G60 vauhtipyörä TDI

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Mirka
-
Viestit: 165
Liittynyt: 14.3.2013 2:05

G60 vauhtipyörä TDI

ViestiKirjoittaja Mirka » 25.4.2015 7:05

Vaihdoin mk4 tdi 1.9 atd -03 koneeseen g60 vauhtipyörän kaksoismassan
tilalle niin ongelmana on hankaava ääni vauhtipyörältä tai kytkimestä?
ääni ei kuulu koko ajan,
Kävi mielessä olisiko syy tuossa koneen ja laatikon välisessä pellissä ,vauhtipyörä tai
Joku muu osa pääsee jostain syystä hankaan?onko muilla ollut saman tyyppistä ongelma?
painelaakeri on atd koneen vakiokytkimen uusi sellainen mutta olisko tuo painelaakeri eri paksuinen sitten ,halkaisia näytti olevan sama kyllä ja muuten kytkin toimii toistaiseksi todella huomattavasti paremmin kuin vanha:)


Vauhtipyörän numero 037105273C
Kytkinlevy 028 141 035 C
Asetelma 074 141 025B

Ghidrah
-
Viestit: 72
Liittynyt: 8.12.2005 5:30

ViestiKirjoittaja Ghidrah » 25.4.2015 10:46

Mulla on skodassa kovalla vauhtipyörällä vr6-golfin kytkin ja painelaakeri, asv-koneen perässä tosin. Sama kahnaava ääni kohtalaisen usein.

Sain selityksen, että toi vr6-levy jousineen nyt vaan pitää tollaista ääntä dieselin värähtelyiden perässä. Samalla tavalla ajoittain kuuluu kovempana ja joskus ei käytännössä ollenkaan tuo ääni. Tähän mennessä menty 20 000 km ilman ongelmia.

Mirka
-
Viestit: 165
Liittynyt: 14.3.2013 2:05

ViestiKirjoittaja Mirka » 25.4.2015 13:33

No hyvä tietää että ei sen vakavampaa ääntä ole ,sen olen kyllä katsonut että
tuossa mun vauhtipyörässä on pieni kohta missä on hinkkaus jälki että tuo pelllin
lipare on ehkä siihen ottanut kiinni kun hieman vääntyi laatikkoa pois otettaessa kyllä!
siis kun katsoo auton alta pakosarjan puolelta tuon pienen irrotettavan suojapellin takaa sitä vauhtipyörää.

oletko (ghidrah) katsonut omaasi että ei tule sieltä samasta paikkaa se ääni?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa