Elikkäs mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään. Oireina että ei ahda lainkaan, kierrokset nousee tosi laiskasti ja 2500 kohdalla rupeaa rötäämään.
Testeri antaa seuraavat vikakoodit
19561 Valve for Intake Manifold Flap (N239) : Open or Short to Ground,
17946 Fuel shutoff solenoid (N109) : Open or Short to Ground, 17957 Boost pressure regulation valve (n75) Open or Short to Ground,
18027 glow plus relay (j52) Open or Short to Ground,
17849 egr valve (n18) Open circuit or Short to ground.
Maadoitukset katsottu ja pitäisi kunnossa olla. N75 vaihdettu uuteen. Ahdin juuri vaihdettu, egr tulpattu, imusarja putsattu ja pesty. Alkaa ymmärrys pikkuhiljaa loppua
Apuja vian etsintään IV Golf 1.9TDi ALH
Valvoja: ffp jäsenet
Nyt alkaa huumorintaju loppua ton auton kanssa. Auto toimi pari päivää kuin unelma mutta nyt alkoi taas yksimään Eli taas vetää vikatilaan eikä ahda kunnolla. Vikakoodiksi antaa N75 Open or Short to ground. Ja tämä tapahtuu vasta kun auto lämpeää?? Maadoitukset tehty uusiksi, marmorilta haettu uusi N75 jne jne uusien osien lista on loputon mutta ei vaan toimi. Prkele!
Niin ja vikakoodin ilmetessä myös esp:n valo syttyy mittaristossa.
Niin ja vikakoodin ilmetessä myös esp:n valo syttyy mittaristossa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa