Golf II GTD -89

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

Golf II GTD -89

ViestiKirjoittaja Jak3 » 18.6.2009 22:42

Oma kakkis joka hoitaa käyttöauton virkaa. Muuteltu vähän sieltä ja täältä, piloille raiskattu 1300-CL siis mutta ruosteettomuus on ollut se kannustin koko touhussa. Vastaa nykyisellään aika pitkälti GTD-mallia osiltaan, niin alusta, sisusta kuin tekniikkakin.

Välissä kerkesi olla vaparidieselikin muutaman vuoden, kunnes juhannuksena -09 nokalle vaihtui 1,6TD versio (JR) kansivikaisen imudiisselin tilalle, samoin 16V:n etujarrut sunmuut tykötarpeet.

Muutettu 1+1 pakettiautoksi käyttökustannusten minimoimiseksi. Siitä sitten pikkuhiljaa muovautunut hiljakseen ulkopuolelta GTI/G60 oem-linjalla omaa silmää miellyttäväksi.
Viimeksi muokannut Jak3, 9.5.2010 16:19. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Bulz^
-
Viestit: 318
Liittynyt: 28.9.2005 17:41

ViestiKirjoittaja Bulz^ » 19.6.2009 15:12

toivotaa että se muuttuu hyvään suuntaa, järkytyin heti ekoista kuvista vähä ;=) peukkuja hommaan!

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 21.6.2009 11:06

No onhan se muuttunu niistä alkukuvista, jos ei muuten niin ainaki itelle mieluisamman näköseksi. Ei tuosta oo tarkotus mitään blingblong vehjettä tullakkaan, vaan olla just tuommonen "menneen muodin" kakkis ja nimenomaan käyttis, tulihan tuolla jo 1000km ekan viikon aikana :)
Viimeksi muokannut Jak3, 27.8.2009 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 24.6.2009 16:06

Kansion lopussa uusimmat kuvat. Pulkka olis nyt td papereissakin ja myös 1+1 paku. Jarruiksi tuli gti:n jäähdytetyt levyt isoilla satuloilla ja tehostin 9". Tarkoitus olisi jossain vaiheessa vaihtaa taka-akseli vakaajalliseen (nykysessä vähän heittoa) ja lisätä myöskin eteen vakaaja, sekä uretaanipuslat tukivarsiin.

Takavalot tuli sitten vaihdettua, onhan nuo vähän sivistyneemmät ja vanteetki nakkasin toiset. Vielähän tuossa piisais ehostelua..

Jii3
-
Viestit: 665
Liittynyt: 20.2.2004 17:22

ViestiKirjoittaja Jii3 » 25.6.2009 18:18

Onko tämä Takkulan vanha?

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 25.6.2009 18:57

Sama koppi. Jos tuosta on jollaki olemassa kuvia sen ajoilta niin ois kiva nähä miten ne 9x16 on tuossa istuneet, joskus tällä foorumilla tuosta tais olla kuvatuksia näkösällä mutta ei oo tullu otettua talteen..

Tuommonen se oli sillon parivuotta sitte, sittemmin vaihtunu sävylasit ja tosiaan etupuskuri ja lokarit sen mällin jäliltä. Jotku m-look helmat tuossa kans oli ja ne kiskasin ensimmäisenä pois.

Killer
-
Viestit: 425
Liittynyt: 16.10.2008 10:24

ViestiKirjoittaja Killer » 25.6.2009 19:33

Innostuit sit vaihtaa takas VAG:gilaisiin vai vieläkö pesoo seisoo pihassa?

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 25.6.2009 19:44

^ettet sekottas NeonFry:hyn :)

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 25.6.2009 20:31

Sillähän eikös se ole ranskan rapea. =D

Jossain pitäs mulla olla kuvia tosta ku se vielä oli takkulalla mutta eipä äkkiseltään löytynyt.

Jii3
-
Viestit: 665
Liittynyt: 20.2.2004 17:22

ViestiKirjoittaja Jii3 » 25.6.2009 23:26

Mulla vois olla jotaki porukoiden koneella kotona. Tuossa kakkikses tuli joskus käytyy istuu kyydis Kuusamossa kun siinä oli 2x18" subia. Hyvin tuli painetta :)

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 30.6.2009 0:02

Heh, ilmankos tuo takaluukun aukasusolenoidi pitääki hirveätä ralinaa aina kun ajaa vähäkään isommasta kolosta :) Ja vaikka miten on käännelty, väännelty ja ruuvailtu eriin paikkaan/tiukemmalle..

"Uudella" tekniikalla posoteltu lähemmäs 1000km kohta, muutama nostin alkanu rapistamaan kylmänä ja suuttimetki taitaa paskoa ku kuumana selvästi kalkattaa ja putket "sykkii" äänen tahtiin.. Noh se nyt ihme kakkakoppa oiskin jossa rempat tekemällä loppuis :) Koneen vaihdon yhteydessä tuli uusittua muutenki aika pino roinaa, kytkimet, jakopäät ja ties mitä.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 7.7.2009 20:01

Uusia kuvia taas tutussa paikassa, kansion lopussa. Vanteethan ne on vaihtuneet ja läjä kaikkea pienempää, konepellin alle ne suuttimetkin ja tulevat vielä kertaalleen ainakin vaihtumaan. Pitäs kait vähän pullistella nuita etukaaria..

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 7.7.2009 20:09

Sopihan ne alle, se mitään muovikaaria kaipaa. =D

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 7.7.2009 20:11

Joo niin tekkee, camberia pikkusen säätelis vielä :) Takana ET nyt maltillinen -5, eihän nuo saatanan kaaret täyttyny ite vanteilla mihinkään.

E: siihen alas,no se on pitäny maalata koko sen ajan ku tuo rausku on mulla ollu :) samaten vaihtaa ehjä takapuskuri..
Viimeksi muokannut Jak3, 7.7.2009 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

RiXaa
-
Viestit: 493
Liittynyt: 9.2.2007 17:28

ViestiKirjoittaja RiXaa » 7.7.2009 20:27

nätit on. .ainoa pieni asia pistää ainoastaan silmään. pyyhkijän varsi mustaksi:)

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 2.8.2009 10:50

Pientä ehostelua ja höpöstelyä sinne sun tänne: puskuri ja putkenpää, mittaristo. Koneen pienet sivuäänetki sai viimein kuriin, jospa tuolla välissä jo ajeliskin.

Auton alkuperäiset kilvetki pitäs käyä tilailemassa, ja alkanu mietityttää pitäskö ne G60 kaaret ja helmat sittenki leipoa tuohon kiinni + se oikea iso etupuskuri.

Jii3
-
Viestit: 665
Liittynyt: 20.2.2004 17:22

ViestiKirjoittaja Jii3 » 2.8.2009 21:38

Hemmetti tää on hieno. Kyllä kakkis on just paras tämmösenä! :D

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 2.8.2009 21:48

Kyllähän tuo alakaa olla jokseenki kuosissa, toivottavasti säilyskin kun tuli tuo pohjaki kynsittyä, suojattua ja massattua :) Järjetön määrä pientä sipistelyä kummiskin jälellä jos kovinki tarkaksi alkaa..

Semmonen se.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 11.8.2009 20:43

Sielläpä ne viimesimmät kuvat, viimesimmistä tuherruksista. Nyt on takavanteissaki offsetit vähäsen paremmalla tolalla, positiivisella jopa 10mm. Ja se pyyhkijänvarsiki maalattu mustaksi :)

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 11.8.2009 20:47

Kyllä se lähemmäs pohjois-pohjanmaata pitäs saada.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 11.8.2009 20:52

Voishan se olla, mutta toistaseksi mennään tuolla korkeuvella, käyttis kun on ja kilsoja tulee (yks vklp 1000km). Coiloverit sitte ku jääpi joutilasta rahaa, tosin aiemmat joutorahat on jo säästössä viriviri juttuihin :)

otor
-
Viestit: 81
Liittynyt: 26.7.2006 12:58

ViestiKirjoittaja otor » 11.8.2009 21:29

Vähän muuttunu lauantaista golffi. Hyvältähän tuo näyttää.

Kyllä oli savua ilmassa ku kiihytettiin siitä liikennevaloista :)
Lisää ilmaa vain koneeseen, nii eiköhän ne pakokaasut vähän puhdistu.

villev
-
Viestit: 260
Liittynyt: 24.9.2004 11:37

ViestiKirjoittaja villev » 11.8.2009 21:32

onko pakuksi rekisteröinti tollaselle vielä mahollista???

luulin että se kiellettiin jo aikaa sitten...
miettiny itekki että jos ostais jonku hlö-auton vielä joka olis aikoinaan pakuks laitettu
mutta näköjään vieläki mahollista rekata sellaseks.

OT: onko haisua mitkä automallit on mahollista vielä nykysinki muuttaa pakuks?

muistelen tässä pari kk:tta sitten lukeneeni AKE:n sivuilta että pitää olla vähintään farmari tai tila-auto että saa pakuks.

nätti kakkakoppa muuten :D

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 11.8.2009 21:38

Onnistuhan tuo muuttaa ku tyyppikoodi täsmäsi. Katastuskonttoreilla on ne listat missä näkyy mitkä vehkeet saa N1-luokan pakuiksi (eli 1+1). Sieltä vain kysymään, ja rek. ote mukana mieluiten niin varmistuu sen tyyppikoodin osalta.

Joo hyvät savut jäi jälkeen :) Kyllähän se ois tuo ahtoilman viilentely paikallaan ja muuta pientä jäynää, mutta ne sitte ku muilta kerkiää. Perskutin pumppu ku vuotaa jo maahan asti kaasuakselista :D

villev
-
Viestit: 260
Liittynyt: 24.9.2004 11:37

ViestiKirjoittaja villev » 11.8.2009 22:13

ai niillä on jokku listat oikein sielä...no pitääpäs käyä
joku päivä utelemassa :D

kiitos tiedosta.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 25.8.2009 16:20

Tuommosia tarttunu kouraan pirssiä ropeltaessa, siis takaa merkinkolosta ja takakaarista g60 muovien alta.. minkä pelti heittää sen pakkeli peittää?

"Uusi" tuulilasi löysi viimein paikkansa.. perskutan pyyhkijäurat :)

Mitäs vielä, uuehkot tarvikenostimet piti vaihtaa originaaleihin 210tkm ajettuihin INA:n valmisteisiin ja jo hiljeni. Samoten syöttöpumppu pitää nyt naftat sisällään, kulutus on alta viittä litraa ollu niin mikäs sillä ajellessa.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 25.8.2009 16:45

Takaa merkinhän siitä peitteli se venäläinen tuolla lämsänkylässä ja kaaret turasi tuossa öljymäellä sijaitseva "maalaamo". Näin muistelisin. Etukaaretkinhan se onnistui hitsaamaan väärinpäin. =)

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 25.8.2009 17:01

Joo, laatutyötä. No en ois tuolle kopille mitään alakanu etes tekemään jos tuo mätä ois, että eipä tuommoset paljo hiasta :) Ne takakaaretki saa muhia tuolla g60 muovien alla vaikka ihan paperiksi, mitä tosin epäilen ku siellä on vaseliinia ruutattu väliin ihan rasvaprässillä :D

2,5" putkisto pitäs taiteilla jossainvälissä ihan turbolta lähtien, sitte varovasti välijäähyjen kattelua ym. kivaa..

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 26.9.2009 14:46

Kallistuksenvakaaja löyti lopultakin paikkansa keulasta, näin ikään. Ja tottakai ne FK:n coiloveritkin, säädöt tapissaan ja korkeus näyttää aikalailla tältä. Tuossa vielä takaa. Uuet orkkiskilvetkin tosiaan paikoillaan.

Alusta on 35i Passatista, etupää meni heittämällä mutta jouset sais olla vähän pehmosemmat jos mielii vielä matalemmaksi. Toisaalta tuo riittää itselle, ja ajettavuus on nyt ihan toistaluokkaa mitä vanhalla alustalla. Taakse sovittelin mk2:n omat -40mm jouset ja perän saaki melko matalaksi kuten näkyy. Nostelen kuiteki tuosta vielä muutamalla sentillä niin kelpaa talven yli pörräillä, enskeväänä sitten takasin tuohon korkeuteen.

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 26.9.2009 16:30

Mitenkä istahti nuo geen kaaret taakse ykkösen kaaren päälle? Itellä saattaa olla eessä samanlainen muokkaus jossain vaiheessa tarpeen.

Näyttää muuten hyvältä kokonaisuudessaan.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 26.9.2009 18:09

No niistä takakaarista löyty pakkelia paksuimmillaan 4mm, niin loppupeleissä melko kaukana mk1:n kaarista.. Murjoin ne aivan lyttyyn vasaralla ja sovittelin aina välillä muovikaarta päälle, pikkusen piti antaa lämpöpuhallinkäsittelyä kumpaanki kaaren etuosaan, eikä nuo kyllä täydellisen tiiviisti istu vieläkään.. hantinpuolella (kuten tuosta kuvasta näkyy) sais olla vielä "ylempänä".

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 29.9.2009 14:44

Löyty viimeinki ne puuttuvat kylkilistan pätkät nuihin etulokareihin, alakaa palaset loksahella viimein kohilleen. Myös keulassa pientä muutosta näin talvea vasten.. valot releytetty kaikki erikseen.

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 29.9.2009 15:10

noniin, nythän se alkaa näyttaa jo AUTOLLE :)

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 29.9.2009 15:12

Hiljakseen.. :) Tummat kristallisumarit tulossa jossainvaiheessa vielä, ja tuo takalippa pitäs repiä pois vaanku oliki astetta jämerämpää tuo koriliima millä se on kiinni. Vihreäsävynen gti-lasi lipalla jo oottelis.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 3.10.2009 22:45

Siinä viiminen kuva kesärattailla.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 18.10.2009 19:20

Tuosta eteenpäin uudet kuvat. Eli nastat alla ja maxxlookkikin häipynyt lunkan päältä.

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 18.10.2009 19:42

Tuo takaluukku huutelee ihan selvästi sitä oem-lippaa + vinyylitarraa tohon lasin ympärille. saattais tuo kontti näyttää sitten ihan siedettävälle :) muuten ei täältäpäin moitteita, hyvä siitä tulee ;)

Jii3
-
Viestit: 665
Liittynyt: 20.2.2004 17:22

ViestiKirjoittaja Jii3 » 18.10.2009 20:07

Hyvältä näyttää

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 18.10.2009 20:44

GTI-lasi (tottakai vihersävyinen) ja lippa jo oottelee tallissa että ne tulee tässä ihan piakkoin, kunhan saan kaavittua loput kelmujämät siitä pois. Ja tummat kristallisumarit keulaan.

Vinyylitarroista niin tiedä, ei niitä 1300-CL:iin liimailla :)

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 24.10.2009 20:42

Uuet sumarit nokalla. Hivenen sai rautoja väännellä että nuo sai osoittamaan edes jotenki oikein, kun ei ole ite sumareissa mitään säätöjä.. kunnon tuningsohjoa, olis kai ne reijät halvemmallakin saanu peitettyä :)

Coilover alusta on historiaa tuon auton osalta, ja taitaa Borbetitkin siirtyä toisaalle.. 8x15" kokoiset pallerot ois aika kova sana. Mutta talvi mennään tuossa asussa nyt kuitenki eka.

Ihan kelpo käyttis tuosta on hioutunu lopulta, kulutus vaihtelee 4,8-5,2 välillä ja tuntuu toimivan pääpiirteittäin hienosti.

redi
-
Viestit: 534
Liittynyt: 5.3.2007 13:01

ViestiKirjoittaja redi » 25.10.2009 12:35

^ Mulla taitaa olla sitten joku naftavuoto kun vie 6.5l vapaastihengittävä :(

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 25.10.2009 13:28

Mk1:n 1,6 dieselillä pääsi paljon helpommin alle 5 litraan kuin tällä, vaikka syöttöjä ollu niissäkin aina vähintään se varttikierros lisää. Tässä td:ssä tosin vaikuttaa tuo ahtopainerikastus, joka lähestulkoon maksimissa nyt :)

5,6 oli kulutus sillon kun kaasuakselin välistä vuoti naftaa jo ihan lohkon kyljet märäksi :D Eli taitaa sulla olla siellä jotain muuta(kin) hämminkiä.. ajoitus yms. tai ettei vain mittari rullais kilsoja väärin ;)

Fendel
-
Viestit: 96
Liittynyt: 9.2.2009 19:47

ViestiKirjoittaja Fendel » 25.10.2009 16:13

Hieno kakkis! Päästit revontulen kohalla yli muutamia päiviä sitten ko pompin tien yli vaimon kans

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 25.10.2009 18:54

Jahas, kiitos vain :) Kyllähän tuota rohjoa näillä korkeuksilla varmasti bongailee.

Takalasi vaihdettu viimein gti-malliseen ja lippakin luonnollisesti paikallaan (vielä toistaiseksi korinvärisenä).

Uudet kesävanteetkin löytyneet, BBS 15x7 et20.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 10.11.2009 18:14

Tuolta uusimmat kuvat, tulevista vanteista ja viimesimmistä muutoksista. Eli takalasi + lippa ja takavalot.

esanssi88
-
Viestit: 404
Liittynyt: 22.4.2006 18:01
Viesti:

ViestiKirjoittaja esanssi88 » 10.11.2009 21:12

Aika porno alkaa olemaan ;)

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 11.11.2009 10:20

Hiljakseen.. :) Enää tarvis korjailla tuota takaluukkua ja sitte hävittää vw-merkki takaa pois.

Joululomilla varmaan kiskastava kiuas ylös tilastaan ja pistää öljyvuodot oikeasti kuriin (kun ei kesällä tekniikanvaihdon yhteydessä näyttäny onnistuvan).

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 11.11.2009 17:52

se ominaisuus. sitten kun vuoto loppuu on lisättävä öljyä :))

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 11.11.2009 19:40

No perkale kun 200km matkalla jo katoaa tikusta monta milliä, niin jotain tarvii tehdä.. pohjaki taitaa olla öljyssä jo vaihevivustoa myöten :D

Energyn uretaaniset alatukivarsien puslatki sattu tarttumaan kouraan, vois seppäillä nekin joskus paikoilleen. Tosin ei varmaan ennen kesää..

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 14.12.2009 21:09

Kansion lopulla uusimmat kuvat. Eli sisälle ehjät penkit, GT:n kojetaulu ja lämppäriki koki pienimuotoista remppaa ja uus kenno luonnollisesti samalla. Joulun kunniaksi myös vähän punasävyä sisävalaistukseen.

Talliin eksyneet myös Koni sport -etutolpat joillain laskujousilla, ja mk3:n taka-akseli joka ois tarkotus vaihtaa nykysen kieron tilalle. Samalla kasvaa nuo raideleveydet niin eipä tartte speissereiden kans kikkailla enää.

Seuraavana sitten pata ylös tilastaan ja öljyvuodot lopultakin kuriin,prkl..

Petteri -81
-
Viestit: 20
Liittynyt: 1.10.2009 18:34

ViestiKirjoittaja Petteri -81 » 15.12.2009 14:24

Nätit penkit oot onnistunut löytämään ;-) Aika samannäköiset, mitkä mulla oli...

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 15.12.2009 17:27

Joo ne on kummallisia yhteensattumia moiset.. :)

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 29.12.2009 14:54

Tutussa paikkaa jokunen uusi kuvatus, alla siis nuo teinarivanteet 185/55 Blizzakeilla ja empä ole ihan heti nastarenkaisiin kyllä palaamassa..

Kävi tuo tekniikkaki tallin lattialla vähän hipisteltävänä, öljyvuodot ainaki väheni selvästi mutta vtun ahtimen öljypaluu päästää jotku tipan aina maahan saakka.

Jii3
-
Viestit: 665
Liittynyt: 20.2.2004 17:22

ViestiKirjoittaja Jii3 » 29.12.2009 19:59

Tästä ei mk2 parane!nam

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 29.12.2009 21:13

Parannettavaa ois vielä siellä sun täällä, mutta hiljakseen :) Mustat lattiamatot, kattoverhous, äänenvaimennusta ym. Ja alustaan ei ole ikinä tyytyväinen, korkeus sinäsä ihan ok omaan silmään/tarpeisiin. Tosin Konit onki vielä tallin nurkassa :D

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 23.1.2010 14:41

Vanha sisäänajettu saranatappi.

Keskiölätkiä tuossa aikani kuluksi maalailin ja suttailin, entiiä ei ehkä niin erikoiselta näytä tai sitten pitäs olla valkoset nuo "mutteritki". Mutta yks kappale nuita puuttuu että saa tarjoilla jos löytyy!

Kansion lopulla lisää kuvatuksia.

Muutoin kovaa ajoa vain, tuon "pikkuhuollon" jälkeen tainnu jotain toista tuhatta kilsaa jo mittariin tulla.

_silver_
-
Viestit: 25
Liittynyt: 25.4.2007 21:12

ViestiKirjoittaja _silver_ » 26.1.2010 0:00

Hyvin paljon tulee autostasi minun entinen kakkis mieleen..?? ;D vähän huono kuva mutta ei äkkiseltään löytynyt muuta.

Kuva

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 26.1.2010 14:20

Joo eikös tuo oo se 16v turbo nykysin. Sillähän ne piti Borbetitki hävittää ku ilimetty kopio koko auto, paitsi tämä sentään kulkee oikealla polttoaineella :D

Peilit tosin ajattelin sipasta punaseksi ettei aivan sotkeennu nuihin muka 100% originaaleihin.

Jii3
-
Viestit: 665
Liittynyt: 20.2.2004 17:22

ViestiKirjoittaja Jii3 » 1.2.2010 20:51

Tuli tuossa mieleen että onkohan tää sama auto mikä sulla nyt?
http://www.teamrwd.com/newrwd/e107_plug ... %20121.jpg
ed. ei taida olla

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 2.2.2010 15:37

Ei ole sama. Originaali kilvet/tunnus on nyt tuossa omassa. Sen verran muistan niiltä tuuningin alkuvuosilta että tuossa oli CR7 9x16 vanteet ja edessä kait 7,5. Voipi vanha omistajaki tarkennella mikäli lukee vielä foorumia.. + kuvia ois kiva nähä.

Semmosia mietteitä tässä tullut ulkokuoren osalta että peilit, etulippa, helmat ja kaaret tulee korinväriin joskus tässä keväänpintaan. Sitten takaluukun ehostus ja takaa merkki pois. Sekä luonnollisesti sinkkuvalomaski ja kristallivalot taas kesäksi takaisin.

Etulippa, helmat ja kaaret on siis maalatut/silotellut jo aiemmin, eli raiskattu hienosti niin siitä ei kannata mutista :) Sitten kun taas kyllästyy niin voi sutia mustaksi ne.

nani
-
Viestit: 981
Liittynyt: 19.10.2006 16:28

ViestiKirjoittaja nani » 2.2.2010 16:20

mustana parempi omaan silmään.

mutta olishan se hiukan erinäköinen, kuin muut nykyään :)

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 2.2.2010 17:16

Olihan se hyvännäkönen omaanki silmään ku nuo tuohon leipo kiinni, mutta kun alkaa näyttää niin nähdyltä tuoki nyt :D Ja kun on tekn vaihto viimisen pääle ja nuoki korin muoviosat keräilty ja kolvailtu kolariauton osista, niin sama mitä niille tekee.

Korinvärisillä helmoilla ja kaarilla ym. olevia punasia kakkiksia (siis "elossa" olevia) en tähän hätään keksi ku pari kappaletta joita nähny :) Sitävastoin tuota orig. luukkia on kaikkialla..

Jii3
-
Viestit: 665
Liittynyt: 20.2.2004 17:22

ViestiKirjoittaja Jii3 » 2.2.2010 19:31

Joo tuo lko siinä tosiaan oli kun itekki aikanaan ekan kerran auton näin.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 6.4.2010 19:45

Kovaa ajoa ja huoletonta huoltoa, oikiastaan ainoa vika aiempien jo mainittujen jälkeen ollu tukivarren taemman puslan holkin väsyminen, joten siihen tuli laitettua omavalmisteinen tukevampi versio.

Takapöntöksi vaihtu gti 16v:n originaaliversio kun sopivasti semmonen sattu kohalle, eipähän nokea takalistoa niinkuin tuo tuuning putkenpää.

BBS:t häipy toisaalle, välikelin pyörät "nastat" rupesi kyrpimään eikä niillä pitoja juuri ollu ni tönäsimpä kesäpyörylät jo alle kun ei pakollisia ajoja ole jos pukkaa talaveksi.

Sielläpä niitä kuvatuksia loppupäässä.

Hannu_H
-
Viestit: 992
Liittynyt: 24.7.2003 19:03

ViestiKirjoittaja Hannu_H » 27.4.2010 18:17

Tämä taisi tulla eilen vastaan tuossa tuiran siltojen jälkeen Oulussa? On se jännä, kun liikenteessä nämä golffit pistävät justiin makeimmilleen silmään :D

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 28.4.2010 18:26

Juu maanantaina tuli käytyä ouluilemassa.

Tämän auton tarina alkaaki olla paketissa, kiesi jatkaa matkaansa CL asusteisena.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 9.5.2010 16:19

Tämän tarinan saa lukottaa / poistaa.


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa