passat 3b 1.9 tdi ahuun gt17/20 ahdin

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

topiolavi
-
Viestit: 202
Liittynyt: 10.2.2013 14:22

passat 3b 1.9 tdi ahuun gt17/20 ahdin

ViestiKirjoittaja topiolavi » 6.5.2015 21:56

Onko porukoilla kokemusta kyseisestä ahtimesta ? Paljonko odotettavissa lisää voimaa? Tulossa kyseinen ahdin+isommat suuttimet(0.250x5) ja softa .

pertti108
-
Viestit: 669
Liittynyt: 22.9.2009 22:16

ViestiKirjoittaja pertti108 » 6.5.2015 22:38

Olekko miettiny vnt turbon asentamista?Bolt on osat löytyy kaikki vaikka afn moottorista ja siihen saa vaikka minkälaisen föönin kiinni. Ei ole oikeasti iso homma muuttaa.

Kysymykseen. Isot pojat puhuu että tarttis isomman nestepään että saa tuommosilla suuttimilla heräämään. Maksimi teho ja käytös huomioon ottaen ei ehkä ideaali. Eikö se maksimiteho lue finturbon sivuillaki. Nehän sen on suunnitellukki ja mikseipä se paikkaansa pitäis.

Ylläoleva omaa mutuilua.

topiolavi
-
Viestit: 202
Liittynyt: 10.2.2013 14:22

ViestiKirjoittaja topiolavi » 6.5.2015 22:51

Herra Pertti108.varmaan tuo afn paketti olisi ihan hyvä,mutta itsellä ei mahdollisuuksia ole kyseistä hommaa suorittaa. A:koska asun kerrostalossa(niin ei mahdollisuutta räjäyttää auton yläkertaa tuohon pihalle). B: Tarvitsen autoa joka päivä C:oma osaaminen ei tuohon hommaan riitä.

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 7.5.2015 8:22

Nestepään vaihto ei vaikuta ahtimen heräämiseen kyseisessä kokoonpanossa lainkaan, hyvin voi käyttää vaikka suurempiakin suuttimia ongelmitta. Vnt:n vaihtaminen vaatii pakosarjan vaihdon, n75 vaihdon, alipainevaraajan lisäämisen, dp lähdön muokkauksen sekä ohjelman vaihdon.

Eiköhän noilla noin 170hv irtoa suuttimien laadusta ja softasta riippuen.

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 7.5.2015 8:27

Nestepään vaihto ei vaikuta ahtimen heräämiseen kyseisessä kokoonpanossa lainkaan, hyvin voi käyttää vaikka suurempiakin suuttimia ongelmitta. Vnt:n vaihtaminen vaatii pakosarjan vaihdon, n75 vaihdon, alipainevaraajan lisäämisen, dp lähdön muokkauksen sekä ohjelman vaihdon.

Eiköhän noilla noin 170hv irtoa suuttimien laadusta ja softasta riippuen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 72 vierailijaa