Hoi,
Taas erehdyin audiin, ja onnea kesti noin vuorokauden.
2.0tdi A3 möllöttää pihassa (hieno auto muuten) ja sahuuttaa käyntiin aika hanakasti. Mistä tällainen voi johtua?
Olen kauhulla lukenut suutin yms ongelmista, mutta nyt iski kylmähiki kun katsoin kuinka saaatanan kalliita osat ovatkaan.
Minkälaisia kokemuksia teillä on suutinongelmien kanssa ollut ? Monella matkanteko on käsittääkseni loppunut täydestä laukasta.. mutta onko tätä ennen tapahtunut jotain?
Autoa on viritetty isommalla turbolla, kiinteällä vauhtiksella ja kytkinpaketilla. Ohjelmakin on nykästy sisään ja pyöriltä on dynolaput +200horse. Voiko karkea käynti olla ominaisuus noinkin "rajusti" viritetystä tdi koneesta, vai onko nyt se pahoin pelkäämäni suutinjumppa edessä?
Tyhjäkäynti sahaa säännöllisesti 700-850rpm välissä tutisten. Myös kylmäkäynnistykset ovat pitkää sahaamista, eikä lämpimänäkään ihan startata napista painaenkaan. Mutsillani on myös ohjelmoitu (kyllä.. Äiti tykkää tehokkaista autoista..+50 on se villein ikä..) A3 2.0tdi ja siinä tämä pitkä alkusahaus LÄMPIMÄNÄ on mielletty ominaisuudeksi.. koska ohjelma..
Enivei. Alanko heti reklamoida autoliikettä (..jonka heikkohermoisena jo tein..) vai mitä vittua. Sori kiroilu, mut ärsyttää.
Mistä tietää 2.0tdi suuttimien olevan tiensä päässä?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 36 vierailijaa