Golf IV TDi

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

Golf IV TDi

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 19.6.2008 18:04

Tollanen tidi golffi ollut kehon kuljettimena pian pari vuotta. Auto oli vm.00 AHF koneinen hiukan piristetty ulkoisesti orkkis yksilö. Autosta EGR tulpattu, putkistoa hiukan muokattu (katti poistettu ja vaihdettu pienempi takapönttö) LMS softa... Penkitetty 111kW ja 355Nm ennen putkisto muutosta. Varustelultaan auto on Highline.
Löytyy:
Vakkari
Climatronic
Sähkökattoluukku ja -lasit
Eberi
Iso ajotietokone
Sportti jakkarat
ja jotain muuta pientä

Viime lokakuussa auto ajettiin hetkeksi talliin ja tehtiin muutama pientä muutosta.


Se oli sitä sekavaa aikaa

Tuningit:
R32 look etupuskuri ja helmat
Vakiotakapuskuri siloiteltu
Takaluukun merkit ja kahva poistettu
Konepellissä pienet valoluomet
Angel Eyes valot
Konin jäykkyyssäädettävä alusta
Keskin KT1 vanteet edessä 8,5x17 takana 10x17
Syron N3000 edessä 215/40-17 takana 235/40-17
JOM kokokrominen maski
peilinkuoret
Audi TT poljinpinnat ja leputustuki
Simoni Racing siniset matot
Kromiset ilmastoinnin räppänät

Uutisten kuunteluun:
Alpine IVA-D310R 7' moottorisoidulla kosketusnäytöllä varustettu DVD-pyöritin
SPL Dynamics S-2604 (4x65w RMS)
SPL Dynamics S-1200D (1x1200w RMS)
Rainbow SAX 265.20 joka nurkassa
2xAudiophile TEAMR12 subia
SPL Dynamics 1F konkka



Pari kuvatusta:

http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 008153.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200766.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200768.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200770.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200772.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200777.jpg
Viimeksi muokannut Timpe^^, 30.5.2011 11:35. Yhteensä muokattu 8 kertaa.

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 19.6.2008 18:56

Muute iha ok mutta nuo turvavöiden härvelit on aika naurettavat. Keula näyttäis paremmalta ku kilpi olis puskurissa eikä tossa ritilässä ja maski ois musta, mutta pääasia et ite tykkäät :p

J.A.A.
-
Viestit: 30
Liittynyt: 30.3.2008 18:36

ViestiKirjoittaja J.A.A. » 19.6.2008 20:04

Vakiotakapuskurista muokattu takapuskuri

Meinas huvittaa tuo kohta :D

Nätti auto kieltämättä. Vanteetki on ihan hienot mutta ei Omasta mielestä sovi tähän autoo.

opapopa
-
Viestit: 567
Liittynyt: 1.7.2007 17:02

ViestiKirjoittaja opapopa » 19.6.2008 21:50

Mistä oot hommannu ton etupuskurin, vai ootko vaa repiny vakiogolffin puskurista ne rimat pois ja pistäny kanaverkkoa? Onko madallutettu? Näyttäis toi sun autos jokseenkin siltä mitä olen itsekin ajatellut, ei kuitenkaan täysin samanlainen.

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 19.6.2008 21:53

Mistä oot hommannu ton etupuskurin, vai ootko vaa repiny vakiogolffin puskurista ne rimat pois ja pistäny kanaverkkoa?
Näyttää olevan caracteren etuspoileri ja ne rimat tarvii leikata pois jotta saat ton helman paikallee.. Ja jossei spoikan mukana tuu kanaverkkoa pakko siihe on jostain ostaa tota kanaverkkoa...

miko j
-
Viestit: 978
Liittynyt: 20.10.2003 20:28

ViestiKirjoittaja miko j » 19.6.2008 23:26

siisti peli. ainoa miinus tulee etuvaloista, noi on aika hirveet omasta mielestä, ehkä tummaoptiikka parantaisi asiaa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 20.6.2008 10:13

Näyttää olevan caracteren etuspoileri


Ja jos olisit lukenut tuolta aloitusviestistä, niin sehän olisi selvinnyt:

Tuningit:
R32 look etupuskuri ja helmat


Eli ihan vaan ihan R32-puskuri... Caractere on kyllä jokseenkin erinäköinen.

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 20.6.2008 16:49

siisti peli. ainoa miinus tulee etuvaloista, noi on aika hirveet omasta mielestä, ehkä tummaoptiikka parantaisi asiaa.


Itsekin olen miettinyt valojen vaihtoa.

Mistä oot hommannu ton etupuskurin


Käyppä vilkaisemassa MDComprexilta. Istui paikalleen todella hyvin eikä kyllä ole kallis...

Onko madallutettu?


Suunnilleen 30mm tiputettu, kun korkeussäädettävä alusta tulee niin tippuu viel pari kolme senttiä alaspäin.

Lainaus:
Vakiotakapuskurista muokattu takapuskuri

Meinas huvittaa tuo kohta :D


Juu hiukan hassusti ilmaistu mut pistetään oluen piikkiin. :)

Muute iha ok mutta nuo turvavöiden härvelit on aika naurettavat. Keula näyttäis paremmalta ku kilpi olis puskurissa eikä tossa ritilässä ja maski ois musta, mutta pääasia et ite tykkäät :p


Turvavyö pehmusteet on lahjoitettu kaverin jääautoon :) kuvat ei ole ihan tuoreita. Omasta mielestä toi kilpi ei todellakaan sovi puskuriin mut sekin vaa mielipide, toi kromimaski lähtee heti pois kun saan vaan aikaseksi maalata toisen maskin korinväriin.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 20.6.2008 17:29

Hyvin sopii kilpi puskuriin mun mielestä... Ainakin tuossa kyseisessä mallissa. ;)
Mutta noh, makuasia.

Itse vaihtaisin kans ajovalot, mutta en kyllä tummiksi, niinkuin joku ehdotteli. Kun ei kerta muutakaan tummaa ole autossa, niin voi näyttää tummat ajovalot vähän hassulta. Ja kirkas sopisi muutenkin noiden kromiosien kanssa kyllä paremmin.
Solution: Originaaliajovalot takaisin? Ei välttämättä huono idea...

Ja 17" pyörät näyttää kyllä nelosessa tavattoman pieniltä. :) Omaan silmään noi oman Flogin 18" rattaatkin on pienen oloiset. :)
Nooh, kunhan saat mataluutta, niin voi näyttää fiksummalta. Noi nelosen pyöränaukot vaan on niin järkyttävän kokoiset.

Peräpäästä saat kyllä täydet pisteet! :) Hiton tyylikäs, kun on siloiteltu kaikki "turha" pois. :thumbs up:
Ja muutenkin, väri ja helmalevikkeiden valinta on sattunut kyllä enemmän kuin kohdalleen... ;)

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 20.6.2008 20:01

mun mielestä näyttää aika paljon fiksummalta noi 17 tuumaset kun kunnolla tontissa.. perseeseen tulossa vielä se..öö.. no takakopan luukkuun se pieni palanen et menee puskurin kans samanlaisesti. takapuskuri menee uusiksi hiukan on epätasaisuuksia ja jos hiukan muuttais muutenkin sitä. maski tosiaan lähtee vaihtoon heti ku uudessa väri päällä. ja noi peilinkuoret lähtee kans ku saan vaan kuskin puolelle sen pikku peili.. tietääkö kukaan mistä sais edullisesti japsi/britti mallin peilin edullisesti. sähkösäädöllä ja lämmityksellä..

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 20.6.2008 20:26

tietääkö kukaan mistä sais edullisesti japsi/britti mallin peilin edullisesti. sähkösäädöllä ja lämmityksellä..


Tätä ollaan koitettu Slamitin jätkien kanssakin metsästää. Hyvin heikosti tuntuu olevan lämmitettävää peilinlasia saatavilla vasemman käden pikkupeiliin...
Pikkupeilin lämmitettävän lasin varaosanumeronkin joskus metsästin, muttei sekään tainnut tuottaa toivottua tulosta.
Lämmittämättömän sähkösäätiöiseen pikkupeilin runkoonkaan se lämmitettävä lasi ei passaa, koska johtosarjasta puuttuu ne lämmityksen piuhat. Toki turaamalla itse ne sinne saa, mutta tosiaan, kun ei tuota lasiakaan tahdo oikein mistään saada. Briteistäkin koitin metsästää, tuloksetta.

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 28.9.2008 15:57

Likainen kottero edestä
Sivulta
Takaa

Nyt auto hiukan matalampi. Kallistuksen vakaaja ottaa vetareihin kiinni isommissa töyssyissä ja öljypohja melko lähellä maata. Pitäis hankki H&R vakaaja ja metallinen pohjapanssari ni sais laskettua viel hiukan.

Puskurin verkot vaihdoin mustiksi ei kai mitään muuta tapahtunut. "Stubby" peili ja maski maalarilla. Niitä odotellessa.

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 30.9.2008 9:52

Tietääkö kukaan mistä sais tälläisen lipan 32 puskurin alle ?

T.Hell
-
Viestit: 579
Liittynyt: 11.3.2005 9:02

ViestiKirjoittaja T.Hell » 30.9.2008 13:16

Tuo lippa taitaa olla sama kuin täällä...

Shakal
-
Viestit: 134
Liittynyt: 29.6.2006 13:47

ViestiKirjoittaja Shakal » 30.9.2008 13:31

Osanumero: 1ML805903

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 29.10.2008 12:52

Nyt on maski ja peili vaihtunut ja peilien kromikuoret on jätetty pois. Autoon on ilmestynyt hiukan seattiakin.
Edestä

Riksu89
-
Viestit: 311
Liittynyt: 16.1.2008 14:46

ViestiKirjoittaja Riksu89 » 29.10.2008 14:05

Tämä on kyllä pirun nätti nelosgolffi. Vanteet ja väri miellyttää erityisesti:)

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 29.10.2008 15:00

Kiitos.

Vielä pitäs autoa saada hiukan alemmas. Joku pohjapanssari pitäis tehdä tai ostaa slamitilta suoraan metallinen panssari melko alhaalla roikkuvaa öljypohjaa suojelemaan.

Kännykällä napsittu huonolaatuinen kuva ^^

Orkkis valot olis tarkoitus "kypsentää" uunissa ja halkaista et saa suihkittua hiukan tummemmaksi. Alkanut noi enkelinsilmät häiritsemään omaa silmää vähän turhan paljon.

Mitä mahtaa laki sanoa ajovalojen HEIJASTAMATTOMIEN pintojen tummentamisesta ?

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 29.10.2008 15:48

No siis tuskin laki sitä kieltää että heijastamattomia osia tummennetaan kun ei vaikuta valotehoon millään tavalla. Omaniki on tummennettu mutta jälki ei kyllä tullu tyydyttäväksi.
Uskon että nopeampi tapa halkaista umpiot on että kaveri lämmittää hiustenkuivaajalla saumakohtaa ja meisselillä rupeaa kampeamaan lasia irti. :)

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 29.10.2008 16:55

Uskon että nopeampi tapa halkaista umpiot on että kaveri lämmittää hiustenkuivaajalla saumakohtaa ja meisselillä rupeaa kampeamaan lasia irti. :)


jostain luin että uuni olis nopeempi ja säilyy valo helpommin ehjänä kun hiustenkuivaajalla tai kuumailmapuhaltimella.. en ole varma mut kait sen pian näkee :D

RiXaa
-
Viestit: 493
Liittynyt: 9.2.2007 17:28

ViestiKirjoittaja RiXaa » 30.10.2008 14:37

Tollaset valot aukee luultavasti ilman lämpöökin.. ittellä ainakin aukes nätisti meisseelillä ja mattoveittellä vaurioitta

pagiboy
-
Viestit: 47
Liittynyt: 13.8.2005 19:25

ViestiKirjoittaja pagiboy » 31.10.2008 12:47

Nätti golvi ei voi muuta sanoa!!

itseä rupesi kiinnostamaan toi "etulärpäke" saako sen laitettua normaaliin puskuriin kiinni?? any one?

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 31.10.2008 12:49

Saahan tuon lärpäkkeen laitettua kiinni vaikka takapuskuriin, jos siltä tuntuu. :D

Eriasia vaan, että kuinka hölmöltä se näyttää... Itse en vakiopuskuriin rupeisi edes suunnittelemaan tuota Seatin lippaa.

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 31.10.2008 14:10

juu voi olla vähän hölmönnäköinen orkkispuskurissa.. tohon 32 puskuriin istuu ainaki omasta mielestä ku nenä päähän :D

eki6
-
Viestit: 95
Liittynyt: 29.2.2004 10:24

ViestiKirjoittaja eki6 » 3.11.2008 15:28

mikäs noissa vanteissa o et? ku oon ajatellu hommailla samankokoiset ens kesäks

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 3.11.2008 15:41

Onkos noihin mitään mahdollista saada leveämpi vanne eteen? on niin surkean näköinen tolleen ku takana leveämpi.

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 3.11.2008 18:00

ET tais olla edessä ja takana 25 vai 30.. kun saa aikaseks veivata talvirenkaat alle niin tiedän paremmin. mun mielestä noi etuvanteet on ihan hyvän levuset. tulee aika hyvin kaaren tasalle ja 8,5 jälkeen seuraava olis ollut takana oleva 10 levee vanne. jos olis mahdollista niin olisin hankkinut 9tuumasen eteen. mut näillä mennään..

Tänään sain asenneltua välijäähyn keulalle. Kuvia tulee kun kerkee ottamaan ja jaksaa pestä auton...

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 6.11.2008 9:39

Nyt on välijäähy keulalla.
Ja löyty joku vanha kuva auton projekti vaiheesta.

-HABA-

ViestiKirjoittaja -HABA- » 6.11.2008 11:18

Tosta pohjapanssarista sen verran, että jos oot hommaamassa metallista panssaria niin kannattaa ottaa huomioon se laskeen maavaraa entisestään. Panssarin ja öljynpohjan väliin jää noi 2-3 cm tyhjää + panssari eli noin 5 cm pienenee maavara.

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 6.11.2008 13:13

Se alkuperäinen metallipanssari vie tosiaan maavaran olemattomiin madalletuissa. En laittanyt tuohon omaanikaan, kun ei yksinkertaisesti pystynyt - panssari paikallaan jäi jotain 3-4 cm maavaraa... Myin sen naapurin vakiokorkuiseen Golffiin, ja siinäkin se kolisee maahan vähänväliä.

Ilmankin pärjää, kun ajelee sorateillä varovasti ettei "haukkaa"...

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 6.11.2008 15:08

raumalla on vaan tiet niin hyvässä kunnossa et asvaltillakin rytisee kiinni välillä jos ajaa urissa.. :( jos sinne itse sit jonkunnäköisen suojan pokkailis...

jyrki86
-
Viestit: 146
Liittynyt: 3.4.2007 11:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja jyrki86 » 9.11.2008 22:00

omasta "kokemuksesta" voin sanoa että kun vauhtia on vieraalla tiellä vaikkapa "80"km/h niin tuo 4-5 sentin maavara routa möykyn tullessa ei paljon naurata:D tulee kopissa sellaisia kauhun sekaisia ajatuksia ja katseita kanssamatkustajien kanssa ja sitten alkaa autovisa jossa arvaillaan vaurion laajuutta tällä kertaa:D

Kyllä nää tiputetut autot on sitten kivoja:D

Siisti IV sulla

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 10.11.2008 17:29

On pari kertaa käynyt jo vastaavasti.

Ajelee kaikessa rauhassa ja PAM!.. hetki hiljasta.. sit alkaa päässä pyörimään et mitäköhän VIT**A mahtoi tapahtua ja mitä hajos.. Toistaseks puskurin lippa on ainut hajonnut osa... onneksi. kai tosta jotain pitäis oppia mut tyhmä mikä tyhmä :D

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 15.11.2008 14:43

mikäs noissa vanteissa o et? ku oon ajatellu hommailla samankokoiset ens kesäks


Vanteiden ET tosiaan 25 edessä ja takana. Nyt ollut aika hiljaista auton laiton kanssa. Pitäs puslat vaihtaa takapäähän ja koittaa saada leima katastuskonttorilta :/

Vanteet on tuolla myynti osastolla.

pitkäniemi
-
Viestit: 11
Liittynyt: 16.11.2008 16:15

ViestiKirjoittaja pitkäniemi » 16.11.2008 16:21

Paljon pyydät tosta vannesetistä?

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 16.11.2008 19:01

Tällä hetkellä odottelen vielä tarjouksia. Pistä privana joku tarjous niin katsotaan lähteekö...

Vastaisuudessa vanteiden osto tarjoukset privana tai suoraan puhelimeen...

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 24.1.2009 17:23

Joskus ostokunnossa

Ja sitten pari kuvaa talvikuosissa.
Kliks
Klaks
Kloks

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 24.1.2009 19:32

Kyseenalaistan tuon kilven paikan ku näköjään siel takana välijäähdytin on niin eipä paljon ilma virtaile läpi?
Maski mustaksi ja molemmista kyljistä listat pois ku on näköjää deletoitu jo etu ja takapäästä ja Joey-modaa nuo etuvalot niin ois OOSSOM :]

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 26.1.2009 17:01

kilpi tulee puskuriin keväällä. talvella ei niin väliä ole vaikka onkin tossa jäähen edessä. valot olis tarkoitus suihkia tummiksi kun kerkee/jaksaa.. Kylkilistojen poistaminen käynyt mielessä mut sit tarvis taas mennä maalarille ja ei se opiskelijabudjetti ihan kaikkeen riitä :(

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 24.4.2009 20:16

Uutta kuvaa

Kesäkuosissa. Helmoja en ole vielä saanut takasin paikalle. Hiukan toi on likanenkin. Pitäis kevät kiillotus ottaa jossain vaiheessa.

miko j
-
Viestit: 978
Liittynyt: 20.10.2003 20:28

ViestiKirjoittaja miko j » 24.4.2009 21:24

tosi näyttävän näköinen.

tuubiaas
-
Viestit: 158
Liittynyt: 4.3.2007 23:56

ViestiKirjoittaja tuubiaas » 25.4.2009 11:39

menikö muuten miten helposti tuo cupran alalippa kiinni tuohon r32 puskuriin? pitikö mitenkään lyhentää päistä ym. ??

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 25.4.2009 13:20

tosi näyttävän näköinen.

Kiitos

menikö muuten miten helposti tuo cupran alalippa kiinni tuohon r32 puskuriin? pitikö mitenkään lyhentää päistä ym. ??

Se tulee puskurin päätyistä noin sentin yli itse jätin katkaisematta mun mielestä ei häiritse. hiukan sai kuumailmapuhallinta sai näyttää ettei tule mitään jälkiä vääntämisestä. tarpeeksi kun laittoi ruuveja niin sen sai istumaan ilman että irvistelee mistään. ei siinä mikään paha homma ollut.

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 12.10.2009 14:11

Updeittia...

Subbarit ja vahvistimet myyty pois.
Helmat ollut paikoillaan jo jonkin aikaa.
Tiputettu hiukan alemmas...

Kuva

Etuviisto
Takaa

Jii3
-
Viestit: 665
Liittynyt: 20.2.2004 17:22

ViestiKirjoittaja Jii3 » 12.10.2009 15:00

Todella hyvännäköinen nelonen!

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 13.10.2009 0:37

Tee tohon maskiin se "ruuvipatentti", niin ei roiku keskeltä tuollei ikävästi... :P

Hieno koppi, ei siinä mitään. Orkkis ajovaloilla ehkä noin 1900 kertaa paremman näköinen! :)

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 13.10.2009 11:06

Orkkis ajovaloilla ehkä noin 1900 kertaa paremman näköinen! :)


Hiukan himottais ostaa R32 tummaoptiikat..

topi
-
Viestit: 452
Liittynyt: 23.7.2003 13:11

ViestiKirjoittaja topi » 13.10.2009 16:11

ne vois sopii nätisti tohon.. lisäksi vielä maski ja myös peilit mustaksi, niin olis vielä nätimpi. tohon tyyliin.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 13.10.2009 16:14

Itellä tökkää kyllä tuo merkitön maski ilman konepeiton pidennystä. :P

Jatketulla peitolla paljon istuvamman näköinen. Ilman jatkettua peittoa ehdottomasti merkillinen maski.. :P

JayMillz
-
Viestit: 55
Liittynyt: 11.7.2008 9:59

ViestiKirjoittaja JayMillz » 13.10.2009 17:58

Mielestäni timpellä on oikein sopiva jatko jo tuossa pellissä. liikaa kun jatkaa, että auton ilme muuttuu jo vihaiseksi, alkaa muistuttamaan jotain perus tuninki ooppelia näinä päivinä.

Less is more ;) Makuasoita kait nuo, mutta sama hämmentää lisää.

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 13.10.2009 18:26

Kyllä tota jatkamista tuli joskus mietittyä ilta jos toinenkin. Lähinnä kaverin 3 golffin konepellinjatkeen takia tuli päädyttyä tollaseen ratkaisuun. Sillä kun ei nähnyt pimeällä yhtään eikä mitään.

Auton vanteet vaihtuu viikonlopun aikana tummempiin niin voisi noi maski, peilit ja valot sopia hyvin ilmeeseen. Olen miettinyt pitäiskö vetää samaan väriin vanteiden kanssa ne. Pitää varmaan potosoppailla hiukan kun saa vanteet alle...

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 28.10.2009 16:51


betamax
-
Viestit: 261
Liittynyt: 29.4.2007 20:50

ViestiKirjoittaja betamax » 28.10.2009 18:15

Muuttunut kyllä huomattavasti parempaan suuntaan alkuperäsistä modauksista :) Noi porchet sopii ku nenä päähän! Tosin nyt tummat vanteet vaatis mustat peilit ja maskin niinku aiemminki jo ehdoteltu ;)

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 28.10.2009 18:22

Siisti neloskoppa, Keskinit tosin passasivat paremmin kuin nuo porsset :)

Juhi_
-
Viestit: 470
Liittynyt: 25.4.2005 18:11
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juhi_ » 28.10.2009 19:48

Paljon parempi possuilla! Muutamia mustia yksityiskohtia niin tulee todella upea.

miko j
-
Viestit: 978
Liittynyt: 20.10.2003 20:28

ViestiKirjoittaja miko j » 28.10.2009 19:54

siisti neloskoppa, Keskinit tosin passasivat paremmin kuin nuo porsset :)


Samaa mieltä, noi porsset ei oikeastaan näytä kyllä miltään,**imho**

nj^
-
Viestit: 548
Liittynyt: 15.5.2008 17:38

ViestiKirjoittaja nj^ » 28.10.2009 19:57

Onkos tämä se joka raumalla pyörii?

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 28.10.2009 20:22

Ei näytä Possut hyvältä.. Muuten kyllä ihan siistin näköinen peli.

JayMillz
-
Viestit: 55
Liittynyt: 11.7.2008 9:59

ViestiKirjoittaja JayMillz » 28.10.2009 21:26

Paremmin nuo tummat possut sulle istuu kuin mulle :) Hyvältä näyttää!

Oltsu
-
Viestit: 37
Liittynyt: 2.11.2006 18:51

ViestiKirjoittaja Oltsu » 28.10.2009 23:23

^ voisinpa Jake väittää jotain muuta... :)
Sopiihan noi ihan jotenki.. Keskinit ois ollut paremmat, tosin eri rengastuksella.

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 29.10.2009 15:56

Onkos tämä se joka raumalla pyörii?

Sama ruoska... :)

Paljon parempi possuilla! Muutamia mustia yksityiskohtia niin tulee todella upea.

Noi porchet sopii ku nenä päähän! Tosin nyt tummat vanteet vaatis mustat peilit ja maskin niinku aiemminki jo ehdoteltu ;)


Valot vaihtuu R32 tummaoptiikoihin, peilit ja maski tulee mustaksi ensi kevääseen mennessä. Ainakin tämän hetken suunnitelmien mukaan. Olihan noi keskinit kivan näköiset mut aikansa kutakin. Olen vaan miettinyt että pitäiskö peilit ja maski vetää noiden vanteiden väriin vai ihan kiiltävällä mustalla?!? Ehdotuksia/mielipiteitä sais kertoa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 29.10.2009 16:58

Kiiltävä musta on parempi. Itsellä oli aluksi mattamustat, mutta oli jotenki halvan näköiset mattana.

sonikk
-
Viestit: 83
Liittynyt: 21.1.2007 15:27

ViestiKirjoittaja sonikk » 30.10.2009 0:41

Joko meni Keskinit kaupaks?

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 31.10.2009 15:00

Joko meni Keskinit kaupaks?

Meni vaihdossa Possuihin.

nj^
-
Viestit: 548
Liittynyt: 15.5.2008 17:38

ViestiKirjoittaja nj^ » 31.10.2009 19:36

Sama ruoska... :)

Ite monta kertaa katsellut että onpas tutun oloinen auto.. Kuljen lähinnä fillarilla väliä pyynpää-linja-autoasema, mutta joskus saatan tulla valkosella 190 2.5DT:llä vastaa =) Talvisesti nyt alla helvetin hienot (rumat) hienot (rumat) hienot (rumat) hienot peltivanteet! Muutenkin kohtuu pappalook =)

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 29.1.2010 22:42

dodii.. nyt napsahti vakio garretti sitten viimeisen kerran... tilalle menossa vnt20. mahtaakohan istua mihinkään pakosarjaan suoraa? tai edes melkein suoraa. taitaapi olla t25 laippa tossa turbossa...? neliskanttinen ja neljällä pultilla kiinnitys. turbo peräisin audi a4 2.5tdi vm.~2000.


Osaako joku kertoa mikä pakosarja toi on

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 29.1.2010 23:42

Näyttäisi olevan jonkun pensavehkeen pakosarja varmaankin. En ainakaan itse ole koskaan diiseleissä tuommoiseen törmännyt.

Mikhauta
-
Viestit: 3845
Liittynyt: 23.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 30.1.2010 13:19

Varaosanumeron perusteella tuota on käytetty ainakin mk3 golfissa, 1.8l

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 12.2.2010 19:11

Noniin.. Alkaa romun kunnostus etenemään. Kanteen vaihdettiin uudet venttiilikumit ja nostajat. Turboksi valikoitui VNT20. Nokka kävi R-Koneistuksella. Racet tuli tilattua samaan konkurssiin. Turbo ruuvattiin AFN pakosarjaan kiinni.

Turbon kiinnitykseen tuli tehtyä tollanen patentti...
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4

Vanha kompurasiipi ottanut hiukan iskua
Siellä se nyt on
Hyvin mahtui
DP hieman vaiheessa

Putkisto on nyt taka-akselille asti valmis. Ahto putket pitäis vielä tehdä ja sitten jännittämään ensimmäistä käynnistystä.
Isot kiitosket Terzille avuista ja tyhmiin kysymyksiin vastailuista :D

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 15.2.2010 13:05

Tänään tuli hiukan ahtoputkia heppailtua.

Kuva 1
Kuva 2
Koko putki

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 16.2.2010 6:53

Tuli samannäkönen härveli eilen Oulussa vastaan. :D

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 16.2.2010 19:44

ei ole oma auto ainakaan ollut. varmaan kuukauden päivät maannut tallissa. tänään sai toisenkin puolen ahtoputket valmiiksi. huomenna saa ruuvata paikalle jo :) sitte viel putkisto valmiiksi ni se on siinä :) raakaa ajoa vakio-ohjelmalla :D keväämmällä täytyy sitten kytkin päivittää ja viedä ohjelmoitavaksi.

Jusa101
-
Viestit: 260
Liittynyt: 3.12.2008 12:02

ViestiKirjoittaja Jusa101 » 17.2.2010 17:51

Minkä kokoinen tarkalleen tuo välijäähdytin on?

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 18.2.2010 20:02

Minkä kokoinen tarkalleen tuo välijäähdytin on?

En muista tarkalleen, mutta oliskohan se ollut 550x180x60. Voin mitata sen kun menen seuraavaksi tallille. Iski hirveen flunssan ja vatsataudin päälle ni ei paljoo kiinosta auton kimpussa pyöriä. :(

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 4.3.2010 12:01

KÄY JA KUKKUU!!! :)

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 4.3.2010 13:16

Muistithan tehdä ahtoputkien päinin pyöristykset tai hitsiknöölit että pysyy paineen alaisena varmasti letkussa paikallaan?

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 4.3.2010 18:17

Muistithan tehdä ahtoputkien päinin pyöristykset tai hitsiknöölit että pysyy paineen alaisena varmasti letkussa paikallaan?

Juu vahingosta oppineena muistin kyllä. Varmaan se oli juurikin syy vanhan turbon lopulliseen tuhoon kun noi vanhat putket paukku välillä auki. Päihin teetätin marteliuksella kunnon pullistukset ja karhensin vielä 80 hiekkapaperilla putkien päät ettei pääse silikoonit liukumaan. Vielä tarvis saada kiinteä vp ja sachs kytkin. ja ohjelma tietysti uusiksi. sit on taas hetken aikaa kiva ajella :)

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 20.3.2010 19:17

Nyt tarvis löytää hiukan lisämittareita. Ajattelin pistää ö-paine, pakolämpö ja -paine mittarit. Miten mahtaa onnistua ahtomittarin asennus pakopaineita haistelemaan? Jos laittaa elektronisen mahtaako anturi kestää lämmöt? Vai laittaisko mekaanisen mittarin, pakosarjaan nippa sen perään kieppi vaikka jarruputkea tms. ja sihen letku kiinni. Tietääkö joku mistä saa edullisia pakolämpömittareita? Ei kiinostais 200€ maksaa yhdestä mittarista. Ja tiedän biltemasta saa 70€ mittarin mut en viitsi mitään biltema hiluja tohon laittaa... Ja jos jollain on hyviä ehdotuksia mittarien sijoitus paikaksi niin vinkit on tervetulleita.

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 20.3.2010 23:11

Sijoitus mihin tahansa muualle kuin siihen a-pilariin.

RäSänen
-
Viestit: 423
Liittynyt: 21.4.2009 13:46

ViestiKirjoittaja RäSänen » 21.3.2010 9:04

Autometerin mittarit on hyviä. Apexi on kanssa HYVÄ mutta hinta pompsahtaa:P
Juu ei a-pilariin eikä niitä kaikilla olevia smoke sarjan mittareita pliis.
Tuota autometeriä saa esim us-partsilta. Oma ahtomittari maksoi muistaakseni n.70€.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 21.3.2010 9:38

Ei ole AFN:n pakosarjaa nähnytkään, toi on ahu/1z mun mielestä. Tolla sen saa helpommin mahtumaan, mutta ei ole niin hyvä virtaamaan.

nikob
-
Viestit: 112
Liittynyt: 11.10.2008 15:21

ViestiKirjoittaja nikob » 21.3.2010 12:58

Itse hommasin mittariksi tuon autogaugen electrian, ensi viikolla kiinni laittaa. Niin nähdään kummoinen on! :)
Tää on muuten pirun hieno golfi, värikin on aivan loistava!
Ja oikeita muutoksia tehty!

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 21.3.2010 21:05

Ei ole AFN:n pakosarjaa nähnytkään, toi on ahu/1z mun mielestä. Tolla sen saa helpommin mahtumaan, mutta ei ole niin hyvä virtaamaan.

Luulin et toi on AFN:n, mut ei se sitten taida olla. Toimii ainakin.

Juu ei a-pilariin eikä niitä kaikilla olevia smoke sarjan mittareita pliis.

Juu a-pilari ei ole hyvä paikka, tarvis vaan keksiä joku paikka mihin noi sais siististi ja kohtuu helpolla asennettua. Nyt on smoke sarjan ahto mittari mikä tulee vaihtumaan samalla kun hankin muut mittarit. Ihan hyvännäköinen se on mut jos aurinko paistaa tai kuu valaisee väärästä kulmasta niin ei siitä näe yhtään mitään. Noi autogaugen electria sarja on kans käynyt mielessä.

sepe2000
-
Viestit: 18
Liittynyt: 5.12.2004 22:12

ViestiKirjoittaja sepe2000 » 21.3.2010 22:28

Noita olen hieman omaan romuuni katsellut. Stri. Dsd-Cs Black Dial. White Led. 52Mm -sarja. Asteikko ei ole bareissa, mutta tarpeeksi lähellä kuitenkin. Lisäksi ahtopainemittarin saa riittävällä asteikolla. :)

Mielestäni pakopainetta ei tarvitse jatkuvasti tarkkailla. Riittää kun säätövaiheessa näkee kuinka korkealla pakopaineet nousevat. Itsellä oli säädön aikana väliaikaisesti nestevaimennettu teollisuusmittari kertomassa pakopaineet.

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 12.4.2010 20:41

Pari uutta räpsäytystä. Välillä uudet kesävanteet vaihtunut... Etupuskuri on väliaikainen viritys, tuli talvella koitettua et kumpi on kovempi muovipuskuri vai jääkokkare.. No puskuri hävis sen kisan. R32 puskuri tulee takaisin keulalle kun saan hitsailtua ja maalailtua sen. Ja ennen kun joku kerkeää sanomaan niin perse tulee laskemaan hiukan alemmas kun kerkeää/jaksaa. Ja vanteet on RH AD Cup 8,5 ja 9,5x18 joka nurkassa 215/40 kumit kun sellaiset sattui tallista löytymään. Takapäähän hakusessa 10mm leveemmät lätyt niin saa kumin kaaren tuntumaan. :)

Sivusta
Edestä
Venyy
Takakulma
Takaa

Raabjorn
-
Viestit: 233
Liittynyt: 25.7.2003 18:32

ViestiKirjoittaja Raabjorn » 12.4.2010 21:11

Kivasti ne istuu näköjään golffin alle. Menikös kumit taakse kivuttomasti?

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 12.4.2010 22:38

Ei Dopi mun mielestä joutunut mitään ihmeempää jumppaamaan renkaiden kanssa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 12.4.2010 22:40

Kyllähän 9,5" vanteelle 215 kumi nousee vielä ihan vaan ilmaa laittamalla venttiilistä...

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 1.6.2010 21:40

Tänään tuli GTB2260VK istutettua paikalleen akin tekemän pakosarjan kera. Downpipekin tuli melkein valmiiks. Viel olis hiukan ahtoputken muokkausta, öljyntulo- ja paluuputken värkkäämistä, turbon imuputken rakentaminen ja konehuoneen kasaaminen... :/

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 2.6.2010 6:42

Joko jäi VNT20 pieneksi vai miten näin nopeasti uusi turbon vaihto?

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 2.6.2010 9:44

Joko jäi VNT20 pieneksi vai miten näin nopeasti uusi turbon vaihto?


Ei se vielä pieneksi jääny ku ei kerjennyt edes ohjelmaa hankkimaan sille. Oli imassut jotain ylimääräistä sisään imupuolelta, varmaan johtuu halpis kartiosuodattimesta, mikä on nyt niin kaukana metsässä kun sen jaksoin heittää. ensin meinasin teetättää hybridin ton 20 kuoriin mut tuli tollanen uusi VK halvalla vastaan niin oli pakko sellanen sitten lunastaa. kävi ihan hyvä tuuri pakosarjankin kanssa kun kaikki putket/letkut osuivat melkeen suoraa paikalleen. jos viikonloppuna sais sauhut otettua rottelosta, sit ohjelmaa ja säästämään kansityöhön... : )

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 13.6.2010 15:01

nyt alkaa VK olemaan paikassaan. DP tehty 2,5" ja putkisto samaa kokoa. turbonimuputki 2,5" rst. öljylinja taivuteltu. ahtoputkistokin on valmis. vielä ryjät kiinni ja raakaa ajoa :)

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 30.6.2010 21:07

1000km tullut jo köröteltyä. ainut ongelma tähän mennessä ollut et turbon ja pakosarjan välistä oli vuotanut "pikkasen". sekin ongelma hoidettu jo. ihan kivasti tuntuu liikkuvan vakiosoftallakin. alustan vaihto on seuraava operaatio ja sitten vihdoinkin se kytkin ja uusi softa. :) alusta ehdoituksia otetaan vastaan, itsellä pyörinyt mielessä d2 ja ksport. vaatimuksia on et pitäs olla coilover eikä mikään muutaman sadan pas**, jäykkyydensäätö iso plussa. vanha alusta kesti melkein 2v pakko kai uskoa et jos menee halvan ostamaan saa halvan.

Onko kenelläkään kokemuksia d2 tai k sport coilovereista? entä gaz? ehdotuksia...

Killer
-
Viestit: 425
Liittynyt: 16.10.2008 10:24

ViestiKirjoittaja Killer » 1.7.2010 11:49

Tähän mennessä paras alusta mikä autoissa ollu niin D2! Korkeudensäätö ei vaikuta mitenkään jäykkyyteen tai vaimennuksen pituuteen. Aika jäykkä alusta jäykkyyssäädön keskiasennossa jo, mutta esijäykkyyttä voi kans säätää.

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 9.7.2010 23:55

D2 tilattu. Kirjoittelen varmaan jonkinmoisen arvostelun tänne kun alusta saapuu ja on asennettu paikalleen...

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 30.5.2011 11:18

D2 ollut ny melkein vuoden päivät alla. Saa sopivasti tonttiin edestä ainakin, ottaa vetari runkoon kiinni jossain tilanteissa. Takaa otettu säätöhilut pois ja ihan ok korkeudella istuu, ehkä 5mm vois vielä pudottaa. Hieman ehkä pintakovahko käyttikseen mut ite ainakin tottunut siihe rynkytykseen jo ajan myötä :)

Sitten asiasta kukkaruukkuun, onkohan 1M Leonissa saman verran kaarissa tilaa kun Golffissa? Tekis mieli vaihtaa taas vanteita ja kaverin siittimessä kyseiset vanteet tulee melkosen ulos edessä.9,5x18 ET 38 + 20mm lätyt joka nurkassa ja jää ainakin KWn tolpista pari milliä irti eli sisäänpäin ei voi edestä ottaa, Leonissa siis. Omaan en ole edes testannut vielä niitä.

Makeke
-
Viestit: 254
Liittynyt: 2.9.2010 14:41

ViestiKirjoittaja Makeke » 30.5.2011 12:25

Kaverilla on tuommonen Leon ja sama vanne/rengassetuppi kun mulla golfissa eli 8,5"x18" ja 10"x18" takana ja samalta ainakin silmämääräsesti näyttää kaarien ja renkaiden suhde samalta. Eipä noissa ainakaan suurta eroa ole jos on. Tosin joskus se riittää.. :) Ja samat alustan osat tuntuu sopivan melkeempä kaikki(?) niin eiköhän ne ole samanmoisia autoja kaikki, A3 8L, IV golf, Leon..

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 31.5.2011 1:36

Juu sen tiesinkin että alustat ovat lähestulkoon samanmoiset. Lokarin pullistukset ja muoto tässä kiinostaiskin. Ku omasta mielestä itsellä pulleemmat lokarit kun velipojan leonissa. Autot tosin eri värisiä mikä saattaa hämyttää jonkin verran. No pitää varmaan kaverin vannetta sovitella eteen ja katsoa kuinkas äijän käy :)

Punkki
-
Viestit: 26
Liittynyt: 29.3.2011 19:57

ViestiKirjoittaja Punkki » 31.5.2011 12:54

Samat vanteet käy päittäin golfiin, leoniin, toledoon, boraan ja a3 ja vieläpä vissiin tt. nimim. Keskin kt1 10tuumaa leveinä istuu taakse samalla tavalla toledon kuin golfiin.

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 30.6.2011 21:43

onko kellään kokemusta black diamondin jarruletkuista näissä nelosissa/a3/... Itsellä setti letkuja eikä ole kuin 2 "uros liitintä" ihmetyttää kun neljä satulaa ja kaksi uros liitintä. Mites ne toiset kaks satulaa ja letkua liitetään? Tahdonvoimalla? Pyhällähengellä? Letkut ainakin kataloogin mukaan oikeat, tosin etujarrupalatkin oli ihan jotain muuta kun oikeet vaikka kataloogin mukaan oli passelit.


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa