Vw golf iv variant 1.9 tdi alh 66kw viritys propleema?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

vw_hullu
-
Viestit: 57
Liittynyt: 17.6.2009 20:32

Vw golf iv variant 1.9 tdi alh 66kw viritys propleema?

ViestiKirjoittaja vw_hullu » 1.12.2014 18:44

Onko porukalla minkälaisia kytkimiä viritetyissä vehkeissä? Mistähän mahataisi saada hyvän kytkimen? Pitääkö soveltaa paljonkin g60 vauhtipyörää yms...
itsellä olisi tarkoistus jos saisi 180-190 hv ja n.400nm väännöt... niin rupeaa pieneksi käymään vakio kytkin ;)

katsoin tuommosta ---> http://www.ebay.com/itm/KUPP-STAGE-4-CLUTCH-KIT-FLYWHEEL-AUDI-TT-VW-GOLF-JETTA-BEETLE-TDI-1-8L-1-8T-1-9L-/400602911939?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5d45cb54c3&vxp=mtr

Onkohan kellään kokemusta tuoomosesta kytkimestä?! :)
Viimeksi muokannut vw_hullu, 2.12.2014 21:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

-vellu-
-
Viestit: 127
Liittynyt: 17.12.2009 20:40

ViestiKirjoittaja -vellu- » 1.12.2014 19:06

http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... a-02r.html vaikkapa tästä, ~470€ tomituskuluineen.

Isompaan nälkään G60 vauhtis, sachs SRE tai VR6 levy ja sachs SRE asetelma.

vw_hullu
-
Viestit: 57
Liittynyt: 17.6.2009 20:32

ViestiKirjoittaja vw_hullu » 1.12.2014 20:44

tuossa voisi olla se kytkin paketti-->http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-silent-g60-single-mass-flywheel-clutch-kit-for-5-speed-02j-02a-02r.html

tommoinen paketti vissiinkin käy melko suoraan jos oikein käsittännä... ei mitään propleemian lienee? liennekkö vaan toi vr6 asetelma pitääpi? vai pitäisikö lienee olla asetelma jämäkämpi

vw_hullu
-
Viestit: 57
Liittynyt: 17.6.2009 20:32

Vw golf iv variant 1.9 tdi alh 66kw Turbon sopivuus..

ViestiKirjoittaja vw_hullu » 2.12.2014 21:13

Onkohan kellään kokemusta tämmöisestä hybridin sovittamisesta ALH typpiin koneeseen http://www.ebay.com/itm/Garrett-GT1749-hybrid-turbo-charger-1-9TDI-ATD-ALH-ASV-AJM-Golf-Octy-170-190bhp-/131337031922?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e944c10f2

Ymmärtäisin että olisi viritys potenttiaalia ja olla vissiinkin ainakin tämän mukaan ihan suoraan kävisi... jos itselle ostaisi joululahjan ;) lienekkö kannattaa ulkomailta tilata?

tekki
-
Viestit: 445
Liittynyt: 5.9.2011 16:59

ViestiKirjoittaja tekki » 3.12.2014 15:46

Tuossa ei pitäisi olla paljoa sovittelemista, vanha pois ja uusi tilalle. Noiden ebay-ahtimien laatu vaihtelee aika lailla, voi saada hyvänkin yksilön tai sitten ei niin hyvää.. kokeilemalla selviää, tai sitten esim. fin-turbolta vähän kalliimmalla varmasti laadukas peli.

Axi
-
Viestit: 1318
Liittynyt: 21.5.2006 10:51

ViestiKirjoittaja Axi » 4.12.2014 6:41

Ja samantien ohjelmointi uusiksi, sekä vnt-säätötangon pituuden säätö. Ihan jo tuon myyjän ohjeenkin mukaan.

vw_hullu
-
Viestit: 57
Liittynyt: 17.6.2009 20:32

ahtoputki ja kytkin ongelma

ViestiKirjoittaja vw_hullu » 1.9.2015 22:02

Noniin nyt isompi ahdin paikallaan.. ja rahoitus suurinpiirtein kunossa... no rupesi "pancake" putki vuotamaan seuraavaksi... seuraavaksi ahtoputkia rakentamaan hiukan uusiksi.. riittääkö 2" tuuman putki pancaken tilalle vai pitäisikö laittaa 2,5" putkesta.

Ja kytkin hommaan palatakseni... kiinteä vauhipyörä olisi tutulla myytävänä joka vissiinkin juuri g60 sopiva... niin käy g4?! ja siihen jos ostaa g3 vr6 kytkin paketin niin niin käy suoraan paikalleen? Ja pitää ne 400Nm väännöt.. kiitos vastauksists jo etukäteen

vw_hullu
-
Viestit: 57
Liittynyt: 17.6.2009 20:32

kytkintä vielä mietiskellään ;) Hijas Savolainen

ViestiKirjoittaja vw_hullu » 28.9.2015 22:53

Noniin auto seisonnassa ja toinen räpsy ajossa tilalla :) Eli onko kellälään kokemusta tuommoisista G4 mt 5vaihteisen seurana http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=SACHS+883082+999645+%2F+883082999645&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X883082+999645+%2F+883082999645.TRS0&_nkw=883082+999645+%2F+883082999645&_sacat=0

Liennekkö toimivat kiinteän vauhtipyörän kanssa?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa