VW Golf Cabrio GLi

Talvella 2004 - 2005 rakennettu ja keväällä 2007 päivitetty Cabrio palasi syksyllä 2009 takaisin rakentajalleen ja laite nykyisin lymyileekin Rollen henkilökohtaisen automuseon perukoilla. Vuodet ovat olleet klassikolle suotuisia, vaikka tässäkin kuosissa auton mittariin on kertynyt lähes 15000 km. Tekniikkamuutoksen jälkeen Golfilla on ajettu noin 35000 km.

Tässä muutamia otoksia auton nykykuosista.





Neidin kriittiset mitat ovat

Moottori:
1,8 20V Turbo
Bosch Motronic ECU LMS ohjelmalla
KKK K04 Turbo
Pro-Mo 540x250x60 mm IC
Supersprint 2,5" putkisto
2,5 " Downpipe


Voimansiirto:
5 - vaihteinen 02J (Golf IV GTI)
Golf IV vaihteensiirtomekanismi
Kiinteä vauhtipyörä
Sachs Race Engineering kytkin
Erikoisvalmisteiset vetoakselit

Jarrut:
Edessä VW Golf G60 jarrusatulat ja 280 x 22 levyt
Takana alumiinisatulat, 226x10 levyt
24 mm jarrupääsylinteri (Golf IV)

Alusta:
G.A.S. V1 ilmajousitus
15l painevaraaja, Viair 460C kompressori
Powerflex - polyuretaanipuslat
Ronal Turbo 7"x15" vanteet
195/45 R15 renkaat

Kori:
Karmann Cabriolet korisarja
Kirkaslasiset valot edessä ja takana
Kromiset Audi 100 mallin ovenkahvat
Newton polttoainetankin täyttökorkki
KHM kattokangas, materiaali Sonnenland-Dralon
Väri helmiäskupari Hondan MP värikartasta


Sisusta:
Golf Cabriolet Sportline istuimet keinonahkaverhoilulla
Golf IV Sport - ratti nahkaverhoilulla
Golf IV mittaristo, A´PEXi lisämittarit
Audi TT poljinpinnat
Marimekko Mini-Unikko, väri 030, 100 % puuvilla




Mainosta ffp.fi sivustolla.
Ota yhteyttä