Ajon jälkeen ylä-ja alavesiletkut kylmiä,koneen lämmöt nousee 90:n ja sisälle pukkaa kuumaa normaalisti.
Aloin tutkimaan asiaa koska kuulunut pulputusta 2 kertana,matka-ajon jälkeen kun on sammuttanut auton.
Kovilla pakkasilla työntänyt nestettä, nähtävämmin syylärin alanurkasta.
Voiko tuo vuoto olla syypää pulputukseen? (Repii ilmaa järjestelmään sitä kautta?)
Autona AVB Passat.
Nesteen kierto-ongelmia?
Valvoja: ffp jäsenet
Jos vuotaa kuskin puoleisesta etukulmasta syyläristä, niin sielä on sen syylärin vesihana. Sieltä kuivuu se O-rengas ajan myötä ja alkaa vuotamaan aina pakkasilla. Siihen hanaan pääsee käsiksi siitä sumarin kohdalta, kun ottaa sen kulmapalan irti maskista ja kääntelee sieltä takaa vähä niitä suojamuoveja pois tieltä. Jos märkä sieltä se hana, niin uus O-rengas vain sinne ja vuodot loppuu siihen.
Omasta lähti joskus vesipumpusta siipipyörä irti, mutta silloin oli kyllä kesä ja lämmöt lähti välittömästi vaeltamaan punaisen rajoille. Mutta en usko että on pumpussa vikaa jos kerta hyttiin tulee edelleen lämmintä normaalisti.
Omasta lähti joskus vesipumpusta siipipyörä irti, mutta silloin oli kyllä kesä ja lämmöt lähti välittömästi vaeltamaan punaisen rajoille. Mutta en usko että on pumpussa vikaa jos kerta hyttiin tulee edelleen lämmintä normaalisti.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 87 vierailijaa