Saa poistaa, autot vaihtuneet.
Valvoja: ffp jäsenet
Saa poistaa, autot vaihtuneet.
Laitetaas ny oma pr#LeenStanav###u auto kanssa näytille:D ...rakkaalla autolla monta nimeä vaikka joskus vähän koitteleekin omistajansa hermoja ja kukkaroa. Viime talvena autosta käytiin kone aikalailla kokonaan lävitse ja samalla hieman päivitettiin tekniikkaa. Tuli siinä samassa opittua ja kämmittyä jokunen kerta, mutta onneksi tallilta löyty osaavia heppuja avuksi. CCF:n puolelta löytyy rojektikertomustakin.
Homma jäi sen verran vielä kesken että Motestin penkissä vakiopumpusta loppui paineet kesken aikalailla alkuvaiheille mutta 160++ sieltä woimoo löytyy vakio 8-tappisella tekniikalla ja G-ahdistimella:)
muutamia mitä siis tehty:
-koko motti käynyt koneistamolla
-isompi cuuleri
-65-ap
-2,5" putkisto
-peltisatsi
-358cc suuttimet
-Schrickin 268/276 nokka
-säädettävä nokkapyörä
-ja kaikkein paras/paskin asia joka sinetöi auton kesäkäyttöön eli Specin sintterikytkin:D
+kaikke pientä mitä ei voi muistaa
ulkokuorta koitettu piristää hieman oem:ää silmällä pitäen. Toista kesää alla pyörii nyt Kerscherin Carmonat 16x9 ja valoihin sain tänä kesänä pientä kusisuutta aikaiseksi:) tarroja on siellä täällä ja alustana Jomin korkeussäädettävä josta kuskinpuolelta keulasta jumahti kierteet,ei oo säätöä enää:S
Kuva ostettaessa:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1849255.jpg
speicereiden kokeilua(30mm),ei toiminu:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1599361.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1599362.jpg
Tuoreempaa
sisältä:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225872.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225871.jpg
katsastuskorkeudessa:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225873.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225887.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225888.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225886.jpg
Nykyään auto vaikuttaa Jyväskylässä opiskeluista johtuen. Tarkoitus olis vielä jossai vaiheessa pistää se b-pumppu kiertoon ja 6pyttysen volexin katkaistu imusarjakin odottelis autotallissa,mutta näillä nyt mennään vielä jonkin aikaa:)
Homma jäi sen verran vielä kesken että Motestin penkissä vakiopumpusta loppui paineet kesken aikalailla alkuvaiheille mutta 160++ sieltä woimoo löytyy vakio 8-tappisella tekniikalla ja G-ahdistimella:)
muutamia mitä siis tehty:
-koko motti käynyt koneistamolla
-isompi cuuleri
-65-ap
-2,5" putkisto
-peltisatsi
-358cc suuttimet
-Schrickin 268/276 nokka
-säädettävä nokkapyörä
-ja kaikkein paras/paskin asia joka sinetöi auton kesäkäyttöön eli Specin sintterikytkin:D
+kaikke pientä mitä ei voi muistaa
ulkokuorta koitettu piristää hieman oem:ää silmällä pitäen. Toista kesää alla pyörii nyt Kerscherin Carmonat 16x9 ja valoihin sain tänä kesänä pientä kusisuutta aikaiseksi:) tarroja on siellä täällä ja alustana Jomin korkeussäädettävä josta kuskinpuolelta keulasta jumahti kierteet,ei oo säätöä enää:S
Kuva ostettaessa:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1849255.jpg
speicereiden kokeilua(30mm),ei toiminu:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1599361.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1599362.jpg
Tuoreempaa
sisältä:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225872.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225871.jpg
katsastuskorkeudessa:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225873.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225887.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225888.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2225886.jpg
Nykyään auto vaikuttaa Jyväskylässä opiskeluista johtuen. Tarkoitus olis vielä jossai vaiheessa pistää se b-pumppu kiertoon ja 6pyttysen volexin katkaistu imusarjakin odottelis autotallissa,mutta näillä nyt mennään vielä jonkin aikaa:)
Viimeksi muokannut _Wisse_, 9.1.2015 10:48. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
ihan mattamustalla teipillä on "liivi" toteutettu -> ajovalojen alapuolella olevasta listasta voi päätellä minkälainen oli konepellin kunto siitä kohtaa,siksi sellainen....
vanteiden huuli tulee jossai välissä saamaan väriä,ei toi kiillottaminen oo mun juttu:D ...ja tehoa on se reiska 160 ++(+?) ei oo kaikkia koneesta saatu pihalle juurikin sen bensapumpun takia niin tuo on ihan hyvä vastaus:)
vanteiden huuli tulee jossai välissä saamaan väriä,ei toi kiillottaminen oo mun juttu:D ...ja tehoa on se reiska 160 ++(+?) ei oo kaikkia koneesta saatu pihalle juurikin sen bensapumpun takia niin tuo on ihan hyvä vastaus:)
hianoo että mielipiteitä herättää,kiits!
valojen päällä on lamin-x kalvoo,se kai sen nimi oli? tarkotettu ihan tuota varten,melko paksua mutta ei valotehoa paljoo ainakaan heikennä. hommasin saksasta uudet valojen linssit että ei naarmut sun muut paista alta lävite...
Pellikka pistää nyt sen uuden tekniikan golffin tahi jetsonin pellin alle talven mittaan ja katsotaan maaluuta sit ens kesänä!;)
valojen päällä on lamin-x kalvoo,se kai sen nimi oli? tarkotettu ihan tuota varten,melko paksua mutta ei valotehoa paljoo ainakaan heikennä. hommasin saksasta uudet valojen linssit että ei naarmut sun muut paista alta lävite...
Pellikka pistää nyt sen uuden tekniikan golffin tahi jetsonin pellin alle talven mittaan ja katsotaan maaluuta sit ens kesänä!;)
Takavaloiksi vielä jotku kyrstalli-punaset ja se kyrstalli-osa kusenkeltaseks? Vois toimia oikeesti! :)
Nii ja jollakii konstilla jos saat sumarien lasit (joiden takapuolelle vaikka hopeinen paneeli, niin ei ole liian tummat) tuonne keskimmäisten keltaisten muovien alle kiinniteltyä, niin ois ehkä viimeistellymmän näköinen..? :)
Keep up teh kuud vörk! :)
Nii ja jollakii konstilla jos saat sumarien lasit (joiden takapuolelle vaikka hopeinen paneeli, niin ei ole liian tummat) tuonne keskimmäisten keltaisten muovien alle kiinniteltyä, niin ois ehkä viimeistellymmän näköinen..? :)
Keep up teh kuud vörk! :)
tässä vähän kuvaa konetilasta silloin työstävaiheen loppupäästä.
Öljypohjaan inssille vähän ilonaihetta:
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
Venakoppa ja lohko yms. maalissa:
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
Motti maalattuna ja paikoilleen menossa:
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
Paikkansa löytäneenä:
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
Jospa se konetila pysyis edes jonkin aikaa puhtaana,ei keljuttais sinne pellin alle katsoa niin pajon jos jotain kilahtaa:)
Öljypohjaan inssille vähän ilonaihetta:
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
Venakoppa ja lohko yms. maalissa:
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
Motti maalattuna ja paikoilleen menossa:
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
Paikkansa löytäneenä:
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
Jospa se konetila pysyis edes jonkin aikaa puhtaana,ei keljuttais sinne pellin alle katsoa niin pajon jos jotain kilahtaa:)
tuli hierottua lompakkoa otsalohkoa vasten ja oli pakko pistää corrado talviunille, tätä opiskelijan arkea. muutama kuva talvilookista, alla 15x8 alut (joskus kiilloitettu aivan peiliksi,ei kiillä enää),merkkiä en tiedä. talven aikaan tulee keskiömerkkien tilalle sellaiset kartiopiikit ja kesävanteisiinkin jtn uutta kivaa on kehitteillä;) sen verran niistä että wagenwerksien videosta syttyi idea, mut täytyy siitä laittaa kuvia kun homma etenee...
pitihän se peitellä ettei palellu
pitihän se peitellä ettei palellu
aivan totta!:D
...matkahuollosta kävin lisää osaa hakemassa tänään: löytyhän se vihdoin eli mk3 pasaatin lasinen kattoluukku mekanismeineen!:P omassa ei toiminu kun tiltti eli se thö Ominaisuus corradoissa. ainakin 35i:n luukku käy heittämällä mut tämä on siitä facelifti mallista, jospa tämäkin käy? korjatkoon joku jos oon väärässä
luukku:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2328380.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2328381.jpg
...matkahuollosta kävin lisää osaa hakemassa tänään: löytyhän se vihdoin eli mk3 pasaatin lasinen kattoluukku mekanismeineen!:P omassa ei toiminu kun tiltti eli se thö Ominaisuus corradoissa. ainakin 35i:n luukku käy heittämällä mut tämä on siitä facelifti mallista, jospa tämäkin käy? korjatkoon joku jos oon väärässä
luukku:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2328380.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2328381.jpg
jaahas että näinkin lähellä on malli toveri. itse kun olen keuruulta. olin kanssa kerran sielä miitissä passatilla palokassa ja näytti tosi hyvältä livenä. itse asiassa tästä autosta mulle corrado kuume tulikin ja nyt raato on pihassa. kirjaimellisesti raato. :D
toivottavasti talven aikana tulee jotain hienoja ideoita.
toivottavasti talven aikana tulee jotain hienoja ideoita.
joo täytyy kävästä siellä näyttäytyy, jos ei sit mene raato kesäksi uudestaan rojektin alle...
heräteostoksena menin ostamaan tonnari saabista lähtöisin olevan öljynlauhuttimen,
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2390411.jpg
oisko tuosta mitään hyötyä? kuitenkin vissiin se alkuperäinenkin lämmönvaihdin ihan ookoo tehokas mutta oisko tuo parempi?
heräteostoksena menin ostamaan tonnari saabista lähtöisin olevan öljynlauhuttimen,
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2390411.jpg
oisko tuosta mitään hyötyä? kuitenkin vissiin se alkuperäinenkin lämmönvaihdin ihan ookoo tehokas mutta oisko tuo parempi?
laihallehan se pääsi=) vielä en oo pumppua asentanu,muutenki vaiheessa tuo projekti..ylesmallin pumppu,joten joutuu varmaan soveltamaan pikkusen.ihan yhellä pumpulla mennään,tuon pitäs kuitenki riittää 500hp asti.toinen pumppu sit kaveriksi ku tuosta 1.8 8v saa yli 500hp irti=)onko sulla ihan vakio hiluilla tuo alakerta?ite oon miettiny et uskaltaako nuota vakio veivejä käyttää,jos laittas vaan uudet männät.
jonkin sortin heräteostoksena ostin Jopo:lta ahtimen korvaamaan nykyisen Gee-kierukan kun ei g-werks:ltä löytyny lysholmia...saas nyt nähdä miten sen saa yhtymään ykskasin kanssa vai pitääkö tehdä konepeltiin tuuletusreikä:)
...ja kuvaa:
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
...ja kuvaa:
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
-
- -
- Viestit: 266
- Liittynyt: 3.3.2006 18:43
täältä löytyy:
http://www.arz-tuning.de/shop/index.php ... tml/page/2
kannattaa muistaa vaan pitää englannin kielisena noi sivut, jos vaihtaa suomenkieleksi niin osaa tuotteista ei löydy
http://www.arz-tuning.de/shop/index.php ... tml/page/2
kannattaa muistaa vaan pitää englannin kielisena noi sivut, jos vaihtaa suomenkieleksi niin osaa tuotteista ei löydy
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
kaikkea sitä jessellä ja puupalikoilla saakin pysymään paikoillaan
kaikkea sitä jessellä ja puupalikoilla saakin pysymään paikoillaan
nyt alkaa ahdin olla paikoillaan, rauta on kuin nykytaiteen museosta mutta eipähän lähde rimpuilemaan! :D
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
linjauksen saa sopivan paksusilla prikoilla katsottua kohilleen
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
http://www.corradoclubfinland.com/downl ... &mode=view
linjauksen saa sopivan paksusilla prikoilla katsottua kohilleen
imusarjaankin sai pientä tilavuuden tuntua.
eli imusarja siis jonkin 6syl diisseli volvon / LT: n pätkäisty malli ? jako pitäisi täsmätä raatoon,mutta jos ei täysin mene niin laitetaan käymään. Sattui löytymään hyllystä ylimääräinen pg:n imusarja niin siitä sai leikattua kaasuläppäkotelon laipan ja hitsillä kiinni. ei ole kaunein, mutta toivottavasti paras:D ..milläs tuo kannattais maalata?
eli imusarja siis jonkin 6syl diisseli volvon / LT: n pätkäisty malli ? jako pitäisi täsmätä raatoon,mutta jos ei täysin mene niin laitetaan käymään. Sattui löytymään hyllystä ylimääräinen pg:n imusarja niin siitä sai leikattua kaasuläppäkotelon laipan ja hitsillä kiinni. ei ole kaunein, mutta toivottavasti paras:D ..milläs tuo kannattais maalata?
uus hyrrä kiinni ja toimii miten toimii,yllärinä että kone on ehkä hippasen liian pieni tuolle ahtimelle , vanteet vaihtu bbs rm 15x8/8,5 gummeina 185/45&195/45, pitäs hippasen pullakammat saaha, kaaren ja renkaan väliin jää tilaa ihan liikaa mutta etulippa viistää maata. jotain muutakin pientä muutosta tapahtunut.
photoja:
photoja:
-
- -
- Viestit: 266
- Liittynyt: 3.3.2006 18:43
ja minäkö luulin et oisin ainoa joka laitto tänä kesänä rm:t corradon alle... noh silti vielä vissiin ainoa jolla ne on vr6:sen alla :D itellä 175/50 kumit edessä ja 205/45 kumit takana niin saa aika kaareen kiinni, vanteet 15x7 et 5 ja takana 15x8 et n.10. kyllä toi jenkkimallin etulippa helpottais kummasti sitä raapimista.
thäänks! juu sinne se Turun terminaalin parkkialueelle bensaa ja öljyä valutteli, ei paljoo napannu korjailu tien päällä, lasten tauteja löyty heti. oliko azibi:kin tku-stckhl-tku risteilyllä?
J.Karvonen mistäs löytys kuvaa tuollla rengastuksella verkustas? itellä haussa tosiaan vähän isommat gummit kun jää noin kauas kaaresta:S
J.Karvonen mistäs löytys kuvaa tuollla rengastuksella verkustas? itellä haussa tosiaan vähän isommat gummit kun jää noin kauas kaaresta:S
-
- -
- Viestit: 266
- Liittynyt: 3.3.2006 18:43
Heheh kuvissa huomasin jotain tuttua :D
Hyvältä se kyllä corraato näyttää ja tuo vortech on mielenkiintoinen. Vanteista täydet pojot.
Hyvältä se kyllä corraato näyttää ja tuo vortech on mielenkiintoinen. Vanteista täydet pojot.
AIka hiljaista ollut täällä muutaman vuoden. SIninen raato on huilinut pari vuotta ja menee lahjoituksena suvussa eteenpäin.
Tilalle tullut valkoinen Corrado Vr6 johon siirrän tuon Vortechin ahtimen. SIlikooniset vesiletkut tilattu jo ja etenee pikkuhiljaa.
Jos jollain on tarjolla vr6 viritysosaa niin paiskatkaa yv:tä. (Portattua kantta, suuttimia, virinokat, pakosarjaa yms yms.)
..kuvapäivityksiä myöhemmin...
Tilalle tullut valkoinen Corrado Vr6 johon siirrän tuon Vortechin ahtimen. SIlikooniset vesiletkut tilattu jo ja etenee pikkuhiljaa.
Jos jollain on tarjolla vr6 viritysosaa niin paiskatkaa yv:tä. (Portattua kantta, suuttimia, virinokat, pakosarjaa yms yms.)
..kuvapäivityksiä myöhemmin...
Muistetaan että se jos otteessa ei nykyään lue "vähäpäästöinen" ei tarkoita sitä ettäkö sitä tietoa ei trafilla olisi siellä auton täydellisissä tiedoissa.
Ainoa vr6 minkä tiedän olevan normaali päästöinen on jenkkien tuontimallia, kaikki eurot ollut järjestäin normaalilla "varustettu happitunnistimella ja 2 toimi katalysaattorilla" tekstillä tai vastaavalla riippuen tekniikasta.
Ainoa vr6 minkä tiedän olevan normaali päästöinen on jenkkien tuontimallia, kaikki eurot ollut järjestäin normaalilla "varustettu happitunnistimella ja 2 toimi katalysaattorilla" tekstillä tai vastaavalla riippuen tekniikasta.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa