auto sammunut satunnaisesti 1.9 tdi

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Ville-Risto 5 (150hp)
-
Viestit: 128
Liittynyt: 19.5.2006 11:41

auto sammunut satunnaisesti 1.9 tdi

ViestiKirjoittaja Ville-Risto 5 (150hp) » 16.1.2016 22:28

Tässä käynyt 2 kertaa niin että auto sammunut satunnaisesti. Ensimmäisen kerran kävi niin että olin juuri tullut automaattipesusta ja saanut auton pihalle kunnes yht äkkiä se vain sammui. VCDS antoi herjan nokkaakselin asentotunnistimesta. Uudelleen starttaus jätti auton käyntiin ja siitä lähtien ajellut ihan normisti kunnes tuossa 2 viikkoa siitten olin ajellut pakkasilla jo jonkin verran niin että veden lämpötila oli ok ja öljyt about samoten ok. Olin liikennevaloissa jonkin aikaan tyhjäkäynnillä ja kun piti lähteä liikkeelle niin auto olikin sammunut.
Normaalisti kun auto sammuu niin mittaristoon yleensä syttyy sekä latausvalo ja pari muuta.
Itse en näitä nähnyt totesin että auto on sammunut ja uudelleen starttaus ja auto lähti normaalisti käyntiin eikä sen koomin ole sammuillut..

En ole vielä kerennyt vikakoodeja lukemaan mutta onko villejä veikkauksia edes siitä että olisko sama vikakoodi vai jotakin muuuta ja jos niin mitä....

HuHu
-
Viestit: 454
Liittynyt: 21.7.2011 17:21

ViestiKirjoittaja HuHu » 17.1.2016 7:31

Jako kohdillaan?

Kitunen
-
Viestit: 27
Liittynyt: 23.4.2015 12:34

ViestiKirjoittaja Kitunen » 1.2.2016 6:43

Kampiakselin asentotunnistin. Oireina juurikin satunnainen sammuilu, ainakin näissä 2.0 tdi koneissa. Sama vikakoodi nokka-akselin anturin kanssa?

Jouk
-
Viestit: 298
Liittynyt: 5.3.2004 20:48

ViestiKirjoittaja Jouk » 1.2.2016 9:19

Asentotunnistinta veikkaan minäkin - ei kovin harvinainen vaiva ja kuvaus sopii yhteen.

Joku aamu ei sitten lähde ollenkaan käyntiin kun ei saada asentotunnistimelta mitään infoa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 38 vierailijaa