Aristo 2jz-GTE -> Vaihtunut toiseen

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

Aristo 2jz-GTE -> Vaihtunut toiseen

ViestiKirjoittaja Taskinen » 24.5.2009 20:10

Kuva

Seat vaihtui tuollaiseen taloudelliseen tilaihmeeseen (Auto on tenniskentän kokoinen eikä sisällä vähänkään pidempi mies mahdu silti kunnolla istumaan, leveyttä on kyllä vaikka muille jakaa), jolla nyt olisi ainakin kesä tarkoitus ajaa.

Alusta ja putki tuohon täytyisi hommata, ja tietty pikku huoltoa mutta muuten varmasti vain ajellaan ja kulutetaan niitä gummeja =)

http://www.masq.1g.fi/kuvat/Autot/Aristo/

Pourun Masa siitä pari kuvaa napsas ja tuoltapa niitä siis näkee.

Sopivasti työmatka kasvoi juuri about 90km/päivä, ja meinasin saada slaagin bensakustannuksista, mutta motarilla tuo vie melkeinpä vähemmän kuin tuo entinen 1,8t AUQ Leoni. Vaihdoin tulpat ja keskikulutuskin tippui tuohon 12-litran tienoille.

edit2: niin tosiaan tuo 2jz-gte on 3.0 Twinturbo ja jatkeena tojotan automaagiloota. Perän pitää luisussa torseni. Vielä kun osaisi ajaa!

edit3:
Mielenkiintoinen huomio autosta sekin, että on rekisteröity vain kolmelle. Orkkiksenakaan tuossa ei ilmeisesti ole ollut kuin neljä paikkaa, sillä takapenkki on keskeltä aivan täysin luonnoton, eikä turvavyön solkien tai lukkojen paikkoja näy vaikka penkin irroitin.

Tulpatkin tuli vaihdettua tosiaan, ja vain ensimmäiset neljä oli joskus vaihdettu. Kaksi takimmaista olivat ilmeisesti orkkis densoja, ja auto kyllä kävikin sen mukaisesti. Kilometrejä mittariin on kertynyt 148tkm tähän päivään mennessä, joista itse ajanut nyt about 4tkm ja hyvin toistaiseksi ainakin on pelittänyt.

Kori on aivan priima, niinkuin yleensäkin näissä japsipeleissä, hyvissä keleissä kun pääosin kahlaavat, mutta kylkilistoista ikävästi hilseilee maali pois. Konehuoneen puolella kumi ja muoviosat tuntuvat lähes uusilta, vrt. 170tkm ajettu seattini jossa lähes jokainen letku ja muoviklipsu alkoi olla vaihdon tarpeessa.

Aluksi vähän pelotti ostaa tuollainen ns. postiauto, mutta kyllä tässä nyt jo suurimmat pelot on voitettu, kun tässä pikkuhiljaa on autoon tutustunut ja noin ylipäänsä selvittänyt näitä touhuja. Osiakin tosiaan saa osaavalta myyjältä melkeinpä suoraan varaosatiskiltä. Motonetistähän tuohon ei tosiaan osaa kyllä löydy, eivätkä kaikki orkkisosat aina oikein sovi meikäläisen budjetille, mutta kyllä ainakin tähän mennessä lukuunottamatta bensa ja vakuutuskustannuksia, autoon noin muuten palikka on halvempaa kuin esimerkiksi tuohon entiseen Seatiin tai Boraan.
Viimeksi muokannut Taskinen, 2.4.2012 20:38. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 24.5.2009 20:42

Hitto, hieno laite! :)

Yksi asia vaan on, mitä en noista japseista ymmärrä... Nousevan auringon luksuslaitteissa on liki kaikissa tuommonen ihan kauhee plyyshisisusta. Eurooppalaiset ymmärsivät sentään luopua noista hirvityksistä jo kaheskytluvullla. :D

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 24.5.2009 21:34

No tuota... Sisusta tuossa on kyllä muutenkin sen verran kaamea että en noita penkkejä pidä lähellekään rumimpana asiana siinä :D Beiget nahat kyllä uudistaisivat sisustaa melkoisen paljon.

My_bug
-
Viestit: 681
Liittynyt: 1.3.2005 18:34

ViestiKirjoittaja My_bug » 24.5.2009 21:56

Kuva

Kyllä siitä hienon saa, kun vähän tuunaa. :)

Edit: No perkele, eihän toi ole edes sama auto. :D No, pointti tuli varmaan selväks. Merkki ja malli taitaa kuitenkin olla oikein.
Viimeksi muokannut My_bug, 25.5.2009 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 24.5.2009 22:15

Juu vantikset tuossa tois ulkonäköä, kun olis vaan varaa ostella jotkut kunnon rinkulat. Tontissa tuo onkin kun raapii kokoajan, mutta siihen osasyyllisenä on kyllä japaniassa päin mäntyjä tehty putki joka roikkuu keskeltä ikävästi. Alusta olisi muuten hyvä, mutta tuntuu vähän liian löysältä meikäläisen ajoon. Ei tuohon mitään omaisuuksia viitsi iskeä kun on kuitenkin vain 14 vuotias riisikuppi. Eriasia jos kyseessä olisi kakkis :D
Viimeksi muokannut Taskinen, 25.5.2009 22:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 25.5.2009 13:10

Tainnut iskea Taskisellekin lama kun on joutunut japanin ihmeeseen vaihtaan, luulin olevani ainut :)

Mutta hieno auto näppärällä tekniikalla on kyllä!

RiXaa
-
Viestit: 493
Liittynyt: 9.2.2007 17:28

ViestiKirjoittaja RiXaa » 25.5.2009 15:09

^haha.. ei vaikuta siltä kun ajo tapaa katselee... montakos pari niitä renkaita ny olikaan menny:D:D:D

Wolle
-
Viestit: 557
Liittynyt: 10.10.2005 14:45

ViestiKirjoittaja Wolle » 25.5.2009 16:55

Sopivasti työmatka kasvoi juuri about 90km/päivä
[...]
keskikulutuskin tippui tuohon 12-litran tienoille.
[...]
3.0 Twinturbo ja jatkeena tojotan automaagiloota

Eipä tuo näin sivullisenkaan korviin kuulosta miltään lama-ajan unelmavehkeeltä, paitsi tietenkin paikallisen huoltamoyrittäjän näkökulmasta :D

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 25.5.2009 22:11

nooh, otetaan nuorena ilo irti, että on vanhainkodissa sitten jotain millä voi kehuskella =D

Peksi
ffp jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 17.7.2003 20:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peksi » 25.5.2009 22:36

Onkos tuo sama kori kuin gs300 lexus? Mietin vaan että mistä tollaseen sais ohjauksen osat oikealle(vasemmalle) puolelle.

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 25.5.2009 22:44

Sama koppa. Onhan noita konversioita kait jokunen tehtykin, mutta itse en näe sille mitään funktiota, tuolla postimallilla kun oppii helposti ajamaan muutamassa päivässä, enkä ole ohitustilanteissakaan huomannut mitään erityisiä vaikeuksia, kun pitää vain vähän väliä edellä ajavaan.

Edit: selvitettäköön että eipä se manuaalikaan sen hankalampi ole käyttää. Töiden puolesta jouduin erästä legnumia ajamaan joka manuaalilla oli varustettu, ja yhtä turhaa vitoselle vaihtoa lukuunottamatta ei ongelmia silläkään juuri ollut.

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 26.5.2009 9:20

^ enempi hankaluuksia tottumisen kans tekee vilkut kun viahdekeppi =) kun nekin on nurinkurin

#82
-
Viestit: 21
Liittynyt: 18.6.2006 18:51

ViestiKirjoittaja #82 » 26.5.2009 9:31

Toi on muuten niin tosi!

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 26.5.2009 9:41

Joo-o... Kylläpä ne on näköjään nuo hienoimmat tojotat jätetty sinne vinosilmien maahan uutena melkeen kaikki :) Camrytki menee peruscorollien kans samaan harmaaseen kastiin tollasten rinnalla.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 26.5.2009 9:58

No siis Camryhan on Corolla, isommalla korilla vaan... :D Eihän siinä ole mitään hienoa.

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 27.5.2009 22:29

Tarkoitus olisi tämän kesän ja ainakin vielä talven tuolla ajella, kun kaikki nyt toimii kuten pitääkin, mutta pitäähän sitä kepillä jäätä koittaa ja pistin myynti-ilmon nettiautoon =)

ABT
-
Viestit: 1701
Liittynyt: 26.7.2003 11:05
Viesti:

ViestiKirjoittaja ABT » 28.5.2009 17:00

Tuo kitkalukko noissa on aivan kuraa. Toimii tyyliin silloin kun sitä huvittaa.

Ainakin tuossa viripotenttiiaalia ihan mukavasti. pelkällä putken "suoristuksella" ja bensapumpulla +90hv.

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 28.5.2009 21:58

En kyllä ole huomannut tuossa torsenissa olevan mitään häikkää. Lukittaa aina kun hiukka sutii, ja jättää kyllä kahta vanaa yhtäläillä kun kiinteäkin lukko. Tai sitten tuonne on vaihdettu jokin aftermarket zydeemi.

Oletko varma että olet ajanut aristolla jossa perä on toiminut kuten pitää? Tietääkseni tuon ei kuitenkaan kuuluisi lukitella miten sattuu. Tottahan se tuntuu oudolta kun ei ole kiinteä, mutta kyllä sillä kuuluisi oppia ajamaan, kun vain hiukka totuttelee.

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 29.5.2009 10:00

Mikä lukko tuossa nyt oikein on? Ekassa viestissä puhutaan kitkalukosta ja viimeisessä torsenista?

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 29.5.2009 12:31

Joo kevyt kenttäkeveys, sain kulutuksen tippumaan alle 12 kun tässä olen ajellut motaria pitkin töihin useampana päivänä. Tällähän aletaan kohta ajamaan "pisaralla pisimmälle" meiningillä paremmin tuloksin kuin SDI Boralla!

edit: niin tosiaan, torseni ainakin lisävarustelistan mukaan.

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 17.9.2009 14:59

Nonniin, vähän juttua tännekin lisää. Tuo japanin coilarisatsi heitettiin jorpakkoon ja alle lunastin törkyhalvalla uudenveroisen originaalin Ariston TEMS alustan, tuo sähköinen jäykkyyssäätö tuntuu edessä ainakin toimivan, mutta on mallia löysä tai todella löysä. Ihme kyllä auto ei vieläkään alustasta kolise millään tapaa ja on muutenkin yllättävän hyvä ajaa matkapätkää. Kauhea traktorihan tuo on, mutta eiköhän nyt ainakin talvi pärjätä näin. Kulutuksia olen hieman laskenut, niin 75L tankilla pääsee about 550km. Välillä kyllä pelkkää motaria vetämällä kulutus on laskenut sinne 11 litran tienoille. Talvella tuolla on varmaankin aika hieno vetäistä pitkää siivua, kun märällä asvaltillakin vehje tuntuu antavan kaikki mahdolliset töppäilyt anteeksi loputtoman ohjausvaran vuoksi, myös tuo auton pituus varmaankin tuo oman rauhallisuutensa tuohon luisutteluun. Tehoa tietty saisi hiukka enemmän olla, kun tuo automaatti ei oikein vakuuta ainakaan asvaltilla.

Edit: pistetää viä fiilistelykuva, vanhoilta hyviltä ajoilta =D
http://i104.photobucket.com/albums/m191 ... G_5503.jpg

Edit2: Fiilistelykuvan linkkikin viimein oikein.
Viimeksi muokannut Taskinen, 20.9.2009 23:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Juhki
-
Viestit: 17
Liittynyt: 17.8.2009 22:20

ViestiKirjoittaja Juhki » 18.9.2009 13:00

Ah tommonen Aristo on kyl meikäläisen makuun. Iso auto jytyllä koneella (+virityspotentiaali) ja joutomaatilla =)
Onkos jotain siistejä vanteita jo suunnitteilla? Muuten auto on kyllä siistin näköinen.

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 20.9.2009 23:00

Juu kyllähän tuo vantikset ja alustan kaipaisi, mutta niistä enemmän ihmettelyä sitten talven jälkeen. Pelinappuloita kun ei juuri tällä hetkellä ole ylimääräisiä käytössä =|

Putken tuohon on kaveri lupautunut tekemään, ja tuo fartcannon hukataan siinä samalla sitten.

RiXaa
-
Viestit: 493
Liittynyt: 9.2.2007 17:28

ViestiKirjoittaja RiXaa » 21.9.2009 6:45

uuh. mistäs toi kuva on?

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 21.9.2009 16:48

Toijalasta, nesteen kylmäaseman takaa.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 21.9.2009 18:23

2jz-gte


ihan OT:na heitetään että mikäs ihmeen into japanian kiikuissa on ilmoittaa noin kaikki moottorit? Näyttelyissäkin kaikissa Datsunin räähköissä lukee joku ihme koodi, kuka niistä ymmärtää mitään ja vielä vähemmän varmasti kiinnostaa alka selvittämään.

over and out.

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 21.9.2009 18:38

^ehkä hienot kirjainyhdistelmät tuovat lisää uskottavuutta? :D

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 21.9.2009 20:18

^voi olla.

Ehkä OEM-rakennelluissa VAGeissa pitäis muutokset luetella varaosanumeroilla.

Edit:
Meinasin lähinnä että miksi niitä ei voi kertoa selkeästi että 1.6td vaan jotenkin "1xd-lol" mikä ei kerro kenellekään mitään.
Ei varmaan "ulkopuoliselle" vagin koneenkoodit kerro mitään kuten ei japsi kinnereiden minulle. =)
Viimeksi muokannut Sebastian, 21.9.2009 20:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 21.9.2009 20:28

No en nyt tiiä onko noi VAG-konserninkaan moottorikoodit nii kauheen selkeitä ja loogisia? :D Jos ei asiaan ole perehtynyt, niin ei varmasti tiedä, et mitä eroa on AGB:llä, AGU:lla ja AGR:llä. Tyhmempi voisi luulla, että paljonkin samaa, kun ei eroa, kuin viimeinen kirjain... ;)

Juhi_
-
Viestit: 470
Liittynyt: 25.4.2005 18:11
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juhi_ » 21.9.2009 21:17

Japseillahan on selkeä kieli noissa moottorikoodeissa, kun vaan tietää mitä tietty kirjain tai numero tarkoittaa. Siinä on jopa logiikka :)

esim. T on turbo ;)

Hanppa
-
Viestit: 89
Liittynyt: 21.2.2007 17:39

ViestiKirjoittaja Hanppa » 21.9.2009 21:19

No en nyt tiiä onko noi VAG-konserninkaan moottorikoodit nii kauheen selkeitä ja loogisia? :D Jos ei asiaan ole perehtynyt, niin ei varmasti tiedä, et mitä eroa on AGB:llä, AGU:lla ja AGR:llä.

Juuri näin. Itellä ei tosiaan hajuakaan edellä mainituista, mutta Tuota 2JZ-GTE:tä voin avata:
2JZ= 3.0litr. JZ-koneperheen lohko
G= Twincam, venttiilien välinen kulma väh. 45 astetta
T= Turbo
E= Ruisku
Eli tuo on siis 3.0 TT, sama kone kuin MKIV Suprassa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 21.9.2009 21:35

Ja TT kaksi turboa. :) Moottorikoodien selkeintä kieltä edustaa kyllä ehdottomasti Nissan. Noista Nismon koodeista voi puupääkin päätellä jo jotain. Esim. SR 20 DE vs. SR 20 DET. Tai sit tuo RB 26 DETT. Eka on 2.0 16V vapari, toinen samaan perusmoottoriin perustuva 2.0 16V turbo ja kolmas 2.6 kahdella turbolla... Millään tavalla näitä Japanin ihmeitä ylistäen, mutta onhan noissa nyt aikapaljon enemmän järkeä, kuin näissä VAGin mielivaltaisissa kirjainyhdistelmissä... :D

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 21.9.2009 21:41

Kuten jo tuossa ylenpänä mainitsinkin, en ihmetellyt mitä ne kirjaimet tarkoittaa vaan sitä miksei sitä voi ilmoittaa esim.ko tapauksessa yksinkertaisesti 3.0TT vaikkapa.

Vai päästäänkö tässä mahdollisesti Antto-:n mainitsemaan asiaan?

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 21.9.2009 21:50

Jaa-a lähinnä jokainen joka noista Tojotan japsikikottimista jotain tietää, tuntee kyllä yhdistelmät 1jz ja 2jz gte/ge. En pahemmin ole missään nähnyt noita koneita ilmoitettavan esim 3.0TwinTurbo, joten varmaankin tuo vakiintunut ilmoitustapa on foorumeilta peräisin. Katu-uskottavampaa mielestäni on ilmoittaa että autossa on oikein kokonaista kaksi turboa (ainakin jos haluaa teinixeille lesota) kuin ilmoittaa auton moottorikoodi jota tuskin asiaan perehtymätön mitenkään erikoisena pitää.

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 21.9.2009 22:35

ja kevyt ot: kyllä noihin tojotan TT:hin näkys voimaa saatavan.. olin lauantaina todistamassa yhtä reilu 800 konin penkitystä.. :D

Sleeper^
-
Viestit: 525
Liittynyt: 20.8.2005 19:39

ViestiKirjoittaja Sleeper^ » 22.9.2009 7:13

Yhdellä isolla turbolla ja veto alkaa jostain 5000rpm ?

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 22.9.2009 8:38

minä mitään mistään tiedä, satuin vaan paikalle sopivaan aikaan, mutta eikä jotenkin noin.. :)

jusssi
-
Viestit: 54
Liittynyt: 6.4.2008 18:44

ViestiKirjoittaja jusssi » 24.9.2009 11:09

Tämmönen aristo kelpais itellekki ja vaikka jotai tämmöstä:

Kuva

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 24.9.2009 21:59

Itsellä kun olisi rahaa, makua ja taitoa jalostaisin omaani tähän suuntaan: http://www.youtube.com/watch?v=ziJbVdWT ... ature=fvwp

sonikk
-
Viestit: 83
Liittynyt: 21.1.2007 15:27

ViestiKirjoittaja sonikk » 24.9.2009 22:19

Mahtaa olla aika rentoa ajamista kun saa jokaista muurahaista väistää :D
Mut komeita vehkeitä pakko myöntää.

jusssi
-
Viestit: 54
Liittynyt: 6.4.2008 18:44

ViestiKirjoittaja jusssi » 24.9.2009 23:31

saa jokaista muurahaista väistää :D


Miksi niitä pitää väistellä? Taisi olla eräässä punaisessa thyyyyyyning bemarissa teksti että "Born to kill ant's"

Meikkis01
-
Viestit: 76
Liittynyt: 20.2.2008 19:14

ViestiKirjoittaja Meikkis01 » 25.9.2009 16:43

kulmat kunnossa..kyllä on hienoja toivottavasti saadaan tähän suomen malliin vähän samaa tyyliä :)

Misanthor
-
Viestit: 435
Liittynyt: 6.1.2006 0:32

ViestiKirjoittaja Misanthor » 27.9.2009 15:17

Itsellä kun olisi rahaa, makua ja taitoa jalostaisin omaani tähän suuntaan: http://www.youtube.com/watch?v=ziJbVdWT ... ature=fvwp

Tylsä perhesedani, johon haetaan näyttävyyttä ja sporttisuutta pitämällä sumuvaloja päällä?

;)

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 27.9.2009 20:09

Nimenomaan. Tuossa omassanihan on vielä japaninpojan asentamat strobot, joten huomioarvo on taattu.

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 7.10.2009 23:31

No niin, tuli tämänkin vehkeen kanssa kokemukset käytyä loppuun ja myydyksihän tämä tuli. Tiedossa paluu VAG leiriin ja uudesta kulkineestakin kohta voidaan pistää muutama kuvanen =) Tuli vaihdettua 06 Ibizaan, 1,4 voimakoneella. Vanteet on herkut, muuten sitten auto onkin puhdas käyttis!

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 30.3.2012 21:39

Ja nyt on hopea vaihtunut mustaan ;)

edit: kuvia alempana

Löytyy mm, HKS:n putkisto ja filsu, Tein / Tokico alusta, pleikkari, pari näyttöä ja nuo 19" Vantikset.
Viimeksi muokannut Taskinen, 2.4.2012 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 30.3.2012 22:04

Keula on ihan muikeen näkönen, mut sit tosta B-pilarista taakse päin.. ei hjyvä... 2d coupe :)) Ei muutakuin takaovet umpeen ja etuovia pidentämään :))

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 30.3.2012 22:53

No jaa... täytyy melkein ottaa oikealla kameralla kuva, todellisuudessa tuo on paljon läskimmän näköinen takaa. Tosin en itse oikein edes syty tuon ulkonäköön niin kauheasti, mutta joku amisfiilis siinä vetää puoleensa.

Tuossa pari ihan kameralla napattua kuvaa:
Kuva
http://s104.photobucket.com/albums/m191 ... G_9402.jpg

Tekno
-
Viestit: 373
Liittynyt: 9.9.2006 13:48

ViestiKirjoittaja Tekno » 22.4.2012 9:06

etuvalot saanu amistuninkia ainaki

topcatti
-
Viestit: 513
Liittynyt: 7.2.2011 10:16

ViestiKirjoittaja topcatti » 22.4.2012 15:57

Kyllä noi mustat valot vaan passaa mustaan autoon paljon paremmin...

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 25.4.2012 23:06

Valoista revin nuo laminx:t pois melkein heti kun ostin auton. Ei niillä vaan näe yksinkertaisesti yhtään mitään, enkä nyt varsinaisesti ulkonäön takia muutenkaan tätä ostanut. Vanteet vaihtu "pikkasen" kevyempiin ja huomattavasti suorempiin. Renkaina katuslicksit e-hyväksynnöillä. Sisusta taas sai sitä aitoa amistuningia hiilariteipin muodossa, sitä sattu nyt olemaan ylimääräistä. Saipahan jalomuovit ainakin piiloon.

Kuva
Kuva
Kuva

Jos kiinnostaa niin nuo mustat 19x9½ vanteet on myynnissä. Jako 5x114,3 ja et 40. Takana uudet kumitkin.

Hart
-
Viestit: 446
Liittynyt: 16.3.2011 8:57

ViestiKirjoittaja Hart » 6.5.2012 13:37

Vaikka tuo hiilariteippi onkin saavuttanut tietynlaisen suosionsa, niin kyllä se edelleen oikeissa paikoissa sopivasti käytettynä allekirjoittaneen silmää miellyttää jollain perverssillä tavalla..

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 12.5.2012 14:21

Se on ihan OK, niin kauan kun sitä ei viljele jokaiseen paneeliin. Pianolakattu musta tuossa paras olisi ollut, mutta olkoon nyt noin.

Yllättävän hyvät kumit näin all-round käytössä nuo Regalin Slicksit. Pitää perhanasti paremmin lähdöissä ettei jää sutimaan joka valoihin, mutta toisaalta taas sateella pystyy "normaalisti" vielä ajamaan vaikka tuota kuviota ei liikaa olekaan. Toki motarin rampit menee aika helposti linkuttelemiseksi noilla kumekseilla, mutta saahan sitä märällä välillä hauskaakin pitää =)

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 23.6.2012 14:11

Tälle on tehty lähinnä perushuoltoa ja kerätty kilsoja.
Ostin komean naarmunsinisen SDI Golffin heräteostoksena, 320tkm rullattu ja hyvin pelittää. Rekkaroin pakuksi samantien ja nyt sitten vaan kovaa ajoa. Iskarit kolisee joten täytyis varmaan jomit tms heittää alle ja ostaa jotkut vähän isommat vanteet + kumeksit. Minkä hemmetin takia tässä on nuo välitykset noin pirun lyhyet että 150km/h mennään jo punarajalla?

Reaper
-
Viestit: 569
Liittynyt: 23.8.2003 18:17

ViestiKirjoittaja Reaper » 24.6.2012 13:58

^ Jollakin se pieni vääntö on korvattava :)

ramikoo
-
Viestit: 355
Liittynyt: 12.3.2009 21:27

ViestiKirjoittaja ramikoo » 25.6.2012 11:06

No jopas on golffissa lyhyt vitonen. Omassa cordossa punarajalla ollaan vasta jossain 180 km/h eli se mitä auto tällä hetkellä kulkee. No onhan noita 020 laatikoita hirveän monilla eri välityksillä.

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 26.6.2012 23:53

EI saakeli. Pitää ostaa jotkut 22" donk vanteet että saa noita kierroksia hieman rauhoittumaan. Ei tuo nyt voi tehdä koneelle hyvää kun painaa motaria 300km kierrokset punarajalla... No onneksi ei tästä aivan älyttömiä köyhdytty, niin pidetään käyttiksenä niin kauan kun järkevällä hinnalla pärjätään =) Tuo emännän 90hv kolmoskoppakin tuntuu tähän verrattuna raketilta, aristosta puhumattakaan.

Kolmoskoppaan pitäisi vähän vetää uusia piuhoja että saisi nuo etupään germaniumit viimeinkin aktiiviksi.


Toiseksi
http://i104.photobucket.com/albums/m191 ... G_7730.jpg
olisiko tuosta kolmosesta puuttuvaa "sumaria" tms kellään myytävänä? noita tummia kun ei tahdo mistään löytyä, paitsi jotain kristalli tai paukkupulloversiota.


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa