1.9 TDI passat 3bg moottorinohjausyksikön vaihto.

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Saijeri
-
Viestit: 84
Liittynyt: 28.7.2003 17:40

1.9 TDI passat 3bg moottorinohjausyksikön vaihto.

ViestiKirjoittaja Saijeri » 9.1.2016 10:54

Hei

Pystyykö tdi passattiin vaihtamaan moottorinohjaus boksin ilman isompia toimenpiteitä vai pitääkö olla yliluonnollisia kykyjä että saa sen pelaamaan?

Mikey?
-
Viestit: 249
Liittynyt: 26.5.2010 11:21

ViestiKirjoittaja Mikey? » 9.1.2016 13:04

Ainakin ajoneston koodi pitää muuttaa samaksi kuin alkuperäisessä ECUssa.

Saijeri
-
Viestit: 84
Liittynyt: 28.7.2003 17:40

ViestiKirjoittaja Saijeri » 9.1.2016 14:26

Aivan. Tutkin vag commin kanssa sitä ja siihen se sitten tökkäsikin. Mistä minä moisen koodin löydän?

Luotijuna
-
Viestit: 1262
Liittynyt: 18.3.2004 11:33

ViestiKirjoittaja Luotijuna » 9.1.2016 17:26

mittaristosta, merkilikkeen hommia tai sit tarvii oman piuhan ja ohjelman. esim vag tacho.

Luotijuna
-
Viestit: 1262
Liittynyt: 18.3.2004 11:33

ViestiKirjoittaja Luotijuna » 9.1.2016 17:27

mittaristosta, merkilikkeen hommia tai sit tarvii oman piuhan ja ohjelman. esim vag tacho.

Saijeri
-
Viestit: 84
Liittynyt: 28.7.2003 17:40

ViestiKirjoittaja Saijeri » 9.1.2016 18:07

Kylläpä kyllä se taitaa nyt tökätä sitten siihen että sitä uuden poksin koodia tuskin löytyy mistään kun se auto on jo paalattu josta se on peräisin, ja tuskinpa pörhön ukot kertoo sitä?

Kingis_
-
Viestit: 185
Liittynyt: 18.11.2004 17:31

ViestiKirjoittaja Kingis_ » 9.1.2016 18:32

Siis tarvitset oman autosi ajoneston pin koodin. Sen saa kaiveltua esille esim. Vag-tacholla.

Saijeri
-
Viestit: 84
Liittynyt: 28.7.2003 17:40

ViestiKirjoittaja Saijeri » 9.1.2016 20:02

Sen uuden laatikon pin-koodiako ei tarvi?

Kingis_
-
Viestit: 185
Liittynyt: 18.11.2004 17:31

ViestiKirjoittaja Kingis_ » 9.1.2016 20:43

Ei, ainoastaan autosi koodin että saat "paritettua" uuden ecun sekä ajoneston.

Jultsu
-
Viestit: 2918
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 10.1.2016 18:41

Mitä ihmettä, kyllähän sen uuden ECUn pinnikin tarvii tietää jokatapauksessa, haluttiin sitten sen PIN vaihtaa samaksi kuin mittariston (jolloin pitää kirjautua sillä pinnillä ineen ja vaihtaa sitten haluamakseen se) tai sitten mittariston pinni vaihtoon vastaamaan uutta ECUa.

Kingis_
-
Viestit: 185
Liittynyt: 18.11.2004 17:31

ViestiKirjoittaja Kingis_ » 10.1.2016 19:34

Niin tämähän on tosiaan jo immo 3, se tosiaan tarvinnee molempien pin-koodit. Ihan uuden ecun kanssa riittäisi pelkästään nykyinen pin.

Saijeri
-
Viestit: 84
Liittynyt: 28.7.2003 17:40

ViestiKirjoittaja Saijeri » 11.1.2016 19:23

ok. se kyseinen auto on paalattu jo josta se uusi loota on otettu. eli sen pinkoodin saamiseen ei taida olla sitten konstia?

Jultsu
-
Viestit: 2918
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 12.1.2016 10:08

Kyllä sen pinnin saa ECUltakin ongittua, mutta ei VAG-TACHOlla. Itsekin vielä niin märkäkorva näissä että ei ole kunnon kaapelia/softaa juuri tuollaisia tapauksia varten.

tekki
-
Viestit: 445
Liittynyt: 5.9.2011 16:59

ViestiKirjoittaja tekki » 12.1.2016 12:40

Mulla löytyy värkit ja konstit jos tarttet apuja, laitoin privaa aiheesta.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa