Vw golf IV 1.9TDI-00, 4motion kytkin/kaksoismassavp

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

peeki
-
Viestit: 1311
Liittynyt: 3.9.2005 19:43

Vw golf IV 1.9TDI-00, 4motion kytkin/kaksoismassavp

ViestiKirjoittaja peeki » 13.1.2015 19:59

Hakusessa vp/kytkinsetti
Tarvikeliikkeiden hinta oli suht korkea

Onko joku löytänyt edullisemmin kuin seuraava setti:
http://m.ebay.co.uk/itm/261320360154?nav=SEARCH

Saa tarjota myös hyvää käytettyä, vaikka pelkkää vp

-vellu-
-
Viestit: 127
Liittynyt: 17.12.2009 20:40

ViestiKirjoittaja -vellu- » 14.1.2015 17:07

Kannattaa varmaan katella ennemmin saksanmaalta kun briteistä.

http://www.ebay.de/itm/SACHS-ZMS-ZWEIMA ... 54146341d6

esim tuosta vaikka satku halvemmalla jos käypänen, kannattaa vaikka varmistaa myyjältä ennen tilaamista, tilaapa mistä hyvänsä.

peeki
-
Viestit: 1311
Liittynyt: 3.9.2005 19:43

ViestiKirjoittaja peeki » 14.1.2015 21:01

Laitoin kysymyksen spostilla tuolle myyjälle. Toivottavasti osa englantia sen verran ja jaksaa vastata. Yritin katsoa myös sopivuustaulukkoa ym mutta ipad sulki safarin tuolla sivustolla koko ajan...

peeki
-
Viestit: 1311
Liittynyt: 3.9.2005 19:43

ViestiKirjoittaja peeki » 15.1.2015 16:11

672 euroa oli hinta tuolta saksasta eli tuon ekan postauksen tuote on edullsempi

VilleS
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 13.4.2014 11:12

ViestiKirjoittaja VilleS » 16.1.2015 9:37

Täältä saa hyvään hintaan kytkin settejä.

Tässä esim.
https://www.atp-autoteile.de/group/1100 ... etails.htm

peeki
-
Viestit: 1311
Liittynyt: 3.9.2005 19:43

ViestiKirjoittaja peeki » 16.1.2015 10:30

Sachs on kuitenkin laadukkaampi kuon tuo luk?

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 16.1.2015 11:21

Laadukkaampi - näin olen käsittänyt. Sachs kaksoismassa on myös rakenteeltaan täysin erilainen kuin LUK:n valmistama ja ainakin oman käsityksen ja ajatusmaailman mukaan kestävämpi / järkevämpi.

LUK:
Kuva

SACHS:
Kuva

Eli Sachsissa on suorat erivakioiset jouset, jotka painuvat asteittain kasaan, välissä "liukupalat" eli jouset eivät hankaa ulkokehää eivätkä pääse pohjaamaan koska palat ottavat kiinni toisiinsa ennen pohjaamista.
LUK:ssa 2 pitkää "tupla"jousta jotka eläessään hankaavat ulkokehää ja pääsevät pohjaamaan. Nämähän on melkein jokaisesta parisataatonnia ajetusta vauhtipyörästä kappaleina... -> http://www.automobiliuremontas.lt/wp-co ... 803377.jpg
Rakenne on muutenkin vähän erilainen.

Näitä funtsin itsekin pitkään ja Sachs Xtend paketin laitoin. Pelaa tosi hienosti, poljintuntuma ehkä hieman jämäkämpi kuin OEM LUK paketilla. Väännönkestoakin tuolle Sachs paketille luvattiin muistaakseni hieman enemmän kuin LUK paketille.

VilleS
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 13.4.2014 11:12

ViestiKirjoittaja VilleS » 16.1.2015 11:51

Itsellä kesti edellinen LUK:in setti 360tkm. Kestävyydessä varmaan eniten eroa aina käyttäjässä.

Jultsu
-
Viestit: 2918
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 16.1.2015 13:58

Ja täällä alkuperäinen LUKki pyörii jo 400tkm päälle.Viimeiset 70tkm menty virisoftan kera. Tuntuu noista poikittain asennetuista porsivan nuo kaksoismassat paljon tiuhempaan kuin pitkittäin, lieköhän siihen joku syy?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa