Fabia BLT vauhtipyörä & kytkin

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Wilhoo
-
Viestit: 3
Liittynyt: 27.10.2014 20:08

Fabia BLT vauhtipyörä & kytkin

ViestiKirjoittaja Wilhoo » 27.10.2014 20:25

Fabian turbon elinkaari tuli päätteeseen, joten vaihdettiin isompi tilalle + ohjelmointi (180-190hp ~380nm). Vääntöä hieman rajoitettu alhaalta, kaksoimassa myös pohjaa esim. 5:lla kiihdyttäessä, selkeää jyrinää.

Mitä settiä kannattaisi laittaa tilalle? Hieman täältä tullut lueskellut ja kiinteä ilmeisesti pitää jonkin verran ääntä 6-vaihteisissa. Kapungissa pyörimistä noin puolet ajosta, mikäli vaikuttaa valintaan.

Kiitoksia etukäteen.
-DeMac

_Volkswagen_
-
Viestit: 28
Liittynyt: 24.6.2014 21:34

ViestiKirjoittaja _Volkswagen_ » 27.10.2014 21:10

Itsellä 6v versiossa kiinteä setti, vakio tehonkestolla. Pitää tosiaan jonkin verran meteliä etenkin lämpimillä öljyillä. Jos äänet häiritsevät niin sitä ei tosiaan kannata laittaa. Lisäksi onhan siinä yksi "sulake" vähemmän kun jousto on vain levyssä niin ainakin itse tulee kiinnitettyä enemmän huomiota vaihteiden pehmeään käyttöön. Toisaalta nyt se paikka on levyä lukuun ottamatta ikuinen. Viisaammat kertokoot lisää näihin 5v kytkimen tehonkestoihin liittyen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa