Hirvipuro/Celtic Tuning kokemuksia ?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

miisalo
-
Viestit: 169
Liittynyt: 23.7.2003 22:50
Viesti:

ViestiKirjoittaja miisalo » 31.10.2014 18:50

Juurikin näin. Euro 5 määrittelee hiukkaspåästärajat, mutta ei määritä keinoja sinne pääsyyn. Käytännössä hiukkassuodattimet ovat se keino millä mennään, mutta DPF itsessään ei ole pakollinen. Trafin sivuilla ei siis tässä tapauksessa puhuta totta tai siitä puuttuu sana "käytännössä".

Ylkka
-
Viestit: 80
Liittynyt: 12.5.2007 23:26

ViestiKirjoittaja Ylkka » 27.12.2014 7:51

Älkää ny hyvät ihmiset viekö autoa Hirvipurolle tai sen "jälleenmyyjille". Tietoa ei juuri muuta kun netistä luettua. Tehot kovia mitä "saatu", mutta todisteina ei yhtään penkkilappua. Tai no on, mutta monen monta vuotta vanhoja ja parhaas tapaukses eri mallistakin vielä. Sitten kun facebookissa vähän kysyy Hirvipuron sivuilla asioita, niin estetään kommentointi kokonaan. Tais osua arkaan paikkaan ;) Ja samalla rahalla saa jo oikeitakin ohjelmia

dobermann
-
Viestit: 3
Liittynyt: 23.8.2014 19:29

ViestiKirjoittaja dobermann » 29.12.2014 22:44

No nyt kun ootte tuominnut Hirvipuron niin antakaa suora linkki hyvään optimointipajaan. Scirocco 1,4 TSI 118KW (hyvä ja halpa ei kait sitten sovi samaan pajaan).

sambolo
-
Viestit: 44
Liittynyt: 8.9.2014 11:03

ViestiKirjoittaja sambolo » 30.12.2014 12:33

Miten noi hirvipuron celtic tuning softat eroo esim apr? Käsittääkseni ihan laadukkaita ohjelmia, sama kai se ketä ne ecuu tunkee..

Ja ite voin ainaki apr suositella👌

Jultsu
-
Viestit: 2918
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 30.12.2014 12:41

Sitähän ei tiedä. Se softan tekeminen on kuitenkin käsittääkseni vähän monimutkaisempi homma kuin että vain pistetään isommat numerot joka paikkaan. Polttoainettakin voidaan syöttää isompi määrä joko lisäämällä ruiskutusaikaa tai sitten ruiskutusmäärää. Viisaammat tietää sanoa mitä eroa noilla on moottorin käynnin ja kestävyyden kannalta.


Mikäli nuo hirvipuron softat tulee jostain irlannista, niin eihän sillä käytännössä väliä olekaan minkälainen tampio ne ECUun flässää, mutta ihan periaatteesta kierrän kyllä kaukaa tuollaisella asenteella varustetut jälleenmyyjät.

Kiku
-
Viestit: 529
Liittynyt: 1.10.2003 14:20

ViestiKirjoittaja Kiku » 30.12.2014 14:50


Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 30.12.2014 15:42

dobermann: Varmasti hyviä on APR ja MTM, molemmat näyttäisi tuon 118kW moottorin tunnistavan. APR lupaa 156kW ja MTM 151kW. Molemmista kokemusta ja voin suositella lämpimästi.
www.aprfinland.fi
www.lmstuning.fi

dobermann
-
Viestit: 3
Liittynyt: 23.8.2014 19:29

ViestiKirjoittaja dobermann » 1.1.2015 0:14

Kiitos nopeasta vastuksesta.
Mä en tuomitsisi vielä Hirvipuroa. Topic meni pilkun viilaukseksi ja siinä oli hiukan nähtävissä provosointia (puolin ja toisin). Tärkeintä optimoinnissa on toimivuus ja onko se suhteessa lompakkoon tulleeseen loveen. Olen lähiaikoina teettämässä tätä palvelua jossain... Hirvipuro on edelleen yksi vaihtoehto muiden joukossa. Laitan tänne kokemukset kun päätös ja optimointi on suoritettu.

Olisiko mahdollista laittaa oman otsikon alle KEHUTUT PALVLUT-osiota. Täällä halukkaat voisivat antaa onnistuneista palveluista palautetta. Jos saa HYVÄÄ PALVELUA, niin se pitää jakaa myös muille käyttäjille.

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 1.1.2015 17:27

powerbyte, motest, apr,mtm.. tuossa taitaa olla ne luotettavimmat paikat.

VMJ
-
Viestit: 811
Liittynyt: 29.6.2008 11:17

ViestiKirjoittaja VMJ » 1.1.2015 17:34

Olisiko mahdollista laittaa oman otsikon alle KEHUTUT PALVLUT-osiota. Täällä halukkaat voisivat antaa onnistuneista palveluista palautetta. Jos saa HYVÄÄ PALVELUA, niin se pitää jakaa myös muille käyttäjille.




http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=98281


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa