Slamit.net:n tukivarret

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Jore
-
Viestit: 75
Liittynyt: 25.2.2007 14:34

Slamit.net:n tukivarret

ViestiKirjoittaja Jore » 6.5.2007 14:45

Eli onko kellään kokemusta (mekki/laatu) slamit.net:issä myytävästä passat/audi tukivarsi-sarjasta? Aika edullinen olis 299e. Onko "laatu" samaa luokkaa, kuin motonetin tukivarsi sarjalla?

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 6.5.2007 17:55

Moro,

laadun pitäisi olla sarjoissa ihan kohdallaan, statistiikan mukaan olemme myyneet noita sarjoja ~ 50 kpl, vailla ainuttakaan takuutapausta.

Sarjoja löytyy suoraan hyllystä....

Jore
-
Viestit: 75
Liittynyt: 25.2.2007 14:34

ViestiKirjoittaja Jore » 7.5.2007 17:11

Miten pitkä on takuu-aika ja ehtiikö perjantaiksi kuopioon jos tilaan huomenna?

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 7.5.2007 17:13

Mihinkäs kaikkiin malleihin nuo käy?
A4, passat, a6 ja a8 ??

Henkka K
-
Viestit: 119
Liittynyt: 28.7.2003 7:44

ViestiKirjoittaja Henkka K » 7.5.2007 19:40

Jore: Kannattaa varmaan soitella tai mailata suoraan Harrille. Pakko kehua liikettä, sielä vastataan nopeasti puhelimeen/maileihin.

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 9.5.2007 18:06

ehtiikö perjantaiksi kuopioon jos tilaan huomenna?


Joo, sähköposti/pikaviesti/puhelin tavoittavat hiukan nopeammin. ;)
Sarjoja hyllyssä, eli perjantaiksi ehtii vieläkin...

Mihinkäs kaikkiin malleihin nuo käy?
A4, passat, a6 ja a8 ??


Link, link: http://www.slamit.net/product_info.php? ... ts_id=3886

Vahvistettu tukivarsisarja seuraaviin automalleihin:

- VW Passat 1997-2004

- Audi A4/S4/RS4 1995-2001

- Audi A4 8E 2001-2007

- Audi A6 1997-2004 (SARJAN ALATUKIVARRET EIVÄT KÄY 2001-2004)

- Audi A8/S8 1997-2003 (SARJAN YLÄTUKIVARSI EI KÄY)

- Skoda Superb

Petteri
-
Viestit: 1344
Liittynyt: 1.1.2004 15:46
Viesti:

ViestiKirjoittaja Petteri » 9.5.2007 19:25

Jore: Kannattaa varmaan soitella tai mailata suoraan Harrille. Pakko kehua liikettä, sielä vastataan nopeasti puhelimeen/maileihin.


Propsit myös täältä! Korottavaa alustasarjaa olisi tuolta tarkoitus tilata kun tuli vastauskin niin nopsaan. Esimerkillistä palvelua!

Micco
-
Viestit: 679
Liittynyt: 25.8.2003 18:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja Micco » 6.1.2008 21:53

Nostetaas vanhaa aihetta. Vieläkö täällä näytetään tuolle setille vihreää valoa, vai joko käyttökokemuksina tulee risuja? Nuo kaikki muut vahvistetut tarvike-tukivarsisarjat on ainakin foorumeilla haukuttu enemmän tai vähemmän paskoiksi, mutta näistä slamitin sarjoista ei ole vielä kauhutarinoita näkynyt.

1 ylätukivarsi on alkanut mennä väljäksi 170tkm kohdalla. Mietin ostaako tuo sarja, ja laittaa kaikki kerralla uusiksi, vai alkaako vaihtelemaan orkkisosilla "pikkuhiljaa"...

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 6.1.2008 22:35

Itse olen myynyt kaksi tai kolme Slamitin sarjaa. Vielä ei ole tullut negatiivista palautetta.

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 7.1.2008 9:48

Noita on nyt myyty ~150 sarjaa.

Tasan yksi viallinen nivel on sarjoista löytynyt (ja sekin ennen asennusta), eli sarja toimii. Orkkikset maksavat Saksastakin pahimmassa tapauksessa liki kappaleelta sen, mitä koko sarja maksaa. Pistä Mikko mailia. :)

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 7.1.2008 12:29

Täälläkin mainitsin hinnan paikallisessa varaosaputkassa,ihmettelivät mistä niin halvalla saa ja sanoin osoitteen niin aikovat tutkailla kuulemma. =D

Orm
-
Viestit: 318
Liittynyt: 2.10.2003 19:58

ViestiKirjoittaja Orm » 8.1.2008 7:48

Vuosi ja n.30 tkm menty Harrin setillä ja ei pahaa sanottavaa keksi. Hyvin on toiminut ja kestänyt tähän asti.

Razur
-
Viestit: 799
Liittynyt: 23.7.2003 10:42

ViestiKirjoittaja Razur » 19.2.2008 15:40

Löytyykös samasta paikasta mitään lääkettä nelivetoisen takapäähän? (3b passat variant) Voisi kerrasta laittaa kaikki kuntoon.

seatti69
-
Viestit: 177
Liittynyt: 4.10.2004 17:25

ViestiKirjoittaja seatti69 » 14.4.2009 18:11

Onkos edelleen nuo Slamitin tukivarret kestäneet hyvin kellä niitä on?

mks900
-
Viestit: 441
Liittynyt: 27.7.2003 2:53

ViestiKirjoittaja mks900 » 28.4.2009 17:02

Samaa settiä saa myös suoraan saksasta 168€ postikuluineen.
Tänään tuli oma sarjan tuolta DHL:llä suoraan kotiin 4 päivässä.

...rupes äkkiä tuo 299€ tuntumaan taas kalliilta.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400044608400

seatti69
-
Viestit: 177
Liittynyt: 4.10.2004 17:25

ViestiKirjoittaja seatti69 » 29.4.2009 19:14

Alle tuli lopulta Febin setti sisältäen uloimmat rt-päät, hinta jäi alta 400e.

Gorro
-
Viestit: 391
Liittynyt: 20.6.2006 14:52

ViestiKirjoittaja Gorro » 29.4.2009 22:14

Ite suunnitellu tuon slamitin setin hankkimista. Autolla ajettu 190tkm ja vasen etukulma hieman kolisee ja alustasatsikin olisi kohta tulossa. Kait tehtaalta nuo kaikki osat vielä on. Vakavoituuko auton käsiteltävyys? vai miten joskus mainostettu "vahvitsettu tukivarsisarja"? Kestää kauemmin ja kovempi (kivireki) ajaa?

Babar
-
Viestit: 2730
Liittynyt: 23.7.2003 14:35

ViestiKirjoittaja Babar » 7.5.2009 20:30

Tuleeko tässä Slamitin sarjassa kaikki pultit ja mutterit mukana?

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 7.5.2009 22:02

^ Pääosa pulteista tulee sarjan mukana ! (ilmeisesti useimmiten jumiutuvat)

--hartsa--
-
Viestit: 268
Liittynyt: 29.7.2008 21:53

ViestiKirjoittaja --hartsa-- » 3.9.2009 21:55

Kuuluuko tuossa Febi Bilsteinin sarjassa tulla mukaan vakaajan päät ja hammastangon sisäpäät? kun slamitin sarjassa ne näkyy kuvissa? [/quote]

Babar
-
Viestit: 2730
Liittynyt: 23.7.2003 14:35

ViestiKirjoittaja Babar » 20.10.2010 16:13

Sanokaapas joku kuinka kauan huoltoliikkeellä menee kun vaihtavat nuo kaikki nivelet kerralla? Tottahan se on huoltoliikkeestä kiinni, mutta mikä olisi noin suunnilleen kohtuullinen tuntimäärä?

vk
-
Viestit: 1871
Liittynyt: 28.11.2004 16:07

ViestiKirjoittaja vk » 20.10.2010 16:29

Ei mitään tietoa tai kokemusta, mutta jos itselläni, kaiken mennessä putkeen, menee puoli päivää niin tuskin ne 4 tuntia kauempaa tuohon saa uhrattua.

MarkusR
-
Viestit: 221
Liittynyt: 6.12.2003 13:22

ViestiKirjoittaja MarkusR » 20.10.2010 17:08

Siinähän ei kauan mene, jos on hyvät työkalut ja tilat toimia. Ainoa hidaste siinä taitaa olla ruoste!!. Muistelen, että yks asenteja sanoi noin puoli päivää(4h) ja siihen kuului myös kulmien säätö.

Nykänen
-
Viestit: 163
Liittynyt: 27.6.2007 21:02

ViestiKirjoittaja Nykänen » 16.6.2011 0:38

55 000 Slamitin tukivarsi setillä nyt takana ja vielä kaikki kunnossa! Todella hyvä sarja ja hinta-laatu suhteeltaan varmaankin paras!

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 16.6.2011 0:56

Niin tuota, eikö tuollainen ajomäärä mene halvimmillakin?

Jos nivelelle 150...200 tkm on normaali niin eikö jotain 300 tkm ole sitten todellä hyvä?

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 16.6.2011 9:31

Eikai noita voi pelkästään kilometrien perusteella arvottaa ja vertailla, jos vaikka joku paukuttelee pääasiassa hiekkateillä ja toinen ajaa pitkää matkaa pikitietä pitkin....
Mulla oli viimesyksyn leimalla vielä kaikki hyvin ja ehjiä, mutta kovan pakkanen varmaan halkoi suojakumit ja keväällä jo olikin kaikki muut nivelet paskana paitsi raidepäät. En tiedä minkä valmistajan tukivarret edellinen omistaja oli laitattanut, kuitin perusteella edulliset. Parisen vuotta ja noin 100tkm ne näköjään kesti, pääasiassa maantieajoa. Nyt on slamitin sarja paikallaan, mun mielestä ihan riittävän hyvä hinta/laatusuhde jos noilla mennään taas satatonnia. Jää nähtäväksi.

Jouk
-
Viestit: 298
Liittynyt: 5.3.2004 20:48

ViestiKirjoittaja Jouk » 16.6.2011 9:33

Niin tuota, eikö tuollainen ajomäärä mene halvimmillakin?

Kyllä ne halvimmat (mm. Motonetin myymät kiinaversiot) ovat hajonneet jo 10tkm:ssä tai allekin.

Hieman paremmat kestäneet 20tkm ja sitten Lemförderit, yms. laadukkaammat 50+tkm.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 16.6.2011 9:44

kyl noi motonetin varretki kestää :) kaverilla tainu mennä 30tkm. pääsääntöisesti postinjakoa maalla hiekka- ja routavaurioteillä.

ostikohan se toiseksi edullisimman sarjan

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 16.6.2011 10:37

Slamitin tukivarsista:

Olemme myyneet tukivarsia vuodesta 2006 ja nykyisellään varmasti noin +600 sarjaa.
Olemme vaihtaneet samana ajanjaksona ehkä MAX 30 yksittäistä tukivartta.

Sarja on 14 osainen: 600 x 14 = 8400 niveltä
30/ 8400 = viallisia tukivarsia 0,3%

Jos tavallisen autoilijan perussuorite on 25000km / vuodessa on lopputulema ensimmäisillä myymillämme sarjoilla ajettu jo 150000km ja Passatin ja A4:set ovat perinteisesti matkaautoja, jolloin keskimääräinen suorite on suurempi.

Ja tukivarsien kesto riippuu kovasti auton käytöstä, ajellaanko vain hiekkatietä vai tasaista moottoritietä, onko autossa jäykkä alustasarja vai pehmeä vakioalusta jne.

Sarjoja on myyty S4 ja RS4 Audeihin ja mm metsätöihin valjastettuihin 4Motion Passatteihin, joissa sarjoilla on hankalissakin olosuhteissa ajettu reilusti.

Harri
-
Viestit: 1829
Liittynyt: 26.7.2003 13:20

ViestiKirjoittaja Harri » 16.6.2011 10:43

Niin tuota, eikö tuollainen ajomäärä mene halvimmillakin?

Jos nivelelle 150...200 tkm on normaali niin eikö jotain 300 tkm ole sitten todellä hyvä?


Olisi hienoa nähdä 200 000km ajettu aito Suomi-auto, johon ei ole vaihdettu ainuttakaan alustan niveltä. Siis merkistä riippumatta, on merkki KIA tai Volkswagen, eli kuluvia osiahan nuo ovat.

Passat / A4 Tukivarsihässäkkä ei ole rakenteeltaan yksinkertaisimmasta ja onnistuneimmasta päästä.

Mutta jos sitä verrataan esim samanikäiseen Golf IV- koriin, saadaan ehkä perspektiiviä: Golf IV:ssakin uusitaan usein heti 100000km jälkeen uusitaan usein alkuperäiset repeytyneet alatukivarren taaimmaisen helat tai vakaajan helat tai vakaajanpystytangot, riippuen millaisessa käytössä auto on ollut.

Makeke
-
Viestit: 254
Liittynyt: 2.9.2010 14:41

ViestiKirjoittaja Makeke » 16.6.2011 11:47

Ihan käytännön kokemusta asiasta.

Itsellä on tuo IV Golf ja tosiaan vajaa 150tkm ajettu ja helat edestä loppu. "Kaikkitietävä" kaveri jo kehtasi väittää, että mittaria on ruuvvailtu paljon taaksepäin kun ne nyt "jo" ovat loppu. Taitaapi olla vielä alkuperäiset paikallaan. Tuo alustan vaihto oikein korosti sitä, olis pitäny siinä vaiheessa kun auto oli ylhäällä niin vaihdella ne samalla, mutta haluan sinne Powerflexiä niin tässä parasta aikaa mailaillaan Mikon kanssa asiasta. ;)

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 16.6.2011 15:18

Olisi hienoa nähdä 200 000km ajettu aito Suomi-auto, johon ei ole vaihdettu ainuttakaan alustan niveltä.
Äipän -98 A3:ssa meni alapallonivelet 180 tkm kohdilla, omassa -90 golfissa jossain 210 tkm paikkeilla ja siskolla on 190-200 tkm ajettu -01 nelosgolfi johon ei ole vielä vaihdettu niveliä.

Matkaa noilla millään ei ole erityisemmin ajettu. Siitä päättelin että olisi normaalia että nivel kestää 200 tkm.

Jimme
-
Viestit: 730
Liittynyt: 8.1.2006 16:04

ViestiKirjoittaja Jimme » 16.6.2011 23:05

Sarja on 14 osainen: 600 x 14 = 8400 niveltä
30/ 8400 = viallisia tukivarsia 0,3%


*nus* Tukivarsia tulee 8kpl / sarja, jolloin viallisten -tukivarsien- suhde on 30 / 4800 = 0,6%. Tukivarsia on myyty vuodesta 2006, jos oletetaan, että joku setti on hajoamatta todella kestänyt viisi vuotta, niin kuinka monen uskotte reklamoineen esim. kolme tai neljä vuotta vanhoista hajonneista tukivarsista? Eli ei se totuus ehkä nyt ihan niin ruusuinen ole... */nus*

Muttei paha silti, jos tuo 0,6% jo pitää paikkansa, niin eipä nuo mitään huttua tunnu olevan. Ehkä täytyy itsekin tilailla, jos tarve tulee.
[/quote]

cool blue
-
Viestit: 1015
Liittynyt: 27.7.2003 20:45

ViestiKirjoittaja cool blue » 17.6.2011 9:18

Lainaus:
Olisi hienoa nähdä 200 000km ajettu aito Suomi-auto, johon ei ole vaihdettu ainuttakaan alustan niveltä.
Äipän -98 A3:ssa meni alapallonivelet 180 tkm kohdilla, omassa -90 golfissa jossain 210 tkm paikkeilla ja siskolla on 190-200 tkm ajettu -01 nelosgolfi johon ei ole vielä vaihdettu niveliä.

Matkaa noilla millään ei ole erityisemmin ajettu. Siitä päättelin että olisi normaalia että nivel kestää 200 tkm.


Opel Vectrat tuntuu olevan kans sellaisia joissa alapallonivelet kestää yli 200tkm, kokemusta on vm.1993,2001,2000. Alkuperäinen alapallonivel on niittaamalla ja uusi pulteilla.

tunppi
-
Viestit: 228
Liittynyt: 1.2.2009 12:19

ViestiKirjoittaja tunppi » 17.6.2011 11:26

mitsubishi lancer vm-95.takuukilsoilla 250 tkm.alkuperäisillä alustan nivelillä ja iskareilla,ja kulkee edelleen...eli noissa ainaki kestää nivelet,samoin kuin muutenkin monissa japseissa...

Mhs-1
-
Viestit: 32
Liittynyt: 10.4.2010 8:49

ViestiKirjoittaja Mhs-1 » 17.6.2011 19:14

Juu mulla oli kanssa passatissa (3b 1.8t) alkup. nivelet, tukivarret ja iskarit, sekä jarrulevyt. Autolla ajettu nyt 199 tkm ja vaihtoon meni vasta iskarit ja etuvakaajan yhdystangot.
Mielestäni laatu on aika kohdillaan näissä vehkeissä!

Tosin muistan kyllä sukulaisen mitsubishi coltin jolla oli ajettu 250 tkm, kun siihen vaihdettiin ekat jarrupalat :D

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 17.6.2011 20:44

Octavia mk2 ajettu 250th ei ensimmäistäkään niveltä vaihdettu/ puslaa/tukivartta. kaikki iskarit uusittu.

Vetarin kumit vasemmalle molemmat mut muuten ei.

Toinen ocu ajettu 245th ei ensimmäistäkään niveltä tuohonkaan, yksi vetarin kumi vain. iskarit orkkikset

Eli kyllä ne kestää helposti 200thkm+++

janiman
-
Viestit: 51
Liittynyt: 15.12.2006 10:34

ViestiKirjoittaja janiman » 18.6.2011 21:20

Faija vaihtoi omaansa (A4 1.8Tq-98) viime talvena kaikki etupään tukivarret. Kaikista löytyi vuosileima 98, autolla ajettu n.400 000km,viimeiset 5 vuotta madallussarja kiinni.
Ei voi kylllä puhua tyyppiviasta, vaikka nivelet olivatkin jo väljistyneet.

roberto
-
Viestit: 153
Liittynyt: 10.8.2003 20:33

ViestiKirjoittaja roberto » 20.6.2011 19:48

Ylemmät tukivarret meni eka kerran vaihtoon vasta 223 tkm kohdalla meikäläisen -98 Passatissa. Ei olisi vieläkään välttämättä tarvinnut mutta iskarien vaihdossa en laittanut enää vanhoja takaisin. Alemmat on kestäneet 48-150 tkm. Ajo on ollut sekalaista, kaupunkiajoa, maantietä ja soratietäkin. Tässä koko historia:

5.2.1998 Auton luovutus
18.1.2000, 32 500 km (kesto 32 500 km) Raidetangon päät (VAG, takuu)
15.1.2001, 48 066 km (kesto 48 066 km) Alatukivarret eteen (VAG, takuu)
12.8.2003, 93 412 km (kesto 93 412 km) Alatukivarret taakse ja vakaajan tuet (TRW)
30.6.2004, 104 812 km (kesto 56 746 km) Alatukivarret eteen (VAG, takuu (kutsukampanja))
8.11.2007, 165 000 km (kesto 132 500 km) Raidetangon päät (VAG)
14.1.2009, 189 611 km (kesto 96 199 km) Alatukivarsi vasen taakse (Moog)
21.6.2010, 223 867 km (kesto 223 867 km) Ylätukivarret (Moog)

Tukivarsihomma on maksanut yhteensä 1150 € (osat 750 € + työt 400 €).

Niko-90
-
Viestit: 37
Liittynyt: 1.8.2011 19:32

Slamit vs Lemförder vs ?

ViestiKirjoittaja Niko-90 » 1.8.2011 19:40

Eli kertokaas nyt kumman sarjan ostan Slamit va Lemförder? Hinta eroa taitaa olla 160€ jos fixukselta lem.. sarjan ostan. Tuntuu että porukalla on molemmista vaihtelevia kokemuksia. Jotkut jopa meinaa että osat on samoja, mutta kulkee vaan eri nimellä? Toivottavasti osaatte edes vähän selventää... Kyseessä vm 98 1.8T Passat Variant

Janssoni
-
Viestit: 212
Liittynyt: 11.5.2005 21:03

ViestiKirjoittaja Janssoni » 2.8.2011 18:33

Laita lemförder, niitä tai trv:n tekemiä siellä on vakionaki.

epeli86
-
Viestit: 44
Liittynyt: 28.12.2010 15:49

ViestiKirjoittaja epeli86 » 17.9.2011 10:06

Sain kans eilen ton slamitin satsin ja käsiin on pirun laadukkaan olonen ja nivelet on aikas jäykät... Onkos kukaan rasvonu noita ennen asennusta? Vilkasin parin suojakumin alle ja ja noissa oli aika nihkeesti vassua, pistin sitte semmosella ruutalla vesivaseliinia lisäks...

timppad
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 6.2.2010 14:24

ViestiKirjoittaja timppad » 1.3.2012 10:32

305 tkm kohdalla vaihdoin koko slamit satsin ja nyt vajaa 4 vuotta ja 100 tkm myöhemmin ensinmäinen ylätukivarsi on menny ihan kunnolla väljäksi. Sisemmät raidetangon päät jäi hyllyyn. Muuten on ihan jämäkästi toiminu. Ajattelisin että hintaan nähden ihan kannattava ostos, aika huoleton satatuhatta oli ainakin tukivarsien osalta =)

Micco
-
Viestit: 679
Liittynyt: 25.8.2003 18:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja Micco » 8.5.2012 17:08

100tkm jälkeen ylätukivarsissa väljää Slamitin setillä. Ulommat raidetangon päät piti vaihtaa aiemmin. Madallettu peli maantieajosta.

Daword
-
Viestit: 759
Liittynyt: 27.1.2009 13:41

ViestiKirjoittaja Daword » 5.11.2012 20:11

Onkohan nämä samaa tavaraa?
http://www.revotec.fi/tukivarsisarja-va ... p-567.html

Ainakin tuote seloste viittais että olis, mutta takuu hiukan pidempi 12kk ja hinta alempi

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 6.11.2012 8:42

Ei ole sama sarja.

vwg4
-
Viestit: 83
Liittynyt: 9.3.2006 17:29

ViestiKirjoittaja vwg4 » 6.11.2012 21:45

OFFTOPIC
Aiemmin ketjussa peräänkuulutettiin esim. IV Golffia jossa orig nivelet ois 200tkm ajettuja.

Lähipiiristä löytyy IV GOLF Variant 1.9TDI 2005 jossa mittarissa n.230tkm. Tähän kilometrimäärään on vaihdettu ainoastaan laturin vapaakytkin, ja nyt hiljattain jarruvalokatkaisija.

Kaikki nivelet, helat, puslat, jarrut, pyöränlaakerit, iskarit jne. on alkuperäisiä. Auto ollut samalla omistajalla viimeiset 200tkm, ja ajo on pääasiassa matka-ajoksi luokiteltavaa asfaltti tietä aina 40km siivu.

Käytöstä, käyttäjästä ja käyttöympäristöstähän se on paljolti kii...

Jani.K
-
Viestit: 680
Liittynyt: 26.11.2005 13:53

ViestiKirjoittaja Jani.K » 8.11.2012 14:30

3b Passattia ja iv golfia ei voi verrata mitenkään toisiinsa, alusta on niin erilainen keulan osalta. Passateissa niveliä menee mutta ei eivät onneksi maksa maltaita.

Daword
-
Viestit: 759
Liittynyt: 27.1.2009 13:41

ViestiKirjoittaja Daword » 8.11.2012 23:49

Alatukivarret Tr veet makseli 130-160e/kpl varaosa liikkeessä...halpoja eivät myy.
Onneks tällänen alta 200e sarja löyty netistä.. Vähän skeptinen olo että mikäs mättää kun hinta noin alhainen


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa