Onko porukalla minkälaisia kytkimiä viritetyissä vehkeissä? Mistähän mahataisi saada hyvän kytkimen? Pitääkö soveltaa paljonkin g60 vauhtipyörää yms...
itsellä olisi tarkoistus jos saisi 180-190 hv ja n.400nm väännöt... niin rupeaa pieneksi käymään vakio kytkin ;)
katsoin tuommosta ---> http://www.ebay.com/itm/KUPP-STAGE-4-CLUTCH-KIT-FLYWHEEL-AUDI-TT-VW-GOLF-JETTA-BEETLE-TDI-1-8L-1-8T-1-9L-/400602911939?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5d45cb54c3&vxp=mtr
Onkohan kellään kokemusta tuoomosesta kytkimestä?! :)
Vw golf iv variant 1.9 tdi alh 66kw viritys propleema?
Valvoja: ffp jäsenet
Vw golf iv variant 1.9 tdi alh 66kw viritys propleema?
Viimeksi muokannut vw_hullu, 2.12.2014 21:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... a-02r.html vaikkapa tästä, ~470€ tomituskuluineen.
Isompaan nälkään G60 vauhtis, sachs SRE tai VR6 levy ja sachs SRE asetelma.
Isompaan nälkään G60 vauhtis, sachs SRE tai VR6 levy ja sachs SRE asetelma.
tuossa voisi olla se kytkin paketti-->http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-silent-g60-single-mass-flywheel-clutch-kit-for-5-speed-02j-02a-02r.html
tommoinen paketti vissiinkin käy melko suoraan jos oikein käsittännä... ei mitään propleemian lienee? liennekkö vaan toi vr6 asetelma pitääpi? vai pitäisikö lienee olla asetelma jämäkämpi
tommoinen paketti vissiinkin käy melko suoraan jos oikein käsittännä... ei mitään propleemian lienee? liennekkö vaan toi vr6 asetelma pitääpi? vai pitäisikö lienee olla asetelma jämäkämpi
Vw golf iv variant 1.9 tdi alh 66kw Turbon sopivuus..
Onkohan kellään kokemusta tämmöisestä hybridin sovittamisesta ALH typpiin koneeseen http://www.ebay.com/itm/Garrett-GT1749-hybrid-turbo-charger-1-9TDI-ATD-ALH-ASV-AJM-Golf-Octy-170-190bhp-/131337031922?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e944c10f2
Ymmärtäisin että olisi viritys potenttiaalia ja olla vissiinkin ainakin tämän mukaan ihan suoraan kävisi... jos itselle ostaisi joululahjan ;) lienekkö kannattaa ulkomailta tilata?
Ymmärtäisin että olisi viritys potenttiaalia ja olla vissiinkin ainakin tämän mukaan ihan suoraan kävisi... jos itselle ostaisi joululahjan ;) lienekkö kannattaa ulkomailta tilata?
ahtoputki ja kytkin ongelma
Noniin nyt isompi ahdin paikallaan.. ja rahoitus suurinpiirtein kunossa... no rupesi "pancake" putki vuotamaan seuraavaksi... seuraavaksi ahtoputkia rakentamaan hiukan uusiksi.. riittääkö 2" tuuman putki pancaken tilalle vai pitäisikö laittaa 2,5" putkesta.
Ja kytkin hommaan palatakseni... kiinteä vauhipyörä olisi tutulla myytävänä joka vissiinkin juuri g60 sopiva... niin käy g4?! ja siihen jos ostaa g3 vr6 kytkin paketin niin niin käy suoraan paikalleen? Ja pitää ne 400Nm väännöt.. kiitos vastauksists jo etukäteen
Ja kytkin hommaan palatakseni... kiinteä vauhipyörä olisi tutulla myytävänä joka vissiinkin juuri g60 sopiva... niin käy g4?! ja siihen jos ostaa g3 vr6 kytkin paketin niin niin käy suoraan paikalleen? Ja pitää ne 400Nm väännöt.. kiitos vastauksists jo etukäteen
kytkintä vielä mietiskellään ;) Hijas Savolainen
Noniin auto seisonnassa ja toinen räpsy ajossa tilalla :) Eli onko kellälään kokemusta tuommoisista G4 mt 5vaihteisen seurana http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=SACHS+883082+999645+%2F+883082999645&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X883082+999645+%2F+883082999645.TRS0&_nkw=883082+999645+%2F+883082999645&_sacat=0
Liennekkö toimivat kiinteän vauhtipyörän kanssa?
Liennekkö toimivat kiinteän vauhtipyörän kanssa?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa