Miniinthebox.com verkkokauppa. Luotettava?

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

vk
-
Viestit: 1871
Liittynyt: 28.11.2004 16:07

Miniinthebox.com verkkokauppa. Luotettava?

ViestiKirjoittaja vk » 15.12.2013 23:34

Löyty tämmönen kauppa

http://www.miniinthebox.com/fi/

Onko tietoa minkälainen onnistumisprosentti on odotettavissa jos tuolta jotain tilaa. Aika hyvä valikoima esim led polttimoita.

Muikku
-
Viestit: 462
Liittynyt: 16.12.2008 20:21

ViestiKirjoittaja Muikku » 16.12.2013 10:53

Itse en ole juuri tuota käyttänyt, mutta uskoisin olevan yhtä pätevä kuin dealextreme ja tinydeal yms. Pienellä googletuksella löytää mitä moisesta kerrotaan enemmän. Nämä kiinalaiset nettikaupat ovat mielestäni pääpiirteittäin erittäinkin luotettavia, kuitenkin kannattaa katsoa mitä muut ihmiset ovat olleet kyseisestä tuotteesta mieltä.

Itse olen pieniä tilauksia tehnyt kymmeniä, about viiden vuoden aikana on juuri nyt ensimmäinen tavara on jäänyt matkan varrelle, sen tilauspaikkana kuitenkin dealextreme. Tilauksia olen tehnyt ainakin ebay:stä, useammalta myyjältä, dealextreme, tinydeal, hobbyking...

Maksun voi suorittaa paypalilla, jolloin myyjä ei saa muita tietojasi kuin nimen, osoitteen, sähköpostiosoitteen jolla ebay tili ja mahdollisesti puhelinnumero (jos pelottaa laittaa kortin tietoja kiinaan). Paypalissa on myös tuo ostajan turva, saa nähdä pitääkö ensimmäistä kertaa sitä kokeilla tuon 10$ paketin kanssa.

janiman
-
Viestit: 51
Liittynyt: 15.12.2006 10:34

ViestiKirjoittaja janiman » 17.12.2013 16:34

Olen tilaillut n.10 kertaa ja on tullut mitä pitikin. Tavara tulee laivarahtina ja parisen viikkoa on yleensä kestänyt, että on saapunut lähipostiin.

htm
-
Viestit: 405
Liittynyt: 11.12.2008 21:09

ViestiKirjoittaja htm » 18.12.2013 11:52

Offtopicina tiedoksi janimanille ja muillekin,että Kauko-Idästä ei tule laivarahtina mitään kahdessa viikossa. 4-6 viikkoa on normaali aikataulu. Kyllä ne tavarat lentämällä ainakin jonkun matkaa tulevat, jos 2 viikossa tulevat. Trans Siberia olisi toinen vaihtoehto...

Btw, tilasin juuri led-polttimoita ebayn välityksellä Hong Kongista. Tulivat kirjeenä ja olivat perillä 8. päivänä tilauksesta.

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 20.12.2013 23:33

Itse tilasin ledejä tuli noin viikossa, kuriiri hoiti tullauksen.

Jokkel
-
Viestit: 42
Liittynyt: 18.10.2013 1:11
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jokkel » 24.1.2014 23:48

Tilaillut pari kertaa.Itse täysin tyytyväinen tuotteisiin ja myös kokemuksia lightinthebox sivustolta kuuluu samaan "ketjuun" sieltä saa ainakin obd2 ja jotain muitakin halvemmalla ,kannattaa siis punnita noita kahta vaihtoehtoa.Muistaa sen 21€ rajan ettei jää tulliin niin kaikki menee hyvin.Suosittelen ! dealextremellä on myös kilpailija miltä saa samaa tavaraa ja nopeammalla toimituksella : http://www.focalprice.com/ tuosta ei ole kokemusta ,mutta maksukamujen sivuilta luin että on luoltettava,sieltä saa myös muista luotettavista kaupoista tietoa :) http://www.maksukamu.com/tavaraa-kiinasta-halvalla/

P.E.T.U
-
Viestit: 147
Liittynyt: 9.10.2003 21:31

ViestiKirjoittaja P.E.T.U » 1.2.2014 22:12

Vasta asioin kyseisessä putkassa ja vaikka toimitusaika oli pitkähkö ni kamat oli sitä mitä pitikin ja perille tuli.

pekkaha
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 8.8.2016 14:44

Re: Miniinthebox.com verkkokauppa. Luotettava?

ViestiKirjoittaja pekkaha » 8.8.2016 14:47

Itse kuullut pelkästään hyvää tuosta kaupasta. Vaikkakin harvoin tulee ostettua vain "sokkona" ilman vertailua. Esimerkiksi, vaivaton on aika näppärä apuri, jos etsii halvinta hintaa.


Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa