Apuja vian etsintään IV Golf 1.9TDi ALH

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

J@kke_
-
Viestit: 9
Liittynyt: 25.8.2015 7:51

Apuja vian etsintään IV Golf 1.9TDi ALH

ViestiKirjoittaja J@kke_ » 24.9.2015 17:55

Elikkäs mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään. Oireina että ei ahda lainkaan, kierrokset nousee tosi laiskasti ja 2500 kohdalla rupeaa rötäämään.
Testeri antaa seuraavat vikakoodit

19561 Valve for Intake Manifold Flap (N239) : Open or Short to Ground,
17946 Fuel shutoff solenoid (N109) : Open or Short to Ground, 17957 Boost pressure regulation valve (n75) Open or Short to Ground,
18027 glow plus relay (j52) Open or Short to Ground,
17849 egr valve (n18) Open circuit or Short to ground.

Maadoitukset katsottu ja pitäisi kunnossa olla. N75 vaihdettu uuteen. Ahdin juuri vaihdettu, egr tulpattu, imusarja putsattu ja pesty. Alkaa ymmärrys pikkuhiljaa loppua

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 24.9.2015 18:26

Yksi sulake kojetaulun päässä noille kaikille. Käy ne läpi. Numeroa en muista..

Luotijuna
-
Viestit: 1262
Liittynyt: 18.3.2004 11:33

ViestiKirjoittaja Luotijuna » 24.9.2015 20:25

Oisko sillee et ollu et saman sulakkeen takana oli viel venakopan huohotuksen lämmitys, joka syypää sulakkeen palamiseen. Joko johdot tai sit ite vastus oikosulussa..

J@kke_
-
Viestit: 9
Liittynyt: 25.8.2015 7:51

ViestiKirjoittaja J@kke_ » 25.9.2015 14:32

Kojelaudan päässä kaikki sulakkeet ehjiä :/

J@kke_
-
Viestit: 9
Liittynyt: 25.8.2015 7:51

ViestiKirjoittaja J@kke_ » 25.9.2015 15:40

Virrat kun laittaa päälle niin N18 kuumenee tosi paljon, ei vissiin normaalia? Tosin liittimen kun ottaa irti N18 niin silti samat vikakoodit iskee tauluun.

Luotijuna
-
Viestit: 1262
Liittynyt: 18.3.2004 11:33

ViestiKirjoittaja Luotijuna » 25.9.2015 17:03

Laitas rerkkaris ni voin MA katella kaavioita.

J@kke_
-
Viestit: 9
Liittynyt: 25.8.2015 7:51

ViestiKirjoittaja J@kke_ » 25.9.2015 17:35

Laittelin yv

J@kke_
-
Viestit: 9
Liittynyt: 25.8.2015 7:51

ViestiKirjoittaja J@kke_ » 28.9.2015 13:41

Vika löytyi ja loppujen lopuksi maadoituksessa oli vika.

J@kke_
-
Viestit: 9
Liittynyt: 25.8.2015 7:51

ViestiKirjoittaja J@kke_ » 3.10.2015 7:32

Nyt alkaa huumorintaju loppua ton auton kanssa. Auto toimi pari päivää kuin unelma mutta nyt alkoi taas yksimään Eli taas vetää vikatilaan eikä ahda kunnolla. Vikakoodiksi antaa N75 Open or Short to ground. Ja tämä tapahtuu vasta kun auto lämpeää?? Maadoitukset tehty uusiksi, marmorilta haettu uusi N75 jne jne uusien osien lista on loputon mutta ei vaan toimi. Prkele!

Niin ja vikakoodin ilmetessä myös esp:n valo syttyy mittaristossa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa