Golf mk3 vr6 ja ex 1.8i
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk3 vr6 ja ex 1.8i
Noniin, elikkä vanha 4-ovinen lähti vaihtoon ja tilalle tuli "uutta" rassia.
Tyylisuuntana edelleen german look & less is more ;)
Elikkä auto keväällä tonttiin ja enkelivalot ja bouseri pelti saa varmaan lähteä.
Tilalle todennäköisesti vakio gti:n valot ja vakio pelti.
-Joku helvetin korkea alusta, otteessa merkintä kaaresta napaan 340mm edessä ja takana.
-Keskin kt1 9x16 joka nurkassa 215/40-rengastuksella.
-Jotain soitinvehkeitä tuohon on yritetty virittää.
Ei oo paljo cd-soitinta tarvinu päällä pitää ku on noita kuutosen murinoita kuunnellu :D
Ex 1.8i: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4547265
Lissäillään sitämukkaa juttua ku tulee mieleen.
Tyylisuuntana edelleen german look & less is more ;)
Elikkä auto keväällä tonttiin ja enkelivalot ja bouseri pelti saa varmaan lähteä.
Tilalle todennäköisesti vakio gti:n valot ja vakio pelti.
-Joku helvetin korkea alusta, otteessa merkintä kaaresta napaan 340mm edessä ja takana.
-Keskin kt1 9x16 joka nurkassa 215/40-rengastuksella.
-Jotain soitinvehkeitä tuohon on yritetty virittää.
Ei oo paljo cd-soitinta tarvinu päällä pitää ku on noita kuutosen murinoita kuunnellu :D
Ex 1.8i: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4547265
Lissäillään sitämukkaa juttua ku tulee mieleen.
Viimeksi muokannut Sontwo, 17.2.2010 18:29. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
ostitko asat nettivaraosan kautta ? Jos teit sillätavoin niin kateltiin sit samoja vanteita. Ei sillä, oon nykyisiin ihan tyytyväinen :D . Siisti kolmonen, valkomusta, ventokeula ja gti takavalot. Hyvältä näyttää !
Juu, nettivaraosasta nuo bongasin kuukausi sitte :) itekki oon ollu noihin ihan tyytyväinen, taakse tarvis palikkaa vähän väliin kun meinaa tuolla 35 et:llä ujostella tuolla kaarien sisässä nuo vanteet.
Päivitystä aloitukseen.
Juhi_: sitä tuttua ja turvallista ;)
Minkälaisiin kulutuslukemiin ootte muuten päässy omilla vr6:illa?
itse ajoin eilen vanhempien luona käymään ja ~90km/h keskinopeudella uutta asfaltia körötellessä ajotietokone näytti 7,3L/100km. Kaupungissa/sekalaisessa pöristelyssä kympin molemmin puolin.
Juhi_: sitä tuttua ja turvallista ;)
Minkälaisiin kulutuslukemiin ootte muuten päässy omilla vr6:illa?
itse ajoin eilen vanhempien luona käymään ja ~90km/h keskinopeudella uutta asfaltia körötellessä ajotietokone näytti 7,3L/100km. Kaupungissa/sekalaisessa pöristelyssä kympin molemmin puolin.
http://www.tankkaus.com/graph_yearcons.php?car=33469
Tommosissa lukemissa keskikulutus omassa on pyörinyt. Matkassa päässyt ajotietokoneen mukaan 7,5 kulutukseen maanteillä ja kaupungissa/sekalaisessa 10-14.
Tommosissa lukemissa keskikulutus omassa on pyörinyt. Matkassa päässyt ajotietokoneen mukaan 7,5 kulutukseen maanteillä ja kaupungissa/sekalaisessa 10-14.
No eihän siitä mihinkään pääse että ventokeula näyttää kyllä hyvälle, mutta vois välillä olla "erikoinen" ja pitää sen golffin oman keulan :)
Veera sai tänään lyhyemmän antennin, loppuu se radion kuuntelu mutta näyttää taas vähän siistimmältä.
Ensiviikolla varmaankin sisustaa ojennukseen, meinaa repsottaa siellä täällä kaikenlaista. Sisäpesu tulossa myös ennen talvea.
Veera sai tänään lyhyemmän antennin, loppuu se radion kuuntelu mutta näyttää taas vähän siistimmältä.
Ensiviikolla varmaankin sisustaa ojennukseen, meinaa repsottaa siellä täällä kaikenlaista. Sisäpesu tulossa myös ennen talvea.
Nonii, päivitellääs vähän tänne tapahtumia.
Talvella ollut aika hiljasta muutostet puolesta, joutanu vaan korjailemaan sitä mukaa kun jotain on hajonnut.
Isoimpana termostaatin kotelointi, joka halkesi niin että samallla ku kaato säiliöön nestettä, kopan alta tuli juoksemalla sitä ulos...luonnollisesti tämä tapahtui 2 päivää ennen ku ois reissuun pitäny lähteä, joten osat tilaukseen marmorilta ja samasta putingista asennuspalevu = 385e, mikä ei opiskelijan sydäntä suuresti lämmittänyt.
Viimeviikolla sitte viimeisimpänä tipahti kuskin ovesta lukkosylinteri, ilmeisesti se tappi sieltä takaa mennyt poikki...hankeen tipahti ja ei tietoa onko kaikki haittalevyt tallessa. Osaako joku sanoa mitä maksaa marmorilta uusi sarjoitettu? jos tulee kalliiksi nii pitää varmaan vaihtaa pelkääjän ovesta tuo ja laittaa samalla keskuslukkoon kaukosäätö.
Talven tultua ihmettelin myös miksi renkaat menee lukkoon jarruttaessa ja absit ei rutise, noh, selvisi että edellinen omistaja oli tempassut liittimen varoitusvalon takaa irti ja häiriötekijä poistettu! Kipe_ onneksi luvannut jo lukaista vikakoodit niin näkee missä oikeasti vikaa, toivottavasti jossain anturissa vain hapettunut liitos.
Tämänhetkinen "to do" lista:
- ABS-valon syy
- Käsijarruvaijerit/satuloiden testaus koska käsijarru jumii.
- Vakio gti-ajovalot keulille
- Alustan asennus
- Uusi kuskinpuoleinen lokasuoja ja myllytys autolle
- Takapönttö pitää käydä hitsauttamassa kunnolla kiinni
Jotain kuitenkin tapahtunut, eli keskinit möin pois ja tälläista tuli tilalle:
BBS RZ:at slc corradosta joissa päällä 185/55/15 continentalin saksankitkat, noilla jos ajelis kunhan tiet sulaa ja sitte riippuen siitä kuinka paljon uskaltaa madaltaa joko 195/45 tai 195/50 kumet loppukesäksi. Luultavasti uusi maali vanteisiin myös tulossa.
Sekä jo niin kuuluisat JOM-coiloverit, katotaas mihin noista on.
Talvella ollut aika hiljasta muutostet puolesta, joutanu vaan korjailemaan sitä mukaa kun jotain on hajonnut.
Isoimpana termostaatin kotelointi, joka halkesi niin että samallla ku kaato säiliöön nestettä, kopan alta tuli juoksemalla sitä ulos...luonnollisesti tämä tapahtui 2 päivää ennen ku ois reissuun pitäny lähteä, joten osat tilaukseen marmorilta ja samasta putingista asennuspalevu = 385e, mikä ei opiskelijan sydäntä suuresti lämmittänyt.
Viimeviikolla sitte viimeisimpänä tipahti kuskin ovesta lukkosylinteri, ilmeisesti se tappi sieltä takaa mennyt poikki...hankeen tipahti ja ei tietoa onko kaikki haittalevyt tallessa. Osaako joku sanoa mitä maksaa marmorilta uusi sarjoitettu? jos tulee kalliiksi nii pitää varmaan vaihtaa pelkääjän ovesta tuo ja laittaa samalla keskuslukkoon kaukosäätö.
Talven tultua ihmettelin myös miksi renkaat menee lukkoon jarruttaessa ja absit ei rutise, noh, selvisi että edellinen omistaja oli tempassut liittimen varoitusvalon takaa irti ja häiriötekijä poistettu! Kipe_ onneksi luvannut jo lukaista vikakoodit niin näkee missä oikeasti vikaa, toivottavasti jossain anturissa vain hapettunut liitos.
Tämänhetkinen "to do" lista:
- ABS-valon syy
- Käsijarruvaijerit/satuloiden testaus koska käsijarru jumii.
- Vakio gti-ajovalot keulille
- Alustan asennus
- Uusi kuskinpuoleinen lokasuoja ja myllytys autolle
- Takapönttö pitää käydä hitsauttamassa kunnolla kiinni
Jotain kuitenkin tapahtunut, eli keskinit möin pois ja tälläista tuli tilalle:
BBS RZ:at slc corradosta joissa päällä 185/55/15 continentalin saksankitkat, noilla jos ajelis kunhan tiet sulaa ja sitte riippuen siitä kuinka paljon uskaltaa madaltaa joko 195/45 tai 195/50 kumet loppukesäksi. Luultavasti uusi maali vanteisiin myös tulossa.
Sekä jo niin kuuluisat JOM-coiloverit, katotaas mihin noista on.
Oulussa muistaakseni vaikutat?
Et sattunut sinä olemaan Kaakkurin liikennevaloissa tiistaina puolenpäivän aikaan? Maikkulasta päin kääntyi Cittarille samannäköinen "maasturi". Olis aika hieno pienemmällä maavaralla. =D
Edit:No en minä sitten väärin varmaan nähnyt. =) Ite olin ekana siinä Teboililta päin tulossa ja kääntymässä sinne Maikkulaan päin. Tais jonku tunnin autos seistä siellä sittarin pihalla? (en vakoillu =D)
Et sattunut sinä olemaan Kaakkurin liikennevaloissa tiistaina puolenpäivän aikaan? Maikkulasta päin kääntyi Cittarille samannäköinen "maasturi". Olis aika hieno pienemmällä maavaralla. =D
Edit:No en minä sitten väärin varmaan nähnyt. =) Ite olin ekana siinä Teboililta päin tulossa ja kääntymässä sinne Maikkulaan päin. Tais jonku tunnin autos seistä siellä sittarin pihalla? (en vakoillu =D)
Viimeksi muokannut Sebastian, 17.2.2010 19:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 32
- Liittynyt: 12.1.2010 21:54
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa