Terve!
Tuli asennettua tölkin 1.6TD:n tilalle AAZ (piristetty sellainen) ja nyt ongelmana on se, että kytkin luistaa. Osaisko joku neuvoa mistä kilkkeistä saisin kasattua tohon kestävän kytkinpaketin joka kestää ~170hp ja vääntö jotain nm?
T3 Syncroon kytkin
Valvoja: ffp jäsenet
Paras resepti laittaa poikittaismoottorisen TDI vauhtipyörä + markettitavarana saatavat TDI:n HD kytkinkamat. Tässä tapauksessa joutuu laatikkoon vaihtamaan kytkinakselin TDI:n levyyn sopivaan (n. 140e menoerä) ja starttia / tai vauhtipyörää modaamaan JX:n startin kanssa käytettäessä.
Vähän pystyy tästä oikaisemaan jos laittaakin 228mm WBX:n kytkinlevyn, mutta tuo TDI:n levy on silti vähän eri kaliiberia.
Tietysti tuota vakiokytkintäkin saa paranneltua vaikka sintterilevyllä ja tuplajousitetulla asetelmalla..
Vähän pystyy tästä oikaisemaan jos laittaakin 228mm WBX:n kytkinlevyn, mutta tuo TDI:n levy on silti vähän eri kaliiberia.
Tietysti tuota vakiokytkintäkin saa paranneltua vaikka sintterilevyllä ja tuplajousitetulla asetelmalla..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa