audi a4/a6 2.5tdi turbo 1.9 ajm:ään
Valvoja: ffp jäsenet
audi a4/a6 2.5tdi turbo 1.9 ajm:ään
Elikkäs Audi A4 1.9tdi ajm (85kw)) pitäisi saaha isompaa ahdinta... elikkä käykö 2.5tdi v6 koneen turbo ajm:ään ja jos ei niin onko iso savotta modata?? ja tärkeintä että onko se 1.9tdi ajm turboa tarpeeksi paljon isompi?
Mikä mahtaa olla "tarpeeksi paljon isompi"?
Eli siis millaisiin tehoihin tulevan ahtimen tulisi riittää...
Suoraan sopivista lienee suurin on uudemman 170hv A4:n bv43-ahdin... Toki muitakin suht helposti sovitettava vaihtoehtoja löytyy, mutta ensimmäisenä tarvis päättää mitä haetaan ja sitten suunnitella mitä siihen tarvitaan. Tietoahan tältä foorumilta kyllä löytyy paljon.. kunhan avaa vähän suunnitelmiaan, että voi saada oikeat vinkit...
Eli siis millaisiin tehoihin tulevan ahtimen tulisi riittää...
Suoraan sopivista lienee suurin on uudemman 170hv A4:n bv43-ahdin... Toki muitakin suht helposti sovitettava vaihtoehtoja löytyy, mutta ensimmäisenä tarvis päättää mitä haetaan ja sitten suunnitella mitä siihen tarvitaan. Tietoahan tältä foorumilta kyllä löytyy paljon.. kunhan avaa vähän suunnitelmiaan, että voi saada oikeat vinkit...
joo, elikkä tarkoituksena olisi laittaa turbo mikä riittäs siihen 200hp pintaan, bv43 olen etsinyt mutta ei oikein löydy sopuhintaan sellaista:/ osaakos kukaan kertoa sitten että mikä olisi siihen käypänen ilman mahdotonta modausta ja täyttäs vaatimukset?, ei haittaa jos hieman pitää jotain muokata kuhan ei ihan uutta pakosarjaa tarviis tehä... kiitos vastauksista :)
Noh, parempiakin on, mutta kyllä se tavoitteisiisi piisaa. Itse laittaisin ennemmin vaikka gtb1756vk:n. Nälän kasvaessa samaan adapteriin käy sitten gtb2260vk.
Toki modernejakin ahtimia alkaa jo löytymään käytettynä halvalla, esim gtc1549vz, jonka pitäisi riittää huhujen mukaan koostaan huolimatta 200hp rikkomiseen, heräämisen ollessa ihan erilaista mitä a-sarjan 90-luvun ahtimilla.
Toki modernejakin ahtimia alkaa jo löytymään käytettynä halvalla, esim gtc1549vz, jonka pitäisi riittää huhujen mukaan koostaan huolimatta 200hp rikkomiseen, heräämisen ollessa ihan erilaista mitä a-sarjan 90-luvun ahtimilla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa