaikki muutkin nivelet ja puslat läpi ja katsella minkälainen lista tulee vaihdettavista osasista. Jostain välillä kuuluu lievää kolinaa, sekä edestä että takaa. Veikkaisin, että edessä ainakin vakaajan yhdystangot on vaihdon tarpeessa.
Takapään kolina voi olla ihan jäästä johtuvia kolinoitakin? Ainakin aina pesun jälkeen pahenee ja sit taas rauhottuu, kun on muutaman päivän ollut pakkasessa.
Pohjan muoveja pitää koittaa samalla parsia vähän kasaan, nuo kun on ihan säpäleinä talven kuattroilun jäljiltä. :D
Tuossapa vielä kevättalvinen kuva (josta näkyy hienosti miten noi pohjan muovit repsottaa =), kun eräs päivä sattui olemaan kamera mukana.
KLIKS
Noh, hintahan ei ollut päätä huimaava tuosta johtuen, olisikohan ovh ollut noin 132 euroa tuolle sisäpään vaihto-osa-nivelelle. Tiistaina auto nosturille ja vaihtelemaan...
Pitää samalla käydä kaikki muutkin nivelet ja puslat läpi ja katsella minkälainen lista tulee vaihdettavista osasista. Jostain välillä kuuluu lievää kolinaa, sekä edestä että takaa. Veikkaisin, että edessä ainakin vakaajan yhdystangot on vaihdon tarpeessa.
Takapään kolina voi olla ihan jäästä johtuvia kolinoitakin? Ainakin aina pesun jälkeen pahenee ja sit taas rauhottuu, kun on muutaman päivän ollut pakkasessa.
Pohjan muoveja pitää koittaa samalla parsia vähän kasaan, nuo kun on ihan säpäleinä talven kuattroilun jäljiltä. :D
Tuossapa vielä kevättalvinen kuva (josta näkyy hienosti miten noi pohjan muovit repsottaa =), kun eräs päivä sattui olemaan kamera mukana.
KLIKS
Pikkusen on hiljaista pidellyt, mutta kyllähän tämäkin on vielä elossa. (kikkaamalla isommaksi)
Pari lisää: Edestä ja takaa...
ET voisi olla vähän pienempi takana, mutta kovin tuntui olevan kiven takana nuo 30mm adapteritkin... Vanteet nyt siis edessä 8,5x18 ET27, takana 8,5x18 ET22.
Slamitille kuitenkin kiitokset, Harri hoiti homman enemmän kuin mallikkaasti loppukädessä. Sain siis kesäpyörät vasta tänään alle. Kiitokset tästä viivästyksestä taitaa mennä FK:lle ja DPD:lle. Tai no oikeastaan pelkästään FK:lle. :P
Camberia kääntämällähän nuo pyörien ylälaidat vähän kääntyisi ulospäin. Ajattelinkin tehdä camberin säädön ylempään tukivarteen, joten pyörän ylälaita siirtyy ulommas, kuin tällä perinteisellä alatukivarsi-kikalla. Kaverin kanssa tätä pähkäiltiin ja tultiin siihen tulokseen, että tuota ylempää vartta muokkaamallahan se camberin säätö pitäisikin tehdä, mikäli halutaan raideväli pysyvän alkuperäisen mukaisena..?
Putkenpäät on jo suunniteltu, pitäisi enää toteuttaa... Aika vaan on ollut vähän kortilla viimeaikoina. Tulossa siis suorat 3" rosteripäät puskurin muotoa mukailevalla viistolla leikkauksella.
Takasiiven jatkokappalekin pyörii mielessä niin rajusti, että pakko se on siihen vielä hankkia. Maskikin sai mustaksi maalatun quattro-logon. Tylsien iltojen seuraamuksia... Penkitkin pitäis fiksata ja osin värjätä uusiksi, auto myllyttää, hifejä asennella jnejne.. :D Rahat ja aika vaan taitaa loppua kesken jossain vaiheessa.
Pari lisää: Edestä ja takaa...
ET voisi olla vähän pienempi takana, mutta kovin tuntui olevan kiven takana nuo 30mm adapteritkin... Vanteet nyt siis edessä 8,5x18 ET27, takana 8,5x18 ET22.
Slamitille kuitenkin kiitokset, Harri hoiti homman enemmän kuin mallikkaasti loppukädessä. Sain siis kesäpyörät vasta tänään alle. Kiitokset tästä viivästyksestä taitaa mennä FK:lle ja DPD:lle. Tai no oikeastaan pelkästään FK:lle. :P
Camberia kääntämällähän nuo pyörien ylälaidat vähän kääntyisi ulospäin. Ajattelinkin tehdä camberin säädön ylempään tukivarteen, joten pyörän ylälaita siirtyy ulommas, kuin tällä perinteisellä alatukivarsi-kikalla. Kaverin kanssa tätä pähkäiltiin ja tultiin siihen tulokseen, että tuota ylempää vartta muokkaamallahan se camberin säätö pitäisikin tehdä, mikäli halutaan raideväli pysyvän alkuperäisen mukaisena..?
Putkenpäät on jo suunniteltu, pitäisi enää toteuttaa... Aika vaan on ollut vähän kortilla viimeaikoina. Tulossa siis suorat 3" rosteripäät puskurin muotoa mukailevalla viistolla leikkauksella.
Takasiiven jatkokappalekin pyörii mielessä niin rajusti, että pakko se on siihen vielä hankkia. Maskikin sai mustaksi maalatun quattro-logon. Tylsien iltojen seuraamuksia... Penkitkin pitäis fiksata ja osin värjätä uusiksi, auto myllyttää, hifejä asennella jnejne.. :D Rahat ja aika vaan taitaa loppua kesken jossain vaiheessa.
Rapsin tarrat v*ttuun, kun niitä alkaa olemaan jokaisessa amisvessassa.
Ja tuossa päivänä eräänä vähän koitin olla hankaavinani tuota romua puhtaammaksi ja vahaakin koitin vähän näyttää, mutta myllyähän tuo vaatisi... :/
Ja sitten kävin vähän leikkimässä tuolla wanhalla ja huonolla kameralla. :D
Tuossa jotain sivusta.
Ja toinen kuva sivusta.
Vielä yksi persiistä.
Motivaatio auton turaamisen suhteen on ollut aika nollissa. Pakolliset huollot + fiksaukset leimalle vaan (autoa piti nostaa ja apurunkoa fiksata, kun edellinen omistaja oli ajanut aika pahasti kiville..).
Stanceakin voisi vähän hieroa joskus, kun jaksais. :D
Ja paksummat adapterilätyt voisi teettää taakse + heivata nykyiset taka-adapterit eteen. Saisi nuo rattaat vähän lähemmäksi kaarta.
Toisaalta vannehuorailutkin on käynyt mielessä, josko sitä ens kesäks keksis jotku kivat...
Ja tuossa päivänä eräänä vähän koitin olla hankaavinani tuota romua puhtaammaksi ja vahaakin koitin vähän näyttää, mutta myllyähän tuo vaatisi... :/
Ja sitten kävin vähän leikkimässä tuolla wanhalla ja huonolla kameralla. :D
Tuossa jotain sivusta.
Ja toinen kuva sivusta.
Vielä yksi persiistä.
Motivaatio auton turaamisen suhteen on ollut aika nollissa. Pakolliset huollot + fiksaukset leimalle vaan (autoa piti nostaa ja apurunkoa fiksata, kun edellinen omistaja oli ajanut aika pahasti kiville..).
Stanceakin voisi vähän hieroa joskus, kun jaksais. :D
Ja paksummat adapterilätyt voisi teettää taakse + heivata nykyiset taka-adapterit eteen. Saisi nuo rattaat vähän lähemmäksi kaarta.
Toisaalta vannehuorailutkin on käynyt mielessä, josko sitä ens kesäks keksis jotku kivat...
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
Näinhän se on mutta jotenkin tässä yksilössä pomppaa.
Siinä mulla on kyllä aivan selkeä kanta että esim kakkiksessa nuo finnit on rikos :D
Kaverilla sierrassa ja ei käy niin yhtään :D
Mutta tuossa vaan se että kun kuvat avaa ekaa kertaa.
Tuota jos kattelee viikon omassa ajossa niin ei enää kiinnitä huomiota.
Siinä mulla on kyllä aivan selkeä kanta että esim kakkiksessa nuo finnit on rikos :D
Kaverilla sierrassa ja ei käy niin yhtään :D
Mutta tuossa vaan se että kun kuvat avaa ekaa kertaa.
Tuota jos kattelee viikon omassa ajossa niin ei enää kiinnitä huomiota.
TT:kin koki kevään mittaan hieman päivitystä...
Ja pari räpsyä lisää:
Klik
Klik
Ei pääse kuvissa ihan tuo vanteiden väri oikeuksiinsa. Livenä sävy on paljon kirkkaampi ja "ruskeampi". Sävynä siis Possun värikartasta tuttu Macadamia metallic.
Makuasia sano musti ku muniaan nuoli, mutta on noi omaan silmään sata kertaa paremmat, kuin hopeisena. :)
Pyöriä tuotu myös ulos viime kesään verrattuna edestä 5mm ja takaa 15mm. Onhan se parempi noin, vaikka aina on varaa parantaa... Keulaa pitää ainakin hieroa vähän alaspäin, vaikkakin kuvakulma vähän hämää - ei se oikeasti ihan noin rajusti keuli. :)
Että tämmöstä homopulkkaa tälläkertaa.
Ja pari räpsyä lisää:
Klik
Klik
Ei pääse kuvissa ihan tuo vanteiden väri oikeuksiinsa. Livenä sävy on paljon kirkkaampi ja "ruskeampi". Sävynä siis Possun värikartasta tuttu Macadamia metallic.
Makuasia sano musti ku muniaan nuoli, mutta on noi omaan silmään sata kertaa paremmat, kuin hopeisena. :)
Pyöriä tuotu myös ulos viime kesään verrattuna edestä 5mm ja takaa 15mm. Onhan se parempi noin, vaikka aina on varaa parantaa... Keulaa pitää ainakin hieroa vähän alaspäin, vaikkakin kuvakulma vähän hämää - ei se oikeasti ihan noin rajusti keuli. :)
Että tämmöstä homopulkkaa tälläkertaa.
Monologi jatkuu.
TT sai hieman rakkautta vahaussession muodossa. Vähän kiilloitustahan ja muutamaa maalipisaraakinhan tuo kaipaisi, mutta tässä jotain.
Vähän inhimillisemmät kuvakulmat, niin ei näytä keulivankaan niin pahasti... ;)
KLIK
Ja pers-perspektiivistä
Kylki + sortaflush
TT sai hieman rakkautta vahaussession muodossa. Vähän kiilloitustahan ja muutamaa maalipisaraakinhan tuo kaipaisi, mutta tässä jotain.
Vähän inhimillisemmät kuvakulmat, niin ei näytä keulivankaan niin pahasti... ;)
KLIK
Ja pers-perspektiivistä
Kylki + sortaflush
Viimeksi muokannut Markku M., 1.9.2011 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TT:stä tuli korruptiocoupe.
KLIK
Mielessä käväisi jo teippien jatkaminen kulmiin, GT3 RS tyyliin. Tullaan varmaan myöskin toteuttamaan.
Ja pari hassua palikkaa tuli tilattuakin. Takasiipeen 3.2q-look jatkopala ja konepeiton alle "034-motorsport" N75-venttiili. Jos tuota hukkaportin käytöstä saisi vaikka vähän aggressiivisemmaksi/fiksummaksi ja käyttöaluetta laajemmaksi. Nyt kun meinaa yläkierroksilla vähän puutua...
Uudet renkaat tuli kans heitettyä alle, Falken FK452 koossa 225/40R18. Passaa ihan kivasti noille 8,5" kapeille vanteille.
KLIK
Mielessä käväisi jo teippien jatkaminen kulmiin, GT3 RS tyyliin. Tullaan varmaan myöskin toteuttamaan.
Ja pari hassua palikkaa tuli tilattuakin. Takasiipeen 3.2q-look jatkopala ja konepeiton alle "034-motorsport" N75-venttiili. Jos tuota hukkaportin käytöstä saisi vaikka vähän aggressiivisemmaksi/fiksummaksi ja käyttöaluetta laajemmaksi. Nyt kun meinaa yläkierroksilla vähän puutua...
Uudet renkaat tuli kans heitettyä alle, Falken FK452 koossa 225/40R18. Passaa ihan kivasti noille 8,5" kapeille vanteille.
Livenä se on pikkuisen räikeämpi punainen. Tuon punaisempaa punaista (RAL 3001) ei tarrana tahdo löytyä ja tarra tietty sen verran kuultaa läpi, että se tummuu hieman tuossa mustassa pinnassa. :P
Tuossapa vielä parempi kuva tuosta siiven jatkosta.
Tuossapa vielä parempi kuva tuosta siiven jatkosta.
Kaipaisi vähän uutta maalia puskureihin ja helmoihin. Kylkiin voisi myllytys vielä tuoda pelastusta... Tosin tuo kuskin ovi ja takakylki pitäisi hioa ennen myllytystä, kun on niin epätasainen lakkapinta.
Ei nyt ole oikein jaksanut panostaa, kun on jokapuolelta tuollatavalla sopivan tasaisesti hirvittävän näköinen. :D
Ei nyt ole oikein jaksanut panostaa, kun on jokapuolelta tuollatavalla sopivan tasaisesti hirvittävän näköinen. :D
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa